abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53887691
quote:
Dode bij steekpartij school Amsterdam

AMSTERDAM - Een 16-jarige scholier is donderdag overleden door een steekpartij bij het Technisch College in Amsterdam. Dat heeft de politie laten weten. De politie heeft een 14-jarige verdachte aangehouden. Beiden zijn leerling van het college.

De steekpartij vond rond half een donderdagmiddag plaats aan de Vlaardingenlaan voor het schoolplein. Het slachtoffer raakte zwaargewond en overleed later in het ziekenhuis.

De politie onderzocht donderdagmiddag de achtergrond en de toedracht en zette de straat bij het college af. In het schoolgebouw waren op dat moment mensen maar de lessen leken stilgelegd.

Pen
De twee zouden volgens omstanders ruzie hebben gekregen over een pen. De 14-jarige verdachte zou daarbij het slachtoffer in de nek hebben gestoken en daarna naar een nabijgelegen metrostation zijn gerend. Daar zou hij in elkaar zijn geslagen door andere jongens en vervolgens zijn opgepakt door de politie.

Cohen
Burgemeester Job Cohen van Amsterdam en wethouder Hennah Buyne van Onderwijs zijn op weg naar de school waar de dodelijke steekpartij heeft plaatsgevonden.

Cohen en de onderwijswethouder willen zich ter plaatse laten informeren over wat er heeft plaatsgevonden, liet een woordvoerster van de gemeente weten. Cohen liet in een eerste reactie weten de dood van de scholier "verschrikkelijk" te vinden.
quote:
14-jarige messteker zwaaide eerder met mes

De 14-jarige Hüseyin P., die gisteren in Amsterdam zijn 16-jarige klasgenoot Youssef Mokhtari doodstak, blijkt één dag eerder ook al met het vlindermes te hebben gedreigd. Dat schrijft het Parool vandaag. Bovendien blijkt de Turkse knaap al eerder scholieren te hebben bedreigd met een mes.

Hüseyin zat pas twee weken in de lwo-klas aan het Technisch College aan de Vlaardingenlaan, waar hij leerde voor automonteur. Volgens schoolgenoten wilde hij de baas zijn in de klas en leidde dat al snel tot conflicten. Hij 'hield van ruzie' en van 'stoer doen'.

Kraspen
Gistermorgen maakte slachtoffer Youssef in de klas een grapje over de achternaam van Hüseyin, die hij verbasterde tot een scheldwoord. Daarop gooide Hüseyin een kraspen naar zijn klasgenoot. ''Wacht maar'', zei Youssef, ''Na school wacht ik je op.'' Dat deed Youssef dan ook. Toen Hüseyin naar buiten kwam kregen ze woorden waarna Hüseyin met het vlindermes Youssef in de linkerkant van zijn nek stak.

Leerlingen beweren in het Parool dat ze eerder deze week een leraar hebben gewaarschuwd dat Hüseyin een mes bij zich had. Hij werd daarop woensdag gefouilleerd maar er werd niets gevonden. Daarna begon Hüseyin op een muur te beuken. Hij moest zijn woede kwijt. Toen later weer tegen een leraar werd gezegd dat hij een mes had, zei een leraar: ''Ik kan er niks aan doen, het is buiten school.''

Vlucht
Na het steken vluchtte Hüseyin weg. Hij werd echter achterhaald door een Surinaamse jongen. Een grote groep anderen namen hen daarna onder handen en sleurden hem terug naar school. Hüseyin had een blauw oog en hoestte bloed op. Een bewaker nam hem mee de school in, maar eerst liet hij hem de hevig bloedende Youssef zien en zei: ''Kijk wat je gedaan hebt.''

Slachtoffer Youssef Mokhtari, jongste zoon van in totaal zeven kinderen en de oogappel van zijn moeder, raakte al snel buiten bewustzijn en overleed op weg naar het ziekenhuis.
Foto1
Foto2
Foto3

[ Bericht 1% gewijzigd door PietjePuk007 op 12-10-2007 16:11:28 ]
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53887825
Maak van die pics eens losse links. Die pics zijn fucking +2megapixels.
quote:
AMSTERDAM - Hüseyin P. (14) werd boos om een grapje over zijn achternaam. Korte tijd later stak hij zijn klasgenoot Youssef Mokhtari (16) dood, die hij een dag eerder ook al met een vlindermes had bedreigd.

Hüseyin zat pas twee weken in de klas, een derdejaars lwo-klas aan het Technisch College aan de Vlaardingenlaan in Amsterdam-West, waar hij leerde voor automonteur. Hij was overgeplaatst vanuit het vmbo-b.

Hüseyin, van Turkse afkomst, wilde de baas zijn in de klas en dat leidde al snel tot conflicten. Volgens klasgenoten 'hield hij van ruzie' en 'kwam hij stoer doen'.

Een ander klasgenootje, Jordy Schep, had hij al eens met een mes bedreigd en woensdag was het weer raak. De Marokkaanse Youssef had hem voor de gein geprikt met een schoolpasje, waarop Hüseyin een vlindermes liet zien: ''Ik ga je steken.''

Klasgenoten waarschuwden de docenten en Hüseyin werd ook gefouilleerd, maar blijkbaar te laat; er werd niets gevonden. Klasgenoot Aron de Rooij: ''Daarna begon hij op de muur te beuken. Hij moest zijn woede kwijt.''

Schep: ''Ik zei tegen de meester: 'Hij heeft een mes.' Maar die zei: 'Ik kan er niks aan doen, het is buiten school.' ''

Gistermorgen, vlak voor de pauze, maakte Youssef in de klas een grapje over de achternaam van Hüseyin, die hij verbasterde tot een scheldwoord. Daarop gooide Hüseyin een kraspen naar zijn klasgenoot. ''Wacht maar,'' zei Youssef, ''Na school wacht ik je op.''

Dat deed Youssef. Vlak voor één uur liep hij de school uit en wachtte voor de ingang, bij drie grote stenen op de stoep. Ook Hüseyin kwam naar buiten.

De jongens begonnen te bekvechten en Hüseyin haalde het vlindermes uit zijn zak en stak Youssef in de linkerkant van zijn nek.

Youssef viel op de grond, maar stond weer op en keek verbaasd om zich heen. Medescholieren riepen hem toe dat hij een hand tegen zijn hals moest houden, en dat deed hij. Maar af en toe haalde hij die hand ook weg, om te kijken naar het bloed dat maar bleef komen.

Een leerling gaf zijn shirt, een bewaker een koud flesje om tegen de wond te houden. Youssef, jongste zoon van in totaal zeven kinderen en de oogappel van zijn moeder, zakte weer op de grond en raakte buiten bewustzijn.

Hüseyin was inmiddels naar het metrostation Henk Sneevlietweg gerend, honderd meter verderop, en onderweg had hij het vlindermes in de sloot gegooid. Een groepje van ongeveer twintig leerlingen achtervolgde hem.

Een Surinaamse jongen kreeg hem te pakken. Hüseyin werd door anderen geslagen en geschopt. De Surinaamse jongen sleepte hem de metrotrap af, weer terug naar de school.

Een tweede bewaker ving hem op. Hüseyin had een blauw oog en hoestte bloed op. De bewaker nam hem mee de school in, maar eerst liet hij hem de hevig bloedende Youssef zien en zei: ''Kijk wat je gedaan hebt.''

Hüseyin was inmiddels in shock. Youssef overleed later gistermiddag in het ziekenhuis.

Jordi, vanochtend: ''Ik zei tegen die meester: Dit had niet hoeven gebeuren. Hij zei: Ik heb mijn best gedaan.''
pi_53887952
Welkom in het nieuwe Nederland.
pi_53887982
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:40 schreef Scorpie het volgende:
Die ouders komen toch niet milagro. Kom op, niet zo naief doen.
dan bel je dus de politie, zoals ik al zei...
je gaat als leraar iig niet een kind dat bedreigd is afschepen met "ja, daar kan ik niets mee, da's buiten schooltijd, joh!"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53888024
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:03 schreef F04 het volgende:
Maak van die pics eens losse links. Die pics zijn fucking +2megapixels.
, ik heb 't gedaan maar ik betwijfel of er veel mensen last van hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door PietjePuk007 op 12-10-2007 16:27:39 ]
pi_53888351
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:10 schreef milagro het volgende:

[..]

dan bel je dus de politie, zoals ik al zei...
je gaat als leraar iig niet een kind dat bedreigd is afschepen met "ja, daar kan ik niets mee, da's buiten schooltijd, joh!"
Leraren kunnen niet voor ouders spelen
pi_53888440
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:26 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Leraren kunnen niet voor ouders spelen

als een kind uit JOUW klas buiten maar in de buurt van school wordt bedreigd door een kind uit JOUW klas, dan kun je als leraar wel degelijk ingrijpen, en dus de politie bellen, het hoofd vd school inlichten (of de ouders, al zal dat ms idd weinig zin hebben) het kind erop aanspreken etc etc etc etc.

een kind uit jouw klas die om hulp vraagt wegsturen met "daar kan ik niets mee" of met jouw "ik ga niet voor ouder spelen" is gewoon treurige desinteresse, lafheid of stupide, of alledrie.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:35:54 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53888540
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:31 schreef milagro het volgende:

een kind uit jouw klas die om hulp vraagt wegsturen met "daar kan ik niets mee" of met jouw "ik ga niet voor ouder spelen" is gewoon treurige desinteresse, lafheid of stupide, of alledrie.
wat dacht je van machteloosheid?... hij is op school gefouilleerd, niets gevonden, dan kun je verder weinig doen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_53888596
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:35 schreef Re het volgende:

[..]

wat dacht je van machteloosheid?... hij is op school gefouilleerd, niets gevonden, dan kun je verder weinig doen.
depolitie waarschuwen.
die gaan dan iig met de ouders praten.
of zelf kontakt op nemen met de ouders.

of dat dan wat uithaalt, weet je niet zeker, maar NIETS doen haalt wel op ZEKER NIETS uit.

een kind wegsturen met die opmerking, een KIND, ja, van nog geen 16, is gewoon schandalig.
het gaat er niet om of het dan voorkomen was, het gaat erom dat je een kind compleet aan zijn lot overlaat in feite
pi_53888668
Van de schoolsite
quote:
TeC Amsterdam is aangesloten bij het project Veilig in en om School (VIOS). In dit project werken Amsterdamse scholen samen aan de aanpak van (sociale) veiligheid.

ja, en dan zeggen "ja, sorry, als hij een mes trekt buiten de schoolmuren dan kan ik niets voor je betekenen, knul"
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:42:27 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53888678
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:38 schreef milagro het volgende:

[..]

depolitie waarschuwen.
die gaan dan iig met de ouders praten.
of zelf kontakt op nemen met de ouders.

of dat dan wat uithaalt, weet je niet zeker, maar NIETS doen haalt wel op ZEKER NIETS uit.

een kind wegsturen met die opmerking, een KIND, ja, van nog geen 16, is gewoon schandalig.
het gaat er niet om of het dan voorkomen was, het gaat erom dat je een kind compleet aan zijn lot overlaat in feite
ik geef er dan ook geen waardeoordeel over... ik denk niet dat dit het eerste mesincident was en dan leert de ervaring dat waarschijnlijk de politie niets kan doen (of wil doen). Maar die leraar zal zich nu ook wel flink achter de oren krabbelen...
  Moderator vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:49:13 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_53888812
dit is heel triest... mijn gedachten gaan uit naar de nabestaanden

iets anders is dit, uit de Pers:
quote:
"Steken kan je doen, maar niet om een pen van vijftig cent", zei een van de jongens, waarop de rest instemmend knikte.
Wablief?? Steken kan.. Welk Nederland is dit
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_53888828
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:42 schreef Re het volgende:

[..]

ik geef er dan ook geen waardeoordeel over... ik denk niet dat dit het eerste mesincident was en dan leert de ervaring dat waarschijnlijk de politie niets kan doen (of wil doen). Maar die leraar zal zich nu ook wel flink achter de oren krabbelen...
ik heb het dan ook over de leraar, hè, zoals je had kunnen lezen.

het gaat erom dat je een kind niet met zo'n opmerking wegstuurt, het gaat er niet om of het dan voorkomen had kunnen worden, ws niet, ms wel.

en dat de ervaring leert dat de politie niet in kan/mag grijpen , geeft je nog geen enkele reden om een kind dat zegt bedreigd te zijn met eenmes buiten de school, zo weg te sturen met een feitelijk "zoek het lekker zelf uit, joh, want de ervaring leert ....."

als je de politie niet meer op de hoogte stelt van dergelijke zaken, gaat men nog denken dat het geweld op dergelijke scholen afneemt, dat het allemaal wel meevalt.
BLIJVEN MELDEN dus, iedere keer weer, en de ouders blijven contacteren, iedere keer weer.
en die knul zeggen dat bij de eerst volgende keer hij ook van deze school afvliegt, dus met die kraspen door de klas heen had al ernstig ingegrepen moeten worden, hup, meteen nablijven, ouders op school halen, straffen die handel.

had het slachtoffer dan nog geleefd, was hij dan niet ergens later doodgestoken? GEEN idee, maar het gaat ook om het signaal dat je geeft met DIRECT en hard ingrijpen, ook bij dreigen met geweld, en een kraspen gooien is wel meer dan dat al..
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:54:09 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53888930
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:50 schreef milagro het volgende:

[..]

het gaat erom dat je een kind niet met zo'n opmerking wegstuurt, het gaat er niet om of het dan voorkomen had kunnen worden, ws niet, ms wel.

en dat de ervaring leert dat de politie niet in kan/mag grijpen , geeft je nog geen enkele reden om een kind dat zegt bedreigd te zijn met eenmes buiten de school, zo weg te sturen met een feitelijk "zoek het lekker zelf uit, joh, want de ervaring leert ....."

als je de politie niet meer op de hoogte stelt van dergelijke zaken, gaat men nog denken dat het geweld op dergelijke scholen afneemt, dat het allemaal wel meevalt.
BLIJVEN MELDEN dus, iedere keer weer, en de ouders blijven contacteren, iedere keer weer.
en die knul zeggen dat bij de eerst volgende keer hij ook van deze school afvliegt, dus met die kraspen door de klas heen had al ernstig ingegrepen moeten worden, hup, meteen nablijven, ouders op school halen, straffen die handel.

had het slachtoffer dan nog geleefd, was hij dan niet ergens later doodgestoken? GEEN idee, maar het gaat ook om het signaal dat je geeft met DIRECT en hard ingrijpen, ook bij dreigen met geweld, en een kraspen gooien is wel meer dan dat al..
ik ben het geheel met je eens hoor, ik weet alleen de beweegredenen van de leraar niet dat hij het zo gezegd heeft (als hij het al zo gezegd heeft natuurlijk). Dat zulk soort meldingen en incidenten pro-actief moeten worden aangepakt lijkt me wel evident ja
pi_53888971
Triest, kan mij niet voorstellen hoe moeilijk de ouders het hebben. Beide ouders hebben een zoon verloren...

Ook ik las dat stukje in de pers van

"Steken kan je doen, maar niet om een pen van vijftig cent", zei een van de jongens, waarop de rest instemmend knikte."

pi_53889032
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:31 schreef milagro het volgende:

[..]

als een kind uit JOUW klas buiten maar in de buurt van school wordt bedreigd door een kind uit JOUW klas, dan kun je als leraar wel degelijk ingrijpen, en dus de politie bellen, het hoofd vd school inlichten (of de ouders, al zal dat ms idd weinig zin hebben) het kind erop aanspreken etc etc etc etc.

Ja, en dan had je er misschien ook nog een dode leraar bij, omdat die 'zich ermee bemoeide'
pi_53889067
net bij NOS...weer een incident, dit keer in Rotterdam?

UPDATE:
deze dus.

[ Bericht 69% gewijzigd door Mrln op 12-10-2007 17:13:30 ]
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:04:22 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53889100
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:02 schreef Mrln het volgende:
net bij NOS...weer een incident, dit keer in Rotterdam?
't steekt elkaar aan huh
pi_53891355
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
Welkom in het nieuwe Nederland.
Niet zo overdrijven, het moordcijfer ligt veel lager dan in het vroeger...
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:46:49 #20
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53892968
quote:
'Grapje over naam oorzaak brute schoolmoord'

De aanleiding voor de dodelijke steekpartij gisteren op een school in Amsterdam is een grapje over de achternaam van de 14-jarige dader Hüseyin. Even later doodde hij zijn twee jaar oudere klasgenoot Youssef met een vlindermes.

Dat meldt Het Parool. De Turkse Hüseyin zat pas twee weken in de lwo-klas van het Technisch College aan de Vlaardingenlaan. Daar leerde hij voor automonteur.

Volgens klasgenoten hield hij van ruziemaken en ‘deed hij de hele tijd stoer’.

Eerder bedreigd
Zo bedreigde hij een ander klasgenootje al eerder met een mes. En ook Youssef bedreigde hij zelfs woensdag nog. Youssef, van Marokkaanse afkomst, prikte hem voor de gein met een schoolpasje, waarop Hüseyin direct zijn vlindermes liet zien en zei: ‘Ik ga je steken,’ aldus Het Parool.

Een dag later, maakte Youssef het fatale grapje over de achternaam van de dader. (Youssef verbasterde de achternaam van Hüseyin tot een scheldwoord). De twee kregen weer ruzie. De Turkse jongen gooide uit woede een kraspen naar Youssef.

Bekvechten
De 16-jarige jongen riep toen tegen Hüseyin: ‘Na school wacht ik je op.’ Dat gebeurde en na de les vlak bij de school begonnen ze te bekvechten.

De Turkse dader trok vervolgens zijn vlinders en stak Youssef neer.

Bloed
Youssef viel op de grond, maar stond weer op en keek volgens de Amsterdamse krant verbaasd om zich heen. Medescholieren riepen dat hij een hand tegen zijn hals moest houden, en dat deed hij.

Af en toe haalde hij die hand echter weer weg, om te kijken naar het bloed dat maar bleef stromen. Even later zakte hij in elkaar en overleed uiteindelijk in het ziekenhuis aan zijn verwondingen.

Hüseyin vluchtte na de steekpartij weg maar werd ingehaald door een groep leerlingen. Die sloegen de jongen in elkaar. Daarna werd hij terug mee naar school genomen, waar een bewaker hem dwong te kijken naar wat hij had aangericht
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53895089
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:46 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
Jeetje waar moet dat heen.
Gewoon te gek voor woorden dit!
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_53895093
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 14:37 schreef milagro het volgende:
lekkere meester trouwens ook "ik kan er niets aan doen, het is buiten de school"

ja, pik, bel de ouders dan op, desnoods de politie, om die met de ouders te laten praten "jullie kind van 14 loopt met een mes op zak"
Zwaar naieve gedachte. Het is niet meer dan logisch dat leerlingen op een zwarte (v)mbo-school met een mes op zak lopen. Het is immers levensgevaarlijk op die scholen. Op deze scholen is het gewoon survival of the fittest, niet meer, niet minder. Dit incident is een van de velen die gaan komen. Het wordt een structureel probleem.
pi_53895181
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 21:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Zwaar naieve gedachte. Het is niet meer dan logisch dat leerlingen op een zwarte (v)mbo-school met een mes op zak lopen. Het is immers levensgevaarlijk op die scholen. Op deze scholen is het gewoon survival of the fittest, niet meer, niet minder. Dit incident is een van de velen die gaan komen. Het wordt een structureel probleem.

Het IS een structureel probleem.
pi_53895364
quote:

[..]

Hear hear!!!

Helemaal mee eens.

Ga mezelf wel oud voelen maar zeg het toch, vroeger , gewoon als er 1 liep te donderjagen in de klas konden we allemaal nablijven.

Ik vind al jaren dat het fout gegaan is toen de scholen "moderniseerden" , geen meester of juf meer nee zeg maar Henk of Karin, daar ging het al fout, geen respect meer.

Het is niet goed te praten maar denk dat een hoop leraren ook zoiets hebben van "het zal me worst wezen, als ik mijn salaris maar krijg"
pi_53895425
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Het IS een structureel probleem.
"Dit had niemand kunnen verwachten" .
pi_53899264
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 18:40 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven, het moordcijfer ligt veel lager dan in het vroeger...
idd,

al die angst nu over scholen is omdat het nieuws overal is en ook sensationeler is geworden
pi_53908482
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 16:56 schreef Hafez het volgende:
"Steken kan je doen, maar niet om een pen van vijftig cent", zei een van de jongens, waarop de rest instemmend knikte."
Te belachelijk voor woorden dit. Als dit de echte woorden zijn van bepaalde leerlingen daar, dan horen die toch ook in een inrichting?!
Ik heb 't
  Moderator zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:30:36 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_53908810
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:15 schreef Le-Penseur het volgende:

[..]

Te belachelijk voor woorden dit. Als dit de echte woorden zijn van bepaalde leerlingen daar, dan horen die toch ook in een inrichting?!
dat vond ik dus ook. het is een letterlijke quote uit de Pers, maar niemand die je erover hoort...
eigenlijk is het heel eng dat mensen zo denken. wanneer kan je wel steken dan? dat ga je je dan ook afvragen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:00:28 #29
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_53909382
quote:

[..]

Ach ja, de beste stuurlui staat weer aan wal he. Kom eens in de realiteit. Scholen kunnen en mogen niks doen, politie wilt niets doen. Ouders interesseert het geen fuck wat hun kinderen doen en al zeg je tegen ze dat hun zoon een mes bij zich heeft en dreigt medeleerlingen neer te steken dan krijg je "neehoor, mijn youssef doet dat niet, dat is zo'n schatje" te horen. En voor je het weet heb je zelf als leraar een mes tussen je ribben als je zulke types op hun gedrag aanspreekt en laat nablijven.

Ik geef die leraar dan ook groot gelijk dat hij angstig is om in te grijpen, je eigen leven is toch echt belangrijker dan dat van een leerling. Die man is sowieso al een held dat hij daar uberhauptles wilt geven , moet je niet gaan verwachten dat ze ook nog hun leven op het spel gaan zetten voor hun werk. Als de politie niks kan of wilt doen is het enige wat je kan doen hopen dat het niet fout gaat.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_53909544
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:15 schreef Le-Penseur het volgende:

[..]

ach, dat was met die Murat die een leraar doodschoot ook zo... medeleerlingen die zeiden "ja, maar die leraar had hem respectloos behandeld, anders had Murat dat nooit gedaan,wat had-ie dan moeten doen? ..."

je kan er met je kop niet bij... ouders die het compleet laten afweten, zichzelf geheel of teveel buiten de maatschappij plaatsen door de taal niet (goed genoeg) te leren, hun zoontjes gruwelijk verwennen door ze veel te veel vrijheid te geven, totaal niet ingrijpen bij wat zoonlief buitenshuis flikt "want daar houdt hun verantwoordelijkheid op, bij de drempel" etc etc

moedeloos...
pi_53909896
@milagro: Moedeloos ja. Dat beeld wat jij beschrijft heb ik ook, maar je weet natuurlijk nooit of dit ook echt zo is. Bovendien moet je dan weer uitkijken wat je zegt, anders ben je meteen weer een rascist of iemand die discrimineert (het bekende verhaal).

Maar hoe pak je deze mentaliteit aan? Wat mij betreft is het te gecompliceerd om er echt iets aan te kunnen doen. Maar behandel de dader in godsnaam niet met de fluwelen handschoen en met termen als ontoerekeningsvatbaarheid. Naar een inrichting met strikte heropvoeding ermee, als je het mij vraagt...
Ik heb 't
pi_53912621
quote:
Emotionele gebedsdienst voor scholier Youssef
Een paar honderd mensen kwamen vanmiddag bijeen in de Rabitha Al Islamiah-moskee in Amsterdam-Osdorp voor een speciale gebedsdienst ter nagedachtenis aan de 16-jarige vermoorde scholier Youssef Mokhtari. De emoties liepen hoog op.

De dienst is onderdeel van een islamitisch ritueel waarin wordt gebeden voor iemand die het leven heeft gelaten. De bekenden van de overledene geven daarin onder andere aan dat als hij bij leven zonden jegens hen heeft gepleegd, zij deze vergeven. In diverse moskeeën was opgeroepen naar het gebed te komen.

Youssef werd donderdag voor het Technisch College in Amsterdam-Slotervaart doodgestoken door zijn 14-jarige klasgenoot Hüseyin P. na een ruzie. Beiden zaten in de derde klas en leerden voor automonteur. Het slachtoffer wordt vermoedelijk begraven in Marokko.
pi_53914580
Zou de ramadan er wat mee te maken hebben?
Ik kan me voorstellen dat als je de hele dag niks mag eten of drinken dat je dan behoorlijk sacherijnig kunt worden.
Is er wel eens onderzoek gedaan naar het verband tussen ramadan en geweld?
pi_53921779
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 17:00 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ach ja, de beste stuurlui staat weer aan wal he. Kom eens in de realiteit. Scholen kunnen en mogen niks doen, politie wilt niets doen. Ouders interesseert het geen fuck wat hun kinderen doen en al zeg je tegen ze dat hun zoon een mes bij zich heeft en dreigt medeleerlingen neer te steken dan krijg je "neehoor, mijn youssef doet dat niet, dat is zo'n schatje" te horen. En voor je het weet heb je zelf als leraar een mes tussen je ribben als je zulke types op hun gedrag aanspreekt en laat nablijven.

Ik geef die leraar dan ook groot gelijk dat hij angstig is om in te grijpen, je eigen leven is toch echt belangrijker dan dat van een leerling. Die man is sowieso al een held dat hij daar uberhauptles wilt geven , moet je niet gaan verwachten dat ze ook nog hun leven op het spel gaan zetten voor hun werk. Als de politie niks kan of wilt doen is het enige wat je kan doen hopen dat het niet fout gaat.
Zo te horen heb jij Nederland al opgegeven...

Als leraar hoort dergelijk defaitisme je absoluut vreemd te zijn. Als je beroep het opvoeden van de volgende generatie is, dan hoor je het goede voorbeeld te geven. Onder schooltijd, na schooltijd, op het schoolplein en buiten het schoolplein. De leerling die waarschuwde dat er iemand met een mes liep te dreigen, deed het goede, namelijk je probleem neerleggen bij de juiste instantie. Die leraar die zei: "O, maar ik heb een smoesje om daar niks aan te hoeven doen, hoor!" deed NIET het juiste en gaf en passant ook nog eens het verkeerde voorbeeld
It lyket wol nei fleanen....
pi_53922437
Een beetje gestoord kind ook om een mes op zak te hebben. Zieke opvoeding ook . Maar tegenwoordig hoor je er pas bij als je er 1 om hebt gelegd . Het leven van een ander stelt voor somigge aso lui geen ruk voor.

Ik weet ook niet wat zo'n school er aan moet doen. Daar is een school helemaal niet voor bedoeld. Je komt leren en dan ga je lekker naar huis of zo.
pi_53927450
Mijn vader is leiding gevende op het TEC Amsterdam en heeft dit alles live mee gemaakt.
Hij heeft de 13 jarige, ja ik zeg 13 jarige!!! dader op zijn kantoor gehad nadat hij volledig in elkaar geslagen was. ook heeft hij het 14 jarige slachtoffer proberen te redden..
Feiten worden verdraaid.

Elk jaar tijdens de ramadan is het een gaos op de school. Kinderen hebben veel honger en zijn daarom licht geprikkeld. Het gebeurt vaak genoeg dat deze school vroeg op de dag sluit tijdens de ramadan omdat de orde niet gehandhaafd kan worden.

Ook is er gesproken met ouders van beide partijen. Ook zij zijn allemaal zeer geschokt door dit ongeval. Moeder legde huilend aan de politie uit dat zij haar zoon toch niet zo had op gevoed. Ouders van beide partijen zijn ook met elkaar gaan praten omdat ze daar beide behoefte aan hadden.

Het is allemaal heel triest wat daar op school gebeurt is. Vooral omdat ik weet dat mijn vader al jaren probeert er een veilige school van te maken. maar je kan gewoon niet elke leerling die de school in wilt fouilleren.
tuurlijk word er streng toezicht gehouden op wapen bezit en word er hard opgetreden bij het ontdekken ervan. maar tegen houden doe je het toch niet.
when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
pi_53927491
Volgens het nieuws was de dader 14 en het slachtoffer 16
pi_53927558
De politie heeft officieel aangegeven dat het om een 14jarige dader ging .
pi_53927650
Nou geloof me ik heb het ook wel 3 x na gevraagd of mijn pa zich echt niet vergiste.
maar het gaat echt om 2 jongetjes van 13 en 14 jaar

Er word ook in elke krant en journaal gezegd dat de directeur van de school op en persconferentie gaf.
Wat op zich best knap was aangezien de die ziek thuis zat op die dag.
when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
pi_53929201
Wat de pers schrijft is niet altijd even betrouwbaar ..dat weet ik uit eigen ervaring.
pi_53929861
Maarja, wat fokkers posten ook niet altijd
  zondag 14 oktober 2007 @ 19:13:12 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53930248
quote:

[..]

lol wat een complete bullshit. ga eens op die scholen langs. denk jij nou werkelijk dat je zo'n 13-jarige testosteronstorm kan laten nablijven? kom op milagro, kom eens uit je huis.

daarnaast begon youssef met het misbruiken van zijn naam. dus had die leraar waarschijnlijk zoiets van: "tsja knaap als jij zonidig moet pesten, dan kan je na schooltijd best wel eens een paar klappen krigen, zoals vroeger vaak gebeurde".

"ik zie je buiten wel". bekende term toch, al decennia oud.

helaas lopen teveel gastjes rond met wapens en geef ik ook niet meer zo snel een 'standje' als ik die ettertjes zie klootviolen.

[ Bericht 5% gewijzigd door zoalshetis op 14-10-2007 19:18:13 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2007 @ 20:07:04 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_53931541
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 21:48 schreef Schonedal het volgende:
Zou de ramadan er wat mee te maken hebben?
Ik kan me voorstellen dat als je de hele dag niks mag eten of drinken dat je dan behoorlijk sacherijnig kunt worden.
  zondag 14 oktober 2007 @ 20:18:44 #44
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:19:49 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53936378
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 20:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Die was al voorbij.
13e toch.

daarnast is het natuurlijk vreemd om dit op ramadan te schuiven, tenzij kan aangetoond worden dat er meer agressie onstaat als je een maand lang tegennatuurlijk slecht eet, inclusief naweeën.
pi_53936437
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:19 schreef zoalshetis het volgende:
daarnast is het natuurlijk vreemd om dit op ramadan te schuiven, tenzij kan aangetoond worden dat er meer agressie onstaat als je een maand lang tegennatuurlijk slecht eet, inclusief naweeën.
Niemand schuift wat af, "het zou er mee te maken kunnen hebben aangezien je er niet echt vrolijker van wordt als je niet kan eten en drinken".
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 02:14:43 #47
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_54174815
Slachtoffer van bruut geweld, mishandeling, bedreiging en intimidatie bijt van zich af:

'Verdachte Hüseyin P. werd gepest'
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:04
De 14-jarige Hüseyin P. uit Amsterdam, die ervan wordt verdacht dat hij zijn 16-jarige klasgenoot Youssef Mokhtari heeft doodgestoken, werd gepest. Dat zei zijn advocaat Bram Moszkowicz gisteravond in het televisieprogramma Pauw en Witteman.

De dodelijke steekpartij gebeurde op 11 oktober bij het Technisch College (TeC) in Amsterdam-West.

Volgens de raadsman maakten vier jongens hem het leven zo zuur dat hij uiteindelijk uit noodweer zijn mes heeft getrokken en met zijn arm voor zijn ogen in het wildeweg heeft gestoken. Getuigen hebben ook verklaard dat de uit Turkije afkomstige P. niet door zou hebben gehad waar hij mee bezig was, zei Moszkowicz.

De verdachte zat pas net drie weken op de school en gedroeg zich volgens de advocaat netjes. Het viertal had het echter op hem voorzien en drukte een paar dagen voor de fatale steekpartij nog een brandende sigaret uit op het gezicht van P., weet de advocaat. Uit angst nam hij daarop een mes mee naar school.

De donderdag waarop de situatie escaleerde, zou hij wederom zijn gepest in de klas. ''Zijn pen en schrift werden afgenomen en hij werd gestompt en geslagen. De jongens zeiden hem dat ze hem zouden opwachten in de pauze. Hij is daarop na de les in de aula blijven wachten tot ze weg waren. Na een uur of anderhalf uur kreeg hij een telefoontje van iemand dat hij naar buiten kon komen. Daar stonden drie of vier jongens hem op te wachten om hem in elkaar te slaan'', aldus de advocaat. Dat leidde volgens hem tot de climax met de dodelijke afloop.

P. blijft nog zeker negentig dagen in voorlopige hechtenis, maakte de rechtbank donderdag bekend. Volgens Moszkowicz kan hij maximaal één jaar celstraf krijgen omdat hij minderjarig is. Daarna kan hij nog twee keer twee jaar in een jeugdinrichting worden geplaatst.

Dit stelt het een en ander wel in een ander daglicht.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_54174828
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 02:14 schreef Super7fighter het volgende:
Slachtoffer van bruut geweld, mishandeling, bedreiging en intimidatie bijt van zich af:

Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 26 oktober 2007 @ 01:04
De 14-jarige Hüseyin P. uit Amsterdam, die ervan wordt verdacht dat hij zijn 16-jarige klasgenoot Youssef Mokhtari heeft doodgestoken, werd gepest. Dat zei zijn advocaat Bram Moszkowicz gisteravond in het televisieprogramma Pauw en Witteman.

De dodelijke steekpartij gebeurde op 11 oktober bij het Technisch College (TeC) in Amsterdam-West.

Volgens de raadsman maakten vier jongens hem het leven zo zuur dat hij uiteindelijk uit noodweer zijn mes heeft getrokken en met zijn arm voor zijn ogen in het wildeweg heeft gestoken. Getuigen hebben ook verklaard dat de uit Turkije afkomstige P. niet door zou hebben gehad waar hij mee bezig was, zei Moszkowicz.

De verdachte zat pas net drie weken op de school en gedroeg zich volgens de advocaat netjes. Het viertal had het echter op hem voorzien en drukte een paar dagen voor de fatale steekpartij nog een brandende sigaret uit op het gezicht van P., weet de advocaat. Uit angst nam hij daarop een mes mee naar school.

De donderdag waarop de situatie escaleerde, zou hij wederom zijn gepest in de klas. ''Zijn pen en schrift werden afgenomen en hij werd gestompt en geslagen. De jongens zeiden hem dat ze hem zouden opwachten in de pauze. Hij is daarop na de les in de aula blijven wachten tot ze weg waren. Na een uur of anderhalf uur kreeg hij een telefoontje van iemand dat hij naar buiten kon komen. Daar stonden drie of vier jongens hem op te wachten om hem in elkaar te slaan'', aldus de advocaat. Dat leidde volgens hem tot de climax met de dodelijke afloop.

P. blijft nog zeker negentig dagen in voorlopige hechtenis, maakte de rechtbank donderdag bekend. Volgens Moszkowicz kan hij maximaal één jaar celstraf krijgen omdat hij minderjarig is. Daarna kan hij nog twee keer twee jaar in een jeugdinrichting worden geplaatst.

Dit stelt het een en ander wel in een ander daglicht.
Hij kan dat toch gewoon verzonnen hebben?
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 02:28:39 #49
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_54174914
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 02:15 schreef F04 het volgende:

[..]

Net of die getuigen die we eerst op tv zagen zo geloofwaardig zijn.

"Hij stak hem hem gericht neer als een koelbloedige moordenaar".

Kan net zo goed opgeleukt, verdraaid, verzonnen of sensationeel gemaakt zijn.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_54175028
quote:
TeC Amsterdam

Grote belangstelling voor herdenking Youssef

Vanochtend was er een mooie, ingetogen halfuur durende herdenking in de aula van het Technisch College in Amsterdam. Zo’n 60 medewerkers en 350 leerlingen toonden hun betrokkenheid door om 9.30 uur aanwezig te zijn om Youssef Mokhtari te herdenken. Youssef werd op 11 oktober jl. vlak bij de school gedood na een steekpartij.

De broer van Youssef was namens de familie aanwezig. Tijdens de bijeenkomst nam een van de docenten het woord. Hij benadrukte de noodzaak van het zorgen voor elkaar. Hij spoorde alle leerlingen aan goed te zijn voor elkaar. “Dat zijn jullie aan Youssef en aan het leven verplicht.” Hij voegde daaraan toe dat de school trots is op de waardige houding van alle leerlingen. Daarna volgde een minuut stilte.

De mentor van de klas van Youssef heeft vervolgens met zijn klasgenoten de foto van Youssef samen met de op papier gestelde hartenkreten de aula uitgedragen naar een plek elders in de school. Daar wordt verder vervolg gegeven aan de rouwverwerking.

De komende tijd zijn mensen van slachtofferhulp en welzijns- en jongerenmedewerkers op het Technisch College aanwezig om indien nodig mensen te helpen en te begeleiden bij de verwerking van Youssef’s dood en de emoties die daarbij boven komen.

De school zal samen met leerlingen een blijvend monument voor Youssef gaan maken. Alle verzamelde berichten zullen samen met Youssef’s foto en het condoleanceboek aan zijn ouders worden gegeven.

Alloctonenschool alert.
pi_54175076
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 00:12 schreef Xith het volgende:

[..]

idd,

al die angst nu over scholen is omdat het nieuws overal is en ook sensationeler is geworden
Nee, het gebeurt gewoon veel vaker nu, hoe lang denk je het nog te kunnen negeren?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:04:54 #52
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_54175570
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 02:15 schreef F04 het volgende:

[..]

Ook Turken moeten de agressie van die schoffies niet pikken.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:13:56 #53
155227 crew  Guppy
dus
pi_54175596
'ach jochie, je werd ook zo gepest. nee, logisch dat je m neerstak...'
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:42:27 #54
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_54175817
Waarom heeft dit knaapje Bram Moszkowicz als advocaat? Heeft hij zichzelf opgeofferd omdat dit een zaak is waar veel media-aandacht voor is?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:47:14 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_54175864
Ik denk dat Mosko zijn diensten gratis of goedkoop aanbiedt ivm media-aandacht en prestige.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:11:21 #56
8781 crew  Frutsel
pi_54177032
tja... dat wordt een wellus nietus spelletje met getuigen of ie nu wel of niet gepest werd.
Als het echt zo is zoals in het ANP bericht staat.. kan ik het me nog voorstellen ook.
pi_54177328
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 08:42 schreef Tokus het volgende:
Waarom heeft dit knaapje Bram Moszkowicz als advocaat? Heeft hij zichzelf opgeofferd omdat dit een zaak is waar veel media-aandacht voor is?
De nieuwe Holleder.
pi_54177433
Ja, eh Mosko is zijn advocaat en die komt natuurlijk met een verzachtende omstandigheden verhaaltje.

Die knul zal best gepest zijn, hoor, maar hij zat er pas drie weken, op die school dus, en om nu na drie weken al zo terug te slaan?
Niet dat een mes trekken anders wel okay was, maar als iemand nu al maaaaaanden, een jaar lang iedere dag gepest wordt, zijn leven op school een hel, maar ook na school want weer bang voor de dag van morgen, dan had ik me er iets bij kunnen voorstellen.
Maar na 3 weken al zo door het lint gaan... en bovendien, een klasgenootje zei dat hij al eerder iemand uit de klas met een mes bedreigd heeft, dat klasgenootje heeft dat ook aan de leraar verteld, maar die zei dat hij er niets mee kon omdat het buiten schooltijd gebeurd was.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:34:28 #59
8781 crew  Frutsel
pi_54177450
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:32 schreef milagro het volgende:
Ja, eh Mosko is zijn advocaat en die komt natuurlijk met een verzachtende omstandigheden verhaaltje.

Die knul zal best gepest zijn, hoor, maar hij zat er pas drie weken, op die school dus, en om nu na drie weken al zo terug te slaan?
Niet dat een mes trekken anders wel okay was, maar als iemand nu al maaaaaanden, een jaar lang iedere dag gepest wordt, zijn leven op school een hel, maar ook na school want weer bang voor de dag van morgen, dan had ik me er iets bij kunnen voorstellen.
Maar na 3 weken al zo door het lint gaan... en bovendien, een klasgenootje zei dat hij al eerder iemand uit de klas met een mes bedreigd heeft, dat klasgenootje heeft dat ook aan de leraar verteld, maar die zei dat hij er niets mee kon omdat het buiten schooltijd gebeurd was.
misschien is ie jarenlang op zijn vorige school gepest, was ie blij dat ie eindelijk een nieuwe school had en ging ie door het lint omdat het daar opnieuw leek te beginnen.
pi_54178214
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]

misschien is ie jarenlang op zijn vorige school gepest, was ie blij dat ie eindelijk een nieuwe school had en ging ie door het lint omdat het daar opnieuw leek te beginnen.
nou, dan had zijn advocaat dat ook wel toegevoegd aan het verhaal, lijkt mij en dat deed hij niet.
dus of die jongen heeft dat gedeelte niet aan zijn advocaat verteld, of het is niet gebeurd.
er werd gisteren specifiek gesproken over 3 weken pesten..

en waarom bedreigde deze knul dan die andere klasgenoot ? die behoorde niet tot de pesters immers.
een pester stapt niet naar "de meester" om te klikken, want dan is hij er zelf ook bij, een pester regelt dat zelf, hetgeen ook gebeurd is, alleen liep dat fataal af voor de pester, deze keer.
pi_54178351
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 11:10 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, dan had zijn advocaat dat ook wel toegevoegd aan het verhaal, lijkt mij en dat deed hij niet.
dus of die jongen heeft dat gedeelte niet aan zijn advocaat verteld, of het is niet gebeurd.
er werd gisteren specifiek gesproken over 3 weken pesten..

en waarom bedreigde deze knul dan die andere klasgenoot ? die behoorde niet tot de pesters immers.
een pester stapt niet naar "de meester" om te klikken, want dan is hij er zelf ook bij, een pester regelt dat zelf, hetgeen ook gebeurd is, alleen liep dat fataal af voor de pester, deze keer.
En dan nog, de gepeste geeft vaak zelf de reden om gepest te worden.

In een korte tijdsbestek van 3 weken zal wel het een en ander zijn voorgevallen.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:31:03 #62
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54178679
Als iemand een peuk in je gezicht uitdrukt... en je 1,5 uur lang op school moet blijven zitten wachten uit angst in elkaar geslagen te worden, vind ik het niet zo vreemd dat je flipt. En tsja, dan kan je weleens een mes in je flikker krijgen...

Wel benieuwd of dat allemaal waar is....
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:24:46 #63
3542 Gia
User under construction
pi_54179757
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Misschien is hij ook wel eerder van andere scholen afgestuurd.
Daarbij is er ook nog het verhaal dat hij duidelijk de baas wilde zijn in de klas. Dus wie terroriseert nu wie?
Dat zo'n klas dat niet pikt van zo'n nieuwkomer lijkt me logisch.

En als er inderdaad een peuk in zijn gezicht was uitgedrukt, nog vóór die steekpartij, dan is daar een litteken van te zien. Wie weet is dit wel gebeurd ná de steekpartij, toen hij nog effe in elkaar is gerost en gebruikt Moskofiets dit nu als excuus.

Mediageil advocaatje, trouwens.

Er is geen enkel excuus voor het doodsteken van een klasgenoot, of wie dan ook.
En die 16-jarige zal heus geen lieverdje zijn geweest, anders zit hij niet op zijn 16de tussen 14-jarigen, maar dan nog verdient hij dit niet.
pi_54179922
Gister zat moszkowicz bij P&W, zijn verhaal brengt toch wel een iets ander licht op de zaak .
pi_54180305
quote:
Wat kost die?
Zal wel gefinancierd woorden toor een of andere overkoepelende organisatie

Vraag me toch haf hoe je dat uitlegt
Een lieve onschuldige jongen die in een opwelling iemand neersteekt met een VERBODEN WAPEN
dat ding zat opeens in zijn zak.... Ik dacht toch niet dat ie Dauwe Dabert heette.... lieve onschuldige mensen dragen geen verboden wapens
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_54180908
Hij heeft een wapen meegenomen naar school na het incident met het uitdrukken van de sigaret. Ze hebben hem ook in de klas gepest, daarna zouden ze "hem wel ff opwachten". Hij heeft een uurtje in de aula gewacht maar ze gingen dus niet weg. Toen ze er bleken zijn heeft hij met een arm voor zijn ogen ter bescherming van zijn hoofd blind in het rond gestoken.

Dat is 't verhaal van Bram .
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:27:48 #67
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_54181044
quote:
Dat is rot voor dat jochie want Bram wint bijna nooit een zaak.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:36:21 #68
3542 Gia
User under construction
pi_54181218
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft een wapen meegenomen naar school na het incident met het uitdrukken van de sigaret. Ze hebben hem ook in de klas gepest, daarna zouden ze "hem wel ff opwachten". Hij heeft een uurtje in de aula gewacht maar ze gingen dus niet weg. Toen ze er bleken zijn heeft hij met een arm voor zijn ogen ter bescherming van zijn hoofd blind in het rond gestoken.

Dat is 't verhaal van Bram .
Verhaal, inderdaad. Als dit inderdaad waar is, neem ik aan dat de leerkrachten van die school dit wel kunnen bevestigen. Of anders klasgenoten die ook door die 'bende' gepest werden.
Hij zal echt de enige niet zijn geweest, als dit waar is.
pi_54181289
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 13:36 schreef Gia het volgende:
Verhaal, inderdaad. Als dit inderdaad waar is, neem ik aan dat de leerkrachten van die school dit wel kunnen bevestigen. Of anders klasgenoten die ook door die 'bende' gepest werden.
Hij zal echt de enige niet zijn geweest, als dit waar is.
De verwachting is dat in maart het proces van start gaat.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:03:37 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54184882
het wierp bij mij wel een ander licht op de dader.
pi_54185071
Ik kan met een beetje kronkel nog begrijpen dat hij "iets " meegenomen zou hebben voor zelfbescherming.
Een fietsketting.... een stuk honkbalknuppel.... mischien zelfs een mes...UIT DE KEUKENLA

Maar een vlindermes ...daar loop je als lieve onschuldige jongen niet me rond.
Sterker tensij je er echt mee kan omgaan gebruik je dat niet met een arm voor je gezicht en blind....
Dat roept alweer de vraag op....; "Lieve Jongen?"
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')