Why notquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:20 schreef Ang3l het volgende:
Zullen we't maar even niet over het pissige italiaantje hebben?
Vers vlees, en opeens posten er een aantal ouwe viespeuken die anders nooit reageren.quote:
Laten we zeggen dat het niet zo goed gaatquote:
Wie dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vers vlees, en opeens posten er een aantal ouwe viespeuken die anders nooit reageren..
Welkom trouwens..
Jammer.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het niet zo goed gaat
Tja, dat kan ik niet weten hèquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vers vlees, en opeens posten er een aantal ouwe viespeuken die anders nooit reageren..
Welkom trouwens..
Oh dat ziet er wel leuk uit !quote:
Goh laten we nou net met een stel van dit topic gaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel leuk uit !Alleen vind ik het altijd heel moeilijk om mensen over te halen om naar zoiets te gaan, mijn vrienden zijn allemaal hetero en in mijn eentje ga ik niet
.
Mja. Misschien maar goed ook. Sloeg echt nergens op hoe ie deed t.o.v. Mitchell. En sowieso, wat boeit het hem nou met wie ik wel en niet omga of uitga? De manier waarop ie zo flink fel reageert op Mitchell ruikt heel erg naar gekrenkte italiaanse pubertrots, aangezien Mitch niet met hem uit wilde gaan.quote:
Ik kan niet wachten tot ik em in de bios ga zien...quote:
Zie ik daar nu Cloud op de eerste foto?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oja... werd wel gedeeplinked op een ander forum, maar fok heeft een ban.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Me neither! Heb gister met m'n Troeliewoelie afgesproken dat we er snel heengaan, incl z'n vriend en mijn vriendin. Double datenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik em in de bios ga zien...
Stardust is heel toffig alleen iets te vol qua karakters.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
Me neither! Heb gister met m'n Troeliewoelie afgesproken dat we er snel heengaan, incl z'n vriend en mijn vriendin. Double daten
En deze week ook nog Stardust met Miguell. Die lijkt me ook erg mooi! (Ja Miguell niet, de film, alhoewel)
De film Final Fantasy Advent Children. Die lijkt op dat plaatje op 't scherm te staan.quote:
Cloud is een karakter uit Final Fantasy VII en de film Advent Children.quote:
Haha nee, was het maar zo'n feest, nee, Tilburg...quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:55 schreef samjustme het volgende:
Hoi zakje, welkom!
Studeer je aan de Erasmus? Ken een aantal mensen daar die ook rechten studeren.
Daar heb ik dan weer gezeten. Nou ja, economie dan, maar een aantal recht-vakken waten dan wel weer wel in dat gebouw natuurlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Haha nee, was het maar zo'n feest, nee, Tilburg...![]()
Heeft ie nu al gehoorproblemen door die beats van jou? Agossiiiiieeeeeequote:Op zondag 14 oktober 2007 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl ik op 20cm afstand druk aan 't typen ben en dance-muziek speel, zit meneer gewoon te slapen.
Maar ja sowieso welkomquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Haha nee, was het maar zo'n feest, nee, Tilburg...![]()
Hij luistert idd slecht.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:04 schreef Ang3l het volgende:
Heeft ie nu al gehoorproblemen door die beats van jou? Agossiiiiieeeeee
Oh de Gay palace in Rotterdam? Ik vind het daar altijd wel leuk, een beetje ranzig, maar leuk!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar ja sowieso welkom.
K.t ik ben te laat voor pann kaartjes geweest mwa maybe woensdag kan ik een bemachitigen anders wordt het palace.
@CDP ik heb het album van Nicole en vooral het nummer Steam heb ik grijs gedraaid, I just love it.
Ik woon 10 a 15 minuten lopend van palace. Ben daar bijna elk weekend en ga ook af en toe naar Pann,You2, Exit enzo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:08 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh de Gay palace in Rotterdam? Ik vind het daar altijd wel leuk, een beetje ranzig, maar leuk!![]()
Jeumigquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:00 schreef creno het volgende:
de chippendales waren weer super
[ afbeelding ]
Deze was errug lekker, al waren er dit keer meerdere die het bekijken waard waren. Meer jongere mannen als 2 jaar geleden.
Oeh die is inderdaad leuk!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:00 schreef creno het volgende:
de chippendales waren weer super
[ afbeelding ]
Deze was errug lekker, al waren er dit keer meerdere die het bekijken waard waren. Meer jongere mannen als 2 jaar geleden.
precies wat ik dachtquote:
Hoezo niet? Leg eens uitquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:43 schreef Ang3l het volgende:
Maatje 29? Dan ga je daarna toch nooit zo'n figuur hebben/krijgen
Maatje 29 is wel erg wenig. Om vanuit zo'n lijf naar bovenstaande op te bouwen lijkt me vrijwel onmogelijk. Volgens mij moet je dan toch wel enige aanleg hebbenquote:
Ja ok daar heb je gelijk in , maar ik doe alleen al een moord voor van die ,, randjes'' onder je buik! Verder vind ik het wel best tenger te zijn, vooral in drukke kroegen kan ik makkelijk door de massa heen manoeuvrerenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maatje 29 is wel erg wenig. Om vanuit zo'n lijf naar bovenstaande op te bouwen lijkt me vrijwel onmogelijk. Volgens mij moet je dan toch wel enige aanleg hebben
Zo niet: Waar schrijf ik me in?
Ligt eraan hoe lang je bent, denk ikquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:47 schreef Ang3l het volgende:
Maatje 29 is wel erg wenig. Om vanuit zo'n lijf naar bovenstaande op te bouwen lijkt me vrijwel onmogelijk. Volgens mij moet je dan toch wel enige aanleg hebben
Dankjewelquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef Stroekie het volgende:
als topic opa ben ik niet zo snel maar alsnog van harte welkom Zakje![]()
Kwestie niet zozeer van diëten, maar van buikspieren trainen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:52 schreef Zakje het volgende:
Ja ok daar heb je gelijk in , maar ik doe alleen al een moord voor van die ,, randjes'' onder je buik! Verder vind ik het wel best tenger te zijn, vooral in drukke kroegen kan ik makkelijk door de massa heen manoeuvreren![]()
maar als hij die randjes bedoelt die gevormd worden door de heupen dan heeft dat toch niet met buikspieren te maken ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kwestie niet zozeer van diëten, maar van buikspieren trainen.
Dat zijn de schuine buikspieren. Die zijn ook te trainen. Makkelijker te kweken ook dan een wasbordje...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef creno het volgende:
maar als hij die randjes bedoelt die gevormd worden door de heupen dan heeft dat toch niet met buikspieren te maken ?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef creno het volgende:
[..]
maar als hij die randjes bedoelt die gevormd worden door de heupen dan heeft dat toch niet met buikspieren te maken ?
Ja dat is inderdaad wel handigquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja ok daar heb je gelijk in , maar ik doe alleen al een moord voor van die ,, randjes'' onder je buik! Verder vind ik het wel best tenger te zijn, vooral in drukke kroegen kan ik makkelijk door de massa heen manoeuvreren![]()
Dan kunnen we elkaars broeken dragenquote:
Heeft Zakje daar zelf iets over te zeggenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
oeh zakje is voor mij he?
Ik vraag nooit iets, maar mag ik deze nieuweling hebben.![]()
ik wil hem, ik wil hem ik wil hem.
ah toe....![]()
maar TMM is echt een schat hoor, en vol met liefdequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Heeft Zakje daar zelf iets over te zeggen?
Je weet dat mensenhandel strafbaar is volgens artikel 273f Wetboek van strafrecht? 6 jaar of een geldboete van de 6e categorie!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij iedere nieuweling verdelen we de buit![]()
handel suggereert winstuitkering en daar is hier helemaal geen sprake vanquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je weet dat mensenhandel strafbaar is volgens artikel 273f Wetboek van strafrecht? 6 jaar of een geldboete van de 6e categorie!![]()
![]()
er is hier geen sprake van handel aangezien er geen geld of goederen of diensten voor terug gevraagd worden,quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je weet dat mensenhandel strafbaar is volgens artikel 273f Wetboek van strafrecht? 6 jaar of een geldboete van de 6e categorie!![]()
![]()
ga je mee naar de fok homo meet zaterdag?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee. Dat hoort nu eenmaal bij de ontgroening.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, de plannen zien er nogal warrig uit...... Het lijkt me wel leuk om te gaan daar niet van, maar ik heb ook geen kaartjesquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga je mee naar de fok homo meet zaterdag?
The First Fok!kers Annual Gay And Lesbian Pride Weekend Meet
die kaartjes vallen te regelen en het dagprogramma komt ook goed, warrig is vaak gezelligquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, de plannen zien er nogal warrig uit...... Het lijkt me wel leuk om te gaan daar niet van, maar ik heb ook geen kaartjes, dus het lijkt me nogal lastig. Als het nou gewoon de palace in Rotterdam was zou ik zo gaan
![]()
Je kunt je nu alleen nog maar identificeren met degenen die RTL5 eruit licht, en een aantal daravan zijn nu al weer pleite. Ik hoop dat ze van 50 ook snel weer doorgaan naar 10.quote:
Nouja, waarom dan ook niet, laat ik eens gek doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die kaartjes vallen te regelen en het dagprogramma komt ook goed, warrig is vaak gezellig
wil je dat ik kaartjes voor je laat halen en dan evt. ook voor cairon en Sam?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, de plannen zien er nogal warrig uit...... Het lijkt me wel leuk om te gaan daar niet van, maar ik heb ook geen kaartjes, dus het lijkt me nogal lastig. Als het nou gewoon de palace in Rotterdam was zou ik zo gaan
![]()
Heel vrekkig, maar hoe duur zijn die kaartjes? Ik ben ook maar een studentquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je dat ik kaartjes voor je laat halen en dan evt. ook voor cairon en Sam?
Ja dat bedoeld eik eigenlijk. D'T programma focust zich op een paar lui dus daar ga je je mee identificeren, je aan ergeren etc en daarvan zijn er nu weer een boel weg waardoor je weer opnieuw kan beginnen te "leren kennen", terwijl ik dat juist eenleuk onderdeel van 't programnma vind. Door de mense steeds beter te "kennen" wordt het juist leuker.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:52 schreef Cairon het volgende:
er waren er al zo weinig uitgelicht, en nu moet je weer overnieuw beginnen. Alleen Bruno kennen we nog lijkt wel, verder is een figuur als Rudi het type dat het bloed onder m'n nagels haalt omdat het een lamstraal is zonder enige hoop. Een zwik nobodies, en veel geiten.
5,-quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Heel vrekkig, maar hoe duur zijn die kaartjes? Ik ben ook maar een student![]()
Dat zijn nog eens prettige prijsjes!quote:
Mochten die van mij alsnog lukken, heb ik er nog 2 over.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
wil je dat ik kaartjes voor je laat halen en dan evt. ook voor cairon en Sam?
Je hebt je protege al gevonden zie ik?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok dan heb jij er eventueel ook een voor zakje
houdt ons op de hoogte
ik vind wel ergens een lammetje voor jequote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt je protege al gevonden zie ik?
*scherpt klauwen aan* Hmm, eens zien, eens zien....
Lammetje ?! Ikquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind wel ergens een lammetje voor je
Ang3l was toch meer van de geiten- dan van de schapenkaasjes ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tja, zwarte schapen waren ook ooit lammetjes.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:17 schreef Zakje het volgende:
Lammetje ?! Ik? Ik ben soms best stout en ook weleens vals
![]()
will do, maar voorlopig mailen ze niet terug...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok dan heb jij er eventueel ook een voor zakje
houdt ons op de hoogte
Wat ben jij vreselijk scherp zo laat op de avondquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, zwarte schapen waren ook ooit lammetjes.
Met krulletjesquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Laat je niet bedriegen door de schijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l wil een lammetje, dat ben jij niet, jij bent een engeltje
dat zit bij Nathan in de genen, en volgens mij wordt hij daar ook voor betaaldquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat ben jij vreselijk scherp zo laat op de avond![]()
Ik had krullen, totdat ik de tube straightner erop los lietquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zit bij Nathan in de genen, en volgens mij wordt hij daar ook voor betaald![]()
Kan ik hem inhuren voor mijn tentamensquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stroekie is ons extern geheugen
Ik heb ze ook, maar ik bestrijd ze fier met "wispelturig" en "bikkelhard" van Got2Bquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik had krullen, totdat ik de tube straightner erop los liet![]()
Dat was voor mij niet genoeg! bij mij moest de kapper erover met zon chemisch stinkgoedje!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, maar ik bestrijd ze fier met "wispelturig" en "bikkelhard" van Got2B
Onderbetaald, dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
dat zit bij Nathan in de genen, en volgens mij wordt hij daar ook voor betaald![]()
Waaróm dan toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, maar ik bestrijd ze fier met "wispelturig" en "bikkelhard" van Got2B
ja hoor daar valt best over te onderhandelenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kan ik hem inhuren voor mijn tentamens?
Omdat die krengen altijd d everkeerde kant inkrullen. En als mijn haar langer wordt dan valt het als een Mozartpruikjequote:
ieks! Kan dat ja?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat was voor mij niet genoeg! bij mij moest de kapper erover met zon chemisch stinkgoedje!
Zonder de pianovirtuositeit, gok ik dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:36 schreef Ang3l het volgende:
Omdat die krengen altijd d everkeerde kant inkrullen. En als mijn haar langer wordt dan valt het als een Mozartpruikje
moet je de kapper ook van te voren annanas laten eten, ruikt het een stuk zoeterquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat was voor mij niet genoeg! bij mij moest de kapper erover met zon chemisch stinkgoedje!
Geen idee! Nooit geprobeerd. Heb wel pianovingers, dus wie weet!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zonder de pianovirtuositeit, gok ik dan?
Het geheugen begint een beetje corrupt te raken, geloof ik.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
moet je de kapper ook van te voren annanas laten eten, ruikt het een stuk zoeter![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet je de kapper ook van te voren annanas laten eten, ruikt het een stuk zoeter![]()
Pas wel op, Mozart stierf jong...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee! Nooit geprobeerd. Heb wel pianovingers, dus wie weet!
Vergeet niet dat ze je een heel 'rond' hoofd geven! Ik was net zon kitsch soort bol engeltje met krulletjes en blauwe ogen! echt een horrorquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat die krengen altijd d everkeerde kant inkrullen. En als mijn haar langer wordt dan valt het als een Mozartpruikje
Ah, vandaar.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een brief...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:40 schreef Stroekie het volgende:
oh jij voelt je ook elke maand beledigd met die fooi die ze je toestoppen in die brief![]()
Yep, 1 keertje per maand, en nooit een krul. Niet als je haar droog is, nat, met of zonder haarproducten! Het is ideaalquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ieks! Kan dat ja?
Hmm.... *mogelijkheden zie*
ja naast olifanten geheugen heb ik vaak ook een verziekte geestquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het geheugen begint een beetje corrupt te raken, geloof ik.
Mja, maar je typt ze ook nog eens, he.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
ja naast olifanten geheugen heb ik vaak ook een verziekte geesten lees ik heel veel dingen nogal dubbelzinnig
![]()
Maar engeltjes zijn leuk! Alleen... ja... die bolle krullerige cherubijntjes vind ik inderdaad ook nietsquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze je een heel 'rond' hoofd geven! Ik was net zon kitsch soort bol engeltje met krulletjes en blauwe ogen! echt een horror
volgens mij is je baas je toch verplicht om je maandelijks een salarisstrook te verstrekken met daarop je brutto bedrag en het overzicht aan inhoudingen van zowel werkgevers als werknemersafdrachtenquote:
Die hebben ook geen maatje 29/34.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Maar engeltjes zijn leuk! Alleen... ja... die bolle krullerige cherubijntjes vind ik inderdaad ook niets
ja nooit zoveel opkroppen en binnenvetten zeggen ze op mijn werk danquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, maar je typt ze ook nog eens, he.
Ongetwijfeld, maar hij is nogal slordig.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:44 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij is je baas je toch verplicht om je maandelijks een salarisstrook te verstrekken met daarop je brutto bedrag en het overzicht aan inhoudingen van zowel werkgevers als werknemersafdrachten
Ik ben zeker geen cherubijn nee!quote:
Digging a hole and the walls are caving in behind mequote:
je krijgt wel elk jaar in januarie een loonstaan met het overzicht van voorgaand jaar in verband met belastingaangifte ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar hij is nogal slordig.
Geef mij maar een engel des doods, met groooote lichte ogen, lang haar enzeuquote:
Ja sorry, heb maar 2 van de 3quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geef mij maar een engel des doods, met groooote lichte ogen, lang haar enzeu![]()
![]()
![]()
Je hebt een Death wish?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef Zakje het volgende:
Geef mij maar een engel des doods, met groooote lichte ogen, lang haar enzeu![]()
![]()
![]()
quote:
Hij is idd cute. Ben zelf niet echt liefhebber van krullen of lang haar.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar engeltjes zijn leuk! Alleen... ja... die bolle krullerige cherubijntjes vind ik inderdaad ook niets
Mijn buurjongen heeft wel schattige krullen:
[ afbeelding ]
Met wat gezeur wel, ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef Stroekie het volgende:
je krijgt wel elk jaar in januarie een loonstaan met het overzicht van voorgaand jaar in verband met belastingaangifte ?
Alleen de avond voor de tentamensquote:
Ik krijg helemaal kippenvel en kriebels overal van dat nr.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het blijft keer op keer een geweldig mooi janknummer.
je zoekt een vampier?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damn, dan is de zondag voor een tentamen helemaal dodelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:54 schreef Zakje het volgende:
Alleen de avond voor de tentamens![]()
![]()
En de regelmatige zondagmorgens met katers![]()
wie?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is idd cute. Ben zelf niet echt liefhebber van krullen of lang haar.
Trouwens zag die Ahura/akura ofzo in palace gisteren en hij ziet niet opvallend uit irl.
Engelen en Vampieren liggen dicht bij elkaar hequote:
dat gezeur ken ikquote:
Hier moest ik toch echt even om grijnzen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat hebben homo's eigenlijk met vampieren, zou dat door Anne Rice komen, of is dat al gevoel ouder, zou het een drang zijn om graag leeggezogen te worden?
Het heeft er vast mee te maken dat Vampieren een beetje een onzijdig bisexueel mysterieus sexual predator iets over zich heen hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat hebben homo's eigenlijk met vampieren, zou dat door Anne Rice komen, of is dat al gevoel ouder, zou het een drang zijn om graag leeggezogen te worden?
ik heb niks met engelen of vampieren maar tegen dat andere heb ik dan weer geen bezwaarquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Of misschien leeg te zuigenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Kippenvel ja, en een soort verlaten allenig gevoel. Maar ook wel fijn. Ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal kippenvel en kriebels overal van dat nr.
En dan zie'k me zo in het park naast het water liggen met een grassprietje en zo.
jij dacht het, en ik type hetquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hier moest ik toch echt even om grijnzen.
Altijd al gedacht dat de belastinginspecteur een latente homo was...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Zakje het volgende:
Of misschien leeg te zuigen?
Hmm, misschien vind ik daarom belastingrecht zo leuk![]()
we gaan er niet om vechten wie wie zuigtquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Of misschien leeg te zuigen?
Hmm, misschien vind ik daarom belastingrecht zo leuk![]()
Ja precies. Is wel zielig op zich, maar toch krijg ik er bijna eerdre een verliefd gevoel van dan een huil gevoel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kippenvel ja, en een soort verlaten allenig gevoel. Maar ook wel fijn. Ofzo.
Nee dat moge duidelijk zijn!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we gaan er niet om vechten wie wie zuigt
van wie is het nr danquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Is wel zielig op zich, maar toch krijg ik er bijna eerdre een verliefd gevoel van dan een huil gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |