Eu !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:17 schreef slaveloos het volgende:
eugenetica
Star Ttrek is ook nog leerzaamquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:17 schreef PPL het volgende:
Doet me denken aan Star Trek geschiedenis.
De verbeterde mensen "Augments" starten dan de "Eugenics Wars" tegen de 'normale' mensen.
Je bent een nerd of je bent het niet toch?
![]()
uiteraard, het was vandaag zoveel jaar geleden dat die verscheen, vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:31 schreef Neleos het volgende:
Parool?
PPL + 1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:35 schreef PPL het volgende:
Berlijn
Te makkelijk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:43 schreef Neleos het volgende:
Bonn
qonmann + 1quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:47 schreef qonmann het volgende:
scala
Deze zijn het niet.quote:
Ingrid Paul is goed en de andere dame was een redelijk bekend langebaanschaatster uit Friesland, al weer enige tijd geledenquote:
Van der Lende?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:25 schreef Neleos het volgende:
Ik weet die laatste, maar moet nu toch gaan.
![]()
Die is ook goedquote:
Ja en de laatste (en minste bekende denk ik) is Jac. Oriequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:31 schreef TradeMarkie het volgende:
gerard kemkers
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:38 schreef qonmann het volgende:
Langlaufen ?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
free-stylen?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
telemarken
The real heroes of Telemarkquote:
Nou...er is een stel soldaten die een heel gebied over geskiied zijn na het lamleggen van een zwaarwaterfabriek om de Duitsers te pesten. Die gasten overleefden dus door dat hele gebied door te blijven skiien. Ray Mears ging die tocht nadoenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:45 schreef qonmann het volgende:
Ken Ray van andere "volken", maar hier heeft ie dus ook gebivakkeerd
Dat herinner je je vrij goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou...er is een stel soldaten die een heel gebied over geskiied zijn na het lamleggen van een zwaarwaterfabriek om de Duitsers te pesten. Die gasten overleefden dus door dat hele gebied door te blijven skiien. Ray Mears ging die tocht nadoen
Als ik het me goed herinner
Vraag onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |