Oh wacht, ik weet het al. Kim blijft misschien slapen bij Luc om Naad jaloers te maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:53 schreef Borga het volgende:
Uhh Jensen misschien
Jammer iid dat Huub het zo opvat. Brian heeft alle plannen door verteld aan Amanda, maar wel met de eis dat ze niks aan Nadia zou vertellen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:56 schreef T-lex het volgende:
Huub en Jaap denken dat Amanda niks weet van het plan van vanavond. dat bleek volgens Huub uit een reactie van Amanda toen L(u)L met een idee kwam vanmiddag om iemand mee te nemen vanaf het feest vanavond. Amanda reageerde postief en zou daarom niks weten van het plan om Kim mee te nemen.
Huub wil dit tegen Amanda en Brian gaan gebruiken..om het te laten "ploffen" De insteek is dan dat Brian iets heeft verzwegen tegen Amanda. jammer voor Huubje en Jaap dat Amanda er wel degelijk van af weet.![]()
Jaap kwam nog met "of goed gespeeld" van Amanda. Maar huub lijkt er van overtuigd dat ze nergens van af weet.![]()
Andere doelgroep; andere interesses, andere levenssituatie, gezinssamenstelling, inkomen, leeftijd, opleiding, afkomst, millieu, enz..quote:
We kijken allemaal DGK... dus hoezo niveauquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef Py het volgende:
[..]
Andere doelgroep; andere interesses, andere levenssituatie, gezinssamenstelling, inkomen, leeftijd, opleiding, afkomst, millieu, enz..
Ik weet niet of dat 'niveau' is![]()
Terwijl Nadia maar schaamteloos met Luc blijft fluuurtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:59 schreef beequeen het volgende:
Dennix zit weer alleen en leest nog maar eens zijn oude post.![]()
[ afbeelding ]
De eerste keer in een half jaar dat ik Amanda er leuk uit vind zien.quote:
Voor hem en Brianquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat er een kok komt om voor hem en Brian te koken.
Ik hoop van harte dat Huub, Jaap en Lieke de boel in honderd laten lopen, net als de vorige keer bij Huub en Lieke.![]()
Ijdele hoop , mag natuurlijk niet van het hokje.![]()
Misschien het tandpasta oog? Kreeg ze tandpasta in, maar kon ze niet uitspoelen vanwege haar makeup.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:17 schreef Taurus het volgende:
Er is iets raars aan de hand met Amanda's linkeroog?? (voor de kijkers)![]()
Ik hoop het ook, topquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:18 schreef ericahysterica het volgende:
Hieronder heb ik de foto geplakt van een innige omhelzing van Luc en Nadia en ik ben dus heel benieuwd of hij erdoor komt!
ik ben voor méér spelfouten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:18 schreef ericahysterica het volgende:
in dit loze streammoment heb ik maar een briefje op niveau geschreven.....Dit zal ik even met jullie delen![]()
12 oktober 2007
Lieve Nadia en Luc,
<brief>
Kusjes EricaHysterica
Hieronder heb ik de foto geplakt van een innige omhelzing van Luc en Nadia en ik ben dus heel benieuwd of hij erdoor komt!
Ik zou zeggen, doe een poging, het moet niet moeilijk zijn mij te overtreffen op vrijdagmiddag borreltijdquote:
Oeps, foutje , ik heb het al verbeterdquote:
Sint Brian heeft compassie met de armen op deze aardklootquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
De anderen mogen de restjes van Brian en Amanda opeten.
Brian is een goed mens.
Dat is haar oog make-up,zij is daar fantastisch in.Zij heeft ook al de nederlandse kampioenschappen visagie gewonnen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:17 schreef Taurus het volgende:
Er is iets raars aan de hand met Amanda's linkeroog?? (voor de kijkers)![]()
ja dat was koude rilligen post vooral die passage over dat pianospel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:25 schreef Desii het volgende:
Ik wil een stream op HLJ-post.... ik vind het wel leuk namelijk
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:25 schreef Disana het volgende:
Bot hoor, streams switchen als Huub een brief voorleest van ene Josje met een spierziekte die net een terugval heeft gehad.
Zeker begin 30quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:27 schreef kybe het volgende:
[..]
Dat is haar oog make-up,zij is daar fantastisch in.Zij heeft ook al de nederlandse kampioenschappen visagie gewonnen.
Hier nog even een voorbeeldje van een paar weken geleden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |