Maar, maar , maar op 1 zitten 30 versnellingenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
3 fietsen zijn niet genoeg![]()
Ik doe een cursus helderziendheid, krijg al heel verrassende resultaten.quote:
Inlikkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:05 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar, maar , maar op 1 zitten 30 versnellingen![]()
Bovendien heeft 1 van mijn fietsen allerschattigste zwart rode fietstasjes achter.
En een hele mooie bel, gestemd in een zuivere A op 440 Hz.
En ik heb ook nog 3 halve loopofsloop fietsjes staan.
Dat moet toch wel wat emoties bij je losmaken.
Jij bent bovendien mijn favo Mod, van heel Fok......
En dan met je bovenkaak om de rechtertramrail en je andere om de linker gevouwen zeker..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga al op me bek met volle banden .. Tramrails zijn eigenlijk super magneten![]()
Toch ben je er gevoelig voor merk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inlikken![]()
![]()
Het werkt nog niet echt![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Toch ben je er gevoelig voor merk ik![]()
Pas je wel goed op jezelf onderweg ?
[ afbeelding ]
Hehhe je stinktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ga douchen![]()
Zul je zien dat ik weer van alles ga missen, het leven is zwaar - zucht.
Kut ga ik nooit meer uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:11 schreef ppi het volgende:
[..]
En dan met je bovenkaak om de rechtertramrail en je andere om de linker gevouwen zeker..
Ze zouden eigenlijk van deze borden moeten plaatsen, ter voorkoming van:
[ afbeelding ]
Tis een prototype, ik heb al voorgesteld er geen verbodsbord van te maken maar een heel vriendelijk waarschuwingsbord.quote:
In zacht muisgrijsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis een prototype, ik heb al voorgesteld er geen verbodsbord van te maken maar een heel vriendelijk waarschuwingsbord.
Muisvriendelijk.
Oepsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Soury Gonzales, nichtje van..
[ afbeelding ]
Ola Pave.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:01 schreef Pavement het volgende:
oi
Zo intressant was het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het is maar goed dat ik alle posts heb opgeslagen![]()
Dat weten de users die ná de edits kwamen niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zo intressant was het nou ook weer niet![]()
ik denk dat ik het al weet, ze hadden ruzie om mij aangezien ik gewoon zeau rauwe aars hebquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat weten de users die ná de edits kwamen niet.
En ze waren boeiend genoeg om weggehaald te worden, da's voor mij genoeg![]()
Muhehehe, ik moet geen vrouwen en geiten heb ik zat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik denk dat ik het al weet, ze hadden ruzie om mij aangezien ik gewoon zeau rauwe aars heb![]()
ik biedt je 3 vrouwen en een geit voor de links![]()
* schopt de geit wegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik denk dat ik het al weet, ze hadden ruzie om mij aangezien ik gewoon zeau rauwe aars heb![]()
ik biedt je 3 vrouwen en een geit voor de links![]()
zeg me wat je wil, en je krijgt het ! strijkijzer ? vouwfiets ? een blauwe m&m dude ik heb het allemaal !!! !11quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Muhehehe, ik moet geen vrouwen en geiten heb ik zat.![]()
idd - of iets van die strekkingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dat weten de users die ná de edits kwamen niet.
En ze waren boeiend genoeg om weggehaald te worden, da's voor mij genoeg![]()
Fuck, serieus...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
zeg me wat je wil, en je krijgt het ! strijkijzer ? vouwfiets ? een blauwe m&m dude ik heb het allemaal !!! !11
USB poweredquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit lijkt me veiliger...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:27 schreef Pavement het volgende:
RTL 5 natasia op jensen
serieus kiek maar,quote:
Kolerequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit lijkt me veiliger...
[ afbeelding ]
Doe jij ook even Spirit in the sky op repeat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
Oeh babe, daar teer ik de hele week op![]()
Doe ik mijn Bollywoodpasjes wel in mijn eentje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben er een half uurtje van tussen...
Flikker op ik moet nog werken morgen en zondagquote:
Dat was niet tegen jou gericht, lieverd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Flikker op ik moet nog werken morgen en zondag![]()
Halesjujaquote:
Vertel eens over je werk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Halesjuja[ afbeelding ] Zie bijna het licht
Das nou kut ik moet zondag werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel eens over je werk.![]()
En niet op zondag werken hoor, dan wordt jezus boos!![]()
Ik ga niet nog een keer vragen wat voor werk je doet.quote:
Wat hield je tegenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ik ging bijna buuv feliciteren met haar verjaardag![]()
Gaat je ook geen ruk aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer vragen wat voor werk je doet.![]()
Ik neem alles aan dat geld binnenbrengt, zelfs lopende bandshit.quote:
Geld komt als een lopende band binnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem alles aan dat geld binnenbrengt, zelfs lopende bandshit.
Okay, je wilt dus niet vertellen waar je aan werkt dit weekend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Geld komt als een lopende band binnen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, je wilt dus niet vertellen waar je aan werkt dit weekend.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |