Dat advies wijs ik met liefde van de hand.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, het is een constructie die ik je toch ernstig moet ontraden.

Ach, begrepen willen worden staat bij jou niet hoog op de lijst.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:22 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat advies wijs ik met liefde van de hand.

Ha! Ik mag jou nou al.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen maar ik zeg je nu alvast dat je er goed aan doet je gewoon geen reet aan te trekken van wat andere mensen van je schrijfsels vinden. The only road to perfect laughter. Etc., etc., enz., enz. In ieder geval,- fuck it. FUCK IT, OK? FUCK IT.

Dat heb je nu mooi gezegd, Lienekien. Ik zou niet weten wat ik met al dat begrip aan zou moeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, begrepen willen worden staat bij jou niet hoog op de lijst.![]()

Kijk!-, dit begrijp ik dan weer niet. Dacht je nu juist dat ik een grapje aan het maken was, of iets anders?quote:

Mijn vader vond het ook vreselijk trouwens, Lien, dat 'dat dat dat' dat die hele zin BOOG.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, begrepen willen worden staat bij jou niet hoog op de lijst.![]()

Laten we het daar maar op houden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:11 schreef broer het volgende:
!-,
Is dat een smiley die het bij mij niet doet, of zo?

Welke smiley zou het moeten zijn dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:11 schreef broer het volgende:
!-,
Is dat een smiley die het bij mij niet doet, of zo?

O wacht, nu zie ik het...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Een smiley die zich aftrekt op het balkon.
Of anders een smiley met een vlasbaardje die zijn Japanse schone mist.

Heeft dat op het balkon aftrekken zo'n diepe indruk op je achtergelaten, broer? Nu ja!,- dan doe ik toch iets goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Een smiley die zich aftrekt op het balkon.
Of anders een smiley met een vlasbaardje die zijn Japanse schone mist.

De statigheid van het beest verraadt de herkomst van zijn naam!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 03:59 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen.
De Notarisvogel.
[ afbeelding ]

De handtekening van de notarisvogel ontbrak nog natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:14 schreef Lienekien het volgende:
De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.

Jazeker! Ik doe het tegenwoordig zelf ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:51 schreef JAM het volgende:
Heeft dat op het balkon aftrekken zo'n diepe indruk op je achtergelaten, broer?

Ik heb twee keer geprobeerd te posten dat 'ie wonderlijke poten had. Dat zinde 'm natuurlijk niks. Wonderlijk, hoezo wonderlijk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
De handtekening van de notarisvogel ontbrak nog natuurlijk!

Op wiens balkon, broer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:42 schreef broer het volgende:
[..]
Jazeker! Ik doe het tegenwoordig zelf ook.

Je belt bijv. aan bij je bovenburen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:45 schreef broer het volgende:
Op welk balkon er op het moment van de onbedwingbare aandrang maar voorhanden is.

Ja, ik had een linkje voor je gepost.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:30 schreef Gellius het volgende:
Moet ik teruglezen?

'Morele plicht',- haha!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het gaat ook niet om het vermakelijke aspect, meer om het trieste. Het is je morele plicht op de hoogte te blijven van wat er om je heen gebeurt!

Wat is dat Pope, die zorg van je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Jazz en kutjes zijn één ding, JAM. Ik ken echter ook een bepaalde zorg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |