komt nog wel een demper opquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Met zo'n pijp krijgt je echt een uber geluid!!
Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:13 schreef PeuRac het volgende:
heb je de motor al laten lopen dan?
nog niet ben nu bezig met de bedradingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:13 schreef PeuRac het volgende:
heb je de motor al laten lopen dan?
Tommy K heeft gelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die 20 kleppers lopen altijd mooi.![]()
zijn dat die dingen op je user icon ?quote:
Das een remschijf...quote:Op zondag 4 november 2007 17:13 schreef wouter37 het volgende:
[..]
zijn dat die dingen op je user icon ?
Ben nu bezig uit te zoeken of er ook traction control op kan en zo ja wat er dan voor nodig is
dat ligt een beetje aan de registratie in engelandquote:Op zondag 4 november 2007 17:20 schreef Repeat het volgende:
heb je dan geen katalysator nodig?
ik zou eens in je profiel kijken bij het verschil tussen upload- en webiconquote:Op zondag 4 november 2007 17:41 schreef Supra_Turbo het volgende:
Dat zijn idd de zilveren kelken op mijn usericon
(Tijd om een keer op refresh te drukken MM, want de remschijf heb ik al een week niet meer)
Ik zou er geen TC op doen als ik jou was.
Dan doet het pure karakter geen goeds!
TCquote:Op zondag 4 november 2007 17:13 schreef wouter37 het volgende:
[..]
zijn dat die dingen op je user icon ?
Ben nu bezig uit te zoeken of er ook traction control op kan en zo ja wat er dan voor nodig is
rustig rustig er komt wel een uit knop op te zittenquote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
TC
Dat is echt enorm zonde!
TC?quote:Op zondag 4 november 2007 17:13 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Ben nu bezig uit te zoeken of er ook traction control op kan en zo ja wat er dan voor nodig is
Gefixed als het goed isquote:Op zondag 4 november 2007 17:43 schreef Repeat het volgende:
ik zou eens in je profiel kijken bij het verschil tussen upload- en webicon
sry "header"?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
Die header is echt porno!!
ahaquote:Op zondag 9 december 2007 17:36 schreef Supra_Turbo het volgende:
Uitlaatspruitstuk
Ga ik ook zeker doen !quote:Op zondag 9 december 2007 20:26 schreef PeuRac het volgende:
Die lijken niet zoveel steun te bieden, het is heel belangrijk proef te gaan zitten voordat je een stoel besteld.
jep heb nog een ford focus voor dagelijks vervoerquote:Op donderdag 20 december 2007 10:50 schreef fathank het volgende:
Ik neem Trouwens aan dat dit je 2e auto is? Lijkt me niet een geweldige daily-driVer met ons klimaat (oftewel, waar blijft die oPwarming van de aarde)
Rood !!quote:Op donderdag 20 december 2007 20:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
Complimenten!
Weet je ook al welke kleur hij wordt?
In de neus moet nog een stuk uitgehaald worden idd ivm de koelingquote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef VjenneKloetn het volgende:
Komt er aan de voorkant van die kap geen grill in ofzo? Lijkt me wel makkelijker ivm met koeling.
Of is die gewoon standaard dicht en hoort dat zo?
Schiet iig al mooi op. Met de kappen erop lijkt het net alsof je in januari al kan gaan rijden ipv de zomer hahaha.
TNXquote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Begint al heel wat te worden.
Blokje al laten lopen?
gekocht bij speedon de leverancier van de kitquote:Op zondag 30 december 2007 16:46 schreef Supra_Turbo het volgende:
Hoe kom je aan het blokje?
Is het een gebruikt JDM low-milage E-Bay motor?
Post je dan filmpje met geluid er van als die looptquote:Op zondag 30 december 2007 13:52 schreef wouter37 het volgende:
[..]
TNX
Het blokje heeft nog niet gelopen eerst alles aansluiten op de motor/dashbord en de benzine pomp enz dan het blokje laten lopen. Tevens hoop ik in het voorjaar de auto te laten keuren
Jep zijn gebruikte japanse motorenquote:Op zondag 30 december 2007 18:17 schreef Supra_Turbo het volgende:
JDM = Japanese Domestic Market
Gewoon Japans dus
Ik neem aan dat Speedon gewoon gebruikte motoren levert (uit Japan geimporteerd) voor in de Striker?
gaan we doen !quote:Op zondag 30 december 2007 18:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Post je dan filmpje met geluid er van als die loopt![]()
verkapte tvp
Inderdaad ja, wil het wel eens blijven volgenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:40 schreef MikeyMan het volgende:
Ziet er weer goed uit...
Keep up the good work!
TNXquote:
Zonder de filters erop ?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:45 schreef Supra_Turbo het volgende:
Zo bedoelde ik het niet
Waarom ga je niet open velocity stacks rijden?
Je kunt er best van die filter kousjes overheen doen als je bang bent voor motorschade (rij al ruim een half jaar dagelijks met open stacks... nergens last van)quote:Op maandag 14 januari 2008 20:14 schreef wouter37 het volgende:
Zonder de filters erop ?
geen idee nog nooit over nagedacht bied het dan voordelen ?
Ik heb nu van deze dingen die zet is er eerst opquote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Je kunt er best van die filter kousjes overheen doen als je bang bent voor motorschade (rij al ruim een half jaar dagelijks met open stacks... nergens last van)
Ditch aub die standaard rare dingen... die zijn nergens goed voor.
Gewoon een setje nette velocity stacks erop zetten.
Betere prestaties dan met die rare krengen en het ziet er nog beter uit ook.
De prijslijst van mijn leverancier http://www.speedon.nl/Striker-kitprijzen.phpquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:52 schreef MuseMuse het volgende:
Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt? en wat kost een "kale" zelfbouwkit?
Ik blijft dit topic volgen, heb al verschillende kitcars gezien, maar ik moet zeggen dat deze er erg goed uit ziet zeg!
Als ik ff snel reken kom ik op een euro of 8/9 duizend. Wat moet er dan nog allemaal van een sierra afgehaald worden? Motor alleen ? of ook het onderstel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:18 schreef wouter37 het volgende:
http://www.kitcarclub.nl/forum/viewtopic.php?p=25841#25841
Van de Sierra haal je de aandrijfassen (wel laten inkorten), de stuurstang, diff, voorremmen, cardanas (wel laten inkorten), versnellingsbakquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Als ik ff snel reken kom ik op een euro of 8/9 duizend. Wat moet er dan nog allemaal van een sierra afgehaald worden? Motor alleen ? of ook het onderstel?
Tegen een Sierra Cosworth met een Pinto onderblok is bijna niets opgewassen qua geluid en betrouwbaarheid. En het gaat nog hard ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:54 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Van de Sierra haal je de aandrijfassen (wel laten inkorten), de stuurstang, diff, voorremmen, cardanas (wel laten inkorten), versnellingsbak
de motor zou ik niet van een sierra nemen kan natuurlijk ook maar er zijn volgens bij betere opties:
http://www.speedon.nl/toyota.php
of een leuk audi blok de 1.8T of een motorfiets blok als je echt snel wilt zijn
Pardon...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef PeeJay1980 het volgende:
Tegen een Sierra Cosworth met een Pinto onderblok is bijna niets opgewassen qua geluid en betrouwbaarheid.
Dat gaat het zeker!quote:En het gaat nog hard ook
Toyota is ook betrouwbaar !!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Tegen een Sierra Cosworth met een Pinto onderblok is bijna niets opgewassen qua geluid en betrouwbaarheid. En het gaat nog hard ook
Ik sta wel eens bij Eshuis te kwijlen naar die Cobra's met die 500+ pk V8 blokken erin...wat klinkt dat heerlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:27 schreef wouter37 het volgende:
[..]
En rechtdoor gaat het enorm hard maar je hebt ook bochten
tijdje geleden een kitcar gezien met een 300PK Cosworth blok en een knop voor nog meer pk's maar of dat goed de bochten door komt....
klopt staat dicht bij het dashbord maar past allemaal netquote:Op zondag 20 januari 2008 19:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
Verkijk ik mij nou zo op die foto of zit de handrem ver voren? Als in heel dicht bij het dashboard?
To doquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Uhm... apart
Wat kun je nu al weg strepen van je to-do list?
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:01 schreef fathank het volgende:
Lekker op tijd met je tvp, dit is deel 2 al
quote:
Tjah, tis geen Golf TDI natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2008 17:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom waarschuwen jullie dan: TURQUAZ52 niet fftjes, van: "Hey kijk, iets voor jou?"
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:55 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Tjah, tis geen Golf TDI natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
daar heb je een punt, maar je kon er toch ook een TDI blok inbouwen? Was wel een stuk sneller gweest dan zo blokkie
Je moet een klein licht blokje erin bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die linkt werkt niet naar behoren Wouterquote:Fehler!
Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken..
Ah, daar ben ik ook verzekerd. Moet nog een taxatie plaatsvinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:07 schreef wouter37 het volgende:
[ afbeelding ]
De kitcar is ook verzekerd via ABC assurantien en vandaag is er iemand geweest voor een taxatie rapport
De kunstof buitenkant van een RAW Striker.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:57 schreef Supra_Turbo het volgende:
Wat is een zown body?
Duhquote:Op maandag 10 maart 2008 18:03 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De kunstof buitenkant van een RAW Striker.
De top van de motor zou ik niet weten.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef spijker4ever het volgende:
mag ik vragen wat de topsnelheid is van de motor???
Dat is afhankelijk van de versnellingsbak en de luchtweerstand.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef spijker4ever het volgende:
mag ik vragen wat de topsnelheid is van de motor???
kun je die motor los kopen of alleen in combi met kit?quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:34 schreef wouter37 het volgende:
[..]
De top van de motor zou ik niet weten.....
de auto als die klaar is iets over de 200 gok ik
Kan gewoon los ik zou zeggen bel Speedon eens een keerquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:54 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
kun je die motor los kopen of alleen in combi met kit?
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:19 schreef eevebe het volgende:
bij zo'n auto is acceleratie en wegligging ook veel belangrijker dan topsnelheid denk ik...
Emmen en Oss liggen niet echt bij elkaar in de buurtquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:45 schreef Supra_Turbo het volgende:
Any updates?
Ik wil dolgraag een keer voor passagier spelen, als je een beetje in de buurt woont
updatequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:45 schreef Supra_Turbo het volgende:
Any updates?
Ik wil dolgraag een keer voor passagier spelen, als je een beetje in de buurt woont
quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:22 schreef .blog het volgende:
hoe zit het met;
stuurbekrachtiging Totaal niet nodig de auto is niet zo zwaar
abs zonder abs remt de auto ook wel![]()
airbags zou niet weten hoe je die moet inbouwen + waarschijnlijk heel duur + het past niet op een mooi klein stuurtje + er zitten goede riemen in
enzovoort? noem eens wat ?
De filosofie achter een 'Seven' is dat je met een lichte motor en relatief weinig middelen toch een goed presterende auto neer kan zetten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:22 schreef .blog het volgende:
hoe zit het met;
stuurbekrachtiging
abs
airbags
enzovoort?
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:40 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
De filosofie achter een 'Seven' is dat je met een lichte motor en relatief weinig middelen toch een goed presterende auto neer kan zetten.
Al die extra toevoegingen zorgen ervoor dat Colin Chapman zich in zijn graf zou omdraaien.
Valt tegen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef casejunkie het volgende:
Ik denk dat, mits de bak in goede verhouding is, dit autootje ver voorbij de 200 loopt. Een toyota corrola loopt al 230 km/u met een 4a-ge 20v
linkje naar de bestelsite van deze stoelen??? is echt precies wat hier ook gezocht wordtquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:48 schreef wouter37 het volgende:
vergeten te melden in mijn vorige post maar de stoelen zijn ook binnen
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het stoelen van Intatrim. Type Odyssey.quote:Op maandag 21 april 2008 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
linkje naar de bestelsite van deze stoelen??? is echt precies wat hier ook gezocht wordt
Daar is het hem ook niet om te doen. Op zomerdagen lekker sturen over mooie binnenwegen en je zo nu en dan op een trackday uitleven. Op snelwegen voel je je toch al minder thuis in zo'n kleine en lage auto tussen alle vrachtwagens. Die zien je amper aankomen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef casejunkie het volgende:
Ik denk dat, mits de bak in goede verhouding is, dit autootje ver voorbij de 200 loopt. Een toyota corrola loopt al 230 km/u met een 4a-ge 20v
even bellen met Speedon www.speedon.nlquote:Op maandag 21 april 2008 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
linkje naar de bestelsite van deze stoelen??? is echt precies wat hier ook gezocht wordt
nee nog niet zal ik volgende week even doen !quote:Op zondag 20 april 2008 23:19 schreef sander89 het volgende:
Heb je nog foto genomen op de hoogt van de neus van een afstand, zodat je de neus beter van voren ziet
Bij dezequote:Op zondag 20 april 2008 23:19 schreef sander89 het volgende:
Heb je nog foto genomen op de hoogt van de neus van een afstand, zodat je de neus beter van voren ziet
Ik denk dat ie eerst in Engeland gekeurd moet worden omdat het een kitcar is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:21 schreef Cosworth het volgende:
Wat moet er bij Speedon en in Engeland nog gebeuren?
In Engeland hoop ik niks maar bij speedon nog een aantal dingen waaronder het uitlijnen, wat electra en nog wat kleine dingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:21 schreef Cosworth het volgende:
Wat moet er bij Speedon en in Engeland nog gebeuren?
Gaaf dingquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:49 schreef wouter37 het volgende:
dat is een GTM libra zie http://www.gtmcars.com/
tuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gaaf ding
Is die striker van jou achterwiel aangedreven eigenlijk?
Ik vind het echt een vet ding.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:01 schreef wouter37 het volgende:
whahahaha leuk incoontje
nu nog even een stukje typen voor de fok frontpage voor als mijn kitcar goedgekeurd is kijken of dat de frontpage haalt
Dat is een bedrag wat voor iedereen wel aardig realiseerbaar moet zijn, zeker als je de bouw verspreid over een ruim tijdsbestek. En dan heb je wel een geweldige fun-auto.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:31 schreef wouter37 het volgende:
ligt eraan wat je allemaal wilt type motor/velgen/stoelen enz enz
maar reken wel op minimaal 15k
Helaas afgekeurdquote:
Dus je moet weer richting UK met de auto of staat de auto daar bij een bekende van Speedon ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:13 schreef wouter37 het volgende:
idd helaas afgekeurd op CO waarde en de snelheidsmeter
Ik ben niet meegeweest naar Engeland dat verzorg Speedon helemaal. Of de auto nu weer in NL is weet ik nog niet ff afwachten ik hoop dat de herkeuring binnenkort isquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:23 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dus je moet weer richting UK met de auto of staat de auto daar bij een bekende van Speedon ofzo?
Nog niet daar ga ik morgen maar eens achteraanquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef leolinedance het volgende:
Balen manWeet je al hoe je dit op gaat lossen?
Wat was er met de snelheidsmeter dan, als ik vragen mag? Afwijking te groot?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:13 schreef wouter37 het volgende:
idd helaas afgekeurd op CO waarde en de snelheidsmeter
Ik snap dat Speedon alleen heengaat, maar je auto nog een keer verslepen naar Engeland is niet gratis. Daarom zou ik verwachten dat ze de auto bij een bekende laten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:54 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Ik ben niet meegeweest naar Engeland dat verzorg Speedon helemaal. Of de auto nu weer in NL is weet ik nog niet ff afwachten ik hoop dat de herkeuring binnenkort is
Dat is meestal de enige reden bij een snelheidsmeter. De snelheidsmeter mag bij zo'n keuring maar een heel kleine afwijking hebben. Na de eerste afkeur krijg je een uurtje om kleine dingen te repareren, maar op de gok zo'n snelheidsmeter aanpassen valt niet mee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat was er met de snelheidsmeter dan, als ik vragen mag? Afwijking te groot?
De auto staat nu bij RAW Engineering in Engeland tussen zijn broertjes en zusjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik snap dat Speedon alleen heengaat, maar je auto nog een keer verslepen naar Engeland is niet gratis. Daarom zou ik verwachten dat ze de auto bij een bekende laten.
Ben benieuwd wat je te horen krijgt. Klote hoor, hopelijk kan een herkeuring op zeer korte termijn, want dit is de mooiste tijd van het jaar om te rijden
Je krijgt bij een keuring altijd de mogelijkheid om nog kleine reparaties te doen. Dan zit het euvel diep verstopt als dat niet in een uur te vinden isquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef wouter37 het volgende:
[..]
