tuurlijk! Ik bewaar wel meer. Vooral het neutrale. Het echte meisjesspul heb ik nu in een zak gedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:53 schreef snoopy het volgende:
Dat eerste pakje bewaar je toch wel?
Ik ben nog steed thuis met rugpijn. Het gaar wel al beter maar nog niet 100%![]()
Nee inderdaad. En hij is net 2 dagen weg. Ik hoop dat het snel beter gaat daar, ze gaan in elk geval nog zo'n drie weken naar Frankrijk om aan hun huis te werken dus hopelijk is dat genoeg afleiding dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:16 schreef snoopy het volgende:
Syrena, er komt maar geen einde aan die soap hè?
Dus hij/jullie hebben er echt wat aan? Ik ben heel nieuwsgierig hoe het gaat. En baat het niet, het schaadt ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Belana het volgende:
heej Diaan, wat grappig, Nick heeft laatst ook REIKI 1 gedaanhet beviel hem erg goed (en mij nu ook
)
Rockabella, ik brand er hier ook 1.
Ik heb hem net sinds gisteren maar hij bevalt nu al heel erg goed. Wij wilden een nieuwe senseo maar dan ook meteen een nieuwe waterkoker... dit is alles in één. En je kunt er naast koffie/thee ook cappucino, chocomel en wiener melange mee maken (speciale cups van AH). Het water komt via aparte leiding, dus geen last van koffiesmaak. En het ruimt lekker op op je aanrecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:23 schreef flowerbox het volgende:
Rockabella, wat vreselijk! Ik hoop dat alles goed gaat.
Diaan, is dat wat zo'n puc? Ik dacht nog toen ik hem zag staan gisteren: weer een nieuw soort koffiezet apparaat erbij. Iedereen heeft tegenwoordig al een Senseo en vaak een gewone ernaast. Wat voegt de puc toe?
Ik heb trouwens ook misschien een nieuwe werkplek binnenkort. Maar daar hoor ik deze week meer over...
Anitra, ik moet bekennen dat ik niet naar de kosten van die cups heb gekeken. Ik heb hem grotendeels alleen voor visite en omdat ik van de verschillende apparaten op mn aanrecht afwilde. Peaceman en ik drinken geen van beiden koffie/capuccino. Alleen thee eigenlijk. Dat ik er wiener melange en chocomel mee kan maken, is dus wel handig, dat lust ik incidenteel wel. Het hete water wat eruit komt, smaakt niet naar koffie dus voor ons een superoplossing. De mensen die capuccino/koffie hier hebben gehad, vonden het erg lekker trouwens.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:08 schreef Anitra het volgende:
Rockabellagelukkig voorzihtg goed nieuws!
BE vistaHoor daar heel veel problemen mee en dat een boe mensen het eraf gegooid hebben. Je kan iig op internet dat is al heel at, de buurman hier kwam internet niet meer op met vista. Wel lekker dat je hem nu al hebt, das best snel toch?
Diaan die puc die za ik zaterdag dus nadat ik dus net die middag een nieuwe senseo gekocht had. Maar ik heb zitten rekenen, maar is da niet enorm duur? van puc zelf zijn 8 cupjes 1,79 en van AH zijn ze 10 voor 1,69 en dan nog je koffiepad erbij, das volgens mij duurder dan gemiddeld de nespresso toch?
Maar hoe bevalt hij? en is het echt zo lekker?
Ik moet eerlijk zeggen dat het me verbaasd hoe snel die angst weggezakt is. In het begin durfde ik echt niet in mijn eentje naar het toilet 's nachts (zit beneden) en eergisteren heb ik gewoon al weer in mijn uppie een boterham zitten eten om 4 uur 's nachts.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:26 schreef Saffier het volgende:
*knip*
BE veel plezier met je nieuwe laptoppie, hopelijk blijven ze hier met hun tengels vanaf! Kan je alweer een beetje slapen?
*knip*
quote:Ik heb een deuk in de auto.
Vanmorgen Tobias naar mijn ouders brengen om voor het eerst na mijn vakantie weer aan het werk te gaan en ik moet remmen voor een ander auto op de rotonde die voorrang staat te verlenen, schiet ik zo van mijn rem op mijn gaspedaal. Boem is ho. Ik baal en zit eigenlijk nog steeds met de schrik in mijn knieeen, bah. Tobias vond alles wel oke, het ging ook helemaal niet hard, maar wat krijg je toch een deuk met een gangetje van 20/25 zeg
O, en normaal gesproken begin ik op woensdag wat later maar net vandaag dus niet.
Bij Vista waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dus geen flauw idee of ik administrator ben of niet.
Hey!!!!!! Dan weet je gelijk wie je laptop gepikt heeft!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Even een vraagje dan.
Een tijdje terug werd hier gesproken over een linkje waar je alle series zou kunnen bekijken online.
Iemand was toen zo lief me dat linkje te PM'en, maar aangezien de laptop waar dat linkje op stond gejat is ben ik het kwijt...
Zou iemand het me nog een keer kunnen PM'en?
Amen to that!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:53 schreef snoopy het volgende:
Pruk, ik snap er geen hout van.
Apple![]()
huh? die zag ik gisteren bij de Intertoys staan in Amsterdam.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:13 schreef lcicle het volgende:
Score van vandaag: 0 Little People Kerststalletjes
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd maar ik weet niet zeker of hij eerst heeft geformateerd. Ik heb het in ieder geval niet zelf gedaan maar misschien dat het recoveryprogramma het wel heeft gedaan. Jammer genoeg ben ik zelf niet zo'n computerwizz.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:26 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
M@X, als je windows al opnieuw geinstalleerd hebt gaat het moeilijk worden, voor de nieuwe installatie was het wel nog mogelijk geweest. Er is nu (vermoedleijk) alweer nieuwe data overheen geschreven en dat is erger als wissen.
Ik neem tenmisnte aan dat je eerst een format gedaan hebt? Zoniet, dan is er zowieso niks aan de hand
Ik zal wel ff kijken of ik een gratis programma kan opduikelen voor je.
Edit: Heb al een programma gevonden wat het zou moetne kunnen, kost vooralsnog $49, met de nadruk op vooralsnog
Die kun je ook online bestellenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:13 schreef lcicle het volgende:
Score van vandaag: 0 Little People Kerststalletjes
Ik zat er ook al aan te denken om het als sinterklaas-kadootje aan mijn nichtje van bijna 3 te geven. Nou heb jij een neefje, maar volgens mij blijft dat nog wel een tijdje leuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:53 schreef Reese het volgende:
Is dat kerststalletje ook nog leuk als je twee jaar bent? Mijn neefje heeft vorig jaar op zijn eerste verjaardag heel wat spul van Little People gekregen en daar speelt ie nog steeds mee. Maar hoe lang blijft dat nog leuk? Vind het kerststalletje namelijk ook wel heel leuk om hem cadeau te geven!
Oh ja, dat is ook wel een hele goeie!quote:BE, je kunt het natuurlijk ook op je verlanglijstje zettenEr gaan straks mensen vragen wat je wil hebben enzo en dan weet je niks en dan komen ze met een spuuglelijk pakje aanzetten. Of bloemen.
![]()
Gaat vast lukken.quote:(veel plezier met kindje loeren straks!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |