abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53975778
Gefeliciteerd Webkim Iedereen lijkt wel met huizen bezig te zijn tegenwoordig
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:30:18 #202
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53976413
Van harte webkim!

Ik wil ook een ander huis
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:20:08 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53977373
Ik vraag het niet graag maar zouden jullie een kaarsje willen branden voor die kleine vriendin van Brent die nog steeds vecht voor haar leven en met grote spoed is overgebracht naar een ander ziekenhuis?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53977471
Kaarsje branden gaat...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53977516
Oh jee bah Rockabella. Ik hoop dat alles goed gaat komen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_53977546
Och jeetje! Ik steek er meteen een aan!
Sterkte
Saartje
pi_53977895
*Brand ook een kaarsje*
  woensdag 17 oktober 2007 @ 08:35:06 #208
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_53982410
Webkim van harte met je nieuwe huis

Rockabella, ik ga ook een kaarsje branden.

Ik pas trouwens helemaal in dit topic, heb misschien ook een nieuwe baan Gisteren een voorgesprek gehad (en zij was heel enthousiast) en volgende week nog een gesprek met de directeur P&O en manager HR..... dan misschien definitief. En ik was niet eens op zoek......

Ow en ik heb een puC gekocht

Vandaag lekker vrijgenomen om met Twan leuke dingen te gaan doen... en vanavond mn eerste cursusavond Reiki I. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat.
Make love, not war ☮
pi_53983432
Mijn ouders zijn vanmorgen naar Mallorca vertrokken voor 2 weken. Kreeg net een smsje dat het kl*te weer is. Het regent, onweert keihard... echt hollands weer.

Ben bezig met Ambers oude kleertjes uitzoeken.. kwam net weer haar 1e pakje tegen
Heb al een vuilniszak vol, die gaat naar Dorcas of Mensen in Nood ofzo.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53983501
Dat eerste pakje bewaar je toch wel?

Ik ben nog steed thuis met rugpijn. Het gaat wel al beter maar nog niet 100%
pi_53983560
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:53 schreef snoopy het volgende:
Dat eerste pakje bewaar je toch wel?

Ik ben nog steed thuis met rugpijn. Het gaar wel al beter maar nog niet 100%
tuurlijk! Ik bewaar wel meer. Vooral het neutrale. Het echte meisjesspul heb ik nu in een zak gedaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 09:56:08 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_53983562
heej Diaan, wat grappig, Nick heeft laatst ook REIKI 1 gedaan het beviel hem erg goed (en mij nu ook )

Rockabella, ik brand er hier ook 1.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:09:12 #213
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53983858
Bah, snoop, van je rug.

Rockabella, ik kan nu hier geen kaarsje branden, maar ik duim erg hard mee dat het goed zal gaan met het meisje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53983875
Grappig Vicky, ik ben ook aan het ruimen geslagen Wil van al dat spul af en lekker nieuwe kleertje kopen voor dit kindje Al wordt het een jongetje vind ik het nog prima, er hangt zoveel leuk spul in de winkel!
Saartje
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:42:48 #215
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53984551
Rockabella, ik duim heel hard voor je mee

Ik heb met de verhuizing al heel hard geruimd maar er staat nog een hoop in het oude huis. Volgend weekend ga ik daar eens aan de slag.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53984949
Ik duim ook mee

Net belde m'n schoonmams. Of ik eens langs wilde komen "om erover te praten". ARGH! NEE! Natuurlijk niet! Dat zei ik niet, maar wel dat ik me afvroeg waar we het dan over moesten hebben.
Maar goed, ze wilden me graag nog een keertje zien in de tussentijd en laten weten dat ze aan me dachten. Toen zei ik dat ik ook veel aan hen dacht en toen... brak er aan de andere kant een tranenvloed los OMG. Ze belt een andere keer terug.

Ik vind het echt enorm zielig voor haar dat haar zoon zo ver en lang weg is (ik ken m'n eigen moeder) maar wat moet ik er nou mee Ik had het er al met lief over gehad, dat ik geen tripjes naar zijn ouders ging doen, dat zou hij ook niet naar de mijne doen. En dan nu dan ook nog de extra complicatie dat ze nu weten dat hij niet zo erg lief is als ze altijd dachten

Straks maar een mooie kaart kopen en die opsturen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53986670
Syrena, er komt maar geen einde aan die soap hè?
pi_53986720
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:16 schreef snoopy het volgende:
Syrena, er komt maar geen einde aan die soap hè?
Nee inderdaad. En hij is net 2 dagen weg. Ik hoop dat het snel beter gaat daar, ze gaan in elk geval nog zo'n drie weken naar Frankrijk om aan hun huis te werken dus hopelijk is dat genoeg afleiding dan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:21:50 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_53986776
ehm, maar syrena, jullie zijn wel nog bij elkaar dus?
stormy waters...
sailin'
pi_53987058
Rockabella ik duim mee!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:43:07 #221
190853 RockabeIIa
pi_53987189
Ik weet gewoon niet wat ik schrijven moet vandaag...Ik kom niet uit mijn woorden, er komt niets uit mijn handen.
Het ziet er niet goed uit met het kleine grietje. Ze ligt op de operatietafel en is zeer kritiek....

Ik was beneden kaarsjes aan het branden en Brent vond het mooi...
We waren er beiden stil van...
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:46:36 #222
24188 Belana
kloon van belana
pi_53987271
och jee rockabella, het is dus echt zo erg he? hier brand een kaarsje en wierrook, kan alleen maar hopen dat het iets doet. wat vreselijk toch. waaraan wordt ze nu geopereerd?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:48:45 #223
3142 m@x
pi_53987321

woensdag 17 oktober 2007 @ 12:51:45 #224
190853 RockabeIIa
pi_53987366
aan haar hart... die werkt nog maar voor een heel klein gedeelte door een virus.

m@x ik had je toevallig net getikt!
pi_53987485
Rockabella ook hier brand een kaasje
pi_53987920
Rockabella, wat vreselijk! Ik hoop dat alles goed gaat.

Diaan, is dat wat zo'n puc? Ik dacht nog toen ik hem zag staan gisteren: weer een nieuw soort koffiezet apparaat erbij. Iedereen heeft tegenwoordig al een Senseo en vaak een gewone ernaast. Wat voegt de puc toe?

Ik heb trouwens ook misschien een nieuwe werkplek binnenkort. Maar daar hoor ik deze week meer over...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 13:56:25 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53988478
Rockabella... ik krijg het er koud van. Zit op mijn werk en kan geen kaarsje branden, maar ik denk wel heel veel aan jullie/haar.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:16:11 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53988811
Rockabelle een kaarje brand.... Helpt een knuffel voor jou heel eventjes?
Zoiets moet wel zo gigantisch zwaar zijn, voor alle partijen....

Opassen op kleine buurmeisjes is zo ontzettend leuk
Misschien nu niet helemaal gepast hier,maar heb zo genoten van het wandelen met de kinderwagen naar schooltje om grote zus op te gaan halen, en dan samen met 2 meiden naar huis terug te lopen

Had nooit verwacht dat ik hier nog wel eens zo van kon genieten

[ Bericht 43% gewijzigd door _Bar_ op 17-10-2007 14:22:20 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53988958
Rockabella, wat vreselijk spannend. Ik hoop dat er snel goed nieuws komt
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:21:45 #230
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53990007
Poeh, Rockabella, ik voel met je mee. Echt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:33:11 #231
114177 Diaan73
pi_53990210
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 09:56 schreef Belana het volgende:
heej Diaan, wat grappig, Nick heeft laatst ook REIKI 1 gedaan het beviel hem erg goed (en mij nu ook )

Rockabella, ik brand er hier ook 1.
Dus hij/jullie hebben er echt wat aan? Ik ben heel nieuwsgierig hoe het gaat. En baat het niet, het schaadt ook niet.
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 13:23 schreef flowerbox het volgende:
Rockabella, wat vreselijk! Ik hoop dat alles goed gaat.

Diaan, is dat wat zo'n puc? Ik dacht nog toen ik hem zag staan gisteren: weer een nieuw soort koffiezet apparaat erbij. Iedereen heeft tegenwoordig al een Senseo en vaak een gewone ernaast. Wat voegt de puc toe?

Ik heb trouwens ook misschien een nieuwe werkplek binnenkort. Maar daar hoor ik deze week meer over...
Ik heb hem net sinds gisteren maar hij bevalt nu al heel erg goed. Wij wilden een nieuwe senseo maar dan ook meteen een nieuwe waterkoker... dit is alles in één. En je kunt er naast koffie/thee ook cappucino, chocomel en wiener melange mee maken (speciale cups van AH). Het water komt via aparte leiding, dus geen last van koffiesmaak. En het ruimt lekker op op je aanrecht.

Rockabelle al wat nieuws?
Make love, not war ☮
  woensdag 17 oktober 2007 @ 16:26:49 #232
190853 RockabeIIa
pi_53990964
Heel voorzichtig een duimpje omhoog...
Net gehoord dat de operatie goed gegaan is en dat het nu afwachten is of ze geen complicaties krijgt. Ik heb trouwens geen flauw idee wat ze gedaan hebben met haar.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 16:39:25 #233
114177 Diaan73
pi_53991157
Rockabella goed om te horen dat het goed is gegaan.... hopelijk komen er geen complicaties.
Make love, not war ☮
  woensdag 17 oktober 2007 @ 16:43:12 #234
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53991205
Rockabella
  woensdag 17 oktober 2007 @ 17:30:24 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53991998
Fijn dat de eerste berichten goed zijn!

Ik ben hier aan het pielen met onze nieuwe laptop. Zit vista op dus het is wel even wennen hoor...
pi_53994165
Rockabella gelukkig voorzihtg goed nieuws!

BE vista Hoor daar heel veel problemen mee en dat een boe mensen het eraf gegooid hebben. Je kan iig op internet dat is al heel at, de buurman hier kwam internet niet meer op met vista. Wel lekker dat je hem nu al hebt, das best snel toch?

Diaan die puc die za ik zaterdag dus nadat ik dus net die middag een nieuwe senseo gekocht had. Maar ik heb zitten rekenen, maar is da niet enorm duur? van puc zelf zijn 8 cupjes 1,79 en van AH zijn ze 10 voor 1,69 en dan nog je koffiepad erbij, das volgens mij duurder dan gemiddeld de nespresso toch?
Maar hoe bevalt hij? en is het echt zo lekker?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 19:14:25 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53994321
Ja, 2 weekjes zonder heb ik prima overleefd hoor.
Internet was echt supersimpel. WEP-key invoeren en gaan.
  Jubileum moderator woensdag 17 oktober 2007 @ 20:01:55 #238
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53995362
Rockabella, wat fijn dat ze voorzichtig positief zijn

Die PUC he, dat is toch geen gekookt water? Dat is toch gewoon heet water? Dit omdat ik las dat het een waterkoker kan vervangen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53995560
Rocka, dat is vooralsnog goed nieuws. We blijven duimen!

Vanmiddag heb ik een bezoekje aan de huisarts gebracht en maandag kan ik naar de fysio.
Deze week nog maar even niet werken.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:26:27 #240
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53995904
Nou Snoopy, dat schiet ook niet op met jouw rug, balen zeg. Ik hoop dat je met de fysio er snel weer vanaf bent

Rocka ik lees het net pas en er brand hier ook een kaarsje, fijn dat de operatie goed ging!

Ik heb zelf mijn Reiki 1e graad, wil de 2e ook nog gaan doen, het voelt zo lekker!
BE veel plezier met je nieuwe laptoppie, hopelijk blijven ze hier met hun tengels vanaf! Kan je alweer een beetje slapen?
Bar wat heerlijk 2 van die kleine meisjes om je heen

Ik heb een deuk in de auto.
Vanmorgen Tobias naar mijn ouders brengen om voor het eerst na mijn vakantie weer aan het werk te gaan en ik moet remmen voor een ander auto op de rotonde die voorrang staat te verlenen, schiet ik zo van mijn rem op mijn gaspedaal . Boem is ho. Ik baal en zit eigenlijk nog steeds met de schrik in mijn knieeen, bah. Tobias vond alles wel oke, het ging ook helemaal niet hard, maar wat krijg je toch een deuk met een gangetje van 20/25 zeg
O, en normaal gesproken begin ik op woensdag wat later maar net vandaag dus niet.

Vergeet ik helemaal Webkim te feliciteren met haar nieuwe huis! Van harte!
En syrena, heb jij Joop van den Ende al gebeld of hij geen leuke nieuwe script-schrijfster kan gebruiken?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_53995999
Saffier, dat is schrikken. Gelukkig viel het mee, het had veel erger kunnen aflopen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:44:32 #242
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_53996382
hier ook laptop met vista maar ik vind het wel fijn werken, als was het idd in het begin even zoeken

Saffier is de schrik alweer beetje uit je lijf?

Proest ik heb mezelf weer iets op de hals gehaald hoor
Mag een stukje gaan schrijven voor de carnavalskrant voor onze verenging... maar ik zit er nog maar net bij terwijl hun al jaren bestaan...
Ik blijk maar vragen stellen... Ach breek liever hier mijn hersens over dan over wat anders

[ Bericht 60% gewijzigd door _Bar_ op 17-10-2007 20:55:56 ]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:55:14 #243
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_53996697
Inderdaad Snoopy, we hebben eerst gecontroleerd of de kinderen wat hadden en gelukkig was daar niets mee, het is balen en jammer, maar het is maar blik.
Ylana
  donderdag 18 oktober 2007 @ 04:46:55 #244
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54003605
Pfff Snoop, het duurt wel erg lang met die rug van je zo he. Hopelijk wordt het wel echt gauw beter, arme pechvogel.
pi_54003857
Balen Saffier!

Iemand een stukje taart??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2007 @ 08:11:27 #246
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54004054
Nee maar mijn kleine meisje wel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2007 @ 08:32:58 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54004184
gefeliciteerd joh! maak er een leuke dag van met zijn allen

twee jaar alweer
pi_54004299
Vicky gefeliciteerd mt je dochter!

Snoopy balen dat het niet opschiet met je rug
  donderdag 18 oktober 2007 @ 08:58:23 #250
114177 Diaan73
pi_54004431
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 19:08 schreef Anitra het volgende:
Rockabella gelukkig voorzihtg goed nieuws!

BE vista Hoor daar heel veel problemen mee en dat een boe mensen het eraf gegooid hebben. Je kan iig op internet dat is al heel at, de buurman hier kwam internet niet meer op met vista. Wel lekker dat je hem nu al hebt, das best snel toch?

Diaan die puc die za ik zaterdag dus nadat ik dus net die middag een nieuwe senseo gekocht had. Maar ik heb zitten rekenen, maar is da niet enorm duur? van puc zelf zijn 8 cupjes 1,79 en van AH zijn ze 10 voor 1,69 en dan nog je koffiepad erbij, das volgens mij duurder dan gemiddeld de nespresso toch?
Maar hoe bevalt hij? en is het echt zo lekker?
Anitra, ik moet bekennen dat ik niet naar de kosten van die cups heb gekeken. Ik heb hem grotendeels alleen voor visite en omdat ik van de verschillende apparaten op mn aanrecht afwilde. Peaceman en ik drinken geen van beiden koffie/capuccino. Alleen thee eigenlijk. Dat ik er wiener melange en chocomel mee kan maken, is dus wel handig, dat lust ik incidenteel wel. Het hete water wat eruit komt, smaakt niet naar koffie dus voor ons een superoplossing. De mensen die capuccino/koffie hier hebben gehad, vonden het erg lekker trouwens.

De eerste cursusavond Reiki I was erg interessant en heb ook al "behandeld". Soms is het wat zweverig maar je voelt toch degelijk iets. Erg interessant. Saffier leuk om te horen dat jij ook Reiki I hebt....

Vicky gefeliciteerd met Amber!!!
Make love, not war ☮
pi_54004548
Ik heb ooit ook eens Reiki 1 gedaan. GEbruik het eigenlijk te weinig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_54005011
Als je eenmaal Vista onder de knie hebt, wil je niets anders meer.

Het grote probleem waar iedereen tegenaan loopt is dat men altijd administrator wil zijn en alle rechten wil hebben. Ik draai hier al Vista sinds de release candidates en ik vind het een zegen. Heb meerdere mensen in mijn omgeving van administrator naar gewone account gekregen en die willen nu ook niet meer anders. Je moet dus enkel even een omschakeling maken.
pi_54005284
Pruk, ik snap er geen hout van.

Apple
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:58:50 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54005398
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:26 schreef Saffier het volgende:
*knip*

BE veel plezier met je nieuwe laptoppie, hopelijk blijven ze hier met hun tengels vanaf! Kan je alweer een beetje slapen?

*knip*
Ik moet eerlijk zeggen dat het me verbaasd hoe snel die angst weggezakt is. In het begin durfde ik echt niet in mijn eentje naar het toilet 's nachts (zit beneden) en eergisteren heb ik gewoon al weer in mijn uppie een boterham zitten eten om 4 uur 's nachts.
Gelukkig maar, want ik was echt heel, heel bang in het begin.
Het scheelt wel dat je ook weet dat je nu nog meer sloten en dingen overal op hebt zitten. Als ze nu naar binnen zouden ze een baksteen door de ruit moeten gooien.
quote:
Ik heb een deuk in de auto.
Vanmorgen Tobias naar mijn ouders brengen om voor het eerst na mijn vakantie weer aan het werk te gaan en ik moet remmen voor een ander auto op de rotonde die voorrang staat te verlenen, schiet ik zo van mijn rem op mijn gaspedaal . Boem is ho. Ik baal en zit eigenlijk nog steeds met de schrik in mijn knieeen, bah. Tobias vond alles wel oke, het ging ook helemaal niet hard, maar wat krijg je toch een deuk met een gangetje van 20/25 zeg
O, en normaal gesproken begin ik op woensdag wat later maar net vandaag dus niet.
Da's balen... En vooral schrikken idd.

Oh Pruk, ik snap ook niks van je administrator verhaal.
Ik heb de stekker in het stopcontact gestopt, het ding aangezet, de internetverbinding in orde gemaakt, msn geinstalleerd, de mail (verbazingwekkend makkelijk) ingesteld en dat was het.
Meer doe ik ook bijna niet met die dingen. Oh wacht... ik heb de geluidjes uitgegooid. Dat doe ik meestal als eerste.
Ik heb dus geen flauw idee of ik administrator ben of niet.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 10:02:44 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54005460
Vicky, gefeliciteerd!
Goeie datum hoor... mijn moeder is ook jarig.
pi_54006860
Vicky van harte met jullie dochtertje Amber
pi_54008633
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb dus geen flauw idee of ik administrator ben of niet.
Bij Vista waarschijnlijk niet

Bij andere Windows dingen meestal wel
Maarja, is ook niet echt interessant en daarnaast veel te offtopic
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:47:56 #258
190853 RockabeIIa
pi_54008814
Ik dacht ik geef even een update. 't Kleine meiske heeft nu 2 operaties achter de rug en een kunsthart. Men probeert haar slapende te houden maar nu en dan wordt ze ondanks de hoge medicatie toch wakker.
Hoe het verder moet is mij een beetje onduidelijk maar ze zal eerst een week stabiel op dit pompje moeten stabiliseren en daarna op een andere pomp zo ver ik begreep. Ze heeft de nacht goed doorstaan, en dat is mooi maar dat ze er nog lang niet is moge wel duidelijk wezen.

Blijf vooral kaarsjes branden, ik geloof dat het helpt!
pi_54008970
RockabeIIa, hier wordt meegedacht hoor!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:17:54 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54009250
Jeetje mina... een kunsthart voor zo'n heel kleintje... Pfoe...
Ik blijf aan haar denken!

Even een vraagje dan.
Een tijdje terug werd hier gesproken over een linkje waar je alle series zou kunnen bekijken online.
Iemand was toen zo lief me dat linkje te PM'en, maar aangezien de laptop waar dat linkje op stond gejat is ben ik het kwijt...
Zou iemand het me nog een keer kunnen PM'en?

Bedankt allemaal!

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 18-10-2007 18:03:47 ]
pi_54009441
Overigens: iets heel anders. Gisteren was ik in de Xenos en daar hadden ze sint-maarten lampionlampjesmeteenbatterijtje te koop.

Ik weet dat er voorgaande jaren nog wel eens de vraag kwam waar je die dingen kon halen, dus alle moeders: Xenos dus! (Wel op tijd erbij zijn uiteraard en niet 10 november nog eens proberen, dan zijn ze vast op )
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:28:32 #262
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_54009460
Ik blijf duimen Rocka!
BE ik ben blij dat weer een beetje met een gerust hart kunt slapen. En dat linkje wil ik dan ook wel weer hebben!
Ik heb ooit van verschillende mensen recepten voor koekjes zonder suiker gekregen, maar die staan op mijn overleden laptop, wie heeft er weer receptjes voor me?
Die deuk hè? Die gaat ruim ¤1500,-- kosten
Ylana
  donderdag 18 oktober 2007 @ 13:50:14 #263
190853 RockabeIIa
pi_54009869
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
Even een vraagje dan.
Een tijdje terug werd hier gesproken over een linkje waar je alle series zou kunnen bekijken online.
Iemand was toen zo lief me dat linkje te PM'en, maar aangezien de laptop waar dat linkje op stond gejat is ben ik het kwijt...
Zou iemand het me nog een keer kunnen PM'en?
Hey!!!!!! Dan weet je gelijk wie je laptop gepikt heeft!

'k Moet effe mijn zinnen verzetten geloof ik

donderdag 18 oktober 2007 @ 14:13:51 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54010311

1500 Euro Saffier! Tsjonge...
pi_54010764
Rockabella, fijn dat ze de nacht al goed doorgekomen is, maar al zo jong een kunsthart... is best wel heel erg heftig al...
Hier brand er nog steeds een kaarsje
Voor jou

Is aardige vakantie als je daar aan denkt Saffier.... is niet leuk en dat bedrag pfff
  donderdag 18 oktober 2007 @ 14:45:55 #266
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_54010880
Ik kon niet eerder op internet komen, maar toch nog een late, reactie, op jullie berichten.

Ik had, niet verwacht, dat het een hele discussie zou worden.
De hele zondag, maandag en dinsdag ben ik van slag geweest, door dit voorval, en de berichten die erop volgden. Eerder had ik dat niet zo, maar het is net, (zei de begeleiding) alsof, na 22 jaar, ineens, ''het muntje'' valt.
Ineens weet ik wat ik aanricht, bij anderen. En dat ik zelf ook, een gevaar kan zijn, voor mijn omgeving. Daar heb ik erge vervelende, gedachten bij.

We hebben afgesproken dat ik een training ga volgen, op de groep waar ik woon.
Dan gaan ze, met mij naar de winkels, om te oefenen wat ik moet doen, en wat ik moet zeggen tegen vreemden.
Ik hoop dat het helpt.

Het is niet goed te doen, om altijd maar thuis te blijven, om te voorkomen, dat er iets ergs gebeurt.
Ik moet ook wel eens spullen kopen of gewoon, net als iedereen, eens winkelen in de stad.

Bedankt, voor jullie berichten.
Maar ik hoop echt niet, zoals sommigen zeiden, dat ze iemand die iets per ongeluk doet, zouden terugslaan.
Ook al ben, ik het zelf niet.

Normal is a setting on a washing machine.

Áls ik weer eens, bij een meeting, wil komen, hoop ik dat ik welkom ben, en in de tussentijd al veel heb geleerd!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 14:53:58 #267
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_54011061
O, en wat ik nog, wilde zeggen: ik ga op vakantie (morgen) naar Limburg.
Ik kan dan niet, reageren.
Tot na de vakantie!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_54011188
Oxy, wat fijn dat je nog even reageert. De discussie hier heeft uiteindelijk toch iets positiefs gebracht begrijp ik

Fijne vakantie!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 15:15:07 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54011477
Oxy, wat goed dat je die stap hebt gezet zeg!
Hopelijk wordt het dan voor jou (en voor anderen ) wat makkelijker om om te gaan met dit soort situaties. Knap dat je het kan onderkennen hoor!

Enneh... wat mij betreft ben je zeker nog wel welkom hoor!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 15:21:26 #270
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54011587
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:53 schreef snoopy het volgende:
Pruk, ik snap er geen hout van.

Apple
Amen to that!

Oxy, fijn dat de discussie er voor heeft gezorgd dat dingen duidelijk zijn geworden bij je Ik hoop dat de training gaat werken.
Fijne vakantie!
(ik vind je uitspraak met die wasmachine trouwens geweldig! )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54011981
En om het nog sterker te zeggen: mijn wasmachine heeft niet eens een "normaal" stand
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2007 @ 17:07:56 #272
37843 lady-wrb
kortaf
pi_54013307
fijne vakantie oxy

ik hoop dat je veel aan je training gaat hebben.
pi_54014197
jeetje zeg wat balen Saffier!!

Fijne vakantie Oxy!

BE, gefeliciteerd met je mams!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:01:44 #274
24188 Belana
kloon van belana
pi_54014249
oxy, ik vind je stoer succes met die training die je gaat doen, echt goed! want binnen blijven zitten is geen optie natuurlijk. en wat mij betreft graag tot ziens op een meeting.
je opmerking over normaal en de wasmachine, woeiiii!!!
en een fijne vakantie!
stormy waters...
sailin'
pi_54014309
Mijn vriendje komt net thuis met een hele grote bos bloemen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:31:45 #276
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_54014745
1x is genoeg

[ Bericht 62% gewijzigd door Rijstebuiltje op 18-10-2007 18:32:14 (dubbel) ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:31:57 #277
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_54014749
Jeeeeej.. gefeliciteerd met Amber Vicky..

En bloemen wat lieffff

En Rockabella
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  Jubileum moderator donderdag 18 oktober 2007 @ 19:20:18 #278
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54015731
Oxy ik vind het geweldig om nog even iets van je te lezen. Ik vind het heel knap dat je de gevolgen ervan zo goed doorhebt, en dat je training gaat krijgen om het te voorkomen. Super Fijne vakantie!
Ik jat jouw uitspraak gewoon even, want ik vind het een geweldige ondertitel.

Even een dubieuze kijktip: Vanavond op RTL4 om half 10, de Babyfluisteraar.
Vandaag staat tennislegende Paul Haarhuis centraal. Hij wil samen met zijn vrouw de belevingswereld van zijn autistische zoontje Tommy beter leren begrijpen en roept de hulp in van Derek. Ogilvie komt bij de familie Haarhuis thuis, gaat naar een tenniswedstrijd van Paul en is als een tolk voor de kleine Tommy. De beelden geven een aantal ontroerende en bewogen momenten weer uit het leven van de toptennisser.

Ik weet niet zo goed wat ik van de babyfluisteraar moet vinden maar wil dit zeker even kijken, als ik zolang mijn ogen kan openhouden that is
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 18 oktober 2007 @ 19:29:08 #279
95752 crew  Chell
Kluns
pi_54015930
Oxy, ik vind het zo goed van je dat je dit hier zo durft op te schrijven en helemaal goed dat je die training volgen gaat! Heel veel succes ermee en een héle fijne vakantie gewenst!
pi_54016133
Echt supergoed Oxy dat je die training gaat volgen. En een fijne vakantie!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54016306
Vanavond ook vanaf 20.30 uur Babyboom op Ned 1. Gaat over 100 stellen die een jaar gevolgd
worden. Alle stellen hebben een kinderwens.

oh zie er net een topic over

[ Bericht 33% gewijzigd door Vicky op 18-10-2007 19:53:29 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:07:03 #282
3142 m@x
pi_54026438
Nog gefeliciteerd met je Ambertje, Vicky

Oxy, ik vind het heel dapper van je dat je je op deze manier bloot durft te geven en dat je jezelf kennelijk goed genoeg kent om er op deze manier over te schrijven. Menig 'normaal' mens kan daar een voorbeeld aan nemen.

Ik ben echt zo ontzettend stom geweest. Na eerder al foto's kwijtgeraakt te zijn door een computercrash en na de fotodrama's van Owlet en Sugar had ik me zo voorgenomen om mijn foto's te branden en ergens anders op te slaan. Maar het kwam er maar niet van en nu ben ik dus gewoon 1,5 jaar aan foto's kwijt. Gisteren crashte mijn laptop en moest ik windows helemaal opnieuw installeren om hem aan de praat te krijgen. Ik baal echt zo enorm Was er nou nog een manier om iets terug te krijgen?
pi_54026493
m@x, volgens mij moeten die foto's nog wel terug te halen zijn. Ik heb het ook een keer gehad en toen is bijna alles nog teruggehaald. Wel door een professional, dat dan weer wel. Succes ermee.
pi_54026573
M@x dat is klote Ik heb geen flauw idee of dat terug te halen is, ik hoop het wel voor je
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:16:54 #285
3142 m@x
pi_54026574
Hmmmmmmm, laat ik nu net geen professionalcentjes hebben
pi_54026634
m@x kun je de vraag niet in DIG stellen? Misschien weet daar iemand wel raad...
pi_54026700
M@X, als je windows al opnieuw geinstalleerd hebt gaat het moeilijk worden, voor de nieuwe installatie was het wel nog mogelijk geweest. Er is nu (vermoedleijk) alweer nieuwe data overheen geschreven en dat is erger als wissen.
Ik neem tenmisnte aan dat je eerst een format gedaan hebt? Zoniet, dan is er zowieso niks aan de hand
Ik zal wel ff kijken of ik een gratis programma kan opduikelen voor je.

Edit: Heb al een programma gevonden wat het zou moetne kunnen, kost vooralsnog $49, met de nadruk op vooralsnog
pi_54027538
Score van vandaag: 0 Little People Kerststalletjes
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_54027598
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:13 schreef lcicle het volgende:
huh? die zag ik gisteren bij de Intertoys staan in Amsterdam.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:21:15 #290
3142 m@x
pi_54027713
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:26 schreef prisoner_of_rock_and_roll het volgende:
M@X, als je windows al opnieuw geinstalleerd hebt gaat het moeilijk worden, voor de nieuwe installatie was het wel nog mogelijk geweest. Er is nu (vermoedleijk) alweer nieuwe data overheen geschreven en dat is erger als wissen.
Ik neem tenmisnte aan dat je eerst een format gedaan hebt? Zoniet, dan is er zowieso niks aan de hand
Ik zal wel ff kijken of ik een gratis programma kan opduikelen voor je.

Edit: Heb al een programma gevonden wat het zou moetne kunnen, kost vooralsnog $49, met de nadruk op vooralsnog
Ik heb windows opnieuw geinstalleerd maar ik weet niet zeker of hij eerst heeft geformateerd. Ik heb het in ieder geval niet zelf gedaan maar misschien dat het recoveryprogramma het wel heeft gedaan. Jammer genoeg ben ik zelf niet zo'n computerwizz.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:30:35 #291
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54027892
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:13 schreef lcicle het volgende:
Die kun je ook online bestellen

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:34:45 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54027975
Wat schattig zeg!
Hmmm... dit zijn van die dingen waarvan ik denk 'nu alvast kopen voor het geval dat er over een (paar) jaar niet meer is?
*nog even verder denkt...

m@x, wat balen zeg... ik hoop dat er nog iets te fixen is.
Mss dat je Yoni even kan PM'en, die heeft toen voor iemand hier nog wel iets kunnen fixen toch?
pi_54028037
Hier ook bedankt voor de link!
Het stalletje was vandaag in de aanbieding voor weinagh (15,- minder dan normaal) bij de Intertoys, maar ik had niet de behoefte om al om 9.00 uur voor de deur te liggen. Dus waren ze op toen ik een uurtje later kwam.

En ja.. ik had al eerder bij Bart gekeken uiteraard, maar toen was hij ook nog duur
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:41:08 #294
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54028106
M@x ontzettend klote zeg, hopelijk kan het toch nog op een bepaalde mannier terug gehaald worden

Wat kan verdriet toch ineens opzetten zeg, gisteren tijdens het kijken van een film ineens mijn moeder erg missen, dus even flink gehuild, en daarna gelukkig snel daarna weer over...

Dat kerststalletje is wel schattig, maar heb bij mijn pa nog steeds een kersstal staan, is nog van mijn moeders oma geweest, dus daar ga ik nog wel een aantal jaren mee doen, is toch een soort van erfstuk
pi_54028213
BE, het kerststalletje is vanaf 1 jaar, dus je hoeft maar voor 1 jaar vooruit te denken
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:50:00 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54028296
Ja, ik zag het idd. Maar toch heb ik het niet gedaan. Ik heb me de laatste tijd al flink vaak overgegeven aan impulsaankopen en we hadden onzelf eigenlijk beloofd even pas op de plaats te maken vwb geld uitgeven aan 'overbodige' dingen.
Hoewel je natuurlijk kan discussieren over hoe overbodig dit is.

Bar
pi_54028373
Is dat kerststalletje ook nog leuk als je twee jaar bent? Mijn neefje heeft vorig jaar op zijn eerste verjaardag heel wat spul van Little People gekregen en daar speelt ie nog steeds mee. Maar hoe lang blijft dat nog leuk? Vind het kerststalletje namelijk ook wel heel leuk om hem cadeau te geven!

BE, je kunt het natuurlijk ook op je verlanglijstje zetten Er gaan straks mensen vragen wat je wil hebben enzo en dan weet je niks en dan komen ze met een spuuglelijk pakje aanzetten. Of bloemen.

(veel plezier met kindje loeren straks! )
Eeuwig vijfentwintig
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:54:20 #298
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54028385
Ik wilde vorig jaar eigenlijk het Nijntje kertstalletje kopen, maar ik vind die van Little People eigenlijk leuker!

Little people vind ik normaal niet zoveel aan, en we hebben er ook nog niks van, maar die kerststal is wel erg leuk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:08:05 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54028652
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:53 schreef Reese het volgende:
Is dat kerststalletje ook nog leuk als je twee jaar bent? Mijn neefje heeft vorig jaar op zijn eerste verjaardag heel wat spul van Little People gekregen en daar speelt ie nog steeds mee. Maar hoe lang blijft dat nog leuk? Vind het kerststalletje namelijk ook wel heel leuk om hem cadeau te geven!
Ik zat er ook al aan te denken om het als sinterklaas-kadootje aan mijn nichtje van bijna 3 te geven. Nou heb jij een neefje, maar volgens mij blijft dat nog wel een tijdje leuk. Het is natuurlijk niet zo dat hij er straks elke dag mee speelt maar dat het een paar weken per jaar tevoorschijn wordt gehaald.
quote:
BE, je kunt het natuurlijk ook op je verlanglijstje zetten Er gaan straks mensen vragen wat je wil hebben enzo en dan weet je niks en dan komen ze met een spuuglelijk pakje aanzetten. Of bloemen.
Oh ja, dat is ook wel een hele goeie!
quote:
(veel plezier met kindje loeren straks! )
Gaat vast lukken.
pi_54028769
* Webkim gaat even haar uittreksel uit het geboorteregister ophalen, tralalala.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:17:25 #301
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54028826
Méééga-Mindy, Het is Mééééga-Mindy
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')