Inderdaad ja, wil het wel eens blijven volgenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:40 schreef MikeyMan het volgende:
Ziet er weer goed uit...
Keep up the good work!
TNXquote:
Zonder de filters erop ?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:45 schreef Supra_Turbo het volgende:
Zo bedoelde ik het niet
Waarom ga je niet open velocity stacks rijden?
Je kunt er best van die filter kousjes overheen doen als je bang bent voor motorschade (rij al ruim een half jaar dagelijks met open stacks... nergens last van)quote:Op maandag 14 januari 2008 20:14 schreef wouter37 het volgende:
Zonder de filters erop ?
geen idee nog nooit over nagedacht bied het dan voordelen ?
Ik heb nu van deze dingen die zet is er eerst opquote:Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Je kunt er best van die filter kousjes overheen doen als je bang bent voor motorschade (rij al ruim een half jaar dagelijks met open stacks... nergens last van)
Ditch aub die standaard rare dingen... die zijn nergens goed voor.
Gewoon een setje nette velocity stacks erop zetten.
Betere prestaties dan met die rare krengen en het ziet er nog beter uit ook.
De prijslijst van mijn leverancier http://www.speedon.nl/Striker-kitprijzen.phpquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:52 schreef MuseMuse het volgende:
Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt? en wat kost een "kale" zelfbouwkit?
Ik blijft dit topic volgen, heb al verschillende kitcars gezien, maar ik moet zeggen dat deze er erg goed uit ziet zeg!
Als ik ff snel reken kom ik op een euro of 8/9 duizend. Wat moet er dan nog allemaal van een sierra afgehaald worden? Motor alleen ? of ook het onderstel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:18 schreef wouter37 het volgende:
http://www.kitcarclub.nl/forum/viewtopic.php?p=25841#25841
Van de Sierra haal je de aandrijfassen (wel laten inkorten), de stuurstang, diff, voorremmen, cardanas (wel laten inkorten), versnellingsbakquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:51 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Als ik ff snel reken kom ik op een euro of 8/9 duizend. Wat moet er dan nog allemaal van een sierra afgehaald worden? Motor alleen ? of ook het onderstel?
Tegen een Sierra Cosworth met een Pinto onderblok is bijna niets opgewassen qua geluid en betrouwbaarheid. En het gaat nog hard ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:54 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Van de Sierra haal je de aandrijfassen (wel laten inkorten), de stuurstang, diff, voorremmen, cardanas (wel laten inkorten), versnellingsbak
de motor zou ik niet van een sierra nemen kan natuurlijk ook maar er zijn volgens bij betere opties:
http://www.speedon.nl/toyota.php
of een leuk audi blok de 1.8T of een motorfiets blok als je echt snel wilt zijn
Pardon...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef PeeJay1980 het volgende:
Tegen een Sierra Cosworth met een Pinto onderblok is bijna niets opgewassen qua geluid en betrouwbaarheid.
Dat gaat het zeker!quote:En het gaat nog hard ook
Toyota is ook betrouwbaar !!quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Tegen een Sierra Cosworth met een Pinto onderblok is bijna niets opgewassen qua geluid en betrouwbaarheid. En het gaat nog hard ook
Ik sta wel eens bij Eshuis te kwijlen naar die Cobra's met die 500+ pk V8 blokken erin...wat klinkt dat heerlijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:27 schreef wouter37 het volgende:
[..]
En rechtdoor gaat het enorm hard maar je hebt ook bochten
tijdje geleden een kitcar gezien met een 300PK Cosworth blok en een knop voor nog meer pk's maar of dat goed de bochten door komt....
klopt staat dicht bij het dashbord maar past allemaal netquote:Op zondag 20 januari 2008 19:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
Verkijk ik mij nou zo op die foto of zit de handrem ver voren? Als in heel dicht bij het dashboard?
To doquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef Supra_Turbo het volgende:
Uhm... apart
Wat kun je nu al weg strepen van je to-do list?
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:01 schreef fathank het volgende:
Lekker op tijd met je tvp, dit is deel 2 al
quote:
Tjah, tis geen Golf TDI natuurlijkquote:Op maandag 11 februari 2008 17:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom waarschuwen jullie dan: TURQUAZ52 niet fftjes, van: "Hey kijk, iets voor jou?"
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:55 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Tjah, tis geen Golf TDI natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
daar heb je een punt, maar je kon er toch ook een TDI blok inbouwen? Was wel een stuk sneller gweest dan zo blokkie
Je moet een klein licht blokje erin bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die linkt werkt niet naar behoren Wouterquote:Fehler!
Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken..
Ah, daar ben ik ook verzekerd. Moet nog een taxatie plaatsvinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:07 schreef wouter37 het volgende:
[ afbeelding ]
De kitcar is ook verzekerd via ABC assurantien en vandaag is er iemand geweest voor een taxatie rapport
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |