Ik denk dat ie eerst in Engeland gekeurd moet worden omdat het een kitcar is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:21 schreef Cosworth het volgende:
Wat moet er bij Speedon en in Engeland nog gebeuren?
In Engeland hoop ik niks maar bij speedon nog een aantal dingen waaronder het uitlijnen, wat electra en nog wat kleine dingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:21 schreef Cosworth het volgende:
Wat moet er bij Speedon en in Engeland nog gebeuren?
Gaaf dingquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:49 schreef wouter37 het volgende:
dat is een GTM libra zie http://www.gtmcars.com/
tuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gaaf ding
Is die striker van jou achterwiel aangedreven eigenlijk?
Ik vind het echt een vet ding.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:01 schreef wouter37 het volgende:
whahahaha leuk incoontje
nu nog even een stukje typen voor de fok frontpage voor als mijn kitcar goedgekeurd is kijken of dat de frontpage haalt
Dat is een bedrag wat voor iedereen wel aardig realiseerbaar moet zijn, zeker als je de bouw verspreid over een ruim tijdsbestek. En dan heb je wel een geweldige fun-auto.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:31 schreef wouter37 het volgende:
ligt eraan wat je allemaal wilt type motor/velgen/stoelen enz enz
maar reken wel op minimaal 15k
Helaas afgekeurdquote:
Dus je moet weer richting UK met de auto of staat de auto daar bij een bekende van Speedon ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:13 schreef wouter37 het volgende:
idd helaas afgekeurd op CO waarde en de snelheidsmeter
Ik ben niet meegeweest naar Engeland dat verzorg Speedon helemaal. Of de auto nu weer in NL is weet ik nog niet ff afwachten ik hoop dat de herkeuring binnenkort isquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:23 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dus je moet weer richting UK met de auto of staat de auto daar bij een bekende van Speedon ofzo?
Nog niet daar ga ik morgen maar eens achteraanquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef leolinedance het volgende:
Balen manWeet je al hoe je dit op gaat lossen?
Wat was er met de snelheidsmeter dan, als ik vragen mag? Afwijking te groot?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:13 schreef wouter37 het volgende:
idd helaas afgekeurd op CO waarde en de snelheidsmeter
Ik snap dat Speedon alleen heengaat, maar je auto nog een keer verslepen naar Engeland is niet gratis. Daarom zou ik verwachten dat ze de auto bij een bekende laten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:54 schreef wouter37 het volgende:
[..]
Ik ben niet meegeweest naar Engeland dat verzorg Speedon helemaal. Of de auto nu weer in NL is weet ik nog niet ff afwachten ik hoop dat de herkeuring binnenkort is
Dat is meestal de enige reden bij een snelheidsmeter. De snelheidsmeter mag bij zo'n keuring maar een heel kleine afwijking hebben. Na de eerste afkeur krijg je een uurtje om kleine dingen te repareren, maar op de gok zo'n snelheidsmeter aanpassen valt niet mee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat was er met de snelheidsmeter dan, als ik vragen mag? Afwijking te groot?
De auto staat nu bij RAW Engineering in Engeland tussen zijn broertjes en zusjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Ik snap dat Speedon alleen heengaat, maar je auto nog een keer verslepen naar Engeland is niet gratis. Daarom zou ik verwachten dat ze de auto bij een bekende laten.
Ben benieuwd wat je te horen krijgt. Klote hoor, hopelijk kan een herkeuring op zeer korte termijn, want dit is de mooiste tijd van het jaar om te rijden
Je krijgt bij een keuring altijd de mogelijkheid om nog kleine reparaties te doen. Dan zit het euvel diep verstopt als dat niet in een uur te vinden isquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:33 schreef wouter37 het volgende:
[..]
De auto staat nu bij RAW Engineering in Engeland tussen zijn broertjes en zusjes
de km/h teller deet het wel alleen op de keuring deed de meter het niet meer dus er zal wel een verbinding los getrild zijn.
maar 11 Juli is de herkeuring
Klopt maar er zijn ook nog een aantal dingen direct opgelost maar deze punten kunnen wel ff duren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:49 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Je krijgt bij een keuring altijd de mogelijkheid om nog kleine reparaties te doen. Dan zit het euvel diep verstopt als dat niet in een uur te vinden is![]()
Maargoed, boeit verder ook niet, 11 juli is dichtbij
Oeh, lekker licht. De mijne weegt volgens de RDW 600KG (volgetankt).quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:09 schreef wouter37 het volgende:
Klopt maar er zijn ook nog een aantal dingen direct opgelost maar deze punten kunnen wel ff duren.
maar goed op naar 11 juli en als het een beetje mee zit kan ik de Striker uit engeland ophalen
PS de Striker weegt 530KG
Anders komt de motorkap tegen de ITB's aan en past de motorkap er niet meer op.quote:
is goedquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:43 schreef Supra_Turbo het volgende:
Als die klaar is wil ik m'n MR2 er wel even langs zetten hoor
euh nooit overna gedacht hoezo ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:47 schreef Cosworth het volgende:
Is ie ook te huur als 'ie helemaal gebruiksklaar is?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |