Maken we het gewoon samen gezellig MiLalaaquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:07 schreef MiLalaa het volgende:
op fok moet de schaatsdrukte nog een beetje loskomen..
ja goed plan TV, lang geledenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Maken we het gewoon samen gezellig MiLalaa
Is SJ al gesignaleerd trouwens of is ie tegenwoordig zo verliefd dat ie geen tijd meer heeft om te Fokken?
quote:
Ja ik eigenlijk ook al kan ik na de 500 meter niets meer zien dit weekend... Kramer zei gisteren in het sportjournaal dat hij na de OS geen 5 kilometer meer heeft verlorenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:57 schreef MiLalaa het volgende:
tsja, de 500m. Ik mis vVelde, Nijenhuis en Groothuis. Kijk toch meer uit naar de 5km.
En snelste Heerenveen tijd vind ik ook altijd zo onzinnigquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft het steeds over de snelste seizoenstijd. We zijn net begonnen man
.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:16 schreef Bruce117 het volgende:
En Das hangt diskwalificatie boven het hoofd.
Da's jammer![]()
Het gaat om de snelste 500 meter in het algemeen er word geen klassement opgemaakt. Al hebben ze dat bij de NOS ook nog niet helemaal door lijkt mij aangezien ze wel een algemeen klassement doorgeven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:27 schreef MiLalaa het volgende:
ik snap het niet. Bij Bruintjes staat toch een 1 achter totaalklassement? Dan is ze toch sneller dan Gelderblom in totaal??
oh, wat een bagger-regel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:29 schreef Remzz het volgende:
Het gaat om de snelste 500 meter in het algemeen er word geen klassement opgemaakt. Al hebben ze dat bij de NOS ook nog niet helemaal door lijkt mij aangezien ze wel een algemeen klassement doorgeven.
Hier hoef je niks te missen :quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:46 schreef MiLalaa het volgende:
We gaan vast de eerste ritten missen of niet?
ik schrik me rot. Zie ik staan:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:56 schreef LedZep het volgende:
Je kan op http://schaatsen.nos.nl live kijken tot het op Ned2 weer begint (20.20 meen ik).
Ja ik vind het ook maar niks die regel, nu heb je gewoon aan een losse flodder genoeg om je te kwalificeren... als je beide 500m optelt geeft dat een veel beter beeld van de kwaliteitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:31 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh, wat een bagger-regel.
Maar idd, dan is het klassement beetje verwarrend. Ik was net ook al helemaal blij met Bos.Hoewel bij de dames plaats 5 me niet veel uitmaakt.
Tsja, Timmer is hier toch echt bijna 0,4 sec. langzamer dan Leenstra en Bruintjes, dus ik zie niet in waarom Timmer opeens wel mag gaan. Dit is een selectiewedstrijd, dan moet je niet opeens met andere dingen komen, vind ik. Boer is een ander verhaal; daarvoor zal Bruintjes er wel uitgekieperd worden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:31 schreef andre77 het volgende:
Zal de KNSB echt weer zo dom zijn om met 2 rijdsters te gaan schaatsen die een mooie 20e plek kunnen halen, terwijl 2 wereldtoppers thuis blijven?
daarom vind ik het altijd zo jammer. Het is cool voor de outsiders hoor, maar hoe vaak zien we wel niet dat de echte toppers hier de dupe van zijn geweest puur omdat het vroeg in het seizoen is of dat ze gewoon een off-day hadden?..quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, Timmer is hier toch echt bijna 0,4 sec. langzamer dan Leenstra en Bruintjes, dus ik zie niet in waarom Timmer opeens wel mag gaan. Dit is een selectiewedstrijd, dan moet je niet opeens met andere dingen komen, vind ik. Boer is een ander verhaal; daarvoor zal Bruintjes er wel uitgekieperd worden.
Zo'n Sabatical doet hem blijkbaar goed nu op de grote toernooien nog blijven staanquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
Maar allemachtig, die tijd van Wotherspoon, zo enorm dicht tegen het WR nu al. Had echt niet meer verwacht dat ie terug op niveau zou komen, wel tof![]()
Voor Oltrop geldt dat nog meer dan Ket. Oltrop kan echt wel hard sprinten (35,21) maar komt gewoon toch altijd tekort. Ket zou morgen op de 1.500 nog wel wat kunnen laten zien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:39 schreef Remzz het volgende:
Elk jaar sta ik er weer versteld van hoeveel schaatsers het jaar op jaar weer proberen maar wat gewoon nooit wat zal worden. Die Rhian Ket bijvoorbeeld, die zat al in het Spaar Select team toen Peter Mueller er nog was, en nog steeds word hij zo 10e van Nederland.
Zelfde geld eigenlijk voor Alexander Oltrop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |