Ja, da's waar maar het gaat ook om het principe, Naad nog Amanda voeren de hele dag geen moer uit, zelfs de was laten ze voor Lieke.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herinner me nog die verfikte biefstukken met sla dus ik snap Lieke wel![]()
Ik kijk liever naar daar waar er iets gebeurd. Veel aaaaa'tjes zegquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk 100 maal liever naar Lieke dan naar Naad of Amanda.
Ik herken haar zo niet eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:02 schreef Dreamboy het volgende:
Kim blijf niet slapen en ze gaat ook niet met Luc mee maar ze gaat wel tegelijk met Luc de vila uit dan is het toch net als of ze met Luc mee gaat.
[ afbeelding ]
WAt Wie.. en aan wie??quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef wie.. het volgende:
Amanda verklapt het all
Dan hoop ik dan HJL brian hiermee confronteren en dat brian op zijn beurt verhaal haalt bij Amanda. Brian had Amanda immers op het hart gedrukt dit vooral NIET aan Nadia te vertellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef wie.. het volgende:
Amanda verklapt het all
Dat Luc Kim meeneemt vanavond naar de Melkweg (om Nadia jaloers te maken)quote:
Stukje terug lezen daar staat dat ze niet mee gaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dat Luc Kim meeneemt vanavond naar de Melkweg (om Nadia jaloers te maken)
Pfff.. alles wat ook maar een beetje betrekking heeft op Nadia moeten ze Amanda absoluut niet vertellen. Dat gaat linea recta naar haar 'harts vriendin'..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dat Luc Kim meeneemt vanavond naar de Melkweg (om Nadia jaloers te maken)
Amanda vroeg aan Luc of die iemand mee mocht nemen toen moest ze lachen Nadia die heeft het wel door...quote:
ja ik hoop dan ook dat brian flink aangepakt wordt door huub en lieke en jaap en dan flink pissig wordt op amanda zodat dat sushigedoe een fiasco wordtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Pfff.. alles wat ook maar een beetje betrekking heeft op Nadia moeten ze Amanda absoluut niet vertellen. Dat gaat linea recta naar haar 'harts vriendin'..
Amanda heeft het plan dus niet letterlijk uitgesproken ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:15 schreef wie.. het volgende:
[..]
Amanda vroeg aan Luc of die iemand mee mocht nemen toen moest ze lachen Nadia die heeft het wel door...
Pedro Penose.quote:
misschien zit hij bij de Febo of leest zijn oude post voor de 26e keerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:19 schreef chufi het volgende:
Is Denise het huis al uit ?? Normaal staat ie altijd met zn handen in zn zakken naast Naad. Of hij probeert haar te wurgen en te kussen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |