Ja, ik waagde het te slowchatten in een slowchattopic!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Was je zo erg?
zo even brood uit de vriezer.. van hard werken krijg je honger
Ik ben blond, je zal je zin iets begrijpelijker moeten construeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:42 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe jij ooit modje bent geworden.....
Op het werk zou men er wat van denken![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, ik waagde het te slowchatten in een slowchattopic!
Dat ik me afvraag hoe jij je bij Fok! omhoog gewerkt hebt met zo'n post-geschiedenisquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben blond, je zal je zin iets begrijpelijker moeten construeren.
Nee, maar ik had de tijd om twee keer zoveel te posten als de rest, en dat was niet leuheuk!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
Dat mag je ook niet doen!!!
Waren zij altijd ontopic?
Nou, ik ben moderator van SEX geworden, dus je kan het zelf wel bedenken, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Dat ik me afvraag hoe jij je bij Fok! omhoog gewerkt hebt met zo'n post-geschiedenis![]()
Nou, dat is nog eens het nuttige met het aangename verenigen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, ik ben moderator van SEX geworden, dus je kan het zelf wel bedenken, lijkt me.
Ook voor jou niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, maar ik had de tijd om twee keer zoveel te posten als de rest, en dat was niet leuheuk!![]()
yvonne.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:54 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nou, dat is nog eens het nuttige met het aangename verenigen...
Zitten er nu ook vrouwen in de aanname commissie, misschien dat ik dan ook eens zou moeten.....
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook voor jou niet?Waarom deed je het dan toch?
Checkt..... hmmm... "Deernige plooifreule"... maar wel leuk koppie....quote:
Nou, die paringsdans was dus niet nodig.....quote:
Facilitator wil graag modje worden, en wil bij jou hetzelfde doen als ik heb moeten doen om modje te worden.quote:
Die is op zoveel manieren uit te leggen dat het gewoon erg is.quote:
Als een lichamelijke verwenbeurt bij het arbeidsvoorwaarde pakket hoort, zou F overwegen misschien wellicht modje te worden.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Facilitator wil graag modje worden, en wil bij jou hetzelfde doen als ik heb moeten doen om modje te worden.
quote:
Damn, jij hebt iets met rijzen en omhoog, vandaag!quote:
Tjsa, dan snap ik S_S wel....quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
neuh, dat is niet nodig
quote:
Tja, soms heb je even wat anderen dingen te doen dan F een climax te bezorgen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:58 schreef Facilitator het volgende:
De discussie eindigt hier altijd net zo als-ie begonnen is, snel en zonder climax.....![]()
Ik ben hier morgen weer.... als het werk het toelaat....![]()
Nee, ssssssssssssssssst, we verstoppen ons!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoww.. hier nog mensen? Tis hier namelijk erg rustig op het werk (lees: echt niks te doen)
Oeps, vergeten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:en dat wordt mij maar even niet verteld
![]()
Moet ik even gemist hebben!quote:Dat waar ik het een tijd terug eens overgehad heb. Die salaris en vergoedingenadministratie bij defensie.
Je werk wordt dus 3 keer overgedaan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
Nee heb ik niet, het is gewoon uitzendwerk, dus er zijn ook wat debielen hierGelukkig wordt er drie dubbel gecheckt
![]()
Ook goed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee 2x gecontroleerd .. Dat is een groot verschil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |