Zeg Qonnman. Heel tof dat je mijn punten weg-editquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
zijn allemaal perensoorten
[ afbeelding ]
TradeMarkie +1
Stand dit topic:
Karrel_Laaglawaai 2
RoofingBurner 1
MadMaster 1
Slaveloos 2
Yurithemaster 1
qonmann 5
Erkel 1
broer 1
Flitspaal 2
ChopperMick 2
Neleos 3
PPL 1
TradeMarkie 3
Vooruit, ik zocht eigenlijk gekte, manie of rage, maar hetze vind ik ook wel okquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:16 schreef evil-me het volgende:
tulpenhetze
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Elliot?
idd, liep de mississippi in en werd een week later gevondenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
Ik meen mij ter herinneren dat die maar 27 is geworden.
-edit- Jeff dan
Net als pappa Timquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
idd, liep de mississippi in en werd een week later gevonden![]()
Ja..quote:evil-me heeft weer een puntje eraf vanwege geen nieuwe vraag, dat is toch de regel?
Buckley sr. stierf in 1975 aan een dodelijke cocktail van heroïne en morfinequote:
Huh? Dan heb ik het niet goed begrepenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Buckley sr. stierf in 1975 aan een dodelijke cocktail van heroïne en morfine![]()
Met zo'n cocktail kun je a) niet zwemmenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huh? Dan heb ik het niet goed begrepen
Nee, ik lees net dat 'ie gewoon op bed doodgegaan is terwijl zijn vriendin/vrouw ernaast TV zat te kijkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Met zo'n cocktail kun je a) niet zwemmen
b) denk je over water te kunnen lopen
dus wie weet heb jij ook gelijk
ze vond het wel een lekker rustig avondje waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ik lees net dat 'ie gewoon op bed doodgegaan is terwijl zijn vriendin/vrouw ernaast TV zat te kijken
Nee, daar "hoorde" je MaJo over in de SCquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Nog 1 ding over die vorige vraag, dan stop ik hier met slowchatten
Ten tijde van zijn dood was Buckley verloofd met Joan Wasser, die later albums zou opnemen onder de artiestennaam Joan as Policewoman
Daar hoorde ik jou ook over laatst Nem, ben nu toch wel benieuwd geworden
Ook goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, daar "hoorde" je MaJo over in de SC
Dat zocht ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:06 schreef slaveloos het volgende:
t-boss, lisa left eye lopez en chilli.
De naam is de eerste letter van alle 3 de dames, maar kan ook tender love and care betekenen.
goeismorgens tong helemaal correct!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:16 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
The Cook the Thief His Wife & Her Lover ?
Stand dit topic:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef slaveloos het volgende:
[..]
goeismorgens tong helemaal correct!
tong80 +1
MM schrijft geweldige columnsquote:
tong80 +1quote:
Juistquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:39 schreef Flitspaal het volgende:
Ze hebben beiden de nobelprijs literatuur gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |