Ja sorry, heb maar 2 van de 3quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
Geef mij maar een engel des doods, met groooote lichte ogen, lang haar enzeu![]()
![]()
![]()
Je hebt een Death wish?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef Zakje het volgende:
Geef mij maar een engel des doods, met groooote lichte ogen, lang haar enzeu![]()
![]()
![]()
quote:
Hij is idd cute. Ben zelf niet echt liefhebber van krullen of lang haar.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar engeltjes zijn leuk! Alleen... ja... die bolle krullerige cherubijntjes vind ik inderdaad ook niets
Mijn buurjongen heeft wel schattige krullen:
[ afbeelding ]
Met wat gezeur wel, ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef Stroekie het volgende:
je krijgt wel elk jaar in januarie een loonstaan met het overzicht van voorgaand jaar in verband met belastingaangifte ?
Alleen de avond voor de tentamensquote:
Ik krijg helemaal kippenvel en kriebels overal van dat nr.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het blijft keer op keer een geweldig mooi janknummer.
je zoekt een vampier?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef Zakje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Damn, dan is de zondag voor een tentamen helemaal dodelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:54 schreef Zakje het volgende:
Alleen de avond voor de tentamens![]()
![]()
En de regelmatige zondagmorgens met katers![]()
wie?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is idd cute. Ben zelf niet echt liefhebber van krullen of lang haar.
Trouwens zag die Ahura/akura ofzo in palace gisteren en hij ziet niet opvallend uit irl.
Engelen en Vampieren liggen dicht bij elkaar hequote:
dat gezeur ken ikquote:
Hier moest ik toch echt even om grijnzen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat hebben homo's eigenlijk met vampieren, zou dat door Anne Rice komen, of is dat al gevoel ouder, zou het een drang zijn om graag leeggezogen te worden?
Het heeft er vast mee te maken dat Vampieren een beetje een onzijdig bisexueel mysterieus sexual predator iets over zich heen hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat hebben homo's eigenlijk met vampieren, zou dat door Anne Rice komen, of is dat al gevoel ouder, zou het een drang zijn om graag leeggezogen te worden?
ik heb niks met engelen of vampieren maar tegen dat andere heb ik dan weer geen bezwaarquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Of misschien leeg te zuigenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
Kippenvel ja, en een soort verlaten allenig gevoel. Maar ook wel fijn. Ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal kippenvel en kriebels overal van dat nr.
En dan zie'k me zo in het park naast het water liggen met een grassprietje en zo.
jij dacht het, en ik type hetquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hier moest ik toch echt even om grijnzen.
Altijd al gedacht dat de belastinginspecteur een latente homo was...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Zakje het volgende:
Of misschien leeg te zuigen?
Hmm, misschien vind ik daarom belastingrecht zo leuk![]()
we gaan er niet om vechten wie wie zuigtquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Zakje het volgende:
[..]
Of misschien leeg te zuigen?
Hmm, misschien vind ik daarom belastingrecht zo leuk![]()
Ja precies. Is wel zielig op zich, maar toch krijg ik er bijna eerdre een verliefd gevoel van dan een huil gevoel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kippenvel ja, en een soort verlaten allenig gevoel. Maar ook wel fijn. Ofzo.
Nee dat moge duidelijk zijn!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we gaan er niet om vechten wie wie zuigt
van wie is het nr danquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies. Is wel zielig op zich, maar toch krijg ik er bijna eerdre een verliefd gevoel van dan een huil gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |