Je vriendin met een voorbinddildo. Zo zo. Modern hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik laat me neuken.
Volgens mij is R_ON een van de weinigen die het ooit toch voor elkaar gekregen heeft hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die ban krijg je hier niet. Dat is nog niemand gelukt, R_ON.
Ik zou het oprecht straf van je vinden als je dat voor mekaar krijgt.
Als ie een oneindige ban heeft gekregen, wat doet ie hier dan nog?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is R_ON een van de weinigen die het ooit toch voor elkaar gekregen heeft hoor!
O nee, niet oneindig, daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ie een oneindige ban heeft gekregen, wat doet ie hier dan nog?
Niets is ooit perfect, daarom kun je beter nooit ergens aan beginnen. Je mag hopen dat je ooit de Staatsloterij wint, en meer is er niet. Geldquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ie een oneindige ban heeft gekregen, wat doet ie hier dan nog?
Ik zeik geld JUIST niet af. Ik houd van geld. Ik houd meer van geld dan wat dan ook.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:06 schreef DaMart het volgende:
Je mag van mij best geld afzeiken, maar laat je de mensen verder met rust, R_ON? Vooral diegenen die hier niet eens zijn om zich te weren? Alvast hartelijk dank.
Wie niet. Ik ben nog steeds niet over het niet winnen van die 18 miljoen heenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:10 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik zeik geld JUIST niet af. Ik houd van geld. Ik houd meer van geld dan wat dan ook.
Nee, ik heb niet van zulke malle fetisjen. Jij wel dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:15 schreef R_ON het volgende:
Dat begrijp ik, marktkoopman.
BTW, draag jij graag damesslips?
Oh, ik wel. Het kan mij niet bizar genoeg zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet van zulke malle fetisjen. Jij wel dan?
?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:25 schreef broer het volgende:
Goeie poging, R_ON. Respect!
Ik vind dat je een mooie poging doet om geband te raken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:26 schreef R_ON het volgende:
?
Liefst levenslang. Het is net als met geld; aan die kleine bedragen heb je geen fuck.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind dat je een mooie poging doet om geband te raken.
Nou ja, je kunt het ook overdrijven, natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef broer het volgende:
Dit ís toch redelijk normaal voor deze slowchat?
Mee eens. Wat een gezeur!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef broer het volgende:
Dit ís toch redelijk normaal voor deze slowchat?
Je hebt je post gewijzigd. We gaan hier toch niet opeens overdreven correct lopen doen, hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:10 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, je kunt het ook overdrijven, natuurlijk.
Ik bén overdreven correct!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:32 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt je post gewijzigd. We gaan hier toch niet opeens overdreven correct lopen doen, hè?
Je moeder belde, dat je effe normaal moet doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:55 schreef JAM het volgende:
Minder R_ON. Beetje geforceerd allemaal hoor. 'Geld.' 'Jazz en ornithologie',-ja, haha, ik dank je de koekoek. 'Ook als je in bad zit? Ook als je in bad zit.' Die vond ik dan wel weer goed; voor de rest, alsjeblieft, stof nog eens een paar clichés af zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |