Ik zat me wezenloos te tellen, ik denk het gaat NS weer niet lukken om een girlpowerr topic te verstoren!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Goed topic.
Was die nogsteeds niet geweest!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zat me wezenloos te tellen, ik denk het gaat NS weer niet lukken om een girlpowerr topic te verstoren!!!!![]()
Pcies al die aandachtsgeile mensen, die zonodig een naamtopic moeten hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Was die nogsteeds niet geweest!?![]()
Komt door al die naamtopics die steeds zonodig gemaakt moesten worden.![]()
Komt door die klote bugquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Stormlooptopic trouwens.
Precies dat is de reden waarom ik hier ook weer kom.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het is hier altijd zo gezellig.
Daarom kom ik hier graag.
Ah, daar ben jequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je het nu tegen iemand of schreeuwt het orakel voor een ieder?
Wehehe, je snapt er echt geen fuck van hé?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je het nu tegen iemand of schreeuwt het orakel voor een ieder?
hola!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit zien we binnenkort dus ook terug in FB.
Zou er al een TR staan?
En waar de fuck is WJ heen?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit zien we binnenkort dus ook terug in FB.
Zou er al een TR staan?
En waar de fuck is WJ heen?![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik gok dat de tr er binnen 10 min. is.
TRingelingquote:
Relax manquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb een gevoel voor dat soort dingen. En het bevalt me niet
Ik moest mijn serie op pauze zettenquote:
Ah ja das kut.. gelukkig kon je het op pauze zetten om niks te missenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moest mijn serie op pauze zetten![]()
![]()
![]()
![]()
Zat net bij een spannend stukje!11quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ja das kut.. gelukkig kon je het op pauze zetten om niks te missen![]()
Ga dan verder kijken kunnen we weer rellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zat net bij een spannend stukje!11![]()
Alleen als ik mee mag rellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga dan verder kijken kunnen we weer rellen[ afbeelding ]
Ja hallo iedereen is gelijk pleite met je sfeerverlichtingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alleen als ik mee mag rellen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo iedereen is gelijk pleite met je sfeerverlichting![]()
Nee jij was drie. Dat kan ik nog wel handelenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee jij was drie. Dat kan ik nog wel handelen![]()
Zat ff stiekum t lurken op mijn werk. Maar kon het toch niet laten om te reagerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef ppi het volgende:
[..]
pffff, scheelt![]()
Leuke muizevriendjes film bij de AH of niet dan ?
Die is door haar gel zadel gezaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is die heerlijke fietstijger van een Lobasca, ik heb de koffie klaar!!!!!
Echt niet, ze heeft een super getrained lijfquote:
Je weet niet watvoor zadel ze nu heeftquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt niet, ze heeft een super getrained lijf![]()
Kun jij mij niet even PM'n wat weggeedit is, ben nu helemaal het overzicht mbt de intermenselijke verhoudingen kwijt..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is wel intiem zo met ze tweetjes![]()
Jij wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet niet watvoor zadel ze nu heeft![]()
Lekke banden hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Kun jij mij niet even PM'n wat weggeedit is, ben nu helemaal het overzicht mbt de intermenselijke verhoudingen kwijt..
Ik heb ook een fiets, wel drie zelfs, dat schept toch een band..[ afbeelding ]
Je bent een rasechte muis, stout en ondeugendquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat ff stiekum t lurken op mijn werk. Maar kon het toch niet laten om te reageren![]()
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Kun jij mij niet even PM'n wat weggeedit is, ben nu helemaal het overzicht mbt de intermenselijke verhoudingen kwijt..
Ik heb ook een fiets, wel drie zelfs, dat schept toch een band..[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nouquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Je bent een rasechte muis, stout en ondeugend![]()
Is je baas een grote vieze vette gecastreerde katermans ?
Uhh we merken het wel of het zadel is bevallen als ze weer hier isquote:
Ik ga al op me bek met volle banden .. Tramrails zijn eigenlijk super magnetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Klapbanden zeker, en dan daarna vol op de platte bek gesmakt..........
Maar, maar , maar op 1 zitten 30 versnellingenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
3 fietsen zijn niet genoeg![]()
Ik doe een cursus helderziendheid, krijg al heel verrassende resultaten.quote:
Inlikkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar, maar , maar op 1 zitten 30 versnellingen![]()
Bovendien heeft 1 van mijn fietsen allerschattigste zwart rode fietstasjes achter.
En een hele mooie bel, gestemd in een zuivere A op 440 Hz.
En ik heb ook nog 3 halve loopofsloop fietsjes staan.
Dat moet toch wel wat emoties bij je losmaken.
Jij bent bovendien mijn favo Mod, van heel Fok......
En dan met je bovenkaak om de rechtertramrail en je andere om de linker gevouwen zeker..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga al op me bek met volle banden .. Tramrails zijn eigenlijk super magneten![]()
Toch ben je er gevoelig voor merk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inlikken![]()
![]()
Het werkt nog niet echt![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Toch ben je er gevoelig voor merk ik![]()
Pas je wel goed op jezelf onderweg ?
[ afbeelding ]
Hehhe je stinktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga douchen![]()
Zul je zien dat ik weer van alles ga missen, het leven is zwaar - zucht.
Kut ga ik nooit meer uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:11 schreef ppi het volgende:
[..]
En dan met je bovenkaak om de rechtertramrail en je andere om de linker gevouwen zeker..
Ze zouden eigenlijk van deze borden moeten plaatsen, ter voorkoming van:
[ afbeelding ]
Tis een prototype, ik heb al voorgesteld er geen verbodsbord van te maken maar een heel vriendelijk waarschuwingsbord.quote:
In zacht muisgrijsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis een prototype, ik heb al voorgesteld er geen verbodsbord van te maken maar een heel vriendelijk waarschuwingsbord.
Muisvriendelijk.
Oepsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Soury Gonzales, nichtje van..
[ afbeelding ]
Ola Pave.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:01 schreef Pavement het volgende:
oi
Zo intressant was het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het is maar goed dat ik alle posts heb opgeslagen![]()
Dat weten de users die ná de edits kwamen niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo intressant was het nou ook weer niet![]()
ik denk dat ik het al weet, ze hadden ruzie om mij aangezien ik gewoon zeau rauwe aars hebquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat weten de users die ná de edits kwamen niet.
En ze waren boeiend genoeg om weggehaald te worden, da's voor mij genoeg![]()
Muhehehe, ik moet geen vrouwen en geiten heb ik zat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik denk dat ik het al weet, ze hadden ruzie om mij aangezien ik gewoon zeau rauwe aars heb![]()
ik biedt je 3 vrouwen en een geit voor de links![]()
* schopt de geit wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik denk dat ik het al weet, ze hadden ruzie om mij aangezien ik gewoon zeau rauwe aars heb![]()
ik biedt je 3 vrouwen en een geit voor de links![]()
zeg me wat je wil, en je krijgt het ! strijkijzer ? vouwfiets ? een blauwe m&m dude ik heb het allemaal !!! !11quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Muhehehe, ik moet geen vrouwen en geiten heb ik zat.![]()
idd - of iets van die strekkingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat weten de users die ná de edits kwamen niet.
En ze waren boeiend genoeg om weggehaald te worden, da's voor mij genoeg![]()
Fuck, serieus...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeg me wat je wil, en je krijgt het ! strijkijzer ? vouwfiets ? een blauwe m&m dude ik heb het allemaal !!! !11
USB poweredquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit lijkt me veiliger...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef Pavement het volgende:
RTL 5 natasia op jensen
serieus kiek maar,quote:
Kolerequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit lijkt me veiliger...
[ afbeelding ]
Doe jij ook even Spirit in the sky op repeat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
Oeh babe, daar teer ik de hele week op![]()
Doe ik mijn Bollywoodpasjes wel in mijn eentje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben er een half uurtje van tussen...
Flikker op ik moet nog werken morgen en zondagquote:
Dat was niet tegen jou gericht, lieverd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Flikker op ik moet nog werken morgen en zondag![]()
Halesjujaquote:
Vertel eens over je werk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Halesjuja[ afbeelding ] Zie bijna het licht
Das nou kut ik moet zondag werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel eens over je werk.![]()
En niet op zondag werken hoor, dan wordt jezus boos!![]()
Ik ga niet nog een keer vragen wat voor werk je doet.quote:
Wat hield je tegenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ik ging bijna buuv feliciteren met haar verjaardag![]()
Gaat je ook geen ruk aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer vragen wat voor werk je doet.![]()
Ik neem alles aan dat geld binnenbrengt, zelfs lopende bandshit.quote:
Geld komt als een lopende band binnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem alles aan dat geld binnenbrengt, zelfs lopende bandshit.
Okay, je wilt dus niet vertellen waar je aan werkt dit weekend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Geld komt als een lopende band binnen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, je wilt dus niet vertellen waar je aan werkt dit weekend.
![]()
Aktie is my middelname , zeg me waar demostratie Alles tegen FUCK THE BOLK dood aan de vvdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:26 schreef Djeda het volgende:
[..]
Nou aktie tegen degene die die topic heeft gemaakt!!!!![]()
Goede reden om haar niet te feliciteren!quote:
da's lief meis, maar doe dat over een maand, als ik echt jarig ben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ik ging bijna buuv feliciteren met haar verjaardag![]()
Jezus man, het is 2007, niet 1987.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
Ik ben vanavond into trio's
http://www.youtube.com/watch?v=H5SKUt5C89g
Hee van harte met vandaagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
da's lief meis, maar doe dat over een maand, als ik echt jarig ben.
en ik ben heul ff boodschappen doen en ik mis gelijk een rel?![]()
anders lees je eerst alles even buuf
![]()
nee, want dan wasdit nu een hitquote:
dank je, ik had echt een goede haardag !quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, want dan wasdit nu een hit
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik mijn Bollywoodpasjes wel in mijn eentje.![]()
Taylor Dane!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, want dan wasdit nu een hit
you like?quote:
HiDiHoquote:
Rot is op met die Jezus.quote:
Ik had m al gepost geloof ik een tijd geleden maar van deze bollywood zeik ik echt in broek van het lachen te fruitig voor woorden OMG ik ga pissen http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0quote:
Dat was een kwartet...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Rot is op met die Jezus.![]()
En je zat er een jaar of 18 naast.
Nog zo'n klassieker van een illuster trio: http://www.youtube.com/watch?v=wdMDWEpbrHU
Dit is ook wel een leuk trio voor je!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Rot is op met die Jezus.![]()
En je zat er een jaar of 18 naast.
Nog zo'n klassieker van een illuster trio: http://www.youtube.com/watch?v=wdMDWEpbrHU
Kom op, wel een beetje serieus graag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:50 schreef Djeda het volgende:
[..]
Dit is ook wel een leuk trio voor je!!!
http://www.youtube.com/watch?v=gDirt8MeSSg
Nah.. die ene deed eigenlijk niet mee, die kon er niets van.quote:
GENIAAL!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:46 schreef Gert het volgende:
sounds familiarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. die ene deed eigenlijk niet mee, die kon er niets van.![]()
Ooh, val dood.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_wuSmutE2TA
voor romantische ouwe lullen
Ik sta heel wild met mijn haar te schudden....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ooh, val dood.![]()
Ik had net zo'n goed humeur.![]()
Aardig hoor, maar waarom speciaal voor mij?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:58 schreef Djeda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=j9J9rTZJBmw
Speciaal voor Gertje!
Jij bent into de triootjes, dus dan kan ik me wel voorstellen dat Love a battlefield is. Want hoe in godsnaam ga je je aandacht verdelen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Aardig hoor, maar waarom speciaal voor mij?
kom op : i have a friend in Jesus...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ooh, val dood.![]()
Ik had net zo'n goed humeur.![]()
tis alweer zaterdagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
wtf is het weer opgeil vrijdag ?
Ik krijg een of andere italiaan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=yvonne%20elliman%20if%20i&search=Search
speciaal voor APK
Ach so.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:03 schreef Djeda het volgende:
[..]
Jij bent into de triootjes, dus dan kan ik me wel voorstellen dat Love a battlefield is. Want hoe in godsnaam ga je je aandacht verdelen!![]()
Is ook al zo oud ? Maar dan yvonne Elliman ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/results?search_query=yvonne%20elliman%20if%20i&search=Search
speciaal voor APK
Eej gezellie, jij hier!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Is ook al zo oud ? Maar dan yvonne Elliman ?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:05 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1vGpdM3qG84
en deze is speciaal van veulen en de buuf!![]()
die meer gemeen bleken te hebben dan ze dachten![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
SPECIAAL VOOR LOBASCA. en anders she can go and fuck whatever.
Das overduidelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ow8rsycBQ54
deze is voor PPI, als antwoord op je vraag..
Ook nog een verzoeknr?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:13 schreef chufi het volgende:
egin mn heil ook maar ergens
[..]
Ja ben toch nog wakker dus waarom niet :-)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:13 schreef chufi het volgende:
egin mn heil ook maar ergens
[..]
Ja ben toch nog wakker dus waarom niet :-)
Donequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Wanneer verander je je sig ?
1234567890
En heb je nu wel of geen streams ?
Das al een ouwe discostamper, liep de vloer altijd vol - altijd succes !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:11 schreef Djeda het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=3rxxWTJxdq8
That's the way aha aha I like it aha ahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:11 schreef Djeda het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=3rxxWTJxdq8
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:17 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7B7bVD_DkM4![]()
![]()
ja dat knallen weten we nu wel. Ruud de wild kanllen danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Yeah, ben eigenlijk te moe om nog een echt vragenvuur te ontketenen....
Maar wie weet krijg ik de geest nog.
110 % knalllen enzo..![]()
Truste buuf!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:17 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, jullie leven je maar lekker uit, ik ga slapen..![]()
tot morgen.....![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef ppi het volgende:
Zijn hier ook Bee Gees Fans ?
Ik verdenk in ieder geval Lobasca....
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
die moet ik even luisteren....![]()
maar daarna![]()
Wow Ik dacht die wordt nooit gevonden ! Thanks Lobascaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_3ueIweuUvo
Paris 1919 voor chuf
http://www.youtube.com/watch?v=8iY23I7DZ2Mquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef ppi het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
slaap lekker buuf, maar hij was niet voor jouw,
deze past beter bij jouw http://www.youtube.com/watch?v=FMZvKX06P5U
Maak niet uit, ik ben te moe om een vragenvuur te beantwoorden. Dus dat komt ooit nog wel!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Yeah, ben eigenlijk te moe om nog een echt vragenvuur te ontketenen....
Maar wie weet krijg ik de geest nog.
110 % knalllen enzo..![]()
Tja, ik heb echt mijn inspiratie voor vandaag opgebruikt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja dat knallen weten we nu wel. Ruud de wild knallen dan
Mooi, en van deze plaat wordt ik altijd weer lekker vrolijk:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:25 schreef Djeda het volgende:
[..]
Maak niet uit, ik ben te moe om een vragenvuur te beantwoorden. Dus dat komt ooit nog wel!
Jaaaa. de Piep Djeez ! !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef ppi het volgende:
Check je mail, beebquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog iets genants op te biechten?![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:24 schreef Djeda het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=8iY23I7DZ2M
Mijn cursus Helderziendheid begint vruchten af te werpen.quote:
Nou, ik ken wel iemand ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef APK het volgende:
Zelfmoordmuziek!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ckbdLVX736U
Haleluja John Cale
Wat wil je het liefst horen ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef APK het volgende:
IK beken, ik was vroeger een Michael Jackson fan!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar iets zegt me dat je geen echte Bee Gees fan bent.
Wat ook helemaal geen schande is![]()
[..]
Thanks again !! Your super search engine is the best !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ckbdLVX736U
Haleluja John Cale
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:34 schreef Djeda het volgende:
[..]
IK beken, ik was vroeger een Michael Jackson fan!!![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:35 schreef Djeda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rsn4KZkUBeg
Wat een leuke bekentenis.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhmmm... Cali ik ehm.... .![]()
Aangezien we toch muziek aan het draaien zijn, zal ik iets opbiechten wat daar mee te maken heeft. Jij werd altijd zo vrolijk van een bepaald liedje, en dat nummer heb ik toen afgezeken. In werjelijkheid kreeg ik het niet meer uit m'n hoofd en zag ik je de hele tijd vrolijk huppelen....... en af en toe schalks naar me lachen.![]()
Let op de eerste danspasjes. Het is pure camp.
http://www.youtube.com/watch?v=qTH89GS7I_c
Ok Svenska flikka bro !! :-) maar je bent niet zweeds toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:39 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7GFpMb0sOaw
voor mezelluf
Nou dan wil je deze ook zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
:
Let op de eerste danspasjes. Het is pure camp.
http://www.youtube.com/watch?v=qTH89GS7I_c
Hij wil een leuk muziekje met je delen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:42 schreef Calimero_31 het volgende:
Maar wat wil je nou eigenlijk echt zeggen?![]()
Ja eigenlijk wel maar doe het toch maar nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef APK het volgende:
nope, as Hollands as can bquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Svenska flikka bro !! :-) maar je bent niet zweeds toch?
Moet ik het uitspellen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:42 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Wat een leuke bekentenis.![]()
Maar wat wil je nou eigenlijk echt zeggen?![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:46 schreef Djeda het volgende:
[..]
ik ga slapen!!!! sweet dreams byeye
Ik ook.... hele top 40 lijsten vezamelde ik..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:53 schreef ppi het volgende:
En als je dan na gaat dat ik vroeger met het cassettedeckje op scherp de radio zat af te speuren om mijn favo muziek op te nemen.
En dan nu een stortvloed van muziek, in allerlei soorten en maten....
Ok Just like me :-) Heb trouwens de complete Abba verzameling nog ergens op cd , dus als je verzoekjes hebt :-)quote:
Ik vrees dat ik ze zelf ook hebquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Just like me :-) Heb trouwens de complete Abba verzameling nog ergens op cd , dus als je verzoekjes hebt :-)
En dan maar hopen dat ze 'm draaiden, zonder er genant door heen te lullen.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook.... hele top 40 lijsten vezamelde ik..
Jij wou genant, nou heb je het en dan is het nog niet goed..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:57 schreef APK het volgende:
Gut, wat een gedoe met Gert en cali.
Is toch mooiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:57 schreef APK het volgende:
Gut, wat een gedoe met Gert en cali.
ABBA is een beetje paseé tochquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ibtOshtX7T0
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Just like me :-) Heb trouwens de complete Abba verzameling nog ergens op cd , dus als je verzoekjes hebt :-)
Maybe who knowsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arUqoKjU3D4
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
Voor wie er nog naar DGK kijkt:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=458d207596b8980016d8005c66d81372
Die is lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arUqoKjU3D4
Waar haal je ze vandaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=458d207596b8980016d8005c66d81372
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:05 schreef Disana het volgende:
ben al bezig, dik verlies los me maar afquote:
ik kan m zelf niet maken krijg ik een zwart scherm, die van jouw kon ik wel zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt er zelf ook een maken:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php
Your evilquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor jou:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=0648c81687a7f432b5d32b047d5fb72d
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor jou:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=0648c81687a7f432b5d32b047d5fb72d
Het is Flash, zal aan je Windows veiligheidssettings of aan je drivers liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik kan m zelf niet maken krijg ik een zwart scherm, die van jouw kon ik wel zien
kom op en zet in op no limit, beetje gokken en je hebt een paar ton.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
ben al bezig, dik verlies los me maar af![]()
Doe er ook eens een... ben zelf niet zo goed in ondertitels verzinnen. Je kunt bovenaan uit een heleboel filmpjes kiezen.quote:
das dus wat ik altijd doe, maar ik mag geen geld meer opnemen al 3x 1000 gehaald en begon met 20.000quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
kom op en zet in op no limit, beetje gokken en je hebt een paar ton.
Ik how niet zo van bombay music at allquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe er ook eens een... ben zelf niet zo goed in ondertitels verzinnen. Je kunt bovenaan uit een heleboel filmpjes kiezen.
ik zag je vandaag nog, ik roepen hoor je me weer nietquote:
nee, maar ik wilde je toch neuken...peevquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zag je vandaag nog, ik roepen hoor je me weer niet![]()
Bij ons rijdt ie op een brommert!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zag je vandaag nog, ik roepen hoor je me weer niet![]()
poepje !!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, maar ik wilde je toch neuken...peev![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:26 schreef willem-jozef het volgende:
mogguh ieders hay und bay
tis de schrik van de sc...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:32 schreef Pavement het volgende:
jesus jozef jij komt is iedereen op gepleurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |