ik hoop de auto met 2 weken op te kunnn halen uit engeland !!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:53 schreef Cosworth het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!!!! We verwachten binnenkort uitgebreide rijverslagen!
jep staat voor volgende week geplandquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:28 schreef eer-ik het volgende:
Nice
Nu moet ie nog naar RDW voor NL kenteken?
Helaas mini kentekens zijn niet toegestaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:51 schreef Impry het volgende:
Lijkt me zo'n gaaf gevoel geven om na al die tijd gewoon lekker in je eigen autootje rond te kunnen rijden. Geluid klinkt al erg goed op het begin, tijdens het rijden hoor je niet meer dan de wind
En verder ziet hij er erg goed uit op die foto hierboven!
Mag je nu ook zo'n mini-kenteken hebben, of moet je er voor zo'n grote gele plaat op zetten?
quote:
klopt de uitlijning is nog niet goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
is je foto zo vreemd of lijkt het nu echt zo dat je voorwielen wel erg in V staan?
Verder een erg mooie wagen wat je nu hebt als eindresultaat
is goedgekeurd en is alweer in NL nog wel even importeren dat gaan ze volgende week doenquote:Op donderdag 18 september 2008 18:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
24 - 6 - 08. HOAX!CONSPIRACY!
Maare, is hij nu goedgekeurd of krijg je dat nog te horen?
kenteken leges wat zijn dat ?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:57 schreef PeuRac het volgende:
Dat krijg je altijd meteen te horen als het goed is, hij zal alleen bpm moeten betalen en misschien BTW, ook kenteken leges en dan krijg hij zijn kenteken of in elke geval de papieren opgestuurd.
Dat zijn de (administratie en druk) kosten welke je betaald voor je kenteken bewijs en platen.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:40 schreef wouter37 het volgende:
[..]
kenteken leges wat zijn dat ?
Ik heb ook een stuk op de snelweg gereden met helm dat is wel een aanraderquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:00 schreef sander89 het volgende:
Lol dacht dat ik je gister zag rijden maar dat kan niet dus, trouwens die had een helm op.
Lijkt me wel zo fijn op de snelweg of is het zonder helm op ook wel te doen? (lawaai/wind)
Waarom zou hij geen nieuwe kentekenplaten krijgen?quote:
Ik denk gewoon nieuwe platenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Waarom zou hij geen nieuwe kentekenplaten krijgen?
okquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik weet wel zeker dat je nieuwe platen krijgt..
Koppel??quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:30 schreef Impry het volgende:
Al wat ideetjes van acceleratiesnelheid, topsnelheid, koppel, etc.?
dit staat in de folder van Strikerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:30 schreef Impry het volgende:
Nog steeds erg gaaf!
Al wat ideetjes van acceleratiesnelheid, topsnelheid, koppel, etc.?
Hier staan alle filmpjes die ik tot nu toen van de Striker heb http://nl.youtube.com/user/wouter37quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:29 schreef -Muse- het volgende:
Hele mooie wagen! Heb je nog een filmpje van het geluid? Want die vorige was echt waardeloos
Gewoon, nieuwsgierigheid... er wordt normaal alleen maar gesproken over PK's terwijl koppel net zo goed interessant is.quote:
Kan nooit meer als 100 euro zijn. Misschien moet je ze dan wel zelf opschuren, maar dat verwacht ik niet. Als je ze demonteerd en zo aanlevert moet dat kunnen. Heb zelf een poosje geleden 2 bumpers plus 2 sideskirts laten spuiten voor ¤300.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:32 schreef wouter37 het volgende:
weet iemand wat het ongeveer gaat kosten als ik de koplampen en de luchtinlaat klekjes laat spuiten in de zelfde kleur rood als de auto ??
[ afbeelding ]
Er lag geen zout op de weg en een beetje bijhouden van de Striker is idd geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef sander89 het volgende:
Wel zonde lijkt me met die met je Striker rijden met al dat zout op de weg, of poets je hem goed.![]()
Mijn motor laat ik nu ieder geval liever staan ivm bakken zout op de weg.
wat zou ik dan opnieuw moeten plamuren ?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef Barcaconia het volgende:
Jammer van de hele auto dat je dit zo afwerktHet ziet er nu niet mooi uit. Als je het goed wilt doen zou ik even opnieuw plamuren en het volledig spatbord spuiten. Als je het goedkoop wilt doen kan je overwegen om een rondje om de steun zwart te maken, zelfde kleur als de steun dus.
Je ziet overduidelijk de lijn waarin gespoten is. Je hebt waarschijnlijk alles afgetaped en dan gespoten, maar de kans is ook dat hierdoor het oppervlak niet echt glad is, aangezien je van een klein vlak uitgegaan ben en niet van het geheel.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef wouter37 het volgende:
[..]
wat zou ik dan opnieuw moeten plamuren ?
en dat witte op de beugel is inmiddels weg dat was overtollige plamuur
aha ik zie het al de 2e foto was na de eerste keer plamuren na de 2e keer was die perfect gladquote:Op zondag 11 januari 2009 15:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je ziet overduidelijk de lijn waarin gespoten is. Je hebt waarschijnlijk alles afgetaped en dan gespoten, maar de kans is ook dat hierdoor het oppervlak niet echt glad is, aangezien je van een klein vlak uitgegaan ben en niet van het geheel.
Ok, mooi. Zou ik zeker doen, al het werk dat in deze auto zit verdient dat beetje afwerkingquote:Op zondag 11 januari 2009 16:42 schreef wouter37 het volgende:
[..]
aha ik zie het al de 2e foto was na de eerste keer plamuren na de 2e keer was die perfect glad
en ik heb niet het geheel gedaan omdat ik niet zo goed in dat spuiten ben mischien laat ik het nog wel een keer overspuiten
exacte waarden heb ik nog neit daarvoor moet de Striker eerst op een rollerbank maar dat gaat denk ik nog wel even duren ik heb net een huis gekochtquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Erg leukWeet je nu al hoe snel jouw Striker is? Acceleratie/top/vermogen etc? Want die opgaven uit het boekje zullen bij zo'n project wel niet exact overeenkomen?
Kan ik begrijpen van die top, is voor mij ook niet belangrijk. Mijn auto kan 200, maar waarschijnlijk ga ik dat zelfs nooit rijden. Acceleratie is veel leuker (al accelereert mijn auto ook niet bijster snelquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:06 schreef wouter37 het volgende:
[..]
exacte waarden heb ik nog neit daarvoor moet de Striker eerst op een rollerbank maar dat gaat denk ik nog wel even duren ik heb net een huis gekocht
O ja en de top is voor mij totaal niet belangerijk
heb nu 1000km op de teller staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef sander89 het volgende:
En is die al aardig ingereden of heb je nog niet zoveel km's gemaakt?
Dat zal zo'n 580kg zijn schat ik.quote:
dat schat ik ook precies weet ik het nog nietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dat zal zo'n 580kg zijn schat ik.
Wat moet die van jou kosten? Op marktplaats staat er één voor 12,5 K.quote:Op zondag 11 april 2010 17:18 schreef wouter37 het volgende:
afgelopen maandag weer op het circuit in Lelystad gereden was weer erg leuk
De Striker gaat nu in de verkoop het bouwvirus heeft weer toegeslagen :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |