abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53879218
Hoorde net een gesprek met het schoolhoofd op radio 2. Het waren 2 lieve jongens. Het is niks. Maar volgens mij heb ik dat vaker gehoord. En nog iets. Toen ik 14 was ging ik niet met een mes naar school.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:30:17 #277
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_53879248
Ik heb iemand in de brugklas een schaar in z'n hand gestoken toen ie mij verveelde

Pleister was helaas niet eens nodig omdat het niet eens een schrammetje was
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:57:27 #278
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_53879514
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 08:30 schreef Prowl het volgende:
Ik heb iemand in de brugklas een schaar in z'n hand gestoken toen ie mij verveelde

held
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_53880776
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Filmpje via GS

lol, GS-'verslaggever': Ennn hoe is dat gebeurt?
Jongetje: Ja heel vreedzaam natuurlijk
'verslaggever': wreed, bedoel je?
Jongetje: ja
'verslaggever: 'vreedzaam is wat anders hoor'

pi_53881222
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 08:30 schreef Prowl het volgende:

KUT MAROKKAAN
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53881285
http://www.dumpert.nl/mediabase/28985/523e4995/steken.html

Die schooldirecteur: "Misschien ging het wel om een hele mooie blonde vrouw"

What the fuck is dat nou voor opmerking? Die schooldirecteur dient direct onslagen te worden.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:40:14 #282
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_53881397
ik hoorde en zag het op AT5, en toen dacht ik al, dit moet gewoon een buitenlander zijn.
De vermoedens werden bevestigd toen een paar 'vrienden' vertelde dat het in iedergeval om een 14 jarige turkse jongen ging (de dader). Natuurlijk is die steekpartij erg, dit gun je niemand. Maar het is toch weer frapant dat het weer een allochtoon is. En dan heb ik niet eens een vooroordeel, het is 9 van de 10 keer een allochtoon. Dat is schrikbarend veel. Ik merk het in mijn omgeving ook, als ik iemand een fiets zie jatten en het is weer een allochtoon, dan krijg je meteen de meest gruwelijke doodsbedreigingen om de oren, alleen omdat ik naar die gene kijk. Ze zijn erg snel aangebrand.
pi_53881524
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:40 schreef wolferl het volgende:
en toen dacht ik al, dit moet gewoon een buitenlander zijn.
quote:
En dan heb ik niet eens een vooroordeel
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_53881559
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:35 schreef pberends het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/28985/523e4995/steken.html

Die schooldirecteur: "Misschien ging het wel om een hele mooie blonde vrouw"

What the fuck is dat nou voor opmerking? Die schooldirecteur dient direct onslagen te worden.
Die opmerking viel mij ook op; raar en erg ongepast van hem.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:49:00 #285
22592 crew  Ole
pi_53881576
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:48 schreef liesell het volgende:

[..]

Die opmerking viel mij ook op; raar en erg ongepast van hem.
Hij wist zich niet bepaald een houding te geven met al die aandacht.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_53882018
Het is weer eens overduidelijk waar het probleem ligt, maar dat mogen we in dit land niet uitspreken .
pi_53882049
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:14 schreef floris.exe het volgende:
Het is weer eens overduidelijk waar het probleem ligt, maar dat mogen we in dit land niet uitspreken .
Geef de CO2 uitstoot maar weer de schuld
pi_53882123
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:14 schreef floris.exe het volgende:
Boehoe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53882131
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geef de CO2 uitstoot maar weer de schuld
Je begrijpt best wat ik bedoel . Laten we nu eens eerlijk zijn en laten we eens kappen met die eeuwige discussie over deze bewuste groep 'Nederlanders'. Praten helpt niet, betuttelen helpt niet... aanpakken met harde hand, ja dat is de moeite van het proberen waard. Desnoods in de vorm van strafkampen of verbanning. Ik word er zo ontzettend moe van.
pi_53882725
Ik denk dat er nog veel dieper gezonken moet/ gaat worden, voordat de ernst hiervan ingezien gaat worden.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:49:28 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53882801
De Turkse gemeenschap zat weer net in de lift dus best sneu dat een Marokkaan het slachtoffer is...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_53884262
In de pers stond een uitspraak van een medeleerling, waar ik zelf nogal verbijsterd over was:
quote:
Steken kan wel, maar niet om een pen
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:24:47 #293
81894 godigita
Trollercoaster
pi_53884792
Ik denk dat het meer een intelligentiekwestie is dan een rassenkwestie, eigenlijk. Ik las een paar posts terug: "(..) en dan ga je naar een HBO school en dan zie je er geen 1 meer (..)" Waarom denk je dat dat is?

De Nederlandse ROCs zijn echt verschrikkelijk, en dat is nogal opvallend. Ik zie dit soort bruut geweld echt niet voorkomen op hoger onderwijs. Maar ga me nou niet vertellen dat het niet net zo goed een geschifte Nederlander had kunnen zijn
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:26:29 #294
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53884829
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:18 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Je begrijpt best wat ik bedoel . Laten we nu eens eerlijk zijn en laten we eens kappen met die eeuwige discussie over deze bewuste groep 'Nederlanders'. Praten helpt niet, betuttelen helpt niet... aanpakken met harde hand, ja dat is de moeite van het proberen waard. Desnoods in de vorm van strafkampen of verbanning. Ik word er zo ontzettend moe van.
Ja, leuk, maar jij wordt er doorgaans niet het slachtoffer van. Dat zijn vaker allochtonen dan autochtonen.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 13:47:10 #295
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_53885200
Het gaat trouwen niet om een normale pen maar een KRASPEN en als je dat richting je hoofd krijgt en goed dan ben aardig naar de klote
pi_53885618
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:47 schreef Sala-adin het volgende:
Het gaat trouwen niet om een normale pen maar een KRASPEN en als je dat richting je hoofd krijgt en goed dan ben aardig naar de klote
oh nee, dan is het ineens allemaal anders

dan geef je die knul een hoek , haalt de leraar jullie uit elkaar en leg je uit waarom je die knal verkocht.

dan ga je niet na schooltijd iemand met een mes in de keel steken, een mes wat je sowieso al niet op zak moet hebben, helemaal niet als je pas 14 bent.

al was het de laatste school waar mijn kind naar toe kon, no fucking way dat ik hem hier in de randstad naar een ROC laat gaan, dan maar een privé school, en dokken daarvoor.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53885785
oh ik lees nu dat de dader die kraspen gooide, niet het slachtoffer....en dat het slachtoffer toen de dader heeft opgewacht... hij had dus ook beter in de klas het kunnen uitvechten
quote:
'Dader zwaaide eerder met mes'

HANS VAN DER BEEK

AMSTERDAM - Hüseyin P. (14) werd boos om een grapje over zijn achternaam. Korte tijd later stak hij zijn klasgenoot Youssef Mokhtari (16) dood, die hij een dag eerder ook al met een vlindermes had bedreigd.

Hüseyin zat pas twee weken in de klas, een derdejaars lwo-klas aan het Technisch College aan de Vlaardingenlaan in Amsterdam-West, waar hij leerde voor automonteur. Hij was overgeplaatst vanuit het vmbo-b.

Hüseyin, van Turkse afkomst, wilde de baas zijn in de klas en dat leidde al snel tot conflicten. Volgens klasgenoten 'hield hij van ruzie' en 'kwam hij stoer doen'.

Een ander klasgenootje, Jordy Schep, had hij al eens met een mes bedreigd en woensdag was het weer raak. De Marokkaanse Youssef had hem voor de gein geprikt met een schoolpasje, waarop Hüseyin een vlindermes liet zien: ''Ik ga je steken.''

Klasgenoten waarschuwden de docenten en Hüseyin werd ook gefouilleerd, maar blijkbaar te laat; er werd niets gevonden. Klasgenoot Aron de Rooij: ''Daarna begon hij op de muur te beuken. Hij moest zijn woede kwijt.''

Schep: ''Ik zei tegen de meester: 'Hij heeft een mes.' Maar die zei: 'Ik kan er niks aan doen, het is buiten school.' ''

Gistermorgen, vlak voor de pauze, maakte Youssef in de klas een grapje over de achternaam van Hüseyin, die hij verbasterde tot een scheldwoord. Daarop gooide Hüseyin een kraspen naar zijn klasgenoot. ''Wacht maar,'' zei Youssef, ''Na school wacht ik je op.''

Dat deed Youssef. Vlak voor één uur liep hij de school uit en wachtte voor de ingang, bij drie grote stenen op de stoep. Ook Hüseyin kwam naar buiten.

De jongens begonnen te bekvechten en Hüseyin haalde het vlindermes uit zijn zak en stak Youssef in de linkerkant van zijn nek.

Youssef viel op de grond, maar stond weer op en keek verbaasd om zich heen. Medescholieren riepen hem toe dat hij een hand tegen zijn hals moest houden, en dat deed hij. Maar af en toe haalde hij die hand ook weg, om te kijken naar het bloed dat maar bleef komen.

Een leerling gaf zijn shirt, een bewaker een koud flesje om tegen de wond te houden. Youssef, jongste zoon van in totaal zeven kinderen en de oogappel van zijn moeder, zakte weer op de grond en raakte buiten bewustzijn.

Hüseyin was inmiddels naar het metrostation Henk Sneevlietweg gerend, honderd meter verderop, en onderweg had hij het vlindermes in de sloot gegooid. Een groepje van ongeveer twintig leerlingen achtervolgde hem.

Een Surinaamse jongen kreeg hem te pakken. Hüseyin werd door anderen geslagen en geschopt. De Surinaamse jongen sleepte hem de metrotrap af, weer terug naar de school.

Een tweede bewaker ving hem op. Hüseyin had een blauw oog en hoestte bloed op. De bewaker nam hem mee de school in, maar eerst liet hij hem de hevig bloedende Youssef zien en zei: ''Kijk wat je gedaan hebt.''

Hüseyin was inmiddels in shock. Youssef overleed later gistermiddag in het ziekenhuis.

Jordi, vanochtend: ''Ik zei tegen die meester: Dit had niet hoeven gebeuren. Hij zei: Ik heb mijn best gedaan.''

© Het Parool, 12-10-2007, 11:57 uur
Nou, die knul is dus goed ziek in zijn 14 jarige hoofdje...

[ Bericht 86% gewijzigd door milagro op 12-10-2007 14:26:51 ]
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:32:29 #298
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_53886073
Bah, ik word misselijk als ik 't lees.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_53886140
http://www.dumpert.nl/med(...)r_tec_amsterdam.html Ik zat er dus niet ver naast met mijn theorie... verrassend....
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53886192
lekkere meester trouwens ook "ik kan er niets aan doen, het is buiten de school"

ja, pik, bel de ouders dan op, desnoods de politie, om die met de ouders te laten praten "jullie kind van 14 loopt met een mes op zak"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')