Doe ik mijn Bollywoodpasjes wel in mijn eentje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben er een half uurtje van tussen...
Flikker op ik moet nog werken morgen en zondagquote:
Dat was niet tegen jou gericht, lieverd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
Flikker op ik moet nog werken morgen en zondag![]()
Halesjujaquote:
Vertel eens over je werk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Halesjuja[ afbeelding ] Zie bijna het licht
Das nou kut ik moet zondag werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel eens over je werk.![]()
En niet op zondag werken hoor, dan wordt jezus boos!![]()
Ik ga niet nog een keer vragen wat voor werk je doet.quote:
Wat hield je tegenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ik ging bijna buuv feliciteren met haar verjaardag![]()
Gaat je ook geen ruk aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga niet nog een keer vragen wat voor werk je doet.![]()
Ik neem alles aan dat geld binnenbrengt, zelfs lopende bandshit.quote:
Geld komt als een lopende band binnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem alles aan dat geld binnenbrengt, zelfs lopende bandshit.
Okay, je wilt dus niet vertellen waar je aan werkt dit weekend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Geld komt als een lopende band binnen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, je wilt dus niet vertellen waar je aan werkt dit weekend.
![]()
Aktie is my middelname , zeg me waar demostratie Alles tegen FUCK THE BOLK dood aan de vvdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:26 schreef Djeda het volgende:
[..]
Nou aktie tegen degene die die topic heeft gemaakt!!!!![]()
Goede reden om haar niet te feliciteren!quote:
da's lief meis, maar doe dat over een maand, als ik echt jarig ben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ik ging bijna buuv feliciteren met haar verjaardag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |