Smash Brothers stond sowieso gepland voor 2008 in Europa hoor.quote:
ja ik wil opeens ook een wii, kijken of ik em ergens 2e hands kan krijgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:51 schreef Canisfire het volgende:
ik wil een Wii winnen. om dit spel.
Lynn, uit Fire Emblem 7. De eerste die hier in Europa werd gereleased. Assist trophy ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:58 schreef Canisfire het volgende:
Wie is dat Mokkel met dat groene haar in dit filmpje ?
http://www.gametrailers.com/player/26203.html
Komt uit Fire Emblem zo te zien.
Assist tropie ?
Van mij mogen ze erin zitten, maar ik heb liever nog meer characters van de laatste Fire Emblem, zoals Boydquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:52 schreef Noorseviking het volgende:
Ik vraag me af hoe het nu met Roy en Marth zit![]()
En de speculaties van Ridley,Bowser jr?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mij mogen ze erin zitten, maar ik heb liever nog meer characters van de laatste Fire Emblem, zoals Boyd
[ afbeelding ]
Roy en Marth waren tof, omdat zij in de laatste Fire Emblem zaten toen melee uitkwam, maar elke Fire Emblem heeft nieuwe personages, ik denk persoonlijk dat naast Ike, er een character van Fire Emblem DS in zal zitten. Die vorige week is aangekondigd.
Die waren fakequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:07 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
En de speculaties van Ridley,Bowser jr?
Fire Emblem DS is een remake van de eerste Fire Emblem, en daar was Marth de protagonist. Marth zit alleen in Fire Emblem 1 en 3. Volgens Wiki.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van mij mogen ze erin zitten, maar ik heb liever nog meer characters van de laatste Fire Emblem, zoals Boyd
[ afbeelding ]
Roy en Marth waren tof, omdat zij in de laatste Fire Emblem zaten toen melee uitkwam, maar elke Fire Emblem heeft nieuwe personages, ik denk persoonlijk dat naast Ike, er een character van Fire Emblem DS in zal zitten. Die vorige week is aangekondigd.
Zullen er nog wel een aantal meer worden aangekondigd. Ze hebben alleen Sonic laten zien om zo hun reden voor de verlate Amerikaanse release date te geven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:37 schreef Noorseviking het volgende:
Dus je denkt dat Sonic de laatste nieuwe toevoeging is ?
Dat heb ik niet gezegd, ik weet zeker van niet zelfs.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:37 schreef Noorseviking het volgende:
Dus je denkt dat Sonic de laatste nieuwe toevoeging is ?
Dat wil iedereen natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb het nu wel gehad met die fucking updates. IK WIL SPELEN!!!!!!!!!!!!!
quote:1: The stadium platform is protected by a shield.
Met Ganondorf heb ik ook mijn persoonlijke record gevestigd in Melee met die Sandbag slaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Rejected het volgende:
[..]![]()
Coole update!
Herinnert me aan dat filmpje waarin iemand die zak echt meters ver slaat met Ganondorf!
Ik snap die online match niet helemaal..
Post de pics dan :/quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:16 schreef Maisnon het volgende:
op youtube staan nu ook veel filmpjes van de demo, en dat level van vandaag, Pictochat, is ook heel cool gevonden
Van de DSquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:07 schreef Canisfire het volgende:
Pico chat ? waar is dat van ?
Er zijn er nu 23 aangekondigd, ik denk dat we wel rond de 50 uit zullen komen eigenlijk. We missen nog een hoop van Melee.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Geen idee in welke theorie dit past, maar King Dedede is aangekondigd als nieuw karakter. Op deze manier komen we toch wel iig rond de 30 speelbare karakters uit.
Mij maakt het verder niet uit welke nieuwe characters er nog in komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:29 schreef GGMM het volgende:
Enige nieuwe character wat nog op mijn lijstje staat is King K. Rool of Dixie Kong.
Ik verwacht van wel dat ie terug komt. Samurai Goroh is nu ook al een Assist Trophy geworden, en tussen de normale trophies zitten ook die F-Zero autos enzo.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, Toad vind ik (net als Luigi) nog wel een must.
En ik verwacht dat er iig nog wel één of twee pokemon bijkomen, dan is Jigglypuff wel voor de hand liggend (en Mewtwo ook wel).
En het zou me ook heel erg verbazen als Captain Falcon eruit is gehaald. Er moet toch wel een F-Zero personage in.
Het is nog een hele poos voor het spel uitkomt dus tijd genoeg om die te introducerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:17 schreef Canisfire het volgende:
Opvallend hoe alle vier unlockables uit deel 1 nog niet genoemt zijn.
Ik gok op een gezamelijke intro .
Het spel komt in Februari uit op de Amerikaanse markt en in het Wii topic stond al een plaatje van iemand die m gekocht had in Canada, nu kan dat een hoax zijn natuurlijk maar dat neemt niet weg dat het belachelijk is dat Europa vier maanden langer moet wachten op een spel. Op zo'n manier werk je modchips enorm in de hand, zeker in dit internettijdperk waarin iedereen precies weet wat voor spellen er waar uit komen en wat de mogelijkheden zijn om dat te omzeilen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:42 schreef Nerzhul het volgende:
Wat ze ook konden doen is het spel, terwijl het niet klaar was uitbrengen en dus veel mensen over de zeik helpen omdat het vol bugs zat. Nu kunnen zij mooi deze tijd spenderen aan het perfectioneren van BRAWL!
Verkloten ze het EN met de release date, nu dus ook met het onlinequote:
Smash Bros Brawl disconnect solution
Todays Smash Bros Brawl update details the 'Anyone' online play mode. When you choose 'with anyone' you will only choose your character and each player will vote on a stage which will then be selected at random. If a player gets disconnected from the game, (most likely to be accidentally on purpose because they are losing) their character will get taken over by the CPU without the other player ever knowing.
Zou kunnen, maar het lijkt me wel raar dat er dan twee apen inzitten en geen luigi. Geen Kirby om mee te beginnen isook wel apart.quote:
Luigi is altijd al een hidden character geweest, dat is traditie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het lijkt me wel raar dat er dan twee apen inzitten en geen luigi.
Maar Meta Knight is er wel, dus de franchise wordt wel gerepresenteerd.quote:Geen Kirby om mee te beginnen isook wel apart.
Dit is nog de lineup van de demo die je kon spelen tijdens het E for All Event in oktober.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:37 schreef Marble het volgende:
Beginning lineup?
Ah, dat verklaart een hoop. Thx!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dit is nog de lineup van de demo die je kon spelen tijdens het E for All Event in oktober.
Opbokken muts , dit is een topic over het spel van 2008quote:Op zondag 23 december 2007 16:36 schreef Maisnon het volgende:
Wat een poepupdates de laatste tijd, bah.
Dat is wel heel erg matig ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:43 schreef neggix het volgende:
OmgVolgende brakke nieuws over SSBB
[..]
Verkloten ze het EN met de release date, nu dus ook met het online
Laat iig ff weten of je nog tegen een echt iemand speelt
Idd. Ze moeten gewoon de n64 versie uitbrengen en daar nooit wat aan veranderen. Dat is iets nostalgischquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef Canisfire het volgende:
Als het spel in amerika al in feb uitkomt hoe gaan ze dat dan doen met oud gedienden ?
Ik denk nog steeds dat Ness Falcon Jigglypuff en Luigi samen gepresenteerd worden.
Die vier horen er gewoon in als unlockables en daar moeten ze niet mee fucken dat is al zo zinds deel 1 en dat zou zo moeten zijn tot aan deel 80 punt. Gewoon puur omdat het nu al een soort van nostalgie dingetje is . En ik het zeer kwalijk en jammer zou vinden als ze dit zouden verbreken.
Niet zo dom en sarcastisch semi interresant lullen je weet best wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Ze moeten gewoon de n64 versie uitbrengen en daar nooit wat aan veranderen. Dat is iets nostalgischNooit veranderingen aanbrengen. Gewoon cashen en wegwezen.
Dat ze een nieuwe versie van dit spel durven uitbrengen
Het lijkt me een beetje raar dat ze alle unlockables al vantevoren zouden aankondigen, dan is de lol er ook wel een beetje af.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef Canisfire het volgende:
Haha @ plaatje.
Als het spel in amerika al in feb uitkomt hoe gaan ze dat dan doen met oud gedienden ?
Ik denk nog steeds dat Ness Falcon Jigglypuff en Luigi samen gepresenteerd worden.
Die vier horen er gewoon in als unlockables en daar moeten ze niet mee fucken dat is al zo zinds deel 1 en dat zou zo moeten zijn tot aan deel 80 punt. Gewoon puur omdat het nu al een soort van nostalgie dingetje is . En ik het zeer kwalijk en jammer zou vinden als ze dit zouden verbreken.
Deden ze bij Melee ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het lijkt me een beetje raar dat ze alle unlockables al vantevoren zouden aankondigen, dan is de lol er ook wel een beetje af.
Hier ook.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef GGMM het volgende:
Klopt, ook mijn lievelingslevel. Was al zo op de N64
Wow, complimenten aan Nintendo voor de graphics. Het ziet er heel goed uit.quote:
ik hoop ook dat Hyrule Temple terug komtquote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Jesse_ het volgende:
Hyrule Castle is toch echt het meest briljante level
Er zit toch echt wel veel meer detail in de characters in brawl als je vergelijkt
http://www.smashbros.com/en_uk/stages/stage18.htmlquote:Op maandag 14 januari 2008 08:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik hoop ook dat Hyrule Temple terug komt
Nee, de lijst is niet compleet. En ik twijfel er eigenlijk niet aan dat Luigi erin zal zitten.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:02 schreef Canisfire het volgende:
De lijst is compleet ? Dus ook geen captain Falcon ?
Geen Ness ? No Louigi ?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zeurt iedereen toch over die duffe Mega Man, wat boeit dat personage nou. Dat Mewtwo en Jigglypuff (mijn verpersoonlijking in een videogame) terugkomen is veel belangrijker. Al twijfel ik er niet aan dat Puff erin zit, om M2 maak ik me wel een beetje zorgen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:12 schreef Maisnon het volgende:
Megaman moet er gewoon in zitten
Please niet nog meer van die mislukte knaagdieren erinquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat zeurt iedereen toch over die duffe Mega Man, wat boeit dat personage nou. Dat Mewtwo en Jigglypuff (mijn verpersoonlijking in een videogame) terugkomen is veel belangrijker. Al twijfel ik er niet aan dat Puff erin zit, om M2 maak ik me wel een beetje zorgen.
Dit dus, van Smashboards.comquote:Ness, Lucario, Jigglypuff essentially confirmed
http://wii.com/jp/movies/smashbros-movie1/
Check around 4:20 in the lower-right-hand corner that shows who you can use the stickers on. Lucario's and Ness's heads appear in separate images:
Lucario: http://img341.imageshack.us/my.php?i...p439380np6.jpg
Ness: http://img341.imageshack.us/my.php?i...p542612bd3.jpg
Enjoy.
Credit: Edible from GFAQs
EDIT: People have been saying that the video on youtube just has blank bars at the lower-right where the icons are, but if you look in the one on wii.com, then they're there.
EDIT2:
Along the same lines, if you look at this screen:
http://www.smashbros.com/jp/gamemode...12_080118a.jpg
It's a typical sticker and there's nothing on the lower right.
But if you look at this one:
http://www.smashbros.com/jp/gamemode...12_080118b.jpg
There seems to be something off-screen.
This can mean either that there's an Animal Crossing character (that area shows what characters the sticker can be used on), very unlikely, or maybe it's just going to be people who can use magic attacks.
Argument against the latter is that even though not everyone can use slash attacks, the first pic's sticker isn't specialized for anyone.
EDIT3: Nintendo seemed to have put the video without the leak back onto wii.com. Though if you look in this thread, I'm sure you'd be convinced that it's real.
Last edited by IdunsApple : Today at 01:55 AM.
Kan best eens gebeuren.quote:
Aha.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:59 schreef Thormodo het volgende:
-
Dus de kans bestaat dat Waluigi er ook in gaat zitten?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan best eens gebeuren.
[ afbeelding ]
Als er een sticker geselecteerd staat zie je rechtsonder de characters die hem kunnen gebruiken, bij deze Fire Emblem sticker staan geen characters, dus het zou kunnen dat dit er uit geëdit is omdat er nog FE characters inzitten die niet bekend gemaakt zijn.
Uh.. Nee.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:01 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dus de kans bestaat dat Waluigi er ook in gaat zitten?
Dixiequote:Op maandag 21 januari 2008 17:59 schreef Thormodo het volgende:
Bij die bananensticker staan ook (nog) geen characters, dus dat zou dan betekenen dat er nog een aap o.i.d. bij komt
Denk dat hij geldig is voor alle (de meeste) characters, aangezien Kirby hem ook kan gebruiken, dat betekend iig dat hij niet alleen voor apen is.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:59 schreef Thormodo het volgende:
Of hij is geldig voor alle characters, hoewel slash meer klinkt naar zwaarden en dergelijke. Bij die bananensticker staan ook (nog) geen characters, dus dat zou dan betekenen dat er nog een aap o.i.d. bij komt of dat die wel geldig is voor alle characters. Aangezien die banaan launch resistance geeft, wat handig is voor iedereen.
Vrouwen & gamen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoop dan wel op echt verschillende moves met Fox en Falco. Want als er 3.. klonen inzitten.. ik vond Dr Mario, Luigi, en Mario nog net kunnen
Bij Lylat wars 64 zag hij er veel anders uit , nu is het gewoon een Fox kloon.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef Marble het volgende:
Steeds sterkere geruchten dat Wolf uit Star Fox ook playable is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond die aap daar altijd leukquote:Op maandag 21 januari 2008 20:45 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Bij Lylat wars 64 zag hij er veel anders uit , nu is het gewoon een Fox kloon.
Dat zou wel cool zijn, maar..quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik hoop dan wel op echt verschillende moves met Fox en Falco. Want als er 3.. klonen inzitten.. ik vond Dr Mario, Luigi, en Mario nog net kunnen
Of Wolf of dat meisje niet alle twee.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een steel/vecht Pokémon uit Pokémon diamond/pearlquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:16 schreef Canisfire het volgende:
Who the fuck is Lucario die er in zou zitten ?>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Die lineup zijn ook alleen nog maar geruchten. Ik wacht rustig tot volgende week donderdag.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:28 schreef Marble het volgende:
Volledige lineup:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vond die aap daar altijd leukSowieso al die gesprekken
"Andross' enemy is MY ENEMY"
"My emperor, I faiiiiiiiiiiled youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu"
quote:Final Roster Revealed for Super Smash Bros. Brawl?
Posted on January 22nd, 2008 by gameon
If the following screens are true gamers, be prepared to be blown away. As if we needed any more reason to feed our need for this game how about 44 of them! 44 looks to be the magic number of characters playable in the new Smash Bros. Brawl, although none of the screens are confirmed as of this point.
Super Smash Bros. Brawl is going to be the pinnacle of what the Wii can truly do and is on everyone’s most wanted list. For now enjoy the RUMORED screens and I will keep you updated if anything changes gamers. March seems so far away now doesn’t it?
Naast Wario is Ashley, zij komt uit de Wario Ware serie en naast Ike is Micaiah.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:30 schreef Canisfire het volgende:
Je hebt gelijk de personages die iedereen wil zitten er ook echt allemaal in het sluit wel compleet aan met de geruchten wie zijn alleen die meisjes naast Wario en Ike ?
Nope, fake.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:16 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://gameonnintendo.com(...)er-smash-bros-brawl/
Bull. Ooit van furries gehoord?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:05 schreef Marble het volgende:
Krystal is afschuwelijk en wordt universeel gehaat.
Ik had het geloofd als je linksonder de 3D-character van player 1 ziet (dus linksonder dat rode vak), maar nu lijkt het op een faker die teveel tijd heeft en zich nu kapot aan t lachen isquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:16 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron: http://gameonnintendo.com(...)er-smash-bros-brawl/
Er staat mii tussen. Dat zou best wel gaaf zijn, net zoals bij Mario & Sonic dat je met je eigen mii kan spelen ... hoe vet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:32 schreef GGMM het volgende:
http://img141.imageshack.us/my.php?image=rosterjz7.swf
hier kun je zelf je lineup maken
Die Snake VS Link is echt tof.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Een 5 minuten durende gameplay video!!
http://www.gametrailers.com/player/29932.html
![]()
![]()
Verder vind je op de site meerdere ssb brawl videos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |