Hij heeft meegeholpen met het bedenken van de plannetjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Kinga het volgende:
Waarom is Luc zo eerlijk nu? Speelt hij dit nou?
Ze is nogsteeds aanwezig en hoezo bejaard?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:26 schreef akveor het volgende:
Volgt
Oh hij gedraagt zo met een missie? Dat wist ik niet, maar het lijkt mij nog steeds een saaie gozer. Dit hoort dus bij het plan om Nadia te versieren?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat stille doet het juist hartstikke goed om Nadia te overtuigen.
Dat maakt, vind ik, zijn rol de hele week al juist geloofwaardig.
ja, hij speelt dit..... hij zo toch zelf vanavond ga ik voor de oscar voor beste filmsterquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Kinga het volgende:
Waarom is Luc zo eerlijk nu? Speelt hij dit nou?
Nadia's reactie was geen oké. Het was,' tussen ons niet??'quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:30 schreef avonne het volgende:
Luc wil even duidelijk stellen dat hij het geplaag en gestook tussen Nadia en Dennis helemaal niet leuk vindt, en dat hij het niet leuk vindt dat hij voor het blok wordt gezet.
"Want aantrekkingskracht tussen ons is er echt niet"
Nadia "...oké..."
Vertel, ik luisterde naar de andere streams.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
Opzich is het al wel geslaagd als ik Luc nu hoor praten.
Maak dan je eigen TT/OP....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is nogsteeds aanwezig en hoezo bejaard?![]()
Het ljkt er inderdaad op dat hij daar mee bezig is, maar ik twijfel toch een beetje aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef riri het volgende:
Luc probeert het heel eerlijk te spelen..ik denk de beste manier....
Ja, hij speelt het prima. Ze trapt er helemaal in. Ze klinkt al een beetje teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Ik vind Luc sterk bezig hoor
Niet van dat opzichtige, schreeuwige, maar juist subtiele ontkenning, ontkenning, ontkenning.
Plus "als ik in jouw ogen kijk kan ik niet vluchten, weet je"
Nog even en de vorige COS was bejaardquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is nogsteeds aanwezig en hoezo bejaard?![]()
Luc is echt NIX 2 geloof me ik zeg dat al 1 week lang! als je valt op NADA dan ben ik klaar!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:30 schreef tipsch het volgende:
Ik heb nog niet veel van die Luc gezien, maar hij is zojuist door de mand gevallen bij me. Wat een loosert.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Maak dan je eigen TT/OP....![]()
Er was tijd genoeg.....![]()
En dan krijgt hij morgen interesse in Kim!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hij speelt het prima. Ze trapt er helemaal in. Ze klinkt al een beetje teleurgesteld.
Ok, de volgende is voor mij in 2008.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Maak dan je eigen TT/OP....![]()
Er was tijd genoeg.....![]()
Het is spel!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Luc is echt NIX 2 geloof me ik zeg dat al 1 week lang! als je valt op NADA dan ben ik klaar!
Hij heeft even een dubbele whisky naar binnen gegooid en doet het lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hij speelt het prima. Ze trapt er helemaal in. Ze klinkt al een beetje teleurgesteld.
Dat idee krijg ik ook. Luc is gewoon een slapzak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:35 schreef Taurus het volgende:
Ik denk niet dat Luc dit uit slimheid of valsheid doet hoor, toch?Hij kan 't gewoon niet echt. Ik heb sowieso nog niets geniaals van hem gezien, denk dat 't ook 'n beetje 'n 'watje' is (ik zou 't ook allemaal niet doen/kunnen, maar toch).
Ik wilde net posten : goed dat de Febo tegen Jaap heeft gezegd dat hij zijn fototoestel weg moet laten en dan komt Brian met zo'n ding.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
De stripper doet nog even een toegift voor Jaap.
Wereldcapquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
Ik snap hem! Ze willen Nadia gewoon slecht laten voelen, dat ze minder aandacht van Luc krijgt enzo... bedoel hij zegt net al dat ie geen aantrekkingkracht voelt enzo... steek steek.
Heb je last van de flitserquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wilde net posten : goed dat de Febo tegen Jaap heeft gezegd dat hij zijn fototoestel weg moet laten en dan komt Brian met zo'n ding.![]()
Nou, als jij denkt dat dit echt is. Succes verder!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:38 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
een gast in de kooi en rapper dubbel LL die zich laat sturen door DEZE Redactie.....dream on!
volgens mij is het een zus van zij van de huishouding met dat jaren 80 kapsel, ik kan even niet op haar naam komenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een lelijke graftak, die stripper! ¤20,=?![]()
Die onderste zet ik in de OP...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dank je!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herma. Of Amy Winehouse.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij is het een zus van zij van de huishouding met dat jaren 80 kapsel, ik kan even niet op haar naam komen![]()
Deze tekst heeft hij al een dag of 3. Huub en Brian zijn volkomen op de hoogte.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:40 schreef Stupidisco het volgende:
we zullen pas straks, als Luuc z'n verhaal doet bij Brian (en of Huub) weten hoe hij het speelt
Nee hoor, maar in het verleden was met name Jaap uiterst irritant bezig met zijn camera als er onbekende vrouwen binnen waren.quote:
Ricardo beweerde dat er geen budget was om hem te laten strippenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een lelijke graftak, die stripper! ¤20,=?![]()
105 camera's of 106 camera'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar in het verleden was met name Jaap uiterst irritant bezig met zijn camera als er onbekende vrouwen binnen waren.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Luc: Ik heb nog 5 minuten nodig met Naad.
Dennix: Oké.
Dennix druipt af.![]()
Jajaja, en dan zegt hij ook nog heel verontwaardigd: Kom op zeg, IK heb mijn trots.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef riri het volgende:
zie je..dit had ik al verwacht....luc valt dus nu dennix af...luc had die stripper geweigerd....
dennix accepteerde haar wel
heel goed wat luc doet
quote:
precies....daarom liep luc ook weg tijdens die stripactquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc : "Als ze een stripper naar mij sturen, dan wijs ik haar gewoon af"
Nadia slikt even ....... Tja dat had Dennix ook moeten doen
Klopt, hij was daar niet aan het afluisteren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
Dennis was toch niet aan het afluisteren. Ze deden volgens mij alsof.
Vluchten voor het beige en oude post lezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef Nomrc2 het volgende:
wat doet nix in de slaapkamer ?
beigequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vluchten voor het beige en oude post lezen.![]()
Dennix snapt er nix van, wat een verwarring voor pussy.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:01 schreef Nostalgist het volgende:
Huub en Jaap gaan Dennis bashen.....
I love it
Zo spreken ze het woord bashen uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:03 schreef Borga het volgende:
[..]
beigeWat is dat?? behalve een kleur.
106 camera's.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:03 schreef Borga het volgende:
[..]
beigeWat is dat?? behalve een kleur.
Oohw, ik sal erris sop lettuhquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo spreken ze het woord bashen uit.![]()
Not me. Ik kan Nadia en dellie niet langer dan 30 seconden volhouden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Zal Amanda nu alles aan Nadia vertellen??
Wie gaat dat even checken
En Bwian doet helemaal niets meer. Tegen Amanda ging hij helemaal door het lint vanwege één zak hooi.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Dennix pakt Brian aan.
ik probeer hetquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:10 schreef beequeen het volgende:
Luistert er iemand naar Naad en Amanda?
Ik ook niet....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:09 schreef itsme het volgende:
[..]
Not me. Ik kan Nadia en dellie niet langer dan 30 seconden volhouden.![]()
Wat zeg je me nou?!?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Dennix pakt Brian aan.
TY, ik mis dus niks.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:11 schreef SIRA het volgende:
[..]
ik probeer het
Nadia vertelt gewoon het hele verhaal van Luc aan Amanda
en Amanda zegt jaja
Amanda vertelde nog even dat ze het begin had van een knobbel
een wat zegt Nadia een knokkel
en vervolgens gewoon weer over d'r zelf praten, wat een lomp wijf zeg
Duurde 1 seconde, Brian doet niet meer mee, je weet wel St. Brian.quote:
Heeft Huub ook niet meerdere malen met Eric gezoend?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:13 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: "De enige latente homo ben jij, Dennis"
Ah da's waar, Brian is beyond beige.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Duurde 1 seconde, Brian doet niet meer mee, je weet wel St. Brian.![]()
Maar wat zeg jij me nou?!?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:14 schreef Frasier het volgende:
Jammer Jaap, in een directe discussie met Dennis sta je toch wel erg zwak
Jazeker, daarom zegt Huub ook latente homo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heeft Huub ook niet meerdere malen met Eric gezoend?
Heeft Huub nooit ontkend, dat is iets anders dan je als man voordoen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
let iop het woord: "latent"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Okquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:16 schreef Borga het volgende:
[..]
Jazeker, daarom zegt Huub ook latente homo.
Okquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Huub nooit ontkent, dat is iets anders dan je als man voordoen.![]()
Okquote:
Bekijk 't is objectief. Jaap is verbaal heel erg zwak. Dat werd net in de directe "discussie" met Dennis wel duidelijk. En dat hij zelfs in een discussie met Dennis niet de sterkste is maakt Jaap wel erg slap.quote:
Ja idd, Huub had dat door en sprong snel bij .quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bekijk 't is objectief. Jaap is verbaal heel erg zwak. Dat werd net in de directe "discussie" met Dennis wel duidelijk. En dat hij zelfs in een discussie met Dennis niet de sterkste is maakt Jaap wel erg slap.
Ik ben het helemaal met je eens maar ze hebben niks meer te bieden op dit moment.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
Ik ben het zo zat. Continu dat gezeik over de relatie tussen nadia en Dennis.![]()
Kunnen ze dennis nu niet op een andere manier pakken.
Het gaat nu echt alleen maar over die 2. Hier en op de streams en TV.![]()
hij doet het perfektquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:22 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind Luc wel sterk nu hoor, die zit Nadia helemaal in te pakken
Hmm, toch maar even switchen van streams dan.....quote:
Het is de enige manier om er weer iemand uit te stemmen, Nada van Dennix losweken. En dat lijkt nu wel een beetje te lukken want Nada geloofd Luc.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
Ik ben het zo zat. Continu dat gezeik over de relatie tussen nadia en Dennis.![]()
Kunnen ze dennis nu niet op een andere manier pakken.
Het gaat nu echt alleen maar over die 2. Hier en op de streams en TV.![]()
Alles voor nieuwe tieten en 2 navels minder.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:24 schreef riri het volgende:
niks erger voor verliefdheid van een vrouw je vriendje als zwakkeling te zien...verliefdheid zo over
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
Luc tegen Nadia: "Dennis is gewoon een zwakke speler en daar zit jij mee opgescheept."![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:23 schreef noekje het volgende:
Dat was wel een leuke opmerking van Brian.
"wat heb jij hier de laatste tijd gedaan behalve pepermuntjes kauwen!"
Thanx, wat een enorme frace de zgn relatie tussen Naad en Dennix.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
quot;)
Nadia "kan het niet over mijn hart verkrijgen om Dennis te laten vallen. Ook als ik niet in een relatie met hem zou zijn. Ik zou hem niet laten vallen"
Ik heb geen streams, dus objectief of subjectief heb ik geen flauw ideequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:19 schreef Frasier het volgende:
Bekijk 't is objectief. Jaap is verbaal heel erg zwak. Dat werd net in de directe "discussie" met Dennis wel duidelijk. En dat hij zelfs in een discussie met Dennis niet de sterkste is maakt Jaap wel erg slap.
Luc hoeft het niet eens alleen te doen. Amanda doet (zonder het zelf te beseffen) heerlijk meequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:29 schreef avonne het volgende:
Niet teveel, Luc !!
Ik ben bang dat hij nu te veel doet
Ik vind het accent van Luc erg dubieus, een brabander die veel met allochtonen rappers omgaat, weetttttt je. Erg lachwekkend. Maar hij speelt fantastisch!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:29 schreef BuffyJan het volgende:
Luc blijft steeds hetzelfde zeggen. Sorry dat ik t zeg hoor, maar je weet ik ben gewoon heel eerlijk. En dat met dat accent![]()
![]()
Ok, Nadia, jullie relatie zit nu in slechte tijden, maar dat is t altijd (daar kwam t op neer iig)
mwoah, het sloeg gewoon nergens op. Dennis kwam alleen maar met,' jij voelt je niet goed!'quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, dus objectief of subjectief heb ik geen flauw idee.
Maar Jaap ging dus verbaal ten onder aan Boem Boem Dennis? Dat is heel slap, dan.
OMG, Go Amandaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda heeft t over de shoot van vandaag.Ik citeer: Tis niet dat Dennis dan naar je toe kwam, of uit zn bed. Mijn vriend zou dat wel doen
Dan irriteer ik me dood, hij ligt de hele tijd in zn nest te rotten. Niet van Nadia kan ik iets voor je doen? Broodje drinken? Nee hij zit de hele tijd van euhee chicky. Iik wilde m echt n smack geven
And the Oscar goes to LUCquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:32 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vind het accent van Luc erg dubieus, een brabander die veel met allochtonen rappers omgaat, weetttttt je. Erg lachwekkend. Maar hij speelt fantastisch!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda heeft t over de shoot van vandaag.Ik citeer: Tis niet dat Dennis dan naar je toe kwam, of uit zn bed. Mijn vriend zou dat wel doen
Dan irriteer ik me dood, hij ligt de hele tijd in zn nest te rotten. Niet van Nadia kan ik iets voor je doen? Broodje drinken? Nee hij zit de hele tijd van euhee chicky. Iik wilde m echt n smack geven
Hierop baseer ik mijn subjectieve mening dat Dennis Jaap verbaal niet de baas was en het vice versa ook geen hoogstandje wasquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:33 schreef noekje het volgende:
mwoah, het sloeg gewoon nergens op. Dennis kwam alleen maar met,' jij voelt je niet goed!'
Jaap: ik voel me hartstikke goed!
Dennis; nu lieg je een beetje, je voelt je niet lekker. Hoe voel je je?
Jaap: ik voel me top! Ik voel me top achter Oprah.
Dat was het zo ongeveer.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef Scandalous het volgende:
Dennis zal straks wel boos zijn, dat Nadia er niet is als 'bliksemafleider' .
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Lieke d'r haar zo véél leuker dan krullen. Krullen horen echt niet bij haar hoofd, het moet óf krullend opgestoken, of stijl los.
Ik ook niet! Ik switch heen en weer, tis allebei leukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Ik weet echt niet welke streams ik moet kiezen nu.
idd, ze doet er niet een schepje bovenop maar een kruiwagen vol.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Luc hoeft het niet eens alleen te doen. Amanda doet (zonder het zelf te beseffen) heerlijk mee
Daar streamen we voor, kiezen tussen streams te kijken, niet kiezen tussen streams te muten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
Ik weet echt niet welke streams ik moet kiezen nu.
Mislukt? Ik vind het hartstikke gelukt nu. Nadia geeft bijna toe dat Dennis gewoon een lullo is en een schoothondje. In de keuken wordt Dennis gebasht. Dit alles gebeurt nav die stripper.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:37 schreef BsJanssen het volgende:
Wat een boring gedoe zeg, elke keer hetzelfde gebash richting Dennis.
Striptease act mislukt... jammer dan, verzin iets anders!
Ze heef het briefje van de logopedist niet bij zich, dus dat kan ze nu niet meer wetenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:38 schreef yellowfirst het volgende:
Wat had die logopedist ook alweer gezegd tegen Amanda?
1 op 1 gesprekken met zachte stem, prima, maar discussies: nee!![]()
Maar voorlopig zit Dennis daar nog relaxt en gaan Kikker Huub zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:34 schreef beequeen het volgende:
hij pakt Dennix keer op keer op zijn eigen uitspraken.![]()
boem boem boemquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:38 schreef Stupidisco het volgende:
heerlijk avondje dit zeg. Beneder wordt Dennix aangevallen en boven praten ze in op Nadia. SUPER !!
En wat dacht je van de lipjes van Dennisquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar voorlopig zit Dennis daar nog relaxt en gaan Kikker Huub zijn
handjes al weer trillen !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zuigmondje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:44 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
En wat dacht je van de lipjes van Dennis![]()
[ afbeelding ]
Dan is het hokje dus ook knettergek, wat een miscast.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:47 schreef avonne het volgende:
Ik zet het nog maar eens neer.
Dennis is gecast omdat hij knettergek is
"de patiënt ziet en hoort tijdens een waan precies hetzelfde als iedereen, maar verbindt hier conclusies aan die volstrekt uit de pas lopen met de werkelijkheid of algemeen geaccepteerde opvattingen. Een patiënt met logisch redeneren op andere gedachten brengen helpt niet."
omg, als een klein kind die de grote wereld in gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:48 schreef Scandalous het volgende:
Nadia : Op zich is het goed dat hij nu alleen is, dan kan hij daar harder van worden.
Ik denk dat dat niet waar is Nasdia wil echt zo,n slaaf als Dennis daar geniet ze van.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:45 schreef riri het volgende:
nadia heeft gewoon nog nooit en jongen ontmoet die er echt voor haar was....wat ik gehoord heb in de gesprekken die ze voerde met amanda heeft ze relaties gehad waar ze alles voor die jongens deed
gisteren vertelde ze dat ze in de relatie waar ze zo ontzettend verliefd was op die jongen dat ze heel ver ging...alles deed ze...als hij thuiskwam ging ze zelfs zo ver dat ze zijn schoenen uittrok en alles voor hem klaarstond....dag in dag uit....
zoals ik het zie valt ze op jongens die zich graag laten verwennen en zelfs niks doen....dennix past in dat straatje dus heel goed thuis,hij doet niks voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |