Nee jij was drie. Dat kan ik nog wel handelenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee jij was drie. Dat kan ik nog wel handelen![]()
Zat ff stiekum t lurken op mijn werk. Maar kon het toch niet laten om te reagerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef ppi het volgende:
[..]
pffff, scheelt![]()
Leuke muizevriendjes film bij de AH of niet dan ?
Die is door haar gel zadel gezaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is die heerlijke fietstijger van een Lobasca, ik heb de koffie klaar!!!!!
Echt niet, ze heeft een super getrained lijfquote:
Je weet niet watvoor zadel ze nu heeftquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt niet, ze heeft een super getrained lijf![]()
Kun jij mij niet even PM'n wat weggeedit is, ben nu helemaal het overzicht mbt de intermenselijke verhoudingen kwijt..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is wel intiem zo met ze tweetjes![]()
Jij wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet niet watvoor zadel ze nu heeft![]()
Lekke banden hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Kun jij mij niet even PM'n wat weggeedit is, ben nu helemaal het overzicht mbt de intermenselijke verhoudingen kwijt..
Ik heb ook een fiets, wel drie zelfs, dat schept toch een band..[ afbeelding ]
Je bent een rasechte muis, stout en ondeugendquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zat ff stiekum t lurken op mijn werk. Maar kon het toch niet laten om te reageren![]()
Neequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Kun jij mij niet even PM'n wat weggeedit is, ben nu helemaal het overzicht mbt de intermenselijke verhoudingen kwijt..
Ik heb ook een fiets, wel drie zelfs, dat schept toch een band..[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nouquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Je bent een rasechte muis, stout en ondeugend![]()
Is je baas een grote vieze vette gecastreerde katermans ?
Uhh we merken het wel of het zadel is bevallen als ze weer hier isquote:
Ik ga al op me bek met volle banden .. Tramrails zijn eigenlijk super magnetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Klapbanden zeker, en dan daarna vol op de platte bek gesmakt..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |