tuurlijk! Ik bewaar wel meer. Vooral het neutrale. Het echte meisjesspul heb ik nu in een zak gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:53 schreef snoopy het volgende:
Dat eerste pakje bewaar je toch wel?
Ik ben nog steed thuis met rugpijn. Het gaar wel al beter maar nog niet 100%![]()
Nee inderdaad. En hij is net 2 dagen weg. Ik hoop dat het snel beter gaat daar, ze gaan in elk geval nog zo'n drie weken naar Frankrijk om aan hun huis te werken dus hopelijk is dat genoeg afleiding dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:16 schreef snoopy het volgende:
Syrena, er komt maar geen einde aan die soap hč?
Dus hij/jullie hebben er echt wat aan? Ik ben heel nieuwsgierig hoe het gaat. En baat het niet, het schaadt ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Belana het volgende:
heej Diaan, wat grappig, Nick heeft laatst ook REIKI 1 gedaanhet beviel hem erg goed (en mij nu ook
)
Rockabella, ik brand er hier ook 1.
Ik heb hem net sinds gisteren maar hij bevalt nu al heel erg goed. Wij wilden een nieuwe senseo maar dan ook meteen een nieuwe waterkoker... dit is alles in één. En je kunt er naast koffie/thee ook cappucino, chocomel en wiener melange mee maken (speciale cups van AH). Het water komt via aparte leiding, dus geen last van koffiesmaak. En het ruimt lekker op op je aanrecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:23 schreef flowerbox het volgende:
Rockabella, wat vreselijk! Ik hoop dat alles goed gaat.
Diaan, is dat wat zo'n puc? Ik dacht nog toen ik hem zag staan gisteren: weer een nieuw soort koffiezet apparaat erbij. Iedereen heeft tegenwoordig al een Senseo en vaak een gewone ernaast. Wat voegt de puc toe?
Ik heb trouwens ook misschien een nieuwe werkplek binnenkort. Maar daar hoor ik deze week meer over...
Anitra, ik moet bekennen dat ik niet naar de kosten van die cups heb gekeken. Ik heb hem grotendeels alleen voor visite en omdat ik van de verschillende apparaten op mn aanrecht afwilde. Peaceman en ik drinken geen van beiden koffie/capuccino. Alleen thee eigenlijk. Dat ik er wiener melange en chocomel mee kan maken, is dus wel handig, dat lust ik incidenteel wel. Het hete water wat eruit komt, smaakt niet naar koffie dus voor ons een superoplossing. De mensen die capuccino/koffie hier hebben gehad, vonden het erg lekker trouwens.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:08 schreef Anitra het volgende:
Rockabellagelukkig voorzihtg goed nieuws!
BE vistaHoor daar heel veel problemen mee en dat een boe mensen het eraf gegooid hebben. Je kan iig op internet dat is al heel at, de buurman hier kwam internet niet meer op met vista. Wel lekker dat je hem nu al hebt, das best snel toch?
Diaan die puc die za ik zaterdag dus nadat ik dus net die middag een nieuwe senseo gekocht had. Maar ik heb zitten rekenen, maar is da niet enorm duur? van puc zelf zijn 8 cupjes 1,79 en van AH zijn ze 10 voor 1,69 en dan nog je koffiepad erbij, das volgens mij duurder dan gemiddeld de nespresso toch?
Maar hoe bevalt hij? en is het echt zo lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |