jamaaaaaaar, ik krijg gewoon zin om regen en wind te maken met je!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:24 schreef Lollifant het volgende:
Haha jaa het was net zo gezellig!Jij begon hoor!
Dat is waar, laten we het bij de topic titel houden en weer over duracel of andere batterijen hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:26 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar dat hele kleffe gedoe, daar bestaat de PM voor he
heel oktober zitten mijn weekenden sowieso nog vol..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Idd!
Wanneer zullen we deze meeting gaan houden?
Haha geniaal! maaar, als de accu nu eens kapot gaat, is deze dan nog wel vervangbaar?! dat zijn toch wel dingen waar we op moeten letten.. Want misschien raak je wel erg gehecht aan tarzan, en MOET EN ZAL hij gerepareerd worden, dan moet dat wel mogelijk zijn natuurlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:30 schreef Lollifant het volgende:
Nou, het mooie van die vibo is dus dat hij oplaadbaar is, er zit een adapter bij!Is dat niet geweldig!!
Jah, zo erg heb ik ze nog niet onderzocht, ik weet dat het apparaat wat ik ooit gemaakt heb best goed werktequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
MAar dat probleem heb je ook bij van die batterij dingen hoor Snuitje. Die zijn ook echt niet ideaal![]()
Heb er al twee gehad die kapot zijn gegaan
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:38 schreef Cuegirllie het volgende:
WerkteNiet meer??
Lolli : Natuurlijk zorg je voor extra batterijen
een groot bedrijf heeft er later patent op aangevraagd, maar 8 jaar geleden hadden wij ze al in productiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Die dingen bestaan nu toch nog steeds? Die opzetstukjes? Hebben jullie die bedacht?
De grondleggers van
Nee, maar heb ik nog steeds lol als ik eraan denkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar nu verdienen jullie er niks aan
Nee, vind het gewoon echt te leuk om met kinderen te werken en ze wat bij te leren.. daar hou ik het voorlopig opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Miss moet je je beroep wel gaan zoeken in de sexindustrie Snuit![]()
Was een voorteken! Zul je net zien
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:48 schreef Lollifant het volgende:
Ik ga zo slapen, zit al helemaal klaar en mijn bed ziet er lekker uit....
Maar maar maar, dan kan ik je niet bellen als ik nachtmerries heb!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:48 schreef Lollifant het volgende:
Ik ga zo slapen, zit al helemaal klaar en mijn bed ziet er lekker uit....
Dankjewel girl!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Truste meis!!
Succes morgen met uit je bedje te komen![]()
Ik dacht dat je over mij ging dromen, dat zijn dan toch geen nachtmerries!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan kan ik je niet bellen als ik nachtmerries heb!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:54 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Dankjewel girl!Gaat weer moeilijk worden
Jij ook vast welterusten, ik lees morgenochtend wel wat jullie hier nog allemaal uitspoken.
Ik moet jou toch kunnen bellen zodat je de boefjes in mn droom komt bestrijden?!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:54 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik dacht dat je over mij ging dromen, dat zijn dan toch geen nachtmerries!![]()
Damn, haha, goed geraden jij!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Wss niet heel veel, ga zo namelijk nog wel de stad in
Snuitje zal ook snel weg zijn als jij weg bent raadt ik zo
Klopt denk zo'n 150/200 meter lopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die zit echt bij jou om de hoek!
Ik vind de 400 meter naar de pin automaat hier om de hoek toch te ver om zo tussendoor even te doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klopt denk zo'n 150/200 meter lopen
Ik heb geen licht p m'n fiets, dus zo heel veilig zal het niet wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind de 400 meter naar de pin automaat hier om de hoek toch te ver om zo tussendoor even te doendoe ik wel als ik op mn fietsje stap
Veeeeel plezier, en wel veilig he
Hey leuk, zo'n 'mini-meet', maar pak het dan even serieus aan, of doe het via PM.quote:
Volgens mij is mijn post wel duidelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dit is toch het lambal slap gelul topic?!
Zeker, en als je het in het russisch geschreven had had ik het ook nog begrepen hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:00 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn post wel duidelijk.
beter hoor....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Het was om 6 uur... En hij kreeg zeker geen klappen...
Dat zouden meer vrouwen moeten doen... Maar je moet wel oppassen, soms hebben mannen niet door wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:46 schreef avotar het volgende:
[..]
beter hoor....
ik vind het persoonlijk ook altijd heerlijk om wakker gepijpt te worden..![]()
ik kan me niet voorstellen wat er dan zou kunnen gebequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Dat zouden meer vrouwen moeten doen... Maar je moet wel oppassen, soms hebben mannen niet door wat er aan de hand is.
*Schrik!* *Snok* knie omhoog.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:01 schreef avotar het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen wat er dan zou kunnen gebeuren..
Ja. Beetje vroeg.quote:
jah goed he..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja. Beetje vroeg.Maar tegen de tijd dat hij klaar was, was het tijd om op te staan.
Wat ontzettend leuk trouwens dat er eens een keertje twee 'oudgedienden' (lees users die postten voordat ik langskwam) tegelijk zijn!
Hoog tijd dat je hier kwam plakken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:21 schreef avotar het volgende:
[..]
jah goed he..
ik dacht ik kom nog eens kijken..
voor het eerst in maanden is het niet zo druk op m'n werk.. heb eindelijk eens tijd voor belangrijkere dingen...
Waarom dat?quote:plus ik ben als boter vandaag...
hahaha... maak het maar nat.. dan ga ik er wel tegenaan..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:25 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je hier kwam plakken.
[..]
Waarom dat?
Je hebt het echt erg te pakken hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:33 schreef avotar het volgende:
[..]
hahaha... maak het maar nat.. dan ga ik er wel tegenaan..
Ok, dat wil best wel frustrerend werken.quote:rode week.. en de avond voor de rode week werd wreed verstoord door migraine..
ontzettend..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je hebt het echt erg te pakken hè?
[..]
Ok, dat wil best wel frustrerend werken.
Maar eh... geen 'echte schipper'?
Je hebt het ontzettend te pakken, maar niet genoeg om er even een condoom bij te pakken en gewoon te gaan met die banaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:43 schreef avotar het volgende:
[..]
ontzettend..
nee... absoluut niet... ik wacht wel..
ja.. condooms..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:44 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je hebt het ontzettend te pakken, maar niet genoeg om er even een condoom bij te pakken en gewoon te gaan met die banaan
O wat staat dat er fout.
quote:
odol?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen trouwens...
Hmmmm, dromen zijn leuk!
Watje.quote:
Als je de juiste droomt wel ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen trouwens...
Hmmmm, dromen zijn leuk!
hahaha.. zo is het bij ons ook net zo hoor.. maar ik ben er niet zo voor.. en nog belangrijker: m'n vriendin ook niet...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Watje.
Nou had ik laatst ook een hele week geen seks, maar toen wilde ik niet dat hij er toch doorheen zou gaan.Je wil niet weten hoe geil ik dan ben als het weer kan.
Hoeveel dagen ben je nu al aan het volhouden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:39 schreef avotar het volgende:
[..]
hahaha.. zo is het bij ons ook net zo hoor.. maar ik ben er niet zo voor.. en nog belangrijker: m'n vriendin ook niet...
dan houdt het op he..
gewoon volhouden...![]()
ehm.. van afgelopen vrijdagmiddag af...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:41 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hoeveel dagen ben je nu al aan het volhouden?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:56 schreef avotar het volgende:
[..]
ehm.. van afgelopen vrijdagmiddag af...
Een volle week?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef avotar het volgende:
ehm... volgens mij nog tot vrijdag..
neej.. het is pas sinds gisterenochtend.. alleen zaterdag kwam het er niet van.. en zondag dus migraine..quote:
Timemanagement!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:39 schreef avotar het volgende:
[..]
neej.. het is pas sinds gisterenochtend.. alleen zaterdag kwam het er niet van.. en zondag dus migraine..
Ongesteldheid onvoorzien, of migraine onvoorzien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:26 schreef avotar het volgende:
ja ja ja.. maar het was een beetje onvoorzien.. had ook grootste plannen voor zondag
de migraine onvoorzien.. en maandag moest ik om 5 uur al op .. en als ze met migraine in bed heeft gelegen... laat ik haar heel erg met rust..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ongesteldheid onvoorzien, of migraine onvoorzien?
Kon het maandagochtend dan niet meer, trouwens?
Vrouwen die migraine hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:37 schreef avotar het volgende:
[..]
de migraine onvoorzien.. en maandag moest ik om 5 uur al op .. en als ze met migraine in bed heeft gelegen... laat ik haar heel erg met rust..
Amateurquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:43 schreef avotar het volgende:
[..]
nee... absoluut niet... ik wacht wel..
Of doe het desnoods onder de douche.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:27 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Amateur
Gewoon een handdoekje erbij![]()
Precies, maar dan moet dat qua lichaamslengte wel goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Of doe het desnoods onder de douche.
Een stevige muur is voldoende hoor!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Precies, maar dan moet dat qua lichaamslengte wel goed te doen zijn.
Pfff. Mijn vriendinnetje is pas over 2 weken weer thuis van haar maand in het buitenland. Dat is pas afzien...quote:
Dat leverde helaas blauwe plekken opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:04 schreef Clupea het volgende:
[..]
Een stevige muur is voldoende hoor!
..en weer een reden om je eens lekker te laten verwennen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:23 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dat leverde helaas blauwe plekken op![]()
Nou.. Tja.. Je kan ook creatief zijn...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Precies, maar dan moet dat qua lichaamslengte wel goed te doen zijn.
Dat is mij nou nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef Clupea het volgende:
[..]
Pfff. Mijn vriendinnetje is pas over 2 weken weer thuis van haar maand in het buitenland. Dat is pas afzien...
tis voor werk. Wat de maand niet korter maakt trouwens...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Moest 'ie eens proberen, een maand weggaan.
Wij zijn best creatief, maar erge gevoeligheid voor blauwe plekken bederft ons plezier. Meestal verhuizen we dan naar een andere plaats in huisquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou.. Tja.. Je kan ook creatief zijn...Gelukkig zijn mijn vriend en ik behoorlijk compatible.
Wat is Fok! weer verschrikkelijk irritant zeg.
Geen excuus voor mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:31 schreef Clupea het volgende:
[..]
tis voor werk. Wat de maand niet korter maakt trouwens...
Kan je een tijdje door je knieën gezakt staan? Gister leuk nieuw standje ontdekt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:39 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Wij zijn best creatief, maar erge gevoeligheid voor blauwe plekken bederft ons plezier. Meestal verhuizen we dan naar een andere plaats in huis
En ja, Fok! is erg irritant!![]()
Dus een training/cursus in het buitenland volgen die verplicht voor zijn huidige baan is, is uit den boze?quote:
Ontdekken is tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kan je een tijdje door je knieën gezakt staan? Gister leuk nieuw standje ontdekt.
Ik denk dat ik Fok! vanavond maar laat voor wat het is.
Als dat betekent dat hij een maand naar het buitenland moet? Ja. Gelukkig heeft hij zelf ook nog wat te zeggen over waar z'n baas 'm heen stuurt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:55 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dus een training/cursus in het buitenland volgen die verplicht voor zijn huidige baan is, is uit den boze?![]()
Als dat zo is, is de betreffende vriend(in) het niet waard. Het is voor ontplooiing en/of verbetering van de kennis, en als hierin de baas men wilt tegemoet komen, moet je hem/haar juist steunen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:55 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dus een training/cursus in het buitenland volgen die verplicht voor zijn huidige baan is, is uit den boze?![]()
Iemand die zich niet eens binnen Nederland voldoende kan ontplooien, blijft niet lang bij mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als dat zo is, is de betreffende vriend(in) het niet waard. Het is voor ontplooiing en/of verbetering van de kennis, en als hierin de baas men wilt tegemoet komen, moet je hem/haar juist steunen.
Lijkt mij vrij logisch dat bepaalde trainingen niet in Nederland worden gegevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Iemand die zich niet eens binnen Nederland voldoende kan ontplooien, blijft niet lang bij mij.
Mij niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:22 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch dat bepaalde trainingen niet in Nederland worden gegeven![]()
Wromniet?quote:
Omdat ik het te belachelijk voor woorden vind om voor een training naar het buitenland te gaan.quote:
Kan voldoende dingen bedenken die niet in Nederland te zien en te trainen zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Omdat ik het te belachelijk voor woorden vind om voor een training naar het buitenland te gaan.
Ik had het eigenlijk over beroepen die je prima binnen Nederland kan uitoefenen. Een geoloog zou ik nooit wat mee beginnen, alleen al om die reden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Kan voldoende dingen bedenken die niet in Nederland te zien en te trainen zijn.
Bepaalde rotsformaties voor geologen of leren laagvliegen voor jachtvliegers, om zo even 2 dingetjes te noemen.
Je kiest toch niet iemand om z'n beroep, maar om de persoonquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over beroepen die je prima binnen Nederland kan uitoefenen. Een geoloog zou ik nooit wat mee beginnen, alleen al om die reden.
Als ik een relatie aanga met iemand, ga ik voor een totaalpakket. En als ik van te voren al weet dat ik het halve jaar alleen zit, of dat ik overal de wereld over gesleurd word, dan pas ik daar voor ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kiest toch niet iemand om z'n beroep, maar om de persoon
En stel je bent al 4/5 jaar harstikke gelukkig met elkaar en hij moet dan een keertje een half jaar weg. Of af en toe een maandje. Hou je het dan ook voor gezien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als ik een relatie aanga met iemand, ga ik voor een totaalpakket. En als ik van te voren al weet dat ik het halve jaar alleen zit, of dat ik overal de wereld over gesleurd word, dan pas ik daar voor ja.
Dat zal me niet overkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En stel je bent al 4/5 jaar harstikke gelukkig met elkaar en hij moet dan een keertje een half jaar weg. Of af en toe een maandje. Hou je het dan ook voor gezien?
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg. Die situatie zal zich niet voordoen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus een onverwachtse werkpromotie waarvoor ie een paar keer naar het buitenland moet voor een aantal weken/maanden.. Dat moet ie maar laten schieten dan..
Toch vind het knap dat je dat van te voren kan weten.. of kunt verawchten. Maargoe... idd genoeg eroverquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg. Die situatie zal zich niet voordoen.
Verder vind ik deze SC nou niet echt de plek om het te hebben over mijn morele bezwaren tegen naar het buitenland gaan voor je werk.
Precies, en juist het totaal kan er voor zorgen dat je soms best een maandje zonder wil zitten!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als ik een relatie aanga met iemand, ga ik voor een totaalpakket.
Het antwoord daarop is nee, en verder was deze discussie al afgesloten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:33 schreef Clupea het volgende:
[..]
Precies, en juist het totaal kan er voor zorgen dat je soms best een maandje zonder wil zitten!![]()
Er valt overal over te praten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus een onverwachtse werkpromotie waarvoor ie een paar keer naar het buitenland moet voor een aantal weken/maanden.. Dat moet ie maar laten schieten dan..
dat ligt ook aan je positie kan ik zeggen hoor en hoe blij ze met je zijn...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is wel relaxed dat je werkgever daar rekening mee houdtHoor je meestal niet
Dat snap ik. Haha als ze je niet mogen en alleen zowat al even blij zijn dat je eventjes weg bent...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:23 schreef avotar het volgende:
[..]
dat ligt ook aan je positie kan ik zeggen hoor en hoe blij ze met je zijn...
maar toch..
quote:het was uiteindelijk nog best wel een leuke maand geworden op die manier..
was weer even of we nog niet samenwoonden..
dat is zeker.. het was heerlijk weer m'n eigen bed in te kunnen duiken.. met haarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik. Haha als ze je niet mogen en alleen zowat al even blij zijn dat je eventjes weg bent...
[..]En gelukkig was het maar voor een maandje, want anders zou het leuke er snel vanaf zijn denk ik zo.
dat klopt, putjesscheppers krijgen geen opfriscursussen en al helemaal niet int buitenlandquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg. Die situatie zal zich niet voordoen.
Bijbaantje bij defensie.. administratief iets, weet niet precies wat. Zie het vanzelf welquote:
Je valt op mannen in uniform?quote:
Ach opzich altijd leuk om te zienquote:
Misschien wel een goede vergelijkingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef Clupea het volgende:
Dat snap nooit van vrouwen. Ik ben 1x in pak naar mijn vorige werk gekomen (was in een laboratorium), en gelijk keken alle vrouwen met grote ogen naar me, heel anders dan normaal. Het zal wel hetzelfde zijn wat mannen hebben als een vrouw ineens een kort rokje aan heeft.
* avotar draagt altijd een pak naar z'n werk..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien wel een goede vergelijking
Maar een man in een goed zittend pak![]()
Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar een knappe man in een goed zittend pak![]()
Eerst zien voordat ik ..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:16 schreef avotar het volgende:
[..]
* avotar draagt altijd een pak naar z'n werk..![]()
Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerst zien voordat ik .... kan zeggen
Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:Je bent het wel lekker vaak met me eens
Dat is toch helemaal niet erg!quote:
Wel als het zo vaak is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet erg!
Ach die drie keer.. Komt vast nog heel erg vaak voor, dat het niet het geval isquote:
Ok dan... Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach die drie keer.. Komt vast nog heel erg vaak voor, dat het niet het geval is![]()
Ga ik er nu nog even van geniet![]()
![]()
![]()
Okay, jij zat dus in mijn fobo te lurkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef kissable4you het volgende:
Hallo,
Zal me even voorstellen, ben nieuw hier en zat ff te neuzen tussen jullie posts en zag dat je een fotoboek kan aanmaken.
Weten jullie hoe ik dat kan doen?
Waarom gebruiken jullie niet van die sponsjes?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Watje.
Nou had ik laatst ook een hele week geen seks, maar toen wilde ik niet dat hij er toch doorheen zou gaan.Je wil niet weten hoe geil ik dan ben als het weer kan.
Goed hequote:
Ik had het dus over Sjow....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
Geen last van.
Ochtendsex.quote:
hmmmmmm sex..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ochtendsex.
Ochtendsex onder de douche.
Sex.
i'm not going to answer that..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]?
Zoals?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:27 schreef Burdie het volgende:
Vanavond weer.
Heb ook wel zin om weer eens wat nieuwe dingen te proberen...
Dat klinkt ook niet erg inspirerend...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:41 schreef Burdie het volgende:
Euh... daar vraag je me wat. Heb niet zoveel ervaring.
Gewoon, iets geils. Misschien heeft m'n vriend nog wel ideetjes.
Hem vertellen wat hij wel en niet mag doen. Keertje erg de baas spelen dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:41 schreef Burdie het volgende:
Euh... daar vraag je me wat. Heb niet zoveel ervaring.
Gewoon, iets geils. Misschien heeft m'n vriend nog wel ideetjes.
Dat is het enige dat jullie wel gedaan hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:52 schreef Burdie het volgende:
Popcornseks?
Vriend en ik hebben een keer geneukt op een parkeerplaats in de auto (voorin). Weet je hoe krap zo'n autostoel is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef Clupea het volgende:
Doe het eens niet in bed, maar op de tafel, de vloer, de leuning van de bank, in de auto. Krappe leunstoelen zijn ook goed voor je creativiteitJe moest eens weten waar die benen allemaal heen kunnen.
Eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:20 schreef Burdie het volgende:
Hmmm, wat was het lekker wakker worden vanochtend naast m'n lief.
En sexy natuurlijk.
Dus jij bent; Leuke-Lingerie-Sadie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eens.Lekker wakker worden naast lief. Ook lekker in slaap vallen naast lief.
Ik ga alleen voor geil, sexy associeer ik meer met leuke lingerie ofzo.
Ja, nu mis ik 'm!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eens.Lekker wakker worden naast lief. Ook lekker in slaap vallen naast lief.
Ik ga alleen voor geil, sexy associeer ik meer met leuke lingerie ofzo.
En die slapen bij jullie in bed of in de kamer?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, nu mis ik 'm!
En we zien elkaar pas zaterdag weer, gok ik. Of heel misschien vrijdag, want komend weekend wordt er niet gesekst () ivm familieweekend.
Echt wel! Je wilt niet weten hoeveel lingerie ik heb.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus jij bent; Leuke-Lingerie-Sadie?![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Echt wel! Je wilt niet weten hoeveel lingerie ik heb.
Mn ouders slapen in de kamer naast ons, en het huis is gehorigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
En die slapen bij jullie in bed of in de kamer?
De uitdaging is dan juist om het wel ergens te doen.....
Juist spannender!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mn ouders slapen in de kamer naast ons, en het huis is gehorig.
Dus, nee. Maar even niet dan.
Nah, ik ben nog altijd "mama's kleine lieve meisje, die nooit drinkt, nooit rookt, geen drugs gebruikt en die geen seks heeft voor het huwelijk". En ik laat die mensen lekker in hun waanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Juist spannender!!!
Anders zouden mijn vriendin en ik vrijwel nooit iets kunnen doen...
Gewoon stil zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nah, ik ben nog altijd "mama's kleine lieve meisje, die nooit drinkt, nooit rookt, geen drugs gebruikt en die geen seks heeft voor het huwelijk". En ik laat die mensen lekker in hun waan.
Nice legs!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef kissable4you het volgende:
Hallo,
Zal me even voorstellen, ben nieuw hier en zat ff te neuzen tussen jullie posts en zag dat je een fotoboek kan aanmaken.
Weten jullie hoe ik dat kan doen?
Eensch!!quote:
Twister?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:29 schreef Burdie het volgende:
Deze gaan lief en ik morgen uitproberen:
[afbeelding]
Niet van het bed vallen hè?quote:
Ik zou mezelf in elk geval vastketenen aan het bed....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets dan? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
idd geen vriendjequote:Op zondag 4 november 2007 11:32 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Wat nou![]()
?
Geen vriendje of wat?
Sex is in ieder geval altijd![]()
![]()
![]()
Kijk, je vraagt om lieve mensen en dan krijg je zo'n reactie!quote:
Dat bedacht ik me ook..... ff checkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
* zit te bedenken of ze een half jaar geleden hier ook was![]()
![]()
Hmmmm, SC #41 van juni.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:28 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook..... ff checken
Jij wil ons er gewoon niet bijhebben.. eerst uitzoeken zo van;quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Jullie waren hier allemaal een half jaar geleden niet.
Je vraagt je af hoe jij ooit modje bent geworden.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Overigens was dat nummertje 37, die ik heb verpest.
Ja, ik waagde het te slowchatten in een slowchattopic!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Was je zo erg?
zo even brood uit de vriezer.. van hard werken krijg je honger
Ik ben blond, je zal je zin iets begrijpelijker moeten construeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:42 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe jij ooit modje bent geworden.....
Op het werk zou men er wat van denken![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, ik waagde het te slowchatten in een slowchattopic!
Dat ik me afvraag hoe jij je bij Fok! omhoog gewerkt hebt met zo'n post-geschiedenisquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben blond, je zal je zin iets begrijpelijker moeten construeren.
Nee, maar ik had de tijd om twee keer zoveel te posten als de rest, en dat was niet leuheuk!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
Dat mag je ook niet doen!!!
Waren zij altijd ontopic?
Nou, ik ben moderator van SEX geworden, dus je kan het zelf wel bedenken, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Dat ik me afvraag hoe jij je bij Fok! omhoog gewerkt hebt met zo'n post-geschiedenis![]()
Nou, dat is nog eens het nuttige met het aangename verenigen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, ik ben moderator van SEX geworden, dus je kan het zelf wel bedenken, lijkt me.
Ook voor jou niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, maar ik had de tijd om twee keer zoveel te posten als de rest, en dat was niet leuheuk!![]()
yvonne.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:54 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nou, dat is nog eens het nuttige met het aangename verenigen...
Zitten er nu ook vrouwen in de aanname commissie, misschien dat ik dan ook eens zou moeten.....
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook voor jou niet?Waarom deed je het dan toch?
Checkt..... hmmm... "Deernige plooifreule"... maar wel leuk koppie....quote:
Nou, die paringsdans was dus niet nodig.....quote:
Facilitator wil graag modje worden, en wil bij jou hetzelfde doen als ik heb moeten doen om modje te worden.quote:
Die is op zoveel manieren uit te leggen dat het gewoon erg is.quote:
Als een lichamelijke verwenbeurt bij het arbeidsvoorwaarde pakket hoort, zou F overwegen misschien wellicht modje te worden.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Facilitator wil graag modje worden, en wil bij jou hetzelfde doen als ik heb moeten doen om modje te worden.
quote:
Damn, jij hebt iets met rijzen en omhoog, vandaag!quote:
Tjsa, dan snap ik S_S wel....quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
neuh, dat is niet nodig
quote:
Tja, soms heb je even wat anderen dingen te doen dan F een climax te bezorgen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:58 schreef Facilitator het volgende:
De discussie eindigt hier altijd net zo als-ie begonnen is, snel en zonder climax.....![]()
Ik ben hier morgen weer.... als het werk het toelaat....![]()
Nee, ssssssssssssssssst, we verstoppen ons!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoww.. hier nog mensen? Tis hier namelijk erg rustig op het werk (lees: echt niks te doen)
Oeps, vergeten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:en dat wordt mij maar even niet verteld
![]()
Moet ik even gemist hebben!quote:Dat waar ik het een tijd terug eens overgehad heb. Die salaris en vergoedingenadministratie bij defensie.
Je werk wordt dus 3 keer overgedaan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Nee heb ik niet, het is gewoon uitzendwerk, dus er zijn ook wat debielen hierGelukkig wordt er drie dubbel gecheckt
![]()
Ook goed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee 2x gecontroleerd .. Dat is een groot verschil![]()
Ja, klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |