De ruiten ingooien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:28 schreef STAP01 het volgende:
Naad noemde net de naam van de kliniek en Dennix zegt: je had beter niet de naam van de kliniek tegen mij kunnen zeggen! WOW!!! Wat gaatie doen dan!?!
Vraag ik me ook af. Vooral van Huub valt het me tegen, ik had wel meer steken verwachtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:39 schreef diedirk het volgende:
Waarom pesteh ze Nadia en Dennis niet wat meer met hun belaberde 1 en 3 % bij de popo?
Net als bij zn exvriendin woehahahahahaquote:
Of belletje trekken!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:41 schreef toempie het volgende:
[..]
Of zelf stiekem een afspraak maken. Valt ook wel te knutselen aan zijn plofkop![]()
Die foto van jou van Nadia en Luc die moet gestuurd worden!!!!quote:
Zou het hokje die foto doorlaten? Ik kan hem uitprinten en opsturen, niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Die foto van jou van Nadia en Luc die moet gestuurd worden!!!!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het hokje die foto doorlaten? Ik kan hen uitprinten en opsturen, niet geschoten is altijd mis.
Top OP, lekker duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
Op is klaar
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou het hokje die foto doorlaten? Ik kan hen uitprinten en opsturen, niet geschoten is altijd mis.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:36 schreef petraa het volgende:
Uiteindelijk had hij wel tijd voor haar en luisterde. Nadia had beter niet de naam van de kliniek kunnen noemen tegen Dennis want nu wordt het TERROR 100%.
Liekequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:49 schreef Clank het volgende:
Amanda: Auw auw..
Lieke: Wat is er??
Amanda: Parodontax in m'n ogen!! Auw auw!!
Lieke: Dan moet je je ogen uitspoelen.
Amanda: Dan gaat mijn make-up naar de kloten.
Lieke: Oké.. dan word je maar blind.
Naad moest naar de keuken, waarschijnlijk Dr. Laban van de Bergmankliniek aan de telefoon.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:50 schreef petraa het volgende:
Is er nu een streamlock ?
En met hulp van Brian lukt het haar toch ook amper om een orgasme te bereiken? Typisch, zo'n meiske wat enkel seks uitstraalt dat zelf amper plezier eraan lijkt te beleven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:52 schreef Prospera het volgende:
10 minuutjes geleden vroeg Amanda of Lieke het ook alleen deed en Lieke zei ja.
Echt, oh (hoge gilletjes)
Lieke: ja hoor een paar minuutjes en dan ben ik klaar.
Amanda kan zichzelf niet klaarkrijgen.
Lieke: Alleen als Huub geen zin heeft, slaapt of als ik overloop.
Ik heb nog nooit de indruk gekregen dat ze klaarkwam. Het zou best eens kunnen dat ze niet eens weet wat dat is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met hulp van Brian lukt het haar toch ook amper om een orgasme te bereiken? Typisch, zo'n meiske wat enkel seks uitstraalt dat zelf amper plezier eraan lijkt te beleven.
Volgens mij heb ik hier of bij VOL een poosje terug gelezen dat de keren dat het haar wel lukte, met Brian, in al die tijd, op één slecht gemanicuurde hand te tellen zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog nooit de indruk gekregen dat ze klaarkwam. Het zou best eens kunnen dat ze niet eens weet wat dat is.
Typisch zo'n meisje dat zichzelf in de eerste plaats ten dienste van de man ziet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier of bij VOL een poosje terug gelezen dat de keren dat het haar wel lukte, met Brian, in al die tijd, op één slecht gemanicuurde hand te tellen zijn.
De keren dat ik heb meegekeken heb ik haar nog nooit een kreuntje horen slaken, alleen een hoop auwtjes horen roepen en dan weten we wel hoe laat het is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier of bij VOL een poosje terug gelezen dat de keren dat het haar wel lukte, met Brian, in al die tijd, op één slecht gemanicuurde hand te tellen zijn.
En waarschijnlijk fakete ze het die 5 keer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Dr Laban "heeft zoiets van" ik wil de fouten van een ander niet opknappen....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
Wat een leuk probleem heeft Nadia toch. De assistente van de eerste arts blijft erbij dat het vocht is, en raadt haar af voorlopig opnieuw te opereren. Maar ja he, Laban zegt dat het vet is...
Bied je aan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Als ik het goed begrijp mag de show van Huub, Jaap en Lieke doorgann.
Lieke krijgt een of andere cursus, 1 maal per week mogen ze een streamer uitnodigen voor een interview, de camera mag blijven staan en ze krijgen speciale software voor de laptop.
Ik zou Dr.Laban ook op de zwarte lijst zetten, afgaande op de borsten van Natasjaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:09 schreef STAP01 het volgende:
Ik weet wel dat ALS ik iets aan mn lijf zou willen doen ik niet naar de van raadkliniek in Leusden ga. Thanks Naad voor je advies!
Ze hoeven niet alles zelf te doen, ze krijgen medewerking van achter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:11 schreef Py het volgende:
Ze moeten alles zelf regelen voor de show. Gasten, camerawerk, monteren, decor.
Maar eerst moet lieke nog op cursus![]()
Mwah, dat zal hij wel voor de vorm zeggen want eerder vertelde ze dat hij het wel wil doen. Ze moeten even regelen dat de rekening naar die eerste kliniek gaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
En Dr Laban "heeft zoiets van" ik wil de fouten van een ander niet opknappen....
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:12 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze hoeven niet alles zelf te doen, ze krijgen medewerking van achter.
Voordat Jaap alle mededelingen over de show ging doen had hij Lieke al een brief van Cora gegeven om te lezen.. daar gaat Lieke nu verder mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:13 schreef Py het volgende:
Lieke en Jaap praten vol enthousiasme na over het mogen maken van de show.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:18 schreef noekje het volgende:
[..]
en ben ik dan de enige die nowlive eng vind?
Tja... voor Talpa zal nowlive wel meer in het circuit zitten... Telegraaf, Party, Panorama...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:18 schreef noekje het volgende:
[..]
en ben ik dan de enige die nowlive eng vind?
Het ligt dus aan ons. Wij zitten in een andere doelgroepquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja... voor Talpa zal nowlive wel meer in het circuit zitten... Telegraaf, Party, Panorama...
buikexplosiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:25 schreef cobain94 het volgende:
Kan rtl die buikexplosie van nadia niet betalen? Doen ze toch nog wat goeds...
Ik vind het ook een vage site, snap helemaal niks van dat forum.quote:
Als je het mij vraagt is die site opgezet door het duistere talpateam..Alles kon en alles mocht..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja... voor Talpa zal nowlive wel meer in het circuit zitten... Telegraaf, Party, Panorama...
Houwen zoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:24 schreef Py het volgende:
[..]
Het ligt dus aan ons. Wij zitten in een andere doelgroep![]()
Behalve die vage site want ik ben er nog nooit geweest, de ruzie's die daar worden uitgevochten door DOB en Stanley, Sly die rechtzaken aan wil spannen opdat er tekst mist op een taart etc..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vage site, snap helemaal niks van dat forum.![]()
't Is dat ie al wat langer bestaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is die site opgezet door het duistere talpateam..Alles kon en alles mocht..
Ik zit ook al te kijken, is dit de bedoeling van een bodystocking, een string eronder?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef Lobasca het volgende:
Is nada uit die stocking gescheurd bij d'r elleboog?
Jij moet het wel erg moeilijk hebben sinds Dennis een outcast werd. Je kunt je kont niet keren of Nadia is er wel bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef dgk_fan het volgende:
"Ik heb helemaaaal nihiik leeeuks"
"Ik kan die jeans niet meer ziiieeehieeeen"
"Nee dat kan eeeheecht niet meeeheer"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar de knoopjes kunnen anders wel pijn gaan doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken, is dit de bedoeling van een bodystocking, een string eronder?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het ook een vage site, snap helemaal niks van dat forum.![]()
Naad maakt een foutje.
Dennix blijft maar om haar heen hangen, het is duidelijk dat Naad zich kapot ergert.
Naad: Ga nu eens weg, ik irriteer me...........aan mezelf. Yeah right.
Dennis ligt duidelijk niet meer zo goed in de groep.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Houwen zo![]()
Toch leuk dat het tegenwoordig onderling meer over Dennis gaat dan het afgezaagde 'Huub dit Lieke dat'.
Juist ja ! Sinds Dennis 'gebashed' wordt (wat hem toch nix doet, dus zonde van al hun moeite) hangtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij moet het wel erg moeilijk hebben sinds Dennis een outcast werd. Je kunt je kont niet keren of Nadia is er wel bij![]()
![]()
kan ze hem een week lang elke dag dragen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken, is dit de bedoeling van een bodystocking, een string eronder?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar de knoopjes kunnen anders wel pijn gaan doen.![]()
Dgk, mag ik eerlijk zijn..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Juist ja ! Sinds Dennis 'gebashed' wordt (wat hem toch nix doet, dus zonde van al hun moeite) hangt
ze als een vette bromvlieg met bulten om Dennis heen
Haar hart is bij Dennis, zegt ze net. Geloof jij het? Ze wil gewoon niet dat jij hem krijgt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Juist ja ! Sinds Dennis 'gebashed' wordt (wat hem toch nix doet, dus zonde van al hun moeite) hangt
ze als een vette bromvlieg met bulten om Dennis heen
Het ENIGE moment waarop ik Dennis laat zakken is als ik hem over de drempelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:39 schreef J-F het volgende:
en je eigelijk (net als nadia) denniX wil laten zakken,
zou ik maar gaan trainen als ik jouw was, die prutser wordt met de dag dikkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het ENIGE moment waarop ik Dennis laat zakken is als ik hem over de drempel
van de bruidssuite heb getild tijdens onze huwelijksnacht !! [ afbeelding ]
KOTSquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:44 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zou ik maar gaan trainen als ik jouw was, die prutser wordt met de dag dikker
Het is nog veel erger dan saai. Leuk voor de fans, dat hun naam genoemd wordt op de streams maar wat kan mij die Tanja uit Enschede schelen en hoe oprecht ze Fries vindt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:44 schreef Py het volgende:
Eigenlijk vind ik het best wel saai die brieven voorlezen![]()
Preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is nog veel erger dan saai. Leuk voor de fans, dat hun naam genoemd wordt op de streams maar wat kan mij die Tanja uit Enschede schelen en hoe oprecht ze Fries vindt.
Pas je wel op waar jij je duim laat bij het optillen van je mannetjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ander niveau?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:24 schreef Py het volgende:
[..]
Het ligt dus aan ons. Wij zitten in een andere doelgroep![]()
Oh wacht, ik weet het al. Kim blijft misschien slapen bij Luc om Naad jaloers te maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:53 schreef Borga het volgende:
Uhh Jensen misschien
Jammer iid dat Huub het zo opvat. Brian heeft alle plannen door verteld aan Amanda, maar wel met de eis dat ze niks aan Nadia zou vertellen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:56 schreef T-lex het volgende:
Huub en Jaap denken dat Amanda niks weet van het plan van vanavond. dat bleek volgens Huub uit een reactie van Amanda toen L(u)L met een idee kwam vanmiddag om iemand mee te nemen vanaf het feest vanavond. Amanda reageerde postief en zou daarom niks weten van het plan om Kim mee te nemen.
Huub wil dit tegen Amanda en Brian gaan gebruiken..om het te laten "ploffen" De insteek is dan dat Brian iets heeft verzwegen tegen Amanda. jammer voor Huubje en Jaap dat Amanda er wel degelijk van af weet.![]()
Jaap kwam nog met "of goed gespeeld" van Amanda. Maar huub lijkt er van overtuigd dat ze nergens van af weet.![]()
Andere doelgroep; andere interesses, andere levenssituatie, gezinssamenstelling, inkomen, leeftijd, opleiding, afkomst, millieu, enz..quote:
We kijken allemaal DGK... dus hoezo niveauquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef Py het volgende:
[..]
Andere doelgroep; andere interesses, andere levenssituatie, gezinssamenstelling, inkomen, leeftijd, opleiding, afkomst, millieu, enz..
Ik weet niet of dat 'niveau' is![]()
Terwijl Nadia maar schaamteloos met Luc blijft fluuurtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
Dennix zit weer alleen en leest nog maar eens zijn oude post.![]()
[ afbeelding ]
De eerste keer in een half jaar dat ik Amanda er leuk uit vind zien.quote:
Voor hem en Brianquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat er een kok komt om voor hem en Brian te koken.
Ik hoop van harte dat Huub, Jaap en Lieke de boel in honderd laten lopen, net als de vorige keer bij Huub en Lieke.![]()
Ijdele hoop , mag natuurlijk niet van het hokje.![]()
Misschien het tandpasta oog? Kreeg ze tandpasta in, maar kon ze niet uitspoelen vanwege haar makeup.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:17 schreef Taurus het volgende:
Er is iets raars aan de hand met Amanda's linkeroog?? (voor de kijkers)![]()
Ik hoop het ook, topquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:18 schreef ericahysterica het volgende:
Hieronder heb ik de foto geplakt van een innige omhelzing van Luc en Nadia en ik ben dus heel benieuwd of hij erdoor komt!
ik ben voor méér spelfouten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:18 schreef ericahysterica het volgende:
in dit loze streammoment heb ik maar een briefje op niveau geschreven.....Dit zal ik even met jullie delen![]()
12 oktober 2007
Lieve Nadia en Luc,
<brief>
Kusjes EricaHysterica
Hieronder heb ik de foto geplakt van een innige omhelzing van Luc en Nadia en ik ben dus heel benieuwd of hij erdoor komt!
Ik zou zeggen, doe een poging, het moet niet moeilijk zijn mij te overtreffen op vrijdagmiddag borreltijdquote:
Oeps, foutje , ik heb het al verbeterdquote:
Sint Brian heeft compassie met de armen op deze aardklootquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
De anderen mogen de restjes van Brian en Amanda opeten.
Brian is een goed mens.
Dat is haar oog make-up,zij is daar fantastisch in.Zij heeft ook al de nederlandse kampioenschappen visagie gewonnen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:17 schreef Taurus het volgende:
Er is iets raars aan de hand met Amanda's linkeroog?? (voor de kijkers)![]()
ja dat was koude rilligen post vooral die passage over dat pianospel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:25 schreef Desii het volgende:
Ik wil een stream op HLJ-post.... ik vind het wel leuk namelijk
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
Bot hoor, streams switchen als Huub een brief voorleest van ene Josje met een spierziekte die net een terugval heeft gehad.
Zeker begin 30quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:27 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat is haar oog make-up,zij is daar fantastisch in.Zij heeft ook al de nederlandse kampioenschappen visagie gewonnen.
Hier nog even een voorbeeldje van een paar weken geleden.
[ afbeelding ]
Ze zijn niet allemaal als Brian en Amanda, die een etentje van Huub en Lieke naar de kloten hielpenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:32 schreef Djeda het volgende:
Als Huub en Lieke vanavond wat gaan doen bij het etentje, is Brian zo boos dat hij morgen de visite van Lieke gaat verstieren.
Jij post het, Brian zegt het nu. Je hebt een vooruitziende blik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:32 schreef Djeda het volgende:
Als Huub en Lieke vanavond wat gaan doen bij het etentje, is Brian zo boos dat hij morgen de visite van Lieke gaat verstieren.
Of snellere streamsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij post het, Brian zegt het nu. Je hebt een vooruitziende blik.![]()
Er zit 4 minuten tussen, het verschil is te groot, dus nee.quote:
Nu maar hopen dat ze Bwian vanavond helemaal gek maken, dan is het morgen pasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij post het, Brian zegt het nu. Je hebt een vooruitziende blik.![]()
The Messias he!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:44 schreef Lady-night het volgende:
God wat is die Brian weer goed zeg....
Ik kan niet wachten tot ze hem (weer) aan het kruis nagelenquote:
Ik herinner me nog die verfikte biefstukken met sla dus ik snap Lieke welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
Waarom neemt Lieke nu het koken over van Luc en Naad? Laat dat luie wijf ook eens iets doen in de keuken, ik wil wel eens weten of ze überhaupt wel kan koken.
Dat zit nu eenmaal in het bloed van onze eigen G.I. Joe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
Waarom neemt Lieke nu het koken over van Luc en Naad? Laat dat luie wijf ook eens iets doen in de keuken, ik wil wel eens weten of ze überhaupt wel kan koken.
G.I. Joe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat zit nu eenmaal in het bloed van onze eigen G.I. Joe.
Ik kijk 100 maal liever naar Lieke dan naar Naad of Amanda.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat zit nu eenmaal in het bloed van onze eigen G.I. Joe.
Ja, da's waar maar het gaat ook om het principe, Naad nog Amanda voeren de hele dag geen moer uit, zelfs de was laten ze voor Lieke.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner me nog die verfikte biefstukken met sla dus ik snap Lieke wel![]()
Ik kijk liever naar daar waar er iets gebeurd. Veel aaaaa'tjes zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk 100 maal liever naar Lieke dan naar Naad of Amanda.
Ik herken haar zo niet eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:02 schreef Dreamboy het volgende:
Kim blijf niet slapen en ze gaat ook niet met Luc mee maar ze gaat wel tegelijk met Luc de vila uit dan is het toch net als of ze met Luc mee gaat.
[ afbeelding ]
WAt Wie.. en aan wie??quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef wie.. het volgende:
Amanda verklapt het all
Dan hoop ik dan HJL brian hiermee confronteren en dat brian op zijn beurt verhaal haalt bij Amanda. Brian had Amanda immers op het hart gedrukt dit vooral NIET aan Nadia te vertellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef wie.. het volgende:
Amanda verklapt het all
Dat Luc Kim meeneemt vanavond naar de Melkweg (om Nadia jaloers te maken)quote:
Stukje terug lezen daar staat dat ze niet mee gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dat Luc Kim meeneemt vanavond naar de Melkweg (om Nadia jaloers te maken)
Pfff.. alles wat ook maar een beetje betrekking heeft op Nadia moeten ze Amanda absoluut niet vertellen. Dat gaat linea recta naar haar 'harts vriendin'..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dat Luc Kim meeneemt vanavond naar de Melkweg (om Nadia jaloers te maken)
Amanda vroeg aan Luc of die iemand mee mocht nemen toen moest ze lachen Nadia die heeft het wel door...quote:
ja ik hoop dan ook dat brian flink aangepakt wordt door huub en lieke en jaap en dan flink pissig wordt op amanda zodat dat sushigedoe een fiasco wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Pfff.. alles wat ook maar een beetje betrekking heeft op Nadia moeten ze Amanda absoluut niet vertellen. Dat gaat linea recta naar haar 'harts vriendin'..
Amanda heeft het plan dus niet letterlijk uitgesproken ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:15 schreef wie.. het volgende:
[..]
Amanda vroeg aan Luc of die iemand mee mocht nemen toen moest ze lachen Nadia die heeft het wel door...
Pedro Penose.quote:
misschien zit hij bij de Febo of leest zijn oude post voor de 26e keerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:19 schreef chufi het volgende:
Is Denise het huis al uit ?? Normaal staat ie altijd met zn handen in zn zakken naast Naad. Of hij probeert haar te wurgen en te kussen ..
Get your pimp on van LL is een meer dan dramatisch nummer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:22 schreef pullup het volgende:
Na al die maanden staat mijn muzieksmaak nog steeds recht tegenover die van de bewoners.
Dit schijnt vet te zijn
Ik moet mijn mening even bijstellen, ik lach me kapot om Sandy.quote:
Maakt me in dit geval niet uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:35 schreef diedirk het volgende:
Hoe komt Brian toch elke keer weer aan die ctpunten?
Sandy IS wiskunde leraar!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:34 schreef J-F het volgende:
Haha Sandy wou Wiskunde leraar worden,
Wie zocht dat nou achter hem? haha
Serginho Greene.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:36 schreef chufi het volgende:
Naad gaat uit wanhoop maar weer tangen! Ze valt volgens mij op donkere jongens (ex vriendje Feynoord)
He ze zit al naast hemquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:36 schreef chufi het volgende:
Naad gaat uit wanhoop maar weer tangen! Ze valt volgens mij op donkere jongens (ex vriendje Feynoord)
Buikbehandeling bij louche arts A: ¤ 4.000,-quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Wat voelen deze 2 zich ontzettend opgelaten.
[ afbeelding ]
Ben je wel eens in de grote stad geweest ?? Daar is geen woord ABN meer te horen hoor ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
Wat praat die man raar. Staccato of zo.
Sandy is helemaal topquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef avonne het volgende:
Wat praat die man raar. Staccato of zo.
Wtfquote:
Whaaaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buikbehandeling bij louche arts A: ¤ 4.000,-
Buikbehandeling bij louche dokter B: ¤ 2500,-
Mascara op jaarbasis: ¤ 15.000,-
Dennis als vriendje: Priceless.
Ik zit te wachten op het moment dat Jaap met dat ding naar Dennix toekomt.quote:
Zoals altijd nauwelijks: als ik maar weet dat het niet zo isquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buikbehandeling bij louche arts A: ¤ 4.000,-
Buikbehandeling bij louche dokter B: ¤ 2500,-
Mascara op jaarbasis: ¤ 15.000,-
Dennis als vriendje: Priceless.
Hij is inmiddels uit beeld verdwenen :-)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:41 schreef diedirk het volgende:
Werkelijk hilarisch dit , lig onder de bank van deze bash sessie op Dennis
Sandy is pas echt een stoere vent, als ie ook iets zegt over het 'haar' van Amandaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
Nu begint Sandy over het haar van Naad, ik lach me kapot.![]()
Een van de weinige mannen die haar geen aandacht geeft in dat hok en ze baalt als een stekker.quote:
over het vele tangen enzo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
Nu begint Sandy over het haar van Naad, ik lach me kapot.![]()
OMGquote:
Hij zal het vriendinnetje van Brian niet aanpakken denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sandy is pas echt een stoere vent, als ie ook iets zegt over het 'haar' van Amanda.
Yep, maar Sandy heeft geen oog voor haar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef avonne het volgende:
Nadia vindt hem wel leuk, geloof ik.
Of doet ze dat bij elke man?
Daarom.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Hij zal het vriendinnetje van Brian niet aanpakken denk ik.![]()
Was je op vakantie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:44 schreef avonne het volgende:
Nadia vindt hem wel leuk, geloof ik.
Of doet ze dat bij elke man?
Eindelijk ze bestaan dus toch........zuchtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar Sandy heeft geen oog voor haar.![]()
quote:Vandaag om 19:37:06
honda
ik hoorde net dat dennis aanstande donderdag naar amersfoort komt bij voetbal vereniging a.p.w.c daar gaat hij mee trainen.hoorde dat van iemand die daar voetbalt.dus als jullie hem willen zien dan weet je waar je wezen moet.
A.s dinsdag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef mazaru het volgende:
Volgens het geruchtencircuit op Nowlive gaat Nix zaterdag trainen bij een voetbalclub??![]()
[..]
Met algemene stemmen uit de pot.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:46 schreef avonne het volgende:
Huub heeft 150 CP gespendeerd om Sandy nog een uur te laten blijven?
Hij wordt echt voor alle leeuwen gegooid die maar denkbaar zijn, is het niet? Nu Sandy, straks een voltallig elftal.quote:
Ik heb niets gehoord van een stemming daarover.quote:
Ze mogen allemaal iets buiten dat hok gaan doen. Brian gaat tennissen en van de rest is nog niks bekend maar dat komt nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord van een stemming daarover.
Doen ze daar tegenwoordig niet meer aan??
Ik vermoed dat ie met de pupillen mee traint , dus dan kan ie ze nog aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij wordt echt voor alle leeuwen gegooid die maar denkbaar zijn, is het niet? Nu Sandy, straks een voltallig elftal.
Me like!
Dat plan komt toch helemaal niet uit de koker van Kim?quote:19:05 - Kim wil Nadia 'zieken'
Kim heeft blijkbaar nog een appeltje te schillen met Nadia. Zij weet dat de 22-jarige dolgraag mee wil met Double L, naar zijn optreden in de Melkweg. Daarom heeft zij een plannetje bedacht. “Luc vraagt aan mij ga ik mee naar de Melkweg. Uiteindelijk ziet zij mij en Luc weggaan en dan ga ik gewoon naar huis. Dat doe ik om haar te zieken”, fluistert zij tegen Lieke. De blondine begint direct te stralen, dat wordt actie vanavond!
Zelfs dat waag ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:53 schreef chufi het volgende:
Ik vermoed dat ie met de pupillen mee traint , dus dan kan ie ze nog aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |