Er lag geen zout op de weg en een beetje bijhouden van de Striker is idd geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef sander89 het volgende:
Wel zonde lijkt me met die met je Striker rijden met al dat zout op de weg, of poets je hem goed.![]()
Mijn motor laat ik nu ieder geval liever staan ivm bakken zout op de weg.
wat zou ik dan opnieuw moeten plamuren ?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef Barcaconia het volgende:
Jammer van de hele auto dat je dit zo afwerktHet ziet er nu niet mooi uit. Als je het goed wilt doen zou ik even opnieuw plamuren en het volledig spatbord spuiten. Als je het goedkoop wilt doen kan je overwegen om een rondje om de steun zwart te maken, zelfde kleur als de steun dus.
Je ziet overduidelijk de lijn waarin gespoten is. Je hebt waarschijnlijk alles afgetaped en dan gespoten, maar de kans is ook dat hierdoor het oppervlak niet echt glad is, aangezien je van een klein vlak uitgegaan ben en niet van het geheel.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef wouter37 het volgende:
[..]
wat zou ik dan opnieuw moeten plamuren ?
en dat witte op de beugel is inmiddels weg dat was overtollige plamuur
aha ik zie het al de 2e foto was na de eerste keer plamuren na de 2e keer was die perfect gladquote:Op zondag 11 januari 2009 15:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je ziet overduidelijk de lijn waarin gespoten is. Je hebt waarschijnlijk alles afgetaped en dan gespoten, maar de kans is ook dat hierdoor het oppervlak niet echt glad is, aangezien je van een klein vlak uitgegaan ben en niet van het geheel.
Ok, mooi. Zou ik zeker doen, al het werk dat in deze auto zit verdient dat beetje afwerkingquote:Op zondag 11 januari 2009 16:42 schreef wouter37 het volgende:
[..]
aha ik zie het al de 2e foto was na de eerste keer plamuren na de 2e keer was die perfect glad
en ik heb niet het geheel gedaan omdat ik niet zo goed in dat spuiten ben mischien laat ik het nog wel een keer overspuiten
exacte waarden heb ik nog neit daarvoor moet de Striker eerst op een rollerbank maar dat gaat denk ik nog wel even duren ik heb net een huis gekochtquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:55 schreef leolinedance het volgende:
Erg leukWeet je nu al hoe snel jouw Striker is? Acceleratie/top/vermogen etc? Want die opgaven uit het boekje zullen bij zo'n project wel niet exact overeenkomen?
Kan ik begrijpen van die top, is voor mij ook niet belangrijk. Mijn auto kan 200, maar waarschijnlijk ga ik dat zelfs nooit rijden. Acceleratie is veel leuker (al accelereert mijn auto ook niet bijster snelquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:06 schreef wouter37 het volgende:
[..]
exacte waarden heb ik nog neit daarvoor moet de Striker eerst op een rollerbank maar dat gaat denk ik nog wel even duren ik heb net een huis gekocht
O ja en de top is voor mij totaal niet belangerijk
heb nu 1000km op de teller staanquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:07 schreef sander89 het volgende:
En is die al aardig ingereden of heb je nog niet zoveel km's gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |