Ik ben dan altijd bang dat zo'n kind heel hard van een trap valt met die dingen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:14 schreef texelonia het volgende:
Dat magic wheel ziet er maar bizar uit vind ik....
Handiger lijkt me dan van die wieltjes die je onder je schoenen kunt doen, waar je kinderen vaak mee ziet rolschaatsen.
Je kunt het wieltje naar binnen klikken in de zool.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat zo'n kind heel hard van een trap valt met die dingen.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Thanks!
Oh, ik heb nog restjes over BEHet was gisteren al. En jij! Jij vergat me
![]()
Thanks!quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ehm... als ik nu zeg dat ik de hele dag weg was...
Een verlate gefeliciteerd dan maar.
Hier ben ik lui, heb echt nergens zin inquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:46 schreef Vicky het volgende:
iemand stukje taart? Ik heb nog bijna 2 vlaaien over van gister...
EN ik ben moe moe moe. Ik ehb al 4 nachten niet tot weinig geslapen. Ik ben zelfs te moe om mijn armen op te tillen..
Rocka, gefeli
Jaaaa, autopeddenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet welke maat ik nodig heb. Ik ben zelf ongeveer 1.80m. Weet jij dat toevallig?
Ze is mij ook vergeten woensdag hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Thanks!
Oh, ik heb nog restjes over BEHet was gisteren al. En jij! Jij vergat me
![]()
Je eigen gevoel volgen Barquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:47 schreef _Bar_ het volgende:
Ik werd net gebeld door mijn broertje of ik geen heb om dit jaar mee te lopen voor de intocht voorafgaande 5-12....
Moet daar toch echt eens even goed over nadenken... zijn wel allemaal kleine kinderen bij enzo en weet niet of ik dat dan wel zo goed hendelen kan...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze is mij ook vergeten woensdag hoor
Gefeliciteerd
Thanksquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:48 schreef piglet het volgende:Syrena, wat bizar zeg!
Verder even eenvoor je, ik vind het altijd heerlijk om je verhalen te lezen. Behalve dan het gedoe rondom de geheime mail, etc. Uiteraard vind ik dat gewoon k-met-peren voor je
Je kan het goedmaken door de naam te verklappenquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen wandelende kalender en ik kom niet in het verjaardagstopic hier in OUD ook.
Ik vrees dat het de tijd van het jaar aan het worden isquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Syrena het volgende:
Hier voel ik me alsof ik een flinke verkoudheid ga krijgendaar heb ik echt geen zin in.
En hoe denk je bij mij weer in een goed blaadje te komen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Vivi... vooruit dan maar... je hebt een PM!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En hoe denk je bij mij weer in een goed blaadje te komen?![]()
Ik denk dat ik echt moet rennen de volgende keer dat ik haar zie!quote:
Yepquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:48 schreef _Bar_ het volgende:
er schijnt een heel irritant virus rond te zweven, eentje waarbij je 1 a 2 dagen echt heel ziek bent dus idd spugen, buikloop, koorts... en daarna ben je helemaal opgeknapt...
Fout!quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fout!![]()
Dat deed PM 2 weken geleden!
tuurlijk! Ik bewaar wel meer. Vooral het neutrale. Het echte meisjesspul heb ik nu in een zak gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:53 schreef snoopy het volgende:
Dat eerste pakje bewaar je toch wel?
Ik ben nog steed thuis met rugpijn. Het gaar wel al beter maar nog niet 100%![]()
Nee inderdaad. En hij is net 2 dagen weg. Ik hoop dat het snel beter gaat daar, ze gaan in elk geval nog zo'n drie weken naar Frankrijk om aan hun huis te werken dus hopelijk is dat genoeg afleiding dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:16 schreef snoopy het volgende:
Syrena, er komt maar geen einde aan die soap hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |