Jajaja, en dan zegt hij ook nog heel verontwaardigd: Kom op zeg, IK heb mijn trots.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef riri het volgende:
zie je..dit had ik al verwacht....luc valt dus nu dennix af...luc had die stripper geweigerd....
dennix accepteerde haar wel
heel goed wat luc doet
quote:
precies....daarom liep luc ook weg tijdens die stripactquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc : "Als ze een stripper naar mij sturen, dan wijs ik haar gewoon af"
Nadia slikt even ....... Tja dat had Dennix ook moeten doen
Klopt, hij was daar niet aan het afluisteren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
Dennis was toch niet aan het afluisteren. Ze deden volgens mij alsof.
Vluchten voor het beige en oude post lezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef Nomrc2 het volgende:
wat doet nix in de slaapkamer ?
beigequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vluchten voor het beige en oude post lezen.![]()
Dennix snapt er nix van, wat een verwarring voor pussy.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:01 schreef Nostalgist het volgende:
Huub en Jaap gaan Dennis bashen.....
I love it
Zo spreken ze het woord bashen uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:03 schreef Borga het volgende:
[..]
beigeWat is dat?? behalve een kleur.
106 camera's.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:03 schreef Borga het volgende:
[..]
beigeWat is dat?? behalve een kleur.
Oohw, ik sal erris sop lettuhquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo spreken ze het woord bashen uit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |