Hij heeft meegeholpen met het bedenken van de plannetjes.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Kinga het volgende:
Waarom is Luc zo eerlijk nu? Speelt hij dit nou?
Ze is nogsteeds aanwezig en hoezo bejaard?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:26 schreef akveor het volgende:
Volgt
Oh hij gedraagt zo met een missie? Dat wist ik niet, maar het lijkt mij nog steeds een saaie gozer. Dit hoort dus bij het plan om Nadia te versieren?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat stille doet het juist hartstikke goed om Nadia te overtuigen.
Dat maakt, vind ik, zijn rol de hele week al juist geloofwaardig.
ja, hij speelt dit..... hij zo toch zelf vanavond ga ik voor de oscar voor beste filmsterquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:28 schreef Kinga het volgende:
Waarom is Luc zo eerlijk nu? Speelt hij dit nou?
Nadia's reactie was geen oké. Het was,' tussen ons niet??'quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:30 schreef avonne het volgende:
Luc wil even duidelijk stellen dat hij het geplaag en gestook tussen Nadia en Dennis helemaal niet leuk vindt, en dat hij het niet leuk vindt dat hij voor het blok wordt gezet.
"Want aantrekkingskracht tussen ons is er echt niet"
Nadia "...oké..."
Vertel, ik luisterde naar de andere streams.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:30 schreef noekje het volgende:
Opzich is het al wel geslaagd als ik Luc nu hoor praten.
Maak dan je eigen TT/OP....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is nogsteeds aanwezig en hoezo bejaard?![]()
Het ljkt er inderdaad op dat hij daar mee bezig is, maar ik twijfel toch een beetje aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef riri het volgende:
Luc probeert het heel eerlijk te spelen..ik denk de beste manier....
Ja, hij speelt het prima. Ze trapt er helemaal in. Ze klinkt al een beetje teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:31 schreef avonne het volgende:
Ik vind Luc sterk bezig hoor
Niet van dat opzichtige, schreeuwige, maar juist subtiele ontkenning, ontkenning, ontkenning.
Plus "als ik in jouw ogen kijk kan ik niet vluchten, weet je"
Nog even en de vorige COS was bejaardquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is nogsteeds aanwezig en hoezo bejaard?![]()
Luc is echt NIX 2 geloof me ik zeg dat al 1 week lang! als je valt op NADA dan ben ik klaar!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:30 schreef tipsch het volgende:
Ik heb nog niet veel van die Luc gezien, maar hij is zojuist door de mand gevallen bij me. Wat een loosert.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Maak dan je eigen TT/OP....![]()
Er was tijd genoeg.....![]()
En dan krijgt hij morgen interesse in Kim!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hij speelt het prima. Ze trapt er helemaal in. Ze klinkt al een beetje teleurgesteld.
Ok, de volgende is voor mij in 2008.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Maak dan je eigen TT/OP....![]()
Er was tijd genoeg.....![]()
Het is spel!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:34 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
Luc is echt NIX 2 geloof me ik zeg dat al 1 week lang! als je valt op NADA dan ben ik klaar!
Hij heeft even een dubbele whisky naar binnen gegooid en doet het lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hij speelt het prima. Ze trapt er helemaal in. Ze klinkt al een beetje teleurgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |