Juist ja ! Sinds Dennis 'gebashed' wordt (wat hem toch nix doet, dus zonde van al hun moeite) hangtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij moet het wel erg moeilijk hebben sinds Dennis een outcast werd. Je kunt je kont niet keren of Nadia is er wel bij![]()
![]()
kan ze hem een week lang elke dag dragen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken, is dit de bedoeling van een bodystocking, een string eronder?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee maar de knoopjes kunnen anders wel pijn gaan doen.![]()
Dgk, mag ik eerlijk zijn..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Juist ja ! Sinds Dennis 'gebashed' wordt (wat hem toch nix doet, dus zonde van al hun moeite) hangt
ze als een vette bromvlieg met bulten om Dennis heen
Haar hart is bij Dennis, zegt ze net. Geloof jij het? Ze wil gewoon niet dat jij hem krijgt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Juist ja ! Sinds Dennis 'gebashed' wordt (wat hem toch nix doet, dus zonde van al hun moeite) hangt
ze als een vette bromvlieg met bulten om Dennis heen
Het ENIGE moment waarop ik Dennis laat zakken is als ik hem over de drempelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:39 schreef J-F het volgende:
en je eigelijk (net als nadia) denniX wil laten zakken,
zou ik maar gaan trainen als ik jouw was, die prutser wordt met de dag dikkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het ENIGE moment waarop ik Dennis laat zakken is als ik hem over de drempel
van de bruidssuite heb getild tijdens onze huwelijksnacht !! [ afbeelding ]
KOTSquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:44 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zou ik maar gaan trainen als ik jouw was, die prutser wordt met de dag dikker
Het is nog veel erger dan saai. Leuk voor de fans, dat hun naam genoemd wordt op de streams maar wat kan mij die Tanja uit Enschede schelen en hoe oprecht ze Fries vindt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:44 schreef Py het volgende:
Eigenlijk vind ik het best wel saai die brieven voorlezen![]()
Preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is nog veel erger dan saai. Leuk voor de fans, dat hun naam genoemd wordt op de streams maar wat kan mij die Tanja uit Enschede schelen en hoe oprecht ze Fries vindt.
Pas je wel op waar jij je duim laat bij het optillen van je mannetjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ander niveau?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:24 schreef Py het volgende:
[..]
Het ligt dus aan ons. Wij zitten in een andere doelgroep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |