Ah da's waar, Brian is beyond beige.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Duurde 1 seconde, Brian doet niet meer mee, je weet wel St. Brian.![]()
Maar wat zeg jij me nou?!?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:14 schreef Frasier het volgende:
Jammer Jaap, in een directe discussie met Dennis sta je toch wel erg zwak
Jazeker, daarom zegt Huub ook latente homo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heeft Huub ook niet meerdere malen met Eric gezoend?
Heeft Huub nooit ontkend, dat is iets anders dan je als man voordoen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
let iop het woord: "latent"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Okquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:16 schreef Borga het volgende:
[..]
Jazeker, daarom zegt Huub ook latente homo.
Okquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Huub nooit ontkent, dat is iets anders dan je als man voordoen.![]()
Okquote:
Bekijk 't is objectief. Jaap is verbaal heel erg zwak. Dat werd net in de directe "discussie" met Dennis wel duidelijk. En dat hij zelfs in een discussie met Dennis niet de sterkste is maakt Jaap wel erg slap.quote:
Ja idd, Huub had dat door en sprong snel bij .quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bekijk 't is objectief. Jaap is verbaal heel erg zwak. Dat werd net in de directe "discussie" met Dennis wel duidelijk. En dat hij zelfs in een discussie met Dennis niet de sterkste is maakt Jaap wel erg slap.
Ik ben het helemaal met je eens maar ze hebben niks meer te bieden op dit moment.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
Ik ben het zo zat. Continu dat gezeik over de relatie tussen nadia en Dennis.![]()
Kunnen ze dennis nu niet op een andere manier pakken.
Het gaat nu echt alleen maar over die 2. Hier en op de streams en TV.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |