Dat idee krijg ik ook. Luc is gewoon een slapzak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:35 schreef Taurus het volgende:
Ik denk niet dat Luc dit uit slimheid of valsheid doet hoor, toch?Hij kan 't gewoon niet echt. Ik heb sowieso nog niets geniaals van hem gezien, denk dat 't ook 'n beetje 'n 'watje' is (ik zou 't ook allemaal niet doen/kunnen, maar toch).
Ik wilde net posten : goed dat de Febo tegen Jaap heeft gezegd dat hij zijn fototoestel weg moet laten en dan komt Brian met zo'n ding.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:36 schreef Deisyy het volgende:
De stripper doet nog even een toegift voor Jaap.
Wereldcapquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
Ik snap hem! Ze willen Nadia gewoon slecht laten voelen, dat ze minder aandacht van Luc krijgt enzo... bedoel hij zegt net al dat ie geen aantrekkingkracht voelt enzo... steek steek.
Heb je last van de flitserquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wilde net posten : goed dat de Febo tegen Jaap heeft gezegd dat hij zijn fototoestel weg moet laten en dan komt Brian met zo'n ding.![]()
Nou, als jij denkt dat dit echt is. Succes verder!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:38 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
een gast in de kooi en rapper dubbel LL die zich laat sturen door DEZE Redactie.....dream on!
volgens mij is het een zus van zij van de huishouding met dat jaren 80 kapsel, ik kan even niet op haar naam komenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een lelijke graftak, die stripper! ¤20,=?![]()
Die onderste zet ik in de OP...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Dank je!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herma. Of Amy Winehouse.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
volgens mij is het een zus van zij van de huishouding met dat jaren 80 kapsel, ik kan even niet op haar naam komen![]()
Deze tekst heeft hij al een dag of 3. Huub en Brian zijn volkomen op de hoogte.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:40 schreef Stupidisco het volgende:
we zullen pas straks, als Luuc z'n verhaal doet bij Brian (en of Huub) weten hoe hij het speelt
Nee hoor, maar in het verleden was met name Jaap uiterst irritant bezig met zijn camera als er onbekende vrouwen binnen waren.quote:
Ricardo beweerde dat er geen budget was om hem te laten strippenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een lelijke graftak, die stripper! ¤20,=?![]()
105 camera's of 106 camera'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar in het verleden was met name Jaap uiterst irritant bezig met zijn camera als er onbekende vrouwen binnen waren.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Luc: Ik heb nog 5 minuten nodig met Naad.
Dennix: Oké.
Dennix druipt af.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |