Dat zijn de schuine buikspieren. Die zijn ook te trainen. Makkelijker te kweken ook dan een wasbordje...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef creno het volgende:
maar als hij die randjes bedoelt die gevormd worden door de heupen dan heeft dat toch niet met buikspieren te maken ?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef creno het volgende:
[..]
maar als hij die randjes bedoelt die gevormd worden door de heupen dan heeft dat toch niet met buikspieren te maken ?
Ja dat is inderdaad wel handigquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:52 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja ok daar heb je gelijk in , maar ik doe alleen al een moord voor van die ,, randjes'' onder je buik! Verder vind ik het wel best tenger te zijn, vooral in drukke kroegen kan ik makkelijk door de massa heen manoeuvreren![]()
Dan kunnen we elkaars broeken dragenquote:
Heeft Zakje daar zelf iets over te zeggenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
oeh zakje is voor mij he?
Ik vraag nooit iets, maar mag ik deze nieuweling hebben.![]()
ik wil hem, ik wil hem ik wil hem.
ah toe....![]()
maar TMM is echt een schat hoor, en vol met liefdequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Heeft Zakje daar zelf iets over te zeggen?
Je weet dat mensenhandel strafbaar is volgens artikel 273f Wetboek van strafrecht? 6 jaar of een geldboete van de 6e categorie!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij iedere nieuweling verdelen we de buit![]()
handel suggereert winstuitkering en daar is hier helemaal geen sprake vanquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je weet dat mensenhandel strafbaar is volgens artikel 273f Wetboek van strafrecht? 6 jaar of een geldboete van de 6e categorie!![]()
![]()
er is hier geen sprake van handel aangezien er geen geld of goederen of diensten voor terug gevraagd worden,quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je weet dat mensenhandel strafbaar is volgens artikel 273f Wetboek van strafrecht? 6 jaar of een geldboete van de 6e categorie!![]()
![]()
ga je mee naar de fok homo meet zaterdag?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee. Dat hoort nu eenmaal bij de ontgroening.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, de plannen zien er nogal warrig uit...... Het lijkt me wel leuk om te gaan daar niet van, maar ik heb ook geen kaartjesquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga je mee naar de fok homo meet zaterdag?
The First Fok!kers Annual Gay And Lesbian Pride Weekend Meet
die kaartjes vallen te regelen en het dagprogramma komt ook goed, warrig is vaak gezelligquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, de plannen zien er nogal warrig uit...... Het lijkt me wel leuk om te gaan daar niet van, maar ik heb ook geen kaartjes, dus het lijkt me nogal lastig. Als het nou gewoon de palace in Rotterdam was zou ik zo gaan
![]()
Je kunt je nu alleen nog maar identificeren met degenen die RTL5 eruit licht, en een aantal daravan zijn nu al weer pleite. Ik hoop dat ze van 50 ook snel weer doorgaan naar 10.quote:
Nouja, waarom dan ook niet, laat ik eens gek doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die kaartjes vallen te regelen en het dagprogramma komt ook goed, warrig is vaak gezellig
wil je dat ik kaartjes voor je laat halen en dan evt. ook voor cairon en Sam?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hmm, de plannen zien er nogal warrig uit...... Het lijkt me wel leuk om te gaan daar niet van, maar ik heb ook geen kaartjes, dus het lijkt me nogal lastig. Als het nou gewoon de palace in Rotterdam was zou ik zo gaan
![]()
Heel vrekkig, maar hoe duur zijn die kaartjes? Ik ben ook maar een studentquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wil je dat ik kaartjes voor je laat halen en dan evt. ook voor cairon en Sam?
Ja dat bedoeld eik eigenlijk. D'T programma focust zich op een paar lui dus daar ga je je mee identificeren, je aan ergeren etc en daarvan zijn er nu weer een boel weg waardoor je weer opnieuw kan beginnen te "leren kennen", terwijl ik dat juist eenleuk onderdeel van 't programnma vind. Door de mense steeds beter te "kennen" wordt het juist leuker.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:52 schreef Cairon het volgende:
er waren er al zo weinig uitgelicht, en nu moet je weer overnieuw beginnen. Alleen Bruno kennen we nog lijkt wel, verder is een figuur als Rudi het type dat het bloed onder m'n nagels haalt omdat het een lamstraal is zonder enige hoop. Een zwik nobodies, en veel geiten.
5,-quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Heel vrekkig, maar hoe duur zijn die kaartjes? Ik ben ook maar een student![]()
Dat zijn nog eens prettige prijsjes!quote:
Mochten die van mij alsnog lukken, heb ik er nog 2 over.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
wil je dat ik kaartjes voor je laat halen en dan evt. ook voor cairon en Sam?
Je hebt je protege al gevonden zie ik?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok dan heb jij er eventueel ook een voor zakje
houdt ons op de hoogte
ik vind wel ergens een lammetje voor jequote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt je protege al gevonden zie ik?
*scherpt klauwen aan* Hmm, eens zien, eens zien....
Lammetje ?! Ikquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vind wel ergens een lammetje voor je
Ang3l was toch meer van de geiten- dan van de schapenkaasjes ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Tja, zwarte schapen waren ook ooit lammetjes.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:17 schreef Zakje het volgende:
Lammetje ?! Ik? Ik ben soms best stout en ook weleens vals
![]()
will do, maar voorlopig mailen ze niet terug...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow ok dan heb jij er eventueel ook een voor zakje
houdt ons op de hoogte
Wat ben jij vreselijk scherp zo laat op de avondquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, zwarte schapen waren ook ooit lammetjes.
Met krulletjesquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Laat je niet bedriegen door de schijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ang3l wil een lammetje, dat ben jij niet, jij bent een engeltje
dat zit bij Nathan in de genen, en volgens mij wordt hij daar ook voor betaaldquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat ben jij vreselijk scherp zo laat op de avond![]()
Ik had krullen, totdat ik de tube straightner erop los lietquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zit bij Nathan in de genen, en volgens mij wordt hij daar ook voor betaald![]()
Kan ik hem inhuren voor mijn tentamensquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
stroekie is ons extern geheugen
Ik heb ze ook, maar ik bestrijd ze fier met "wispelturig" en "bikkelhard" van Got2Bquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:26 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik had krullen, totdat ik de tube straightner erop los liet![]()
Dat was voor mij niet genoeg! bij mij moest de kapper erover met zon chemisch stinkgoedje!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, maar ik bestrijd ze fier met "wispelturig" en "bikkelhard" van Got2B
Onderbetaald, dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
dat zit bij Nathan in de genen, en volgens mij wordt hij daar ook voor betaald![]()
Waaróm dan toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, maar ik bestrijd ze fier met "wispelturig" en "bikkelhard" van Got2B
ja hoor daar valt best over te onderhandelenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kan ik hem inhuren voor mijn tentamens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |