Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:Je bent het wel lekker vaak met me eens

Dat is toch helemaal niet erg!quote:

Wel als het zo vaak is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet erg!

Ach die drie keer.. Komt vast nog heel erg vaak voor, dat het niet het geval isquote:

Ok dan... Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach die drie keer.. Komt vast nog heel erg vaak voor, dat het niet het geval is![]()
Ga ik er nu nog even van geniet![]()
![]()
![]()

Okay, jij zat dus in mijn fobo te lurkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef kissable4you het volgende:
Hallo,
Zal me even voorstellen, ben nieuw hier en zat ff te neuzen tussen jullie posts en zag dat je een fotoboek kan aanmaken.
Weten jullie hoe ik dat kan doen?

Waarom gebruiken jullie niet van die sponsjes?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Watje.
Nou had ik laatst ook een hele week geen seks, maar toen wilde ik niet dat hij er toch doorheen zou gaan.Je wil niet weten hoe geil ik dan ben als het weer kan.

Goed hequote:

Ik had het dus over Sjow....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
Geen last van.

Ochtendsex.quote:

hmmmmmm sex..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ochtendsex.
Ochtendsex onder de douche.
Sex.

i'm not going to answer that..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]?

geeeeil...
 geeeeil... 

Zoals?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:27 schreef Burdie het volgende:
Vanavond weer.
Heb ook wel zin om weer eens wat nieuwe dingen te proberen...

Dat klinkt ook niet erg inspirerend...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:41 schreef Burdie het volgende:
Euh... daar vraag je me wat. Heb niet zoveel ervaring.
Gewoon, iets geils. Misschien heeft m'n vriend nog wel ideetjes.

Hem vertellen wat hij wel en niet mag doen. Keertje erg de baas spelen dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:41 schreef Burdie het volgende:
Euh... daar vraag je me wat. Heb niet zoveel ervaring.
Gewoon, iets geils. Misschien heeft m'n vriend nog wel ideetjes.

Je moest eens weten waar die benen allemaal heen kunnen.
 Je moest eens weten waar die benen allemaal heen kunnen.

Dat is het enige dat jullie wel gedaan hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:52 schreef Burdie het volgende:
Popcornseks?

Vriend en ik hebben een keer geneukt op een parkeerplaats in de auto (voorin). Weet je hoe krap zo'n autostoel is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef Clupea het volgende:
Doe het eens niet in bed, maar op de tafel, de vloer, de leuning van de bank, in de auto. Krappe leunstoelen zijn ook goed voor je creativiteitJe moest eens weten waar die benen allemaal heen kunnen.
 .
.

Eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:20 schreef Burdie het volgende:
Hmmm, wat was het lekker wakker worden vanochtend naast m'n lief.
En sexy natuurlijk.
 Lekker wakker worden naast lief. Ook lekker in slaap vallen naast lief.
 Lekker wakker worden naast lief. Ook lekker in slaap vallen naast lief. 
 , sexy associeer ik meer met leuke lingerie ofzo.
, sexy associeer ik meer met leuke lingerie ofzo.  

Dus jij bent; Leuke-Lingerie-Sadie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eens.Lekker wakker worden naast lief. Ook lekker in slaap vallen naast lief.
Ik ga alleen voor geil, sexy associeer ik meer met leuke lingerie ofzo.

Ja, nu mis ik 'm!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eens.Lekker wakker worden naast lief. Ook lekker in slaap vallen naast lief.
Ik ga alleen voor geil, sexy associeer ik meer met leuke lingerie ofzo.
 ) ivm familieweekend.
) ivm familieweekend.

En die slapen bij jullie in bed of in de kamer?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, nu mis ik 'm!
En we zien elkaar pas zaterdag weer, gok ik. Of heel misschien vrijdag, want komend weekend wordt er niet gesekst () ivm familieweekend.

Echt wel! Je wilt niet weten hoeveel lingerie ik heb.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus jij bent; Leuke-Lingerie-Sadie?

quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Echt wel! Je wilt niet weten hoeveel lingerie ik heb.
 Laat dat idd maar achterwege
  Laat dat idd maar achterwege 

Mn ouders slapen in de kamer naast ons, en het huis is gehorigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
En die slapen bij jullie in bed of in de kamer?
De uitdaging is dan juist om het wel ergens te doen.....
 .
. .
.

Juist spannender!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mn ouders slapen in de kamer naast ons, en het huis is gehorig.
Dus, nee. Maar even niet dan.

Nah, ik ben nog altijd "mama's kleine lieve meisje, die nooit drinkt, nooit rookt, geen drugs gebruikt en die geen seks heeft voor het huwelijk". En ik laat die mensen lekker in hun waanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Juist spannender!!!
Anders zouden mijn vriendin en ik vrijwel nooit iets kunnen doen...
 .
.

Gewoon stil zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nah, ik ben nog altijd "mama's kleine lieve meisje, die nooit drinkt, nooit rookt, geen drugs gebruikt en die geen seks heeft voor het huwelijk". En ik laat die mensen lekker in hun waan.
 En de belangrijkste muur van mijn kamer was 5 milimeter dik.
 En de belangrijkste muur van mijn kamer was 5 milimeter dik.  

Nice legs!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef kissable4you het volgende:
Hallo,
Zal me even voorstellen, ben nieuw hier en zat ff te neuzen tussen jullie posts en zag dat je een fotoboek kan aanmaken.
Weten jullie hoe ik dat kan doen?

Eensch!!quote:

Twister?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:29 schreef Burdie het volgende:
Deze gaan lief en ik morgen uitproberen:
[afbeelding]

Niet van het bed vallen hè?quote:

Ik zou mezelf in elk geval vastketenen aan het bed....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets dan? [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Mijn laptop geeft 10:25 aan, Fok 11:25 en m'n telefoon 12:25. Hoe moet ik nou weten hoelaat het is?
 Mijn laptop geeft 10:25 aan, Fok 11:25 en m'n telefoon 12:25. Hoe moet ik nou weten hoelaat het is?  

idd geen vriendjequote:Op zondag 4 november 2007 11:32 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Wat nou
?
Geen vriendje of wat?
Sex is in ieder geval altijd

, daar heb je gelijk in
 , daar heb je gelijk in  

Kijk, je vraagt om lieve mensen en dan krijg je zo'n reactie!quote:

En bij een reunie denk ik toch meer aan de users van een half jaar geleden, niet om lullig te zijn.
 En bij een reunie denk ik toch meer aan de users van een half jaar geleden, niet om lullig te zijn.  

Dat bedacht ik me ook..... ff checkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:26 schreef Cuegirllie het volgende:
* zit te bedenken of ze een half jaar geleden hier ook was

Hmmmm, SC #41 van juni.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:28 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook..... ff checken

Jij wil ons er gewoon niet bijhebben.. eerst uitzoeken zo van;quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Jullie waren hier allemaal een half jaar geleden niet.

Je vraagt je af hoe jij ooit modje bent geworden.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Overigens was dat nummertje 37, die ik heb verpest.

Ja, ik waagde het te slowchatten in een slowchattopic!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Was je zo erg?
zo even brood uit de vriezer.. van hard werken krijg je honger

Ik ben blond, je zal je zin iets begrijpelijker moeten construeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:42 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe jij ooit modje bent geworden.....
Op het werk zou men er wat van denken

quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, ik waagde het te slowchatten in een slowchattopic!

Dat ik me afvraag hoe jij je bij Fok! omhoog gewerkt hebt met zo'n post-geschiedenisquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik ben blond, je zal je zin iets begrijpelijker moeten construeren.

Nee, maar ik had de tijd om twee keer zoveel te posten als de rest, en dat was niet leuheuk!quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]

Dat mag je ook niet doen!!!
Waren zij altijd ontopic?

Nou, ik ben moderator van SEX geworden, dus je kan het zelf wel bedenken, lijkt me.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:50 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Dat ik me afvraag hoe jij je bij Fok! omhoog gewerkt hebt met zo'n post-geschiedenis

Nou, dat is nog eens het nuttige met het aangename verenigen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou, ik ben moderator van SEX geworden, dus je kan het zelf wel bedenken, lijkt me.

Ook voor jou niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:51 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nee, maar ik had de tijd om twee keer zoveel te posten als de rest, en dat was niet leuheuk!
 Waarom deed je het dan toch?
  Waarom deed je het dan toch?

yvonne.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:54 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nou, dat is nog eens het nuttige met het aangename verenigen...
Zitten er nu ook vrouwen in de aanname commissie, misschien dat ik dan ook eens zou moeten.....

quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ook voor jou niet?Waarom deed je het dan toch?

Checkt..... hmmm... "Deernige plooifreule"... maar wel leuk koppie....quote:

Nou, die paringsdans was dus niet nodig.....quote:

Facilitator wil graag modje worden, en wil bij jou hetzelfde doen als ik heb moeten doen om modje te worden.quote:

Die is op zoveel manieren uit te leggen dat het gewoon erg is.quote:

Geen watje.. spanning
  Geen watje.. spanning   

Als een lichamelijke verwenbeurt bij het arbeidsvoorwaarde pakket hoort, zou F overwegen misschien wellicht modje te worden.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Facilitator wil graag modje worden, en wil bij jou hetzelfde doen als ik heb moeten doen om modje te worden.

quote:

Damn, jij hebt iets met rijzen en omhoog, vandaag!quote:

Tjsa, dan snap ik S_S wel....quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
neuh, dat is niet nodig
quote:

Tja, soms heb je even wat anderen dingen te doen dan F een climax te bezorgen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:58 schreef Facilitator het volgende:
De discussie eindigt hier altijd net zo als-ie begonnen is, snel en zonder climax.....
Ik ben hier morgen weer.... als het werk het toelaat....

Nee, ssssssssssssssssst, we verstoppen ons!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Zoww.. hier nog mensen? Tis hier namelijk erg rustig op het werk (lees: echt niks te doen)

en dat wordt mij maar even niet verteld
 en dat wordt mij maar even niet verteld   

Oeps, vergeten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:en dat wordt mij maar even niet verteld

Moet ik even gemist hebben!quote:Dat waar ik het een tijd terug eens overgehad heb. Die salaris en vergoedingenadministratie bij defensie.
 Defensie, toe maar!
 Defensie, toe maar! 

Gelukkig wordt er drie dubbel gecheckt
 Gelukkig wordt er drie dubbel gecheckt   

Je werk wordt dus 3 keer overgedaan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:

Nee heb ik niet, het is gewoon uitzendwerk, dus er zijn ook wat debielen hierGelukkig wordt er drie dubbel gecheckt

Ook goed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee 2x gecontroleerd .. Dat is een groot verschil

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |