Dat leverde helaas blauwe plekken opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:04 schreef Clupea het volgende:
[..]
Een stevige muur is voldoende hoor!
..en weer een reden om je eens lekker te laten verwennen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:23 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dat leverde helaas blauwe plekken op![]()
Nou.. Tja.. Je kan ook creatief zijn...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Precies, maar dan moet dat qua lichaamslengte wel goed te doen zijn.
Dat is mij nou nog nooit overkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef Clupea het volgende:
[..]
Pfff. Mijn vriendinnetje is pas over 2 weken weer thuis van haar maand in het buitenland. Dat is pas afzien...
tis voor werk. Wat de maand niet korter maakt trouwens...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Moest 'ie eens proberen, een maand weggaan.
Wij zijn best creatief, maar erge gevoeligheid voor blauwe plekken bederft ons plezier. Meestal verhuizen we dan naar een andere plaats in huisquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Nou.. Tja.. Je kan ook creatief zijn...Gelukkig zijn mijn vriend en ik behoorlijk compatible.
Wat is Fok! weer verschrikkelijk irritant zeg.
Geen excuus voor mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:31 schreef Clupea het volgende:
[..]
tis voor werk. Wat de maand niet korter maakt trouwens...
Kan je een tijdje door je knieën gezakt staan? Gister leuk nieuw standje ontdekt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:39 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Wij zijn best creatief, maar erge gevoeligheid voor blauwe plekken bederft ons plezier. Meestal verhuizen we dan naar een andere plaats in huis
En ja, Fok! is erg irritant!![]()
Dus een training/cursus in het buitenland volgen die verplicht voor zijn huidige baan is, is uit den boze?quote:
Ontdekken is tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Kan je een tijdje door je knieën gezakt staan? Gister leuk nieuw standje ontdekt.
Ik denk dat ik Fok! vanavond maar laat voor wat het is.
Als dat betekent dat hij een maand naar het buitenland moet? Ja. Gelukkig heeft hij zelf ook nog wat te zeggen over waar z'n baas 'm heen stuurt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:55 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dus een training/cursus in het buitenland volgen die verplicht voor zijn huidige baan is, is uit den boze?![]()
Als dat zo is, is de betreffende vriend(in) het niet waard. Het is voor ontplooiing en/of verbetering van de kennis, en als hierin de baas men wilt tegemoet komen, moet je hem/haar juist steunen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:55 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dus een training/cursus in het buitenland volgen die verplicht voor zijn huidige baan is, is uit den boze?![]()
Iemand die zich niet eens binnen Nederland voldoende kan ontplooien, blijft niet lang bij mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als dat zo is, is de betreffende vriend(in) het niet waard. Het is voor ontplooiing en/of verbetering van de kennis, en als hierin de baas men wilt tegemoet komen, moet je hem/haar juist steunen.
Lijkt mij vrij logisch dat bepaalde trainingen niet in Nederland worden gegevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Iemand die zich niet eens binnen Nederland voldoende kan ontplooien, blijft niet lang bij mij.
Mij niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:22 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch dat bepaalde trainingen niet in Nederland worden gegeven![]()
Wromniet?quote:
Omdat ik het te belachelijk voor woorden vind om voor een training naar het buitenland te gaan.quote:
Kan voldoende dingen bedenken die niet in Nederland te zien en te trainen zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Omdat ik het te belachelijk voor woorden vind om voor een training naar het buitenland te gaan.
Ik had het eigenlijk over beroepen die je prima binnen Nederland kan uitoefenen. Een geoloog zou ik nooit wat mee beginnen, alleen al om die reden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:21 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Kan voldoende dingen bedenken die niet in Nederland te zien en te trainen zijn.
Bepaalde rotsformaties voor geologen of leren laagvliegen voor jachtvliegers, om zo even 2 dingetjes te noemen.
Je kiest toch niet iemand om z'n beroep, maar om de persoonquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over beroepen die je prima binnen Nederland kan uitoefenen. Een geoloog zou ik nooit wat mee beginnen, alleen al om die reden.
Als ik een relatie aanga met iemand, ga ik voor een totaalpakket. En als ik van te voren al weet dat ik het halve jaar alleen zit, of dat ik overal de wereld over gesleurd word, dan pas ik daar voor ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kiest toch niet iemand om z'n beroep, maar om de persoon
En stel je bent al 4/5 jaar harstikke gelukkig met elkaar en hij moet dan een keertje een half jaar weg. Of af en toe een maandje. Hou je het dan ook voor gezien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als ik een relatie aanga met iemand, ga ik voor een totaalpakket. En als ik van te voren al weet dat ik het halve jaar alleen zit, of dat ik overal de wereld over gesleurd word, dan pas ik daar voor ja.
Dat zal me niet overkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En stel je bent al 4/5 jaar harstikke gelukkig met elkaar en hij moet dan een keertje een half jaar weg. Of af en toe een maandje. Hou je het dan ook voor gezien?
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg. Die situatie zal zich niet voordoen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus een onverwachtse werkpromotie waarvoor ie een paar keer naar het buitenland moet voor een aantal weken/maanden.. Dat moet ie maar laten schieten dan..
Toch vind het knap dat je dat van te voren kan weten.. of kunt verawchten. Maargoe... idd genoeg eroverquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg. Die situatie zal zich niet voordoen.
Verder vind ik deze SC nou niet echt de plek om het te hebben over mijn morele bezwaren tegen naar het buitenland gaan voor je werk.
Precies, en juist het totaal kan er voor zorgen dat je soms best een maandje zonder wil zitten!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als ik een relatie aanga met iemand, ga ik voor een totaalpakket.
Het antwoord daarop is nee, en verder was deze discussie al afgesloten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:33 schreef Clupea het volgende:
[..]
Precies, en juist het totaal kan er voor zorgen dat je soms best een maandje zonder wil zitten!![]()
Er valt overal over te praten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus een onverwachtse werkpromotie waarvoor ie een paar keer naar het buitenland moet voor een aantal weken/maanden.. Dat moet ie maar laten schieten dan..
dat ligt ook aan je positie kan ik zeggen hoor en hoe blij ze met je zijn...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is wel relaxed dat je werkgever daar rekening mee houdtHoor je meestal niet
Dat snap ik. Haha als ze je niet mogen en alleen zowat al even blij zijn dat je eventjes weg bent...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:23 schreef avotar het volgende:
[..]
dat ligt ook aan je positie kan ik zeggen hoor en hoe blij ze met je zijn...
maar toch..
quote:het was uiteindelijk nog best wel een leuke maand geworden op die manier..
was weer even of we nog niet samenwoonden..
dat is zeker.. het was heerlijk weer m'n eigen bed in te kunnen duiken.. met haarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik. Haha als ze je niet mogen en alleen zowat al even blij zijn dat je eventjes weg bent...
[..]En gelukkig was het maar voor een maandje, want anders zou het leuke er snel vanaf zijn denk ik zo.
dat klopt, putjesscheppers krijgen geen opfriscursussen en al helemaal niet int buitenlandquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg. Die situatie zal zich niet voordoen.
Bijbaantje bij defensie.. administratief iets, weet niet precies wat. Zie het vanzelf welquote:
Je valt op mannen in uniform?quote:
Ach opzich altijd leuk om te zienquote:
Misschien wel een goede vergelijkingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:04 schreef Clupea het volgende:
Dat snap nooit van vrouwen. Ik ben 1x in pak naar mijn vorige werk gekomen (was in een laboratorium), en gelijk keken alle vrouwen met grote ogen naar me, heel anders dan normaal. Het zal wel hetzelfde zijn wat mannen hebben als een vrouw ineens een kort rokje aan heeft.
* avotar draagt altijd een pak naar z'n werk..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien wel een goede vergelijking
Maar een man in een goed zittend pak![]()
Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar een knappe man in een goed zittend pak![]()
Eerst zien voordat ik ..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:16 schreef avotar het volgende:
[..]
* avotar draagt altijd een pak naar z'n werk..![]()
Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerst zien voordat ik .... kan zeggen
Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:Je bent het wel lekker vaak met me eens
Dat is toch helemaal niet erg!quote:
Wel als het zo vaak is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet erg!
Ach die drie keer.. Komt vast nog heel erg vaak voor, dat het niet het geval isquote:
Ok dan... Eens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach die drie keer.. Komt vast nog heel erg vaak voor, dat het niet het geval is![]()
Ga ik er nu nog even van geniet![]()
![]()
![]()
Okay, jij zat dus in mijn fobo te lurkenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef kissable4you het volgende:
Hallo,
Zal me even voorstellen, ben nieuw hier en zat ff te neuzen tussen jullie posts en zag dat je een fotoboek kan aanmaken.
Weten jullie hoe ik dat kan doen?
Waarom gebruiken jullie niet van die sponsjes?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Watje.
Nou had ik laatst ook een hele week geen seks, maar toen wilde ik niet dat hij er toch doorheen zou gaan.Je wil niet weten hoe geil ik dan ben als het weer kan.
Goed hequote:
Ik had het dus over Sjow....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:08 schreef Burdie het volgende:
Geen last van.
Ochtendsex.quote:
hmmmmmm sex..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:52 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ochtendsex.
Ochtendsex onder de douche.
Sex.
i'm not going to answer that..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:06 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]?
Zoals?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:27 schreef Burdie het volgende:
Vanavond weer.
Heb ook wel zin om weer eens wat nieuwe dingen te proberen...
Dat klinkt ook niet erg inspirerend...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:41 schreef Burdie het volgende:
Euh... daar vraag je me wat. Heb niet zoveel ervaring.
Gewoon, iets geils. Misschien heeft m'n vriend nog wel ideetjes.
Hem vertellen wat hij wel en niet mag doen. Keertje erg de baas spelen dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:41 schreef Burdie het volgende:
Euh... daar vraag je me wat. Heb niet zoveel ervaring.
Gewoon, iets geils. Misschien heeft m'n vriend nog wel ideetjes.
Dat is het enige dat jullie wel gedaan hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:52 schreef Burdie het volgende:
Popcornseks?
Vriend en ik hebben een keer geneukt op een parkeerplaats in de auto (voorin). Weet je hoe krap zo'n autostoel is?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:22 schreef Clupea het volgende:
Doe het eens niet in bed, maar op de tafel, de vloer, de leuning van de bank, in de auto. Krappe leunstoelen zijn ook goed voor je creativiteitJe moest eens weten waar die benen allemaal heen kunnen.
Eens.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:20 schreef Burdie het volgende:
Hmmm, wat was het lekker wakker worden vanochtend naast m'n lief.
En sexy natuurlijk.
Dus jij bent; Leuke-Lingerie-Sadie?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eens.Lekker wakker worden naast lief. Ook lekker in slaap vallen naast lief.
Ik ga alleen voor geil, sexy associeer ik meer met leuke lingerie ofzo.
Ja, nu mis ik 'm!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Eens.Lekker wakker worden naast lief. Ook lekker in slaap vallen naast lief.
Ik ga alleen voor geil, sexy associeer ik meer met leuke lingerie ofzo.
En die slapen bij jullie in bed of in de kamer?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, nu mis ik 'm!
En we zien elkaar pas zaterdag weer, gok ik. Of heel misschien vrijdag, want komend weekend wordt er niet gesekst () ivm familieweekend.
Echt wel! Je wilt niet weten hoeveel lingerie ik heb.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus jij bent; Leuke-Lingerie-Sadie?![]()
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Echt wel! Je wilt niet weten hoeveel lingerie ik heb.
Mn ouders slapen in de kamer naast ons, en het huis is gehorigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:04 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
En die slapen bij jullie in bed of in de kamer?
De uitdaging is dan juist om het wel ergens te doen.....
Juist spannender!!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mn ouders slapen in de kamer naast ons, en het huis is gehorig.
Dus, nee. Maar even niet dan.
Nah, ik ben nog altijd "mama's kleine lieve meisje, die nooit drinkt, nooit rookt, geen drugs gebruikt en die geen seks heeft voor het huwelijk". En ik laat die mensen lekker in hun waanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:44 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Juist spannender!!!
Anders zouden mijn vriendin en ik vrijwel nooit iets kunnen doen...
Gewoon stil zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nah, ik ben nog altijd "mama's kleine lieve meisje, die nooit drinkt, nooit rookt, geen drugs gebruikt en die geen seks heeft voor het huwelijk". En ik laat die mensen lekker in hun waan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |