Ik zat me wezenloos te tellen, ik denk het gaat NS weer niet lukken om een girlpowerr topic te verstoren!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:16 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Goed topic.
Was die nogsteeds niet geweest!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zat me wezenloos te tellen, ik denk het gaat NS weer niet lukken om een girlpowerr topic te verstoren!!!!![]()
Pcies al die aandachtsgeile mensen, die zonodig een naamtopic moeten hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Was die nogsteeds niet geweest!?![]()
Komt door al die naamtopics die steeds zonodig gemaakt moesten worden.![]()
Komt door die klote bugquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Stormlooptopic trouwens.
Precies dat is de reden waarom ik hier ook weer kom.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het is hier altijd zo gezellig.
Daarom kom ik hier graag.
Ah, daar ben jequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je het nu tegen iemand of schreeuwt het orakel voor een ieder?
Wehehe, je snapt er echt geen fuck van hé?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:39 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je het nu tegen iemand of schreeuwt het orakel voor een ieder?
hola!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit zien we binnenkort dus ook terug in FB.
Zou er al een TR staan?
En waar de fuck is WJ heen?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dit zien we binnenkort dus ook terug in FB.
Zou er al een TR staan?
En waar de fuck is WJ heen?![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik gok dat de tr er binnen 10 min. is.
TRingelingquote:
Relax manquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb een gevoel voor dat soort dingen. En het bevalt me niet
Ik moest mijn serie op pauze zettenquote:
Ah ja das kut.. gelukkig kon je het op pauze zetten om niks te missenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik moest mijn serie op pauze zetten![]()
![]()
![]()
![]()
Zat net bij een spannend stukje!11quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah ja das kut.. gelukkig kon je het op pauze zetten om niks te missen![]()
Ga dan verder kijken kunnen we weer rellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zat net bij een spannend stukje!11![]()
Alleen als ik mee mag rellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga dan verder kijken kunnen we weer rellen[ afbeelding ]
Ja hallo iedereen is gelijk pleite met je sfeerverlichtingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alleen als ik mee mag rellen![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo iedereen is gelijk pleite met je sfeerverlichting![]()
Nee jij was drie. Dat kan ik nog wel handelenquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee jij was drie. Dat kan ik nog wel handelen![]()
Zat ff stiekum t lurken op mijn werk. Maar kon het toch niet laten om te reagerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef ppi het volgende:
[..]
pffff, scheelt![]()
Leuke muizevriendjes film bij de AH of niet dan ?
Die is door haar gel zadel gezaktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is die heerlijke fietstijger van een Lobasca, ik heb de koffie klaar!!!!!
Echt niet, ze heeft een super getrained lijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |