abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:38:29 #152
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_54046773
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 01:40 schreef MaJo het volgende:
Falsetto is overigens wel degelijk de techniek van het kopstem gebruiken en heeft totaal niets met vals te maken. Ik ken loepzuivere stukken die in falsette gezongen zijn Wordt veel gebruikt in onder andere de opera en de musicalwereld en daar wordt doorgaans niet vals gezongen
Zelfs Henk Hofstede doet het op het laatste album van de Nits . En die zingt ZEKER niet vals!!!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 11:27:52 #153
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_54049055
Wat een geweldige plaat zeg, kan hem erg waarderen!
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_54050668
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 00:46 schreef poon het volgende:

[..]

ehm, je kan de band waar het om draait toch vergelijken met een andere? In ieder geval heb ik je verkeerd geinterpreteerd dus je kan die reply als niet gepost beschouwen.
Radiohead met een solozanger vergelijken is een onzinnige toch?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:11:18 #155
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_54057067
quote:
Dit wordt in de radiohead wiki over Yorke's zang genoemd. (wat hij volgens mij duidelijk gebruikt in WSYB) Oftewel hij zingt vals en buiten zijn eigen bereik. Dat is dus gewoon lelijk. Andere mensen zullen vals als kwalitatief slecht zien! Als dat de bedoeling is, prima, maar dat maakt het zeker niet mooi.
Een definitie geven van 'vals' is erg moeilijk. Geloof niet dat wikipedia dat kan
quote:
Falsetto is overigens wel degelijk de techniek van het kopstem gebruiken en heeft totaal niets met vals te maken.
Bij kopstem span je je stembanden zodanig dat je maar 'de helft' ervan gebruikt en je dus de eerste boventoon van een noot krijgt als het ware. Als ik me niet vergis gebruik je bij falsetto maar een kwart van je stembanden en dus de tweede boventoon. Ik ga even zoeken.

edit: Het zit iets ingewikkelder, maar Falsetto en kopstem zijn niet hetzelfde. Als je in dit wikipedia artikel even doorklikt krijg je het netjes en grondig uitgelegd.

[ Bericht 11% gewijzigd door TheArowana op 20-10-2007 20:16:29 ]
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_54062713
In Rainbows

Beste nummers: Reckoner, All I Need en Faust Arp. Maar eigenlijk zijn alle nummers goed!
pi_54079468
Dit is wel het eerste album van Radiohead wat ik meer dan één keer heb moeten luisteren voor ik het goed vond. Maar nu vind ik het dan ook echt heel goed.
What Would Goku Do
pi_54080291
Sterke plaat dit!
Ik heb altijd al een haat-liefdeverhouding gehad met Radiohead. Hun vroegere werk heeft me nooit kunnen bekoren en alleen Kid A beschouw ik écht als een meestwerk.

In Rainbows klinkt op het eerste gehoor erg gevarieerd, en de band slaagt erin binnen hun eigen stijl niet in herhaling te vallen (iets waar ik eerlijk gezegd wél voor vreesde). Erg knap!

Nu is het luisteren geblazen
  maandag 22 oktober 2007 @ 20:30:39 #159
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_54096022
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 00:01 schreef AndyD het volgende:
In Rainbows

Beste nummers: Reckoner, All I Need en Faust Arp. Maar eigenlijk zijn alle nummers goed!
house of cards mag daar ook wel bij

tevens vraagje, aan het eind van Reckoner rond de 4:05, zit een bekend stukje muziek die ik al eens eerder gehoord heb.

Komt iemand dit bekend voor?

-

verder lijkt de piano van videotape verdacht veel op Amity (op sleepy buildings cdr) van the Gathering.

sleepy buildings versie is geen youtube filmpje van t, maar daar ziet een piano in.

andere versie: vanaf 0:37
http://youtube.com/watch?v=xWHJNr1IJLc

Niet erg aangezien ik ze beide goed vind
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  maandag 22 oktober 2007 @ 22:23:03 #160
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_54098082
Die piano in videotape doet me aan vanalles denken, maar wel een fantastisch nummer. Blijft steeds in m'n hoofd zitten. Bij Reckoner herkende ik echter niets. Maar Reckoner is eigenlijk het enige nummer waar ik nogal bij denk 'mwoah'. Wordt er niet echt warm of koud van. Wat vinden jullie goed aan Reckoner dan, als je dat zou kunnen omschrijven?
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_54100007
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef TheArowana het volgende:
Die piano in videotape doet me aan vanalles denken, maar wel een fantastisch nummer. Blijft steeds in m'n hoofd zitten. Bij Reckoner herkende ik echter niets. Maar Reckoner is eigenlijk het enige nummer waar ik nogal bij denk 'mwoah'. Wordt er niet echt warm of koud van. Wat vinden jullie goed aan Reckoner dan, als je dat zou kunnen omschrijven?
Reckoner is mijn favo nummer, en ik heb geen idee waarom. Kan het echt niet omschrijven
pi_54100099
Zeker een gevarieerde plaat, kan zo op het eerste gehoor de pareltjes nog niet benoemen, behalve 'Videotape', die pakt meteen. De rest moet ik nog even wat vaker horen, hoorde af en toe van die typische Radiohead-dingen voorbijkomen waarbij ik dacht "maar jongens, dit HEBBEN jullie al gedaan" en moet dus nog even op het punt komen dat ik de nummers als nummers ga zien en meer op de opbouw ga letten e.d.
pi_54100234
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:35 schreef thaleia het volgende:
hoorde af en toe van die typische Radiohead-dingen voorbijkomen waarbij ik dacht "maar jongens, dit HEBBEN jullie al gedaan".
Is voor mij niet echt een minpunt Mij maakt het niet uit, als t maar goed is vind ik het best
  maandag 22 oktober 2007 @ 23:46:33 #164
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_54100381
Reckoner is ook mijn favoriete nummer. Het is een prachtig nummer. Klaar.
...dass wir fliegen.
pi_54105248
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tot nu toe ben ik niet zo verkocht aan de plaat als de rest hier... ik kan er geen gevoel bij creëren zoals bij al het andere (geniale) werk van radiohead. vooral Kid A en OK computer hebben een plekje in mijn hart veroverd. Iets nieuws moet ik dus wel vele malen luisteren om het zo'n effect te geven, of niet. anyway, het lijkt wel steeds meer electronisch te worden ofzo? meer zoals thom yorke's solo-album?
Heeft ie wel wat trekjes van ja, af en toe, van Yorke's solo-album... Niet dat dat niet mooi is...
Ik ben na 1,5 keer luisteren gematigd positief 15 Step en Bodysnatchers openen lekker
pi_54106506
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Reckoner is ook mijn favoriete nummer. Het is een prachtig nummer. Klaar.
Same here.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_54115598
Dat pianootje van Videotape moet inderdaad ook in een ouder nummer van iemand anders zitten, want ik hoorde het vanochtend in een docu over ex-Dutchbatters die Srebrenicaweduwen gingen opzoeken. OF degene die de montage deed was ontzettend up to date, of het pianootje kwam uit een ander nummer.
pi_54127688
quote:
Radiohead tekent alsnog platencontract

AMSTERDAM - Het was een stunt die de muziekindustrie wekenlang in de ban hield: de release van het Radiohead-album In Rainbows, zonder tussenkomst van een label via hun eigen website. Toch is de band alsnog van plan om de cd ook via een platenmaatschappij uit te brengen.

Het contract is nog niet officieel getekend, maar volgens de New York Times staat Radiohead op het punt om in zee te gaan met een platenmaatschappij. Velen vochten om de gunst van de band om In Rainbows uit te mogen brengen, zo deden Warner, Columbia en Starbucks Radiohead een zeer lucratief aanbod.

De deal gaat echter naar het kleine, onafhankelijke label ATO Records, wat eigendom is van Coran Capshaw, de manager van de Dave Matthews Band. Het is de bedoeling dat ATO maar voor een bepaalde periode het album uit mag brengen, waarna vervolgens Radiohead zelf weer de enige eigenaar is van de muziek.

Voor de distributie in Europa gaat ATO hoogstwaarschijnlijk in zee met XL Recordings, die eerder al Thom Yorke's soloplaat The Eraser uitbracht. Een releasedatum voor de fysieke versie van In Rainbows is nog niet bekend.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54133760
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:36 schreef Longmen het volgende:

[..]
Daar zijn ze dan lekker op tijd mee!
Zal nog wel effe duren voordat die release rond is.
pi_54137398
wat doen ze dit toch goed. fuck major labels.
underground forever baby
pi_54139102
Nou merkte een journalist in Spits of Metro oid wel fijntjes op dat Radiohead is gekomen waar ze nu zijn mede dankzij EMI
pi_54139560
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:47 schreef thaleia het volgende:
Nou merkte een journalist in Spits of Metro oid wel fijntjes op dat Radiohead is gekomen waar ze nu zijn mede dankzij EMI
Ai, dat mogen we niet vergeten idd..
  woensdag 24 oktober 2007 @ 23:44:54 #173
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_54148713
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:53 schreef thaleia het volgende:
Dat pianootje van Videotape moet inderdaad ook in een ouder nummer van iemand anders zitten, want ik hoorde het vanochtend in een docu over ex-Dutchbatters die Srebrenicaweduwen gingen opzoeken. OF degene die de montage deed was ontzettend up to date, of het pianootje kwam uit een ander nummer.
Das wel heel verdacht. Even de tabs ervan googelen?
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_54148795
Of ik heb het niet goed gehoord. Ik zag het programma nl. 's ochtends en dan ben ik niet op m'n scherpst.
pi_54148814
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 17:47 schreef thaleia het volgende:
Nou merkte een journalist in Spits of Metro oid wel fijntjes op dat Radiohead is gekomen waar ze nu zijn mede dankzij EMI
Vanzelfsprekend ja.
Deze capriolen kunnen ze zich alleen veroorloven omdat ze vantevoren jaren bij EMI hebben gezeten.
Maargoed, daar is ook niks mis mee. EMI heeft ongetwijfeld bakken vol geld aan de band verdiend, dus ze zijn elkaar niks verschuldigd.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:12:03 #176
27699 Ravage
thinking about you
pi_54159155
Dit al gezien?
http://www.stubru.be/node/32245

Reckoner blijkt te lijken op een nummer van Sebastian Tellier, van twee jaar geleden.. Vind zelf de overeenkomst niet heel sterk (alleen het ritme, en heel vaag de akkoorden)..
i'm not living, i'm just killing time
pi_54159956
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef TheArowana het volgende:
Die piano in videotape doet me aan vanalles denken, maar wel een fantastisch nummer. Blijft steeds in m'n hoofd zitten. Bij Reckoner herkende ik echter niets. Maar Reckoner is eigenlijk het enige nummer waar ik nogal bij denk 'mwoah'. Wordt er niet echt warm of koud van. Wat vinden jullie goed aan Reckoner dan, als je dat zou kunnen omschrijven?
Luister eens naar de drums, zo gaaf. Ook hoe ze aan het einde ineens weer terugkomen, met natuurlijk die geweldige strijkers. Zo mooi.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_54167674
Ik was eigenlijk uitgekeken op Radiohead maar wat een klasse album is dit.
pi_54190991
Ik heb ook nog steeds niet door, van Reckoner. Vind Weird Fishes tot nu toe het tofst. In Reckoner werkt de zang dermate op m'n zenuwen dat ik er niet in slaag fatsoenlijk naar muziek, opbouw etc. te luisteren
  zondag 28 oktober 2007 @ 17:24:39 #180
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_54226840
Weird Fisher is ook het leukste!
Bodysnatchers is overigens ook erg lekker...
pi_54233330
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef thaleia het volgende:
Ik heb ook nog steeds niet door, van Reckoner. Vind Weird Fishes tot nu toe het tofst. In Reckoner werkt de zang dermate op m'n zenuwen dat ik er niet in slaag fatsoenlijk naar muziek, opbouw etc. te luisteren
Begin trouwens steeds meer respect te krijgen voor Nude, waar ik in het begin een schijthekel aan had.

Thom: "The song is written for two people who should run away before all the bad stuff starts."
pi_54301009
quote:
Radiohead tekent definitief nieuw platencontract
AMSTERDAM - Radiohead tekent officieel een contract bij de platenmaatschappij XL Recordings. De band gaat in zee met het label om de tastbare versie van hun nieuwe album 'In Rainbows' te verspreiden.

In de Verenigde Staten zal de albumverkoop via een andere maatschappij verlopen, maar daar is nog geen partner voor gevonden. Dat meldt de muziekwebsite Billboard.com donderdag.

De cd-box van 'In Rainbows' is naar verwachting vanaf 3 december via de website van Radiohead te bestellen.

Opschudding

De band zorgde voor flink wat opschudding in de muziekindustrie toen ze hun nieuwste album gratis online beschikbaar stelden. Fans konden zelf bepalen hoeveel ze over hadden voor de plaat.

Hoeveel er uiteindelijk verdiend is wil Radiohead niet bekendmaken, maar schattingen gaan uit van een bedrag van 1,2 miljoen Britse pond.
Zou de bonus cd hier dan ook bij komen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:26:50 #183
27699 Ravage
thinking about you
pi_54478914
Webcasts..

Gisteren en eergisteren zijn er tests geweest voor de webcast die volgens de geruchten vanavond 22:00 Nederlandse tijd zal beginnen. De test van gisteren is op Dead Air Space aangekondigd.

De webcasts zijn te volgen via http://www2.radiohead.tv

Via Youtube is de test gedeeltelijk terug te kijken:
Woensdag deel 1
Woensdag deel 2
Donderdag deel 1
Donderdag deel 2 (met cover van Bjork - Unravel)

[ Bericht 7% gewijzigd door Ravage op 09-11-2007 12:50:06 ]
i'm not living, i'm just killing time
pi_54492662
Wazig maar leuk.

Er is ook zo'n filmpje wat begint met: ": "We enter Toad-ham through the grasslands of Knee-deepersly Park and at once we are aware that here is a land of happy, contented toads who go about their daily tasks in true democratic spirit."

Is er ook een lijst met wat daar aan muziek voorbij komt?
Aldus.
pi_54501300
Na 'Knives Out' covert Radiohead nu echt The Smiths:

http://www.youtube.com/watch?v=OI_XKiZL4JM
There is NO such thing in life as normal!
pi_54505849
Hier zijn opnames van de webcast van gisteren terug te vinden:

http://www.doemaar.niet

Een zeer bijzondere webcast

[ Bericht 18% gewijzigd door nipeng op 10-11-2007 18:49:41 (Ziet er niet toegestaan uit.) ]
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_54506833
Mooi album, het mooiste nummer vind ik 'All I Need'. Zó mooi!
Tralalalaaa
pi_54508762
Ha, toffe Webcast, met een gave Smiths en Joy Division cover .
pi_54508924
Erg leuk om naar te kijken inderdaad.
Aldus.
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:51:55 #190
11502 nipeng
The last ride is free
pi_54509624
Die link naar een post op mortigitempo.com met o.a. de mp3tjes heb ik weggesloopt. Niet geheel ok met de policy lijkt mij.
  zaterdag 10 november 2007 @ 18:53:02 #191
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_54509646
mpdrietjes van een gratis verspreidt album mag niet?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_54510019
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
mpdrietjes van een gratis verspreidt album mag niet?
Beetje scheve redenering inderdaad. Ik snap ook niet waarom er altijd zo panisch op MP3-links wordt gereageerd. In dit geval is het gewoon legaal.
Youtube-links worden daarentegen wél altijd geoorloofd, terwijl daar meer copyrightregels worden geschonden dan mensenrechten in Noord-Korea.
pi_54510404
Ja.. en het zijn allemaal opnames van een uitzending die ze zelf -gratis- vrijdagavond over het internet hebben uitgezonden.. de mp3 bestanden zijn precies gelijk aan het geluid bij de Youtube filmpjes.. dus weet zeker dat het legaal, voor zover ik weet willen ze het liefst dat zoveel mogelijk mensen het zien/horen
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 10 november 2007 @ 19:44:21 #194
52513 whosvegas
The Trickster
pi_54510849
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:51 schreef nipeng het volgende:
Die link naar een post op mortigitempo.com met o.a. de mp3tjes heb ik weggesloopt. Niet geheel ok met de policy lijkt mij.
Wat een onzin, het album zelf is gratis te downloaden, ook in mp3.
De webcast is van de band zelf afkomstig, ik neem aan dat zij ook die flimpjes op youtube hebben gezet, waarom ga je nou krampachtig de link erna weg zitten halen? Omdat er mp3 bestanden te downloaden zijn? Zou me niks verbazen als ze door Radiohead zelf er neer zijn gezet.
Are you nuts??
  zaterdag 10 november 2007 @ 19:46:17 #195
11502 nipeng
The last ride is free
pi_54510904
De mp3's zijn van de webcast niet van het album. Niet hetzelfde lijkt mij.
Als Radiohead ze er zelf had neergezet dan zou het downlaoden niet via sendspace gaan of denken jullie dat van wel...

Maar ik was ook vergeten dat zij hun album gratis aanbieden
pi_54545779
Liefhebbers van Radiohead, natuurlijk stemmen in de Top2000 (radio2.nl) op Radiohead he mensen
Heb ik al gedaan
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  maandag 12 november 2007 @ 11:46:13 #197
27699 Ravage
thinking about you
pi_54547106
Ja volgens mij stond er vorig jaar geen een Radiohead nummer in die hele top 2000..

Da's natuurlijk belachelijk
i'm not living, i'm just killing time
pi_54547284
quote:
Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef alwaysleft het volgende:
Liefhebbers van Radiohead, natuurlijk stemmen in de Top2000 (radio2.nl) op Radiohead he mensen
Heb ik al gedaan
Dan moet er afgesproken worden, welk nummer anders kiest ieder een eigen favoriet en haalt radiohead nummer de top2000 alsnog niet.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54587142
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dan moet er afgesproken worden, welk nummer anders kiest ieder een eigen favoriet en haalt radiohead nummer de top2000 alsnog niet.
Ik heb Street Spirit gestemd
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:07:47 #200
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_54587220
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dan moet er afgesproken worden, welk nummer anders kiest ieder een eigen favoriet en haalt radiohead nummer de top2000 alsnog niet.
Karma Police heb ik gedaan er raad ik ook iedereen aan, maar eigenlijk houd ik niet van dit soort acties..... De muziek moet toch genoeg zijn om het te halen... Alleen weigert radio 2 ze te draaien, dat vind ik kwalijker!
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:11:44 #201
52513 whosvegas
The Trickster
pi_54587380
quote:
Alleen weigert radio 2 ze te draaien, dat vind ik kwalijker!
Waarom?
Daarom heb ik thuis ook altijd m'n mp3 collectie aan staan
Are you nuts??
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:14:11 #202
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_54587466
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Waarom?
Om de doodsimpele reden dat het dan eigenlijk weinig zin heeft om ze uberhaupt te vermelden in de keuzelijst!
pi_54587539
Ik heb Fake plastic trees gekozen.
Dat wordt weer niets dit jaar.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:18:13 #204
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_54587605
Leo Blokhuis zei laatst nog dat de top 2000 niet af zal zijn, zolang Radiohead in de lijst ontbreekt...
pi_54589068
En gelijk heeft ie.
What Would Goku Do
pi_54611297
Reckoner is mijn grote favoriet, met daarna Jigsaw falling into place.

Ik moet zeggen dat ik het gehele album steeds en steeds meer begin te waarderen. Terwijl ik b.v. Pablo Honey nog altijd niet kan waarderen. The Bends begint LANGZAAM op te komen bij mij.
  woensdag 14 november 2007 @ 21:21:01 #207
52513 whosvegas
The Trickster
pi_54611508
The Bends, al jaren mijn favo album
Nude begin ik steeds mooier te vinden, het nummer doet me een beetje denken aan de schitterende eenvoud van You and whose Army en Scatterbrain
Are you nuts??
  woensdag 14 november 2007 @ 21:22:07 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_54611544
Hier staat Bodysnatchers op 1, op de voet gevolgd door Reckoner en Jigsaw
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_54613291
ach die hele top2000 is toch totale bullshit mensen. niemand die dat serieus neemt.
underground forever baby
  woensdag 28 november 2007 @ 20:41:01 #210
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_54903210
Radiohead Announce First 2008 Dates

'Bout time, huh guys? Ending a few weeks of speculation regarding 2008 live engagements, Radiohead have announced the first of what we hope will be copious quantities of dates in the year to come.

As reported on ateaseweb.com and confirmed on the fest's respective websites, Thom Yorke and the gang will descend upon a pair of late June festivals in Germany, Southside and Hurricane. Both take place June 20-22, and it's not yet clear which Radiohead will play first, nor precisely when. The band previously rocked both fests (like a you-know-what) back in 2003.

And while we're talking ateaseweb.com, the fansite also notes that beloved Radiohead producer-guy Nigel Godrich joined his pal Beck at a not-so-secret performance Sunday, November 25 at Echoplex in Los Angeles. Godrich tapped keys and rattled tambourine for the duration of Mr. Hansen's set.

In Rainbows, meanwhile, hits North American stores January 1 via TBD/ATO, and UK shoppes the day before via XL. Discboxes are due to ship next week, although at least one lucky Radiophile already scored a copy. Oh right, and that catalog box the band didn't green-light, that's out December 10.

Ray-dee-owe-hed:

06-20-22 Neuhausen ob Eck, Germany - Southside Festival
06-20-22 Scheeßel, Germany - Hurricane Festival
  woensdag 28 november 2007 @ 21:10:38 #211
11502 nipeng
The last ride is free
pi_54904191
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:16 schreef Longmen het volgende:
Ik heb Fake plastic trees gekozen.
Dat wordt weer niets dit jaar.
Ik heb al 3x karmapolice gespot bij fokkers.
  woensdag 28 november 2007 @ 21:11:16 #212
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_54904212
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:10 schreef nipeng het volgende:

[..]

Ik heb al 3x karmapolice gespot bij fokkers.
tellen is niet je sterkste kant he?
  woensdag 28 november 2007 @ 22:02:36 #213
11502 nipeng
The last ride is free
pi_54905954
Ik heb niet geteld.
pi_54920066
Radiohead op Roskilde
29/11/2007 - Door: limma - Bron: Roskilde

Het is bijna 11 jaar geleden dat Radiohead op het podium van Roskilde stond. Voor vele bezoekers een memorabel optreden. In 2008 zullen ze er weer staan.

Volgens de website van Roskilde was Radiohead een absolute favoriet. Bezoekers konden in october stemmen welke band zij graag op het Roskilde podium wilde zien. Bij vele bezoekers stond Radiohead op nunmmer 1.
Dat radiohead nog steeds razendpopulair is, blijkt wel uit het bezoekers aantal de dag van de release van Rainbow. 1,2 miljoen mensen, bezochten die dag hun site om het plaatje te downloaden.

Tickets voor Roskilde zijn vanaf 1 december verkrijgbaar.


http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=4286
  donderdag 29 november 2007 @ 15:39:21 #215
27699 Ravage
thinking about you
pi_54921187
En juli 2008 komt Radiohead weer in Amsterdam!!
En ze komen naar Rock Werchter

bron: http://www.radiohead.com/tourdates/
i'm not living, i'm just killing time
  † In Memoriam † donderdag 29 november 2007 @ 15:45:24 #216
128220 Peter6000
pi_54921296
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:39 schreef Ravage het volgende:
En juli 2008 komt Radiohead weer in Amsterdam!!
En ze komen naar Rock Werchter

bron: http://www.radiohead.com/tourdates/
Misschien komen ze wel op dat festival bij de Westergasfabriek.
Waar dit jaar oa Björk is geweest.

Lijkt me waarschijnlijker dan wederom de HMH.
  donderdag 29 november 2007 @ 16:29:37 #217
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_54922277
o yeah!!
pi_54923722
Die tourdates pagina gaat meteen in de bookmarks om dagelijks gecontroleerd te worden.
pi_54924109
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:36 schreef wormwood het volgende:
Die tourdates pagina gaat meteen in de bookmarks om dagelijks gecontroleerd te worden.
Hier ook, ben benieuwd waar ze gaan spelen.
pi_54924892
Ik hoop dat ze weer in de HMH komen
Een prima tent, voor dit soort feestjes
Are you nuts??
  donderdag 29 november 2007 @ 19:18:01 #221
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_54926100
Hmm wordt dan zowaar weer interessant om eventueel naar Rock Werchter te gaan
  donderdag 29 november 2007 @ 21:07:50 #222
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54929493
* Ingetje79 wil volgend jaar zeker ook naar Radiohead
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_54929639
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54929667
Woohoo, nu al zin in het concert in Amsterdam
pi_54933653
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef iwantpie het volgende:
Woohoo, nu al zin in het concert in Amsterdam
eensch.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:37:25 #226
27699 Ravage
thinking about you
pi_54934364
Jep dat wordt dan komend jaar naar Rock Werchter..
i'm not living, i'm just killing time
  donderdag 29 november 2007 @ 23:38:03 #227
27699 Ravage
thinking about you
pi_54934383
En m'n discbox kan elk moment komen
i'm not living, i'm just killing time
  donderdag 29 november 2007 @ 23:40:26 #228
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_54934444
Wat een turboplaat hebben ze afgeleverd met In Rainbows! (Terwijl ik niet eens zo'n hele grote Radiohead fan ben). Favo's zijn Reckoner, All I Need, 15 Step en Jigsaw
pi_54934974
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:39 schreef Ravage het volgende:
En juli 2008 komt Radiohead weer in Amsterdam!!
En ze komen naar Rock Werchter

bron: http://www.radiohead.com/tourdates/
Bookmarked!
What Would Goku Do
pi_54938141
quote:
Op donderdag 29 november 2007 15:45 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Misschien komen ze wel op dat festival bij de Westergasfabriek.
Waar dit jaar oa Björk is geweest.

Lijkt me waarschijnlijker dan wederom de HMH.
Westergasfabriek is inderdaad het meest logisch.
pi_54939358
quote:
Op donderdag 29 november 2007 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 wil volgend jaar zeker ook naar Radiohead
Heej Ingetje ook hier....!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_54939910
Wat is de westergasfabriek voor iets? heeft dat wel goed geluid?
(:
pi_54941995
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:00 schreef nein het volgende:
Wat is de westergasfabriek voor iets? heeft dat wel goed geluid?
Openlucht. Denk festivalgeluid. Nouja, weer HMH lijkt me ook wat saai.
Misschien ga ik ze in Manchester zien, want ik ben daar eind juni!
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  vrijdag 30 november 2007 @ 11:58:43 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_54942524
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:36 schreef Morretje het volgende:

[..]

Heej Ingetje ook hier....!
Ja!
Naast de beestjes is muziek mijn aller aller allergrootste liefde
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:01:35 #235
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_54942597
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:00 schreef nein het volgende:
Wat is de westergasfabriek voor iets? heeft dat wel goed geluid?
Geluid was afgelopen jaar best behoorlijk voor een buitenoptreden. Ik heb Peter Gabriel gezien daar. Als ik mag kiezen wordt 't wat dat betreft weer de HMH... Daar kan geen Westergas tegenop...
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  † In Memoriam † vrijdag 30 november 2007 @ 13:36:32 #236
128220 Peter6000
pi_54944778
Björk was ook prima bij de Westergasfabriek.
Voor mensen met weinig geld: je kan er ook net buiten het terrein in de berm zitten om mee te luisteren, met uitzicht op het festivalterrein.

Natuurlijk is de HMH beter, maar ik geloof nooit dat ze daar nog een keer gaan komen.
pi_54944880
ik hoop het eigenlijk wel.. radiohead in de hmh lijkt me prima!
pi_54950336
Hmm zo te horen lijkt de HMH wel beter ja :S
(:
  vrijdag 30 november 2007 @ 19:04:30 #239
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_54952218
Street Spirit is zonder meer een nummer dat in de 2000 moet.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_54953000
was de HMH vorige keer snel uitverkocht. In de zin van dat ik niet gelijk om zaterdag morgen 10uur kaartjes moet proberen te versieren?
pi_54953083
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:39 schreef Echoes het volgende:
was de HMH vorige keer snel uitverkocht. In de zin van dat ik niet gelijk om zaterdag morgen 10uur kaartjes moet proberen te versieren?
Dat zou ik maar doen ja....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54953283
2e concert was minder snel uitverkocht...dat duurde toch wel een aantal weken.
(:
pi_54953339
tegenstrijdige berichten..?
pi_54959556
Ik hoop juist geen HMH.
Westergasfabriek is me erg goed bevallen, met Peter Gabriel.
Qua drank was 't er stukken beter geregeld dan HMH (al is dat natuurlijk niet moeilijk, want slechter kan niet)
pi_54960756
Zo, alvast drie vrienden geregeld voor 't concert...

... jammer dat 't nog een half jaar duurt.

Ach ja, in ieder geval heerlijk dat ik ze eindelijk live ga zien, wil ik overduidelijk niet missen.
pi_54966351
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:53 schreef Echoes het volgende:
tegenstrijdige berichten..?
Volgens mij waren beide concerten in de HMH meteen dezelfde ochtend nog uitverkocht. Ik stond in ieder geval om half tien al in de rij bij het postkantoor, en was niet de enige (understatement).
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zaterdag 1 december 2007 @ 20:27:08 #247
52513 whosvegas
The Trickster
pi_54974800
Afgelopen dagen weer de tumbs down webcast bekeken op you tube, en The Headmaster Ritual van The Smits is toch wel erg goed:
http://www.youtube.com/watch?v=3arRkEPnF4A

Kent iemand toevalig iets van The Smits
Are you nuts??
pi_54975028
Ik vind het nieuwe album niet geweldig. Het is niet slecht, maar het is niet wat ik van Radiohead had verwacht/gehoopt.
Maar goed, het is Radiohead, dus zal het ongetwijfeld goed worden bevonden
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_54976195
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 13:46 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Volgens mij waren beide concerten in de HMH meteen dezelfde ochtend nog uitverkocht. Ik stond in ieder geval om half tien al in de rij bij het postkantoor, en was niet de enige (understatement).
Het was om ongeveer half 11 uitverkocht. Ik had mezelf verslapen voor deze kaartverkoop en kwam helemaal haastend om half 11 het postkantoor binnen. Kaarten gekocht en 5 minuten later was het uitverkocht. Dus zeker nu met het nieuwe album en alle media aandacht moet je er vroeg bij zijn!
  zaterdag 1 december 2007 @ 22:17:35 #250
52513 whosvegas
The Trickster
pi_54977798
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 21:18 schreef VinceBeggar het volgende:

[..]

Het was om ongeveer half 11 uitverkocht. Ik had mezelf verslapen voor deze kaartverkoop en kwam helemaal haastend om half 11 het postkantoor binnen. Kaarten gekocht en 5 minuten later was het uitverkocht. Dus zeker nu met het nieuwe album en alle media aandacht moet je er vroeg bij zijn!
Toen de voorverkoop begon, was ik op vakantie
Dus heb ik via Marktplaats kaartjes geregeld, voor beide concerten (het extra geld, dat ik er voor heb betaald, was het absoluut waard )
Are you nuts??
pi_54989914
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:27 schreef whosvegas het volgende:
Afgelopen dagen weer de tumbs down webcast bekeken op you tube, en The Headmaster Ritual van The Smits is toch wel erg goed:
http://www.youtube.com/watch?v=3arRkEPnF4A

Kent iemand toevalig iets van The Smits
Nee, maar ken wel alles van The Smiths , probeer de singlesverzamelaar of The Queen is Dead, één van de beste albums allertijden.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_54998467
TVP, maar de voorverkoop van het a.s. concert is al gestart/uitverkocht dus?
pi_54998712
quote:
Op zondag 2 december 2007 20:26 schreef asdqert het volgende:
TVP, maar de voorverkoop van het a.s. concert is al gestart/uitverkocht dus?
ehm nee?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54999437
Ach, met de Arctic Monkeys was een half uur van tevoren bij het postkantoor ruim voldoende, daar gok ik nu ook op. Stonden toen maar 5 mensen, later 12, waarvan de helft voor Guus Meeuwis.
What Would Goku Do
  zondag 2 december 2007 @ 23:55:14 #255
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_55004691
Hier verkopen ze al kaarten ( ) voor hun concert in Juli 2008 in de Amsterdam ArenA.. hier geldt dus net als die zogenaamde Metallica-kaarten (zie topic); als je je geld kwijt wilt, koop dan die kaarten. hehe
  maandag 3 december 2007 @ 00:02:57 #256
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55004919
Ik heb ooit via een soortgelijke site kaarten gekocht voor Queen & Paul Rodgers. Ging gelukkig wel goed.
Kostte echter wel meer dan het dubbele van de oorspronkelijke prijs.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 3 december 2007 @ 08:21:54 #257
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_55007375
De discbox is onderweg!
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  maandag 3 december 2007 @ 09:16:56 #258
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_55007802
quote:
Op maandag 3 december 2007 08:21 schreef AirwiN het volgende:
De discbox is onderweg!
Cool

* Gitarist wacht met smart af!
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_55007816
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:55 schreef Haunter het volgende:
Hier verkopen ze al kaarten ( ) voor hun concert in Juli 2008 in de Amsterdam ArenA.. hier geldt dus net als die zogenaamde Metallica-kaarten (zie topic); als je je geld kwijt wilt, koop dan die kaarten. hehe
De ArenA.
Weet wel 99% zeker dat ze dat niet gaan doen. Ze willen juist van die grote zalen af. Het Westergasterrein is een betere optie.
pi_55008230
Haha, de ArenA... Dat lijkt me echt uitgesloten.
Zoiets zou Yorke nooit doen, een stadion.

Ik hoop trouwens écht op de westergasfabriek. Ik heb Radiohead één keer van dichtbij gezien, en dat was op Sziget 2006. Ook in de buitenlucht. Dat was zo mind-blowing, dat effect haal je niet in een zaal ala de HMH.
pi_55008294
Onlangs 'In Rainbows' gereserveerd trouwens. 13,99 bij de Sounds (R'dam), en dan krijg je er nog een gratis A0-poster bij ook
  maandag 3 december 2007 @ 10:02:03 #262
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55008414
Mocht het in de Arena zijn dan hoef je waarschijnlijk geen uren in de rij te liggen, toen ze 4 jaar geleden in het Gelredome stonden was het niet eens uitverkocht.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 3 december 2007 @ 10:06:13 #263
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55008472
Mijn box komt binnen 1 en 14 dagen aan. Altijd fijn, zo'n tijdsindicatie. .
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 3 december 2007 @ 10:38:21 #264
27699 Ravage
thinking about you
pi_55008933
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:39 schreef Echoes het volgende:
was de HMH vorige keer snel uitverkocht. In de zin van dat ik niet gelijk om zaterdag morgen 10uur kaartjes moet proberen te versieren?
Op de postkantoren was het inderdaad binnen een paar uur uitverkocht. Maar 3 dagen ervoor was de verkoop van tickets al via Waste gestart. Was een paar euro duurder, maar het duurde bijna 3 dagen voor die kaarten op waren (en erg goede klantenservice..)
i'm not living, i'm just killing time
  maandag 3 december 2007 @ 11:35:20 #265
27699 Ravage
thinking about you
pi_55009809
De eerste mensen hebben hun discbox binnen, en CD 2 van In Rainbows verspreidt zich nu ook over het internet.
Links te vinden op Atease, Hodiau Direkton, etc..

* Ravage luistert nu Last Flowers

De rest bewaar ik tot ik de discbox zelf heb..
i'm not living, i'm just killing time
  maandag 3 december 2007 @ 12:42:24 #266
52513 whosvegas
The Trickster
pi_55011072
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:55 schreef Haunter het volgende:
Hier verkopen ze al kaarten ( ) voor hun concert in Juli 2008 in de Amsterdam ArenA.. hier geldt dus net als die zogenaamde Metallica-kaarten (zie topic); als je je geld kwijt wilt, koop dan die kaarten. hehe
Hoop dat ze niet in de Arena komen, veel te massaal
Ik hoop nog altijd op een zaaltje, als de HMH
Are you nuts??
  maandag 3 december 2007 @ 12:51:42 #267
52513 whosvegas
The Trickster
pi_55011249
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:49 schreef webfreak het volgende:
Haha, de ArenA... Dat lijkt me echt uitgesloten.
Zoiets zou Yorke nooit doen, een stadion.

Ik hoop trouwens écht op de westergasfabriek. Ik heb Radiohead één keer van dichtbij gezien, en dat was op Sziget 2006. Ook in de buitenlucht. Dat was zo mind-blowing, dat effect haal je niet in een zaal ala de HMH.
Nou ja, ze hebben in 2003 ook in het Gelredome gestaan
Are you nuts??
  maandag 3 december 2007 @ 13:09:43 #268
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55011536
Ik wil Westerpark
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_55011952
Westergasfabriek please.....

Radiohead in me 'achtertuin'... relax!!
  maandag 3 december 2007 @ 15:58:46 #270
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_55014692
Westerpark IT IS!

Tue 1 Westerpark Amsterdam Netherlands ON SALE SOON
Tue 1 Westerpark Amsterdam Netherlands ON SALE SOON
Tue 1 Westerpark Amsterdam Netherlands ON SALE SOON
  maandag 3 december 2007 @ 16:00:16 #271
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55014725
Cool! Prijs ook al bekend?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_55015482
nee, nog niet. maar als je gewoon om 10 uur bij het postkantoor bent,dan maak je toch écht wel kans op kaartjes??
pi_55016463
Daar wilt deze jongen heen! Maar er om 10 uur staan is hypothetisch gesproken of is er al een datum bekend dat de voorverkoop begint?
pi_55016745
Jah ik vraag me ook wel af wanneer die voorverkoop begint?
Heeft iemand sowieso enige idee hoeveel de staanplaatsen worden?
Als ze namelijk rond de 79 komen bestel ik ze wel online, ik wil er echt graag heen
  maandag 3 december 2007 @ 17:42:39 #275
52513 whosvegas
The Trickster
pi_55016778
Wordt het een open lucht concert, ik ben er nl nog nooit geweest
Are you nuts??
  maandag 3 december 2007 @ 17:44:29 #276
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_55016809
Gaaf! Ben ik nog nooit geweest
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 3 december 2007 @ 17:56:32 #277
27699 Ravage
thinking about you
pi_55017040
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:28 schreef asdqert het volgende:
Daar wilt deze jongen heen! Maar er om 10 uur staan is hypothetisch gesproken of is er al een datum bekend dat de voorverkoop begint?
Nog geen voorverkoopdatum bekend.. hou deze site in de gaten: http://www.radiohead.com/tourdates/
i'm not living, i'm just killing time
pi_55017067
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:56 schreef Ravage het volgende:

[..]

Nog geen voorverkoopdatum bekend.. hou deze site in de gaten: http://www.radiohead.com/tourdates/
Ah dus ze zetten het wel eerst daar voordat ze verkocht worden ?
  maandag 3 december 2007 @ 18:02:04 #279
27699 Ravage
thinking about you
pi_55017152
quote:
Op maandag 3 december 2007 17:57 schreef Kadooosh het volgende:
Ah dus ze zetten het wel eerst daar voordat ze verkocht worden ?
Ja tot nu stond het eerste nieuws over concerten altijd op de site van Radiohead of van Waste.. Waste verkoopt een gedeelte van de kaarten, en de rest gaat op de reguliere manier.
Vorig jaar bij de optredens in de Heineken Music Hall begon de verkoop van kaarten bij Waste een paar dagen voordat de verkoop via Ticketservice begon.
i'm not living, i'm just killing time
pi_55017278
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:02 schreef Ravage het volgende:

[..]

Ja tot nu stond het eerste nieuws over concerten altijd op de site van Radiohead of van Waste.. Waste verkoopt een gedeelte van de kaarten, en de rest gaat op de reguliere manier.
Vorig jaar bij de optredens in de Heineken Music Hall begon de verkoop van kaarten bij Waste een paar dagen voordat de verkoop via Ticketservice begon.
Weet je ook hoe je daar kan betalen?
Zeker alleen met creditkaart he
  maandag 3 december 2007 @ 18:10:47 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_55017291
Wat is het voor zaal/veld/iets?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 3 december 2007 @ 18:13:03 #282
27699 Ravage
thinking about you
pi_55017334
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:10 schreef Kadooosh het volgende:
Weet je ook hoe je daar kan betalen?
Zeker alleen met creditkaart he
Jup alleen creditcard M'n ervaring is dat het iets duurder is dan via Ticketservice, maar je hebt meer tijd om de kaartjes te kopen (scheelt stress) en je krijgt ze per internationale aangetekende post opgestuurd. De postbode belde zelfs of ik thuis was (maar dat is natuurlijk TPG, niet Waste..)
i'm not living, i'm just killing time
pi_55017402
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:13 schreef Ravage het volgende:

[..]

Jup alleen creditcard M'n ervaring is dat het iets duurder is dan via Ticketservice, maar je hebt meer tijd om de kaartjes te kopen (scheelt stress) en je krijgt ze per internationale aangetekende post opgestuurd. De postbode belde zelfs of ik thuis was (maar dat is natuurlijk TPG, niet Waste..)
Hoe duur denk je dat ze ongeveer worden (staanplaats natuurlijk )?
  maandag 3 december 2007 @ 18:19:22 #284
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_55017470
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:35 schreef Ravage het volgende:
De eerste mensen hebben hun discbox binnen, en CD 2 van In Rainbows verspreidt zich nu ook over het internet.
Links te vinden op Atease, Hodiau Direkton, etc..

* Ravage luistert nu Last Flowers

De rest bewaar ik tot ik de discbox zelf heb..
heb net ff torrentje gedownd
ben nu bij down is the new up
eerste impressie:
  maandag 3 december 2007 @ 18:26:47 #285
27699 Ravage
thinking about you
pi_55017602
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:16 schreef Kadooosh het volgende:
Hoe duur denk je dat ze ongeveer worden (staanplaats natuurlijk )?
Even opgezocht.. vorige keer in de Heineken Music Hall kostte 70 pond voor 2 kaartjes inclusief administratie/verzendkosten.. Dus 35 pond, en dat was toen ongeveer 50 euro...

Ter vergelijking.. Ticketservice rekende 42,50 excl. servicekosten dus dan kom je bijna op hetzelfde bedrag uit..
i'm not living, i'm just killing time
pi_55018415
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:26 schreef Ravage het volgende:

[..]

Even opgezocht.. vorige keer in de Heineken Music Hall kostte 70 pond voor 2 kaartjes inclusief administratie/verzendkosten.. Dus 35 pond, en dat was toen ongeveer 50 euro...

Ter vergelijking.. Ticketservice rekende 42,50 excl. servicekosten dus dan kom je bijna op hetzelfde bedrag uit..
zo dat scheelt wel vergeleken die sites die ze voor 79 of zelfs 89 verkopen , ik wacht af
pi_55018547
Godsamme wat is Down is the new up gaaf

!! die strijkers...!!
(:
  maandag 3 december 2007 @ 19:27:35 #288
27699 Ravage
thinking about you
pi_55018706
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:09 schreef Kadooosh het volgende:
zo dat scheelt wel vergeleken die sites die ze voor 79 of zelfs 89 verkopen , ik wacht af
Jup.. en Waste is het officiële bedrijf van het Radiohead management, en een zeer betrouwbare organisatie (uit m'n ervaring gebleken). M'n kaartjes voor het tweede concert vorig jaar waren gejat uit m'n kamer.. Had Waste gemaild en binnen een week kreeg ik bericht dat de kaarten geblokkeerd waren en ik nieuwe opgestuurd zou krijgen! (terwijl Ticketservice dat volgens hun eigen voorwaarden niet doet)
i'm not living, i'm just killing time
pi_55018862
Is het die ronde hal, of gewoon het westerpark waar ze spelen? Dat park is echt loeigroot!
(:
pi_55018898
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:27 schreef Ravage het volgende:

[..]

Jup.. en Waste is het officiële bedrijf van het Radiohead management, en een zeer betrouwbare organisatie (uit m'n ervaring gebleken). M'n kaartjes voor het tweede concert vorig jaar waren gejat uit m'n kamer.. Had Waste gemaild en binnen een week kreeg ik bericht dat de kaarten geblokkeerd waren en ik nieuwe opgestuurd zou krijgen! (terwijl Ticketservice dat volgens hun eigen voorwaarden niet doet)
Jep, waste is erg persoonlijk en zal echt iedereen helpen zo goed als ze kunnen. Het is dan ook een bedrijf dat door de band zelf is opgericht zodat de merchandise zelf beheerd kon worden (en ontworpen).
(:
  maandag 3 december 2007 @ 22:24:43 #291
52513 whosvegas
The Trickster
pi_55022477
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:35 schreef spacemangraig het volgende:

[..]

Nee, maar ken wel alles van The Smiths , probeer de singlesverzamelaar of The Queen is Dead, één van de beste albums allertijden.
Ok, zal het eens luisteren
Are you nuts??
pi_55023066
Wat leuk is dat toch, kom je uit school en gelijk 8 nieuwe nummers van Radiohead luisteren.

Voorlopige favorieten: Down Is The New Up, Go Slowly, Up On The Ladder en Bangers And Mash. Vooral Up On The Ladder is geweldig.
pi_55024683
Ik ben mee gevraagd, dus ik ga ook denk ik
  Moderator dinsdag 4 december 2007 @ 02:52:25 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55026455
Wie wat waar, Radiohead concert?? Wooooeeeeei Alleen staat er dinsdag 1. Welke maand is dat? De eerste dinsdag 1 die ik kan vinden is in mei. Lang wachten dus nog Maar ik zal er zeker bij zijn
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 4 december 2007 @ 07:21:51 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_55026890
Het is 1 juli 2008
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_55031356
Zaterdag voorverkoop! Voor een redelijke noob als ik.... Waar kun je die kaarten krijgen?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:32:40 #297
27699 Ravage
thinking about you
pi_55031387
Zaterdag voorverkoop? Waar heb je die info vandaan?
i'm not living, i'm just killing time
pi_55031482
http://www.nu.nl/news/134(...)rt_in_Amsterdam.html

Kaartverkoop begint zaterdag staat er ...
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:38:05 #299
27699 Ravage
thinking about you
pi_55031528
Ah interessant.. dan verwacht ik dat morgen of overmorgen de kaartverkoop via Waste begint, en dan vanaf zaterdag via Ticketservice (hoewel het nog niet op de ticketservice website staat)..
i'm not living, i'm just killing time
pi_55031644
Ok je kunt ze dan toch ook bij lokale Primera of ed halen toch?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:09:16 #301
27699 Ravage
thinking about you
pi_55032317
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:43 schreef HPayne het volgende:
Ok je kunt ze dan toch ook bij lokale Primera of ed halen toch?
Dat weet ik niet zeker.. Tickets bij Primera e.d. gaat via Ticketbox, bij de postkantoren via Ticketservice.. Ik weet niet of Mojo ook gebruik maakt van Ticketbox.


En vol... Hier verder: Radiohead #9 - 1 juli concert Westerpark Amsterdam!!
i'm not living, i'm just killing time
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')