Ik vind dr wel leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:31 schreef MiLalaa het volgende:
die Marrit Leenstra is wel een jonkie zeg, aww.
ja ik ook wel. Leuker dan die Valkenburg, dat is een soort nieuwe Kleinsman.quote:
Ze klinkt vrij intelligent, en dat past niet zo bij schaatsers.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik ook wel. Leuker dan die Valkenburg, dat is een soort nieuwe Kleinsman.
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja ik ook wel. Leuker dan die Valkenburg, dat is een soort nieuwe Kleinsman.
Ja, je houdt je hart vast.quote:
eerste indruk, ik word kriegelig van haar interview.quote:
Ja, ze heeft bij mij ook een indruk achter gelaten, ze viel nogal op.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
eerste indruk, ik word kriegelig van haar interview.
Groenewold en Kramer werden wel NL kampioen al maar overtuigend is het allemaal niet neequote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef Remzz het volgende:
Toch moet TVM iets verkeerd hebben gedaan deze zomer. Allemaal zijn ze niet in vorm... en de lol straalt er ook niet echt van af.
Ik hoorde dat ze bewust heel hard getraind hebben, als een soort test voor de komende jaren met het oog op 2010 wilden ze weten wat dit voor uitwerking zou hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:25 schreef Remzz het volgende:
Toch moet TVM iets verkeerd hebben gedaan deze zomer. Allemaal zijn ze niet in vorm... en de lol straalt er ook niet echt van af.
hoezo?quote:
Z'n Olympische titelquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoezo?
Ben even weggeweest, heeft ie al gereden? Hoeft voor mij niet. Hup Tom![]()
die kon ik niet vindenquote:Op zondag 28 oktober 2007 17:31 schreef IJsVogel het volgende:
mila ook niet op de nos site kijken, gewoon bij live results van de knsb site
quote:VOORST - Stefan Groothuis heeft een streep door het seizoen gezet. De Telfort-schaatser liep vorige week een zware achillespeesblessure op, waardoor hij maanden is uitgeschakeld.
Groothuis verwacht op zijn vroegst medio januari de eerste rondjes op het ijs te maken. Hij heeft zich ten doel gesteld in maart zijn eerste wedstrijden te schaatsen, bij de Oval Finals in Calgary.
"De NK sprint ga ik zeker niet redden", zei Groothuis maandag. "Ik richt me op die recordwedstrijden in Calgary. Hopelijk kan ik dan laten zien dat ik nog steeds hard kan schaatsen."
Mooie pakkiesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:21 schreef Mirri het volgende:
Volgens mij zien de Canadese schaatspakken er dit jaar zo uit:
[ afbeelding ]
organiseer jij hem? :-)quote:Op donderdag 1 november 2007 12:31 schreef Hankster het volgende:
nog maar een keertje; heb ik soms de schaats prono gemist, of komt die nog?
Neen! Ik hoop echt dat hij een plak gaat halenquote:Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef IJsVogel het volgende:
Hij sluit vast af met een mooie schuiver in Vancouver
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:09 schreef IJsVogel het volgende:
Hij sluit vast af met een mooie schuiver in Vancouver
AD Schaatsmasterquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie regelt de schaatsprono? Potverdrie!
Een subforum gaat wat ver. Misschien wel een filter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 02:52 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij had ik dit topic nog niet gezien.
Komt er trouwens een schaatssubforum?
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, was alleen effe vergeten hoe dat heette.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een subforum gaat wat ver. Misschien wel een filter.
Natuurlijk niet 80 euroquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:02 schreef Tommeke het volgende:
Kaartjes voor het WK sprint zijn 80 euro voor 1 dag... Ik ga denk ik binnenkort ff bij een worldcup kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |