Had ik een keus dan als vlak voor het einde van een topic iedereen allerlei nonsens-postings gaat doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
dan zeg ik bedank voor het openen van een nieuw topic
Javier heeft een heel café kort en klein geslagen, toch voor velen de huiskamer...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nee, Huiselijk geweld is de link.
Al 2, ik vind het een fascinerende gebeurtenis...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Ja, ik realiseer me net dat er al eens (door jou?) een vraag over gesteld is.
Dat kan ik al bijna niet vinden...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Vlakbij Doetinchem
door welke band is dit prachtige stukje poezie op muziek gezet? En onder welke titel?quote:Unruly boys
Who will not grow up
Must be taken in hand
Unruly girls
Who will not settle down
They must be taken in hand
A crack on the head
Is what you get for not asking
And a crack on the head
Is what you get for asking
welke band?quote:The last night of the fair
By the big wheel generator
A boy is stabbed
And his money is grabbed
And the air hangs heavy like a dulling wine
She is Famous
She is Funny
An engagement ring
Doesn't mean a thing
To a mind consumed by brass (money)
And though I walk home alone
I might walk home alone ...
...But my faith in love is still devout
Hank en Bobby zijn goed. De vrouw heeft dezelfde naam als de vrouw van Al Bundy.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:42 schreef Yurithemaster het volgende:
hank, bobby en uh lois?
Juistquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
peggy
Jeejquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef erkel het volgende:
Yuri +1
Ja dus?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:13 schreef erkel het volgende:
Heb ik iets gemist? Of is dit van jaren geleden?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef Flitspaal het volgende:
Ray Charles
Stevie Wonder
Michael Jackson
Diana Ross
Steven Tyler
Cindy Lauper
Tina Turner
nee, het waren bjina allemaal amerikanenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:20 schreef erkel het volgende:
Bono erbij dan maar
Die juist net nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef qonmann het volgende:
Janet Jackson ?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:28 schreef qonmann het volgende:
Jermaine dan ?
ff gecheckt, de volgende deden meequote:
Ja,quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:42 schreef erkel het volgende:
Kim van Kooten
Inderdaad de hele familie behalve zijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
ff gecheckt, de volgende deden mee
# Jermaine Jackson
# Jackie Jackson
# LaToya Jackson
# Marlon Jackson
# Michael Jackson
# Randy Jackson
# Tito Jackson
Toch opmerkelijk om die ene er uit te lichten die niet meedeed....
Nope.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:54 schreef qonmann het volgende:
daweeknie..gokje the gaucheras ?
Het is al een tijdje aan de gang....te weinig spelers denk ikquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:49 schreef ChopperMick het volgende:
goede avond allemaal. Gaat langzaam de laatste tijd met de topics.
Die socioloog is Maslow en de bovenste stap was zelfontplooiingquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:01 schreef qonmann het volgende:
nee niet democratie ..
Hintje: Staat hoog in het lijstje van dingen die iedereen nodig heeft (ben even vergeten welke socioloog dat behoeftelijstje heeft bedacht)
broer +1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:45 schreef broer het volgende
Wonen.
hééééél warm (en nu inkoppen aub)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Slowakije
ChopperMick +1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:42 schreef ChopperMick het volgende:
Havel
qonmann +1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:14 schreef qonmann het volgende:
Rinnooy-Kan
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:36 schreef Neleos het volgende:
Pat Benatar?
Youssou 'n Dour is het niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:52 schreef qonmann het volgende:
Ik zou gokken Yasser (?) ' nDofour hij die dat duetje van 7 seconden met Neneh Cherry heeft gezongen..maar ik kan geen solo-titel bedenken
Da's wel goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:53 schreef ChopperMick het volgende:
doctor alban, it's my life
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:07 schreef qonmann het volgende:
De "journalist" Hans Kraay jr ?
Eu !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:17 schreef slaveloos het volgende:
eugenetica
Star Ttrek is ook nog leerzaamquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:17 schreef PPL het volgende:
Doet me denken aan Star Trek geschiedenis.
De verbeterde mensen "Augments" starten dan de "Eugenics Wars" tegen de 'normale' mensen.
Je bent een nerd of je bent het niet toch?
![]()
uiteraard, het was vandaag zoveel jaar geleden dat die verscheen, vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:31 schreef Neleos het volgende:
Parool?
PPL + 1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:35 schreef PPL het volgende:
Berlijn
Te makkelijk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:43 schreef Neleos het volgende:
Bonn
qonmann + 1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:47 schreef qonmann het volgende:
scala
Deze zijn het niet.quote:
Ingrid Paul is goed en de andere dame was een redelijk bekend langebaanschaatster uit Friesland, al weer enige tijd geledenquote:
Van der Lende?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:25 schreef Neleos het volgende:
Ik weet die laatste, maar moet nu toch gaan.
![]()
Die is ook goedquote:
Ja en de laatste (en minste bekende denk ik) is Jac. Oriequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef TradeMarkie het volgende:
gerard kemkers
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:38 schreef qonmann het volgende:
Langlaufen ?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
free-stylen?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
telemarken
The real heroes of Telemarkquote:
Nou...er is een stel soldaten die een heel gebied over geskiied zijn na het lamleggen van een zwaarwaterfabriek om de Duitsers te pesten. Die gasten overleefden dus door dat hele gebied door te blijven skiien. Ray Mears ging die tocht nadoenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:45 schreef qonmann het volgende:
Ken Ray van andere "volken", maar hier heeft ie dus ook gebivakkeerd
Dat herinner je je vrij goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...er is een stel soldaten die een heel gebied over geskiied zijn na het lamleggen van een zwaarwaterfabriek om de Duitsers te pesten. Die gasten overleefden dus door dat hele gebied door te blijven skiien. Ray Mears ging die tocht nadoen
Als ik het me goed herinner
Vraag onderweg
antwoord maar doe ik de vraag wel..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik laat net een bad vollopen, dus ik hou mn mond maar
Lauwe thee!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:59 schreef TradeMarkie het volgende:
The Lau
Je kunt er wel wijn van maken..gebeurt vooral in Frankrijk (en het zijn geen druiven)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:12 schreef erkel het volgende:
likeur?
't i s geen drank..je kunt er eventueel drank (wijn in dit geval) van makenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:16 schreef erkel het volgende:
Jenever?
zijn allemaal perensoortenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Peren
Je zit in de goede richting, maar ik wil een specifieke gebeurtenis horenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:34 schreef qonmann het volgende:
de zwarte tulp
Zeg Qonnman. Heel tof dat je mijn punten weg-editquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
zijn allemaal perensoorten
[ afbeelding ]
TradeMarkie +1
Stand dit topic:
Karrel_Laaglawaai 2
RoofingBurner 1
MadMaster 1
Slaveloos 2
Yurithemaster 1
qonmann 5
Erkel 1
broer 1
Flitspaal 2
ChopperMick 2
Neleos 3
PPL 1
TradeMarkie 3
Vooruit, ik zocht eigenlijk gekte, manie of rage, maar hetze vind ik ook wel okquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:16 schreef evil-me het volgende:
tulpenhetze
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Elliot?
idd, liep de mississippi in en werd een week later gevondenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik meen mij ter herinneren dat die maar 27 is geworden.
-edit- Jeff dan
Net als pappa Timquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
idd, liep de mississippi in en werd een week later gevonden![]()
Ja..quote:evil-me heeft weer een puntje eraf vanwege geen nieuwe vraag, dat is toch de regel?
Buckley sr. stierf in 1975 aan een dodelijke cocktail van heroïne en morfinequote:
Huh? Dan heb ik het niet goed begrepenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Buckley sr. stierf in 1975 aan een dodelijke cocktail van heroïne en morfine![]()
Met zo'n cocktail kun je a) niet zwemmenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Dan heb ik het niet goed begrepen
Nee, ik lees net dat 'ie gewoon op bed doodgegaan is terwijl zijn vriendin/vrouw ernaast TV zat te kijkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met zo'n cocktail kun je a) niet zwemmen
b) denk je over water te kunnen lopen
dus wie weet heb jij ook gelijk
ze vond het wel een lekker rustig avondje waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik lees net dat 'ie gewoon op bed doodgegaan is terwijl zijn vriendin/vrouw ernaast TV zat te kijken
Nee, daar "hoorde" je MaJo over in de SCquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog 1 ding over die vorige vraag, dan stop ik hier met slowchatten
Ten tijde van zijn dood was Buckley verloofd met Joan Wasser, die later albums zou opnemen onder de artiestennaam Joan as Policewoman
Daar hoorde ik jou ook over laatst Nem, ben nu toch wel benieuwd geworden
Ook goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, daar "hoorde" je MaJo over in de SC
Dat zocht ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:06 schreef slaveloos het volgende:
t-boss, lisa left eye lopez en chilli.
De naam is de eerste letter van alle 3 de dames, maar kan ook tender love and care betekenen.
goeismorgens tong helemaal correct!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
The Cook the Thief His Wife & Her Lover ?
Stand dit topic:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef slaveloos het volgende:
[..]
goeismorgens tong helemaal correct!
tong80 +1
MM schrijft geweldige columnsquote:
tong80 +1quote:
Juistquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:39 schreef Flitspaal het volgende:
Ze hebben beiden de nobelprijs literatuur gewonnen.
ScottTracy +1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:24 schreef ScottTracy het volgende:
Panic! at the Disco zonder de vraag te hebben gelezen
Dat is goed, de allerhoogste kwalificatie. Er zit er nog een tussen cum laude en summa cum laudequote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:44 schreef ChopperMick het volgende:
opgezocht en niet goed
Bladluizen ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:46 schreef ChopperMick het volgende:
doe wel even een nieuwe om er wat vaart in te brengen
Wat eet een lieveheersbeestje?
Neen ik sta net op ..quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:06 schreef ChopperMick het volgende:
ook aan het werk qon?
Heel dichtbijquote:Op zondag 14 oktober 2007 10:17 schreef ChopperMick het volgende:
oei, typisch geval van de klok en de klepel. Heb er wel eens een stukje over gelezen en weet alleen nog dat het er VEEL zijn. Gokje maar op 1 miljard.
goed opgelet!quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Elk is een edelhert toch?
Deze zomer in Yellowstone geweest en daar hebben we ze gezien
Zijn niet zo veel mensen aanwezig denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Te moeilijk?
Yesquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:26 schreef Flitspaal het volgende:
IPCC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |