Ze zijn niet allemaal als Brian en Amanda, die een etentje van Huub en Lieke naar de kloten hielpenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:32 schreef Djeda het volgende:
Als Huub en Lieke vanavond wat gaan doen bij het etentje, is Brian zo boos dat hij morgen de visite van Lieke gaat verstieren.
Jij post het, Brian zegt het nu. Je hebt een vooruitziende blik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:32 schreef Djeda het volgende:
Als Huub en Lieke vanavond wat gaan doen bij het etentje, is Brian zo boos dat hij morgen de visite van Lieke gaat verstieren.
Of snellere streamsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij post het, Brian zegt het nu. Je hebt een vooruitziende blik.![]()
Er zit 4 minuten tussen, het verschil is te groot, dus nee.quote:
Nu maar hopen dat ze Bwian vanavond helemaal gek maken, dan is het morgen pasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij post het, Brian zegt het nu. Je hebt een vooruitziende blik.![]()
The Messias he!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:44 schreef Lady-night het volgende:
God wat is die Brian weer goed zeg....
Ik kan niet wachten tot ze hem (weer) aan het kruis nagelenquote:
Ik herinner me nog die verfikte biefstukken met sla dus ik snap Lieke welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
Waarom neemt Lieke nu het koken over van Luc en Naad? Laat dat luie wijf ook eens iets doen in de keuken, ik wil wel eens weten of ze überhaupt wel kan koken.
Dat zit nu eenmaal in het bloed van onze eigen G.I. Joe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
Waarom neemt Lieke nu het koken over van Luc en Naad? Laat dat luie wijf ook eens iets doen in de keuken, ik wil wel eens weten of ze überhaupt wel kan koken.
G.I. Joe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat zit nu eenmaal in het bloed van onze eigen G.I. Joe.
Ik kijk 100 maal liever naar Lieke dan naar Naad of Amanda.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat zit nu eenmaal in het bloed van onze eigen G.I. Joe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |