5,-quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Heel vrekkig, maar hoe duur zijn die kaartjes? Ik ben ook maar een student![]()
Dat zijn nog eens prettige prijsjes!quote:
Mochten die van mij alsnog lukken, heb ik er nog 2 over.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
wil je dat ik kaartjes voor je laat halen en dan evt. ook voor cairon en Sam?
Je hebt je protege al gevonden zie ik?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok dan heb jij er eventueel ook een voor zakje
houdt ons op de hoogte
ik vind wel ergens een lammetje voor jequote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt je protege al gevonden zie ik?
*scherpt klauwen aan* Hmm, eens zien, eens zien....
Lammetje ?! Ikquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind wel ergens een lammetje voor je
Ang3l was toch meer van de geiten- dan van de schapenkaasjes ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tja, zwarte schapen waren ook ooit lammetjes.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:17 schreef Zakje het volgende:
Lammetje ?! Ik? Ik ben soms best stout en ook weleens vals
![]()
will do, maar voorlopig mailen ze niet terug...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok dan heb jij er eventueel ook een voor zakje
houdt ons op de hoogte
Wat ben jij vreselijk scherp zo laat op de avondquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, zwarte schapen waren ook ooit lammetjes.
Met krulletjesquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Laat je niet bedriegen door de schijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l wil een lammetje, dat ben jij niet, jij bent een engeltje
dat zit bij Nathan in de genen, en volgens mij wordt hij daar ook voor betaaldquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat ben jij vreselijk scherp zo laat op de avond![]()
Ik had krullen, totdat ik de tube straightner erop los lietquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zit bij Nathan in de genen, en volgens mij wordt hij daar ook voor betaald![]()
Kan ik hem inhuren voor mijn tentamensquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stroekie is ons extern geheugen
Ik heb ze ook, maar ik bestrijd ze fier met "wispelturig" en "bikkelhard" van Got2Bquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik had krullen, totdat ik de tube straightner erop los liet![]()
Dat was voor mij niet genoeg! bij mij moest de kapper erover met zon chemisch stinkgoedje!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, maar ik bestrijd ze fier met "wispelturig" en "bikkelhard" van Got2B
Onderbetaald, dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
dat zit bij Nathan in de genen, en volgens mij wordt hij daar ook voor betaald![]()
Waaróm dan toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, maar ik bestrijd ze fier met "wispelturig" en "bikkelhard" van Got2B
ja hoor daar valt best over te onderhandelenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kan ik hem inhuren voor mijn tentamens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |