in dit loze streammoment heb ik maar een briefje op niveau geschreven.....Dit zal ik even met jullie delen
12 oktober 2007
Lieve Nadia en Luc,
Hier even een briefje voor jullie. Eigenlijk ben ik een Huubfan, maar de laatste dagen ben ik toch gaan twijfelen……..De reden hiervoor is dat ik het zo leuk vindt om jonge mensen verliefd te zien. Jullie zijn zo n leuk koppel! Natuurlijk weet ik Nadia, dat jij een zogenaamde relatie met Dennis hebt. En Dennis is ook een goeie knul en ontzettend lief voor je….
Maar ja, de passie lijkt te ontbreken. De chemie die je met Luc hebt lijkt zoveel intenser.
En Luc, jij komt zo begripvol en vrouwvriendelijk over. Je lijkt zo goed te begrijpen met welk dilemma Nadia worstelt. Zij heeft het ook niet makkelijk daar in die kooi. Maar ja, het is een spel en dat moet daar gespeeld worden. Maar met mijn romantische inslag weet ik dat de liefde altijd overwint en dat jullie voorbestemd zijn voor elkaar. Nadia mooie jonge vrouw jij verdient een man die voor jou opkomt en jou in bescherming neemt. En jij Luc, jij verdient het beste en het mooiste en Nadia belichaamt dit ook. Daarom….. aarzel niet en ga voor elkaar,
Kusjes EricaHysterica
Hieronder heb ik de foto geplakt van een innige omhelzing van Luc en Nadia en ik ben dus heel benieuwd of hij erdoor komt!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.