De auto staat nu bij RAW Engineering in Engeland tussen zijn broertjes en zusjes
de km/h teller deet het wel alleen op de keuring deed de meter het niet meer dus er zal wel een verbinding los getrild zijn.
maar 11 Juli is de herkeuring
Klopt maar er zijn ook nog een aantal dingen direct opgelost maar deze punten kunnen wel ff duren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:49 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Je krijgt bij een keuring altijd de mogelijkheid om nog kleine reparaties te doen. Dan zit het euvel diep verstopt als dat niet in een uur te vinden is![]()
Maargoed, boeit verder ook niet, 11 juli is dichtbij
Oeh, lekker licht. De mijne weegt volgens de RDW 600KG (volgetankt).quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:09 schreef wouter37 het volgende:
Klopt maar er zijn ook nog een aantal dingen direct opgelost maar deze punten kunnen wel ff duren.
maar goed op naar 11 juli en als het een beetje mee zit kan ik de Striker uit engeland ophalen
PS de Striker weegt 530KG
Anders komt de motorkap tegen de ITB's aan en past de motorkap er niet meer op.quote:
is goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:43 schreef Supra_Turbo het volgende:
Als die klaar is wil ik m'n MR2 er wel even langs zetten hoor
euh nooit overna gedacht hoezo ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:47 schreef Cosworth het volgende:
Is ie ook te huur als 'ie helemaal gebruiksklaar is?![]()
ik hoop de auto met 2 weken op te kunnn halen uit engeland !!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:53 schreef Cosworth het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!!!! We verwachten binnenkort uitgebreide rijverslagen!
jep staat voor volgende week geplandquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef eer-ik het volgende:
Nice
Nu moet ie nog naar RDW voor NL kenteken?
Helaas mini kentekens zijn niet toegestaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:51 schreef Impry het volgende:
Lijkt me zo'n gaaf gevoel geven om na al die tijd gewoon lekker in je eigen autootje rond te kunnen rijden. Geluid klinkt al erg goed op het begin, tijdens het rijden hoor je niet meer dan de wind
En verder ziet hij er erg goed uit op die foto hierboven!
Mag je nu ook zo'n mini-kenteken hebben, of moet je er voor zo'n grote gele plaat op zetten?
quote:
klopt de uitlijning is nog niet goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
is je foto zo vreemd of lijkt het nu echt zo dat je voorwielen wel erg in V staan?
Verder een erg mooie wagen wat je nu hebt als eindresultaat
is goedgekeurd en is alweer in NL nog wel even importeren dat gaan ze volgende week doenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
24 - 6 - 08. HOAX!CONSPIRACY!
Maare, is hij nu goedgekeurd of krijg je dat nog te horen?
kenteken leges wat zijn dat ?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Dat krijg je altijd meteen te horen als het goed is, hij zal alleen bpm moeten betalen en misschien BTW, ook kenteken leges en dan krijg hij zijn kenteken of in elke geval de papieren opgestuurd.
Dat zijn de (administratie en druk) kosten welke je betaald voor je kenteken bewijs en platen.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:40 schreef wouter37 het volgende:
[..]
kenteken leges wat zijn dat ?
Ik heb ook een stuk op de snelweg gereden met helm dat is wel een aanraderquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:00 schreef sander89 het volgende:
Lol dacht dat ik je gister zag rijden maar dat kan niet dus, trouwens die had een helm op.
Lijkt me wel zo fijn op de snelweg of is het zonder helm op ook wel te doen? (lawaai/wind)
Waarom zou hij geen nieuwe kentekenplaten krijgen?quote:
Ik denk gewoon nieuwe platenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen nieuwe kentekenplaten krijgen?
okquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik weet wel zeker dat je nieuwe platen krijgt..
Koppel??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:30 schreef Impry het volgende:
Al wat ideetjes van acceleratiesnelheid, topsnelheid, koppel, etc.?
dit staat in de folder van Strikerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:30 schreef Impry het volgende:
Nog steeds erg gaaf!
Al wat ideetjes van acceleratiesnelheid, topsnelheid, koppel, etc.?
Hier staan alle filmpjes die ik tot nu toen van de Striker heb http://nl.youtube.com/user/wouter37quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:29 schreef -Muse- het volgende:
Hele mooie wagen! Heb je nog een filmpje van het geluid? Want die vorige was echt waardeloos
Gewoon, nieuwsgierigheid... er wordt normaal alleen maar gesproken over PK's terwijl koppel net zo goed interessant is.quote:
Kan nooit meer als 100 euro zijn. Misschien moet je ze dan wel zelf opschuren, maar dat verwacht ik niet. Als je ze demonteerd en zo aanlevert moet dat kunnen. Heb zelf een poosje geleden 2 bumpers plus 2 sideskirts laten spuiten voor ¤300.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:32 schreef wouter37 het volgende:
weet iemand wat het ongeveer gaat kosten als ik de koplampen en de luchtinlaat klekjes laat spuiten in de zelfde kleur rood als de auto ??
[ afbeelding ]
Er lag geen zout op de weg en een beetje bijhouden van de Striker is idd geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef sander89 het volgende:
Wel zonde lijkt me met die met je Striker rijden met al dat zout op de weg, of poets je hem goed.![]()
Mijn motor laat ik nu ieder geval liever staan ivm bakken zout op de weg.
wat zou ik dan opnieuw moeten plamuren ?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef Barcaconia het volgende:
Jammer van de hele auto dat je dit zo afwerktHet ziet er nu niet mooi uit. Als je het goed wilt doen zou ik even opnieuw plamuren en het volledig spatbord spuiten. Als je het goedkoop wilt doen kan je overwegen om een rondje om de steun zwart te maken, zelfde kleur als de steun dus.
Je ziet overduidelijk de lijn waarin gespoten is. Je hebt waarschijnlijk alles afgetaped en dan gespoten, maar de kans is ook dat hierdoor het oppervlak niet echt glad is, aangezien je van een klein vlak uitgegaan ben en niet van het geheel.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef wouter37 het volgende:
[..]
wat zou ik dan opnieuw moeten plamuren ?
en dat witte op de beugel is inmiddels weg dat was overtollige plamuur
aha ik zie het al de 2e foto was na de eerste keer plamuren na de 2e keer was die perfect gladquote:Op zondag 11 januari 2009 15:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je ziet overduidelijk de lijn waarin gespoten is. Je hebt waarschijnlijk alles afgetaped en dan gespoten, maar de kans is ook dat hierdoor het oppervlak niet echt glad is, aangezien je van een klein vlak uitgegaan ben en niet van het geheel.
Ok, mooi. Zou ik zeker doen, al het werk dat in deze auto zit verdient dat beetje afwerkingquote:Op zondag 11 januari 2009 16:42 schreef wouter37 het volgende:
[..]
aha ik zie het al de 2e foto was na de eerste keer plamuren na de 2e keer was die perfect glad
en ik heb niet het geheel gedaan omdat ik niet zo goed in dat spuiten ben mischien laat ik het nog wel een keer overspuiten
exacte waarden heb ik nog neit daarvoor moet de Striker eerst op een rollerbank maar dat gaat denk ik nog wel even duren ik heb net een huis gekochtquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Erg leukWeet je nu al hoe snel jouw Striker is? Acceleratie/top/vermogen etc? Want die opgaven uit het boekje zullen bij zo'n project wel niet exact overeenkomen?
Kan ik begrijpen van die top, is voor mij ook niet belangrijk. Mijn auto kan 200, maar waarschijnlijk ga ik dat zelfs nooit rijden. Acceleratie is veel leuker (al accelereert mijn auto ook niet bijster snelquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:06 schreef wouter37 het volgende:
[..]
exacte waarden heb ik nog neit daarvoor moet de Striker eerst op een rollerbank maar dat gaat denk ik nog wel even duren ik heb net een huis gekocht
O ja en de top is voor mij totaal niet belangerijk
heb nu 1000km op de teller staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef sander89 het volgende:
En is die al aardig ingereden of heb je nog niet zoveel km's gemaakt?
Dat zal zo'n 580kg zijn schat ik.quote:
dat schat ik ook precies weet ik het nog nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dat zal zo'n 580kg zijn schat ik.
Wat moet die van jou kosten? Op marktplaats staat er één voor 12,5 K.quote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef wouter37 het volgende:
afgelopen maandag weer op het circuit in Lelystad gereden was weer erg leuk
De Striker gaat nu in de verkoop het bouwvirus heeft weer toegeslagen :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |