En even een linkje naar de prachtige kleine meid van Nijna, Mirte!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:45 schreef Chanell het volgende:
@ Nijna, wat een lieverd! geniet van je meissie..
Nou, ik ben er weer, heb gister hele nacht in het ziekenhuis gelegen, dus ik was vandaag vreselijk moe.
Ik was bij mn moeder op bezoek, waren lekker druk bezig met spulletjes in elkaar frutselen voor de beeb, toen ik opeens erg nodig naar de wc moest,kwam van de wc, en opeens voel ik gewoon een klein 'watervalletje', 't liep langs me benen, dus ik zei heel voorzichtjes; Mam.. ik geloof dat mijn vliezen zijn ge........... en ze trok dr schoenen aan, en we moesten meteen naar het ziekenhuis, dus ik zei meteen; Nee! eerst VK bellen, maar ze was zo paniekerig, dat ik er zelf ook helemaal warrig en paniekerig van werd, dus voor ik het wist had me broer me half opgetild en zaten we in de auto naar het ziekenhuis, daar werd ik in een rolstoelletje geduwd (waar we ook nog fotos van hebben, en ik wel een keer zal plaatsen hier) op naar de afdeling, daar werd ik meteen aan ctg gekoppeld, en na een half uur kwamen de weeen om de drie en halve minuut.
We dachten dus ook echt dat het niet lang meer zou duren, alhoewel de weeen niet vreselijk pijn deden.
Maar na een uur namen ze af, en was het stil, geen gerommel..
Hebben ze met speciale spul getest of het nou echt mn vliezen waren, en.... dat was het dus niet.
Voelde me flink voor schut, vooral ook omdat ik al zei dat de VK eerst gebeld moest worden, maar ze konden het begrijpen, de weeen waren dus waarschijnlijk gewoon heftige voorweeen.
Ik mocht me aankleden en naar huis, wel zei ze dat ze het gevoel had dat ze me snel terug zou zien haha, (ik ben a.s zaterdag uitgerekend, dus..wie weet)
Was wel een beetje teleurgesteld, had zo graag mn uk in mn armen gehad, maar ik moet nog even geduld hebben.
Duimen jullie dat het deze week door gaat zetten? ben zó ongeduldig.
We horen bij elkaar?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
loederGefeliciteerd Multipass...
Maarreh... als het een FOK!baby is... bij wie hoor jij dan?
Er is een heel topic over dingen om te lezen tijdens je zwangerschap, ik ga eens voor je zoeken...
Hij stond nog in mijn bookmarks: Wat zijn leuke boeken/sites/tijdschriften?
Helaas... dan blijf je ook in je uppie zonder sterretjes in de lijst hoor. Die sterretjes komen er alleen bij als het FOK!stelletje uit de kast is hoor!quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:04 schreef Multipass het volgende:
[..]
We horen bij elkaar?
De voorlopige datum is trouwens 14 juni, en dank je BE, voor de link. Ik ga meteen naat Bol.com.
Chanell, dat is goed balen, maar je hoeft je toch niet te schamen. Ik durf te wedden dat het wel vaker gebeurt. Ik zal duimen voor je.
ja dat had ik de keer ervoor, op het laast kwamen ze nog even foto's maken maken konden de beentjes en armpjes niet vinden, dus kreeg ik 2 wazige echo's mee van het ruggegraatje. Overigens had ik vrijdag ook een echovrouw die dacht dat ze een ei een echo aan het geven was, het lukte haar ook helemaal niet echt, ze was zo aan het denken en zoeken dat hij elke keer verschoof. Maar ja het zijn ook studenten hé, ze moeten het in princiepe nog leren, maar je hoopt dan toch op even lekker kijken en leuke foto's kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:55 schreef Pruk het volgende:
Mammietje gefeliciteerd!
Hestria, wat een leuke echo's. Hoe meer plaatjes ik zie en verhalen ik van jullie hoor hoe meer ik het gevoel heb dat ik echt de twee stomste echomeisjes had vrijdag, want ik heb helemaal geen mooie plaatjes meegekregen, alleen maar een paar heel onduidelijke (oja, ze konden eerst de printknop niet vinden).
Incontinetie??quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:21 schreef Cici het volgende:
Mag ik vragen wat het nou was dan Chanell? Dat "watervalletje"?
Ben 27, geen kinderen, niet zwanger op dit moment, maar wil het wel graag weten voor de toekomst
Ja, nu snap ik dus ook waarom.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:01 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Auw Klein Spookje, pijnlijk en inderdaad wel even schrikken.
BE, rennen doe je niet meer hoor in deze fase![]()
![]()
Ohww wij gaan morgen naar een concert van "The Police" Absoluut geen fan van StingMaar relaxte muziek is het wel, husby is een groot fan, vandaar
![]()
Oooh, dacht dat het wat veel spannenenenders wasquote:
Nou, voor de toekomst: als je heel erg misselijk bent en je blijft spugen (en dat is gelukkig in het begin minder dan als je na een maand of wat nog spuugt), zorg dat je je blaas leeg hebt, want anders legen je maag en je blaas (en als het meezit ook je darmen) zich op hetzelfde moment.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:21 schreef Cici het volgende:
Mag ik vragen wat het nou was dan Chanell? Dat "watervalletje"?
Ben 27, geen kinderen, niet zwanger op dit moment, maar wil het wel graag weten voor de toekomst
Lol, dank je.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:04 schreef Pruk het volgende:
[..]
Nou, voor de toekomst: als je heel erg misselijk bent en je blijft spugen (en dat is gelukkig in het begin minder dan als je na een maand of wat nog spuugt), zorg dat je je blaas leeg hebt, want anders legen je maag en je blaas (en als het meezit ook je darmen) zich op hetzelfde moment.![]()
dat is zo waarquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:04 schreef Pruk het volgende:
[..]
Nou, voor de toekomst: als je heel erg misselijk bent en je blijft spugen (en dat is gelukkig in het begin minder dan als je na een maand of wat nog spuugt), zorg dat je je blaas leeg hebt, want anders legen je maag en je blaas (en als het meezit ook je darmen) zich op hetzelfde moment.![]()
Voordat de studenten hun opdracht mochten doen werd ik gescreened door een docente. Ik denk dat zij niet de bevoegdheid heeft om een medische mededeling te doen. Persoonlijk zou ik ook liever geen 'slecht nieuws' van een docente of studente krijgen maar liever van een professioneel medisch opgeleide. Ik zag het ook niet als pretecho maar puur voor studie doeleinden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:26 schreef sjak het volgende:
Wow, wat is dat toch goed te zien zeg!
Hebben ze niet de ethische plicht om te melden als er iets niet goed zou zijn? Dat lijkt mij namelijk het enge van zo'n pretecho. Ik dacht dat daar in Amsterdam toen zelfs afspraken van te voren over werden gemakt met ensen die een echo kwamen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |