Ik kan het me ook nog vaag herinneren ja, maar dat was me toch een flinke stootquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, in de Arena tegen Twente toch. Ben even vergeten tegen wie dat nou was maar het was een flinke directe in ieder geval.![]()
Dat was een knokpartij met het hele team.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef sjimz het volgende:
De schorsing ging over VV Haaglandia, dat toen uit de competitie is gezet.
John de Wolf was daar toen trainer
Kom niet aan de matties van Brutil "Right Hook" Hose!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:58 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was een knokpartij met het hele team.
Davids op 4quote:
Musampa droeg in het Bernabeu rugnummer 4quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Davids op 4
Doet me denken aan die geweldige uitwedstrijden in het Bernabeú en het Westfalenstadion.
John de Wolfquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef sjimz het volgende:
Hij droeg dat rugnummer wel, maar Davids was de man die op 4 speelde. Net als in Dortmund.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:11 schreef Fides het volgende:
[..]
Musampa droeg in het Bernabeu rugnummer 4Hij speelde overigens volgens mij afwisselend met Davids op 4 en 8.
Okee, ik geloof jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij droeg dat rugnummer wel, maar Davids was de man die op 4 speelde. Net als in Dortmund.
gooi er lang haar op en het is drenthequote:
Hier kun je het nog even na lezen:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:17 schreef Fides het volgende:
[..]
Okee, ik geloof jeHeerlijke wedstrijden waren dat zeg.
Overigens scoorde Musampa in de thuiswedstrijd tegen Dortmund de 1-0quote:De omzetting (Davids naar centrum van de verdediging en Musampa op links op het middenveld
welkomquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:01 schreef BigKahuna het volgende:
Ajacied die vóór Co is trouwens.
Nou vriendelijke nieuwkomer, leg dan maar eens uit!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:01 schreef BigKahuna het volgende:
Ajacied die vóór Co is trouwens.
Daar waren Bart Fiegel & John van Otterloo volgens Haaglandia de aanstichters.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef sjimz het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:42 schreef PLAE@ het volgende:
Arno Splinter loopt die nog steeds rond bij VV Bennekom?![]()
Ik ken hem niet maar hij ziet er wel "chill" uitquote:
Dus met Felix Gasselich, Alistair Dick, Iván César Gabrich, Georgi Kinkladze, Dean Gorré, Andrzej Rudy, Pál Fischer en noem ze allemaar maar op? Menzo op doel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we eigenlijk gewoon niet de hele historie van Ajax vergeten en gewoon een cultteam gaan opbouwen?
Volgens mij is daar best animo voor .
In dat geval vind ik dat Colin behouden moet worden voor het team.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we eigenlijk gewoon niet de hele historie van Ajax vergeten en gewoon een cultteam gaan opbouwen?
Volgens mij is daar best animo voor .
Eerder 3 jaar oud en dan ben ik benieuwd wat z'n gevoel voor Inter is als ie daar wilt afsluitenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:28 schreef devv05 het volgende:
Chivu
Zijn gevoel voor Ajax: "it's love forever"
Oud filmpje (jaar terug) maar kende 'm nog niet
Wie vergeet je nu?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus met Felix Gasselich, Alistair Dick, Iván César Gabrich, Georgi Kinkladze, Dean Gorré, Andrzej Rudy, Pál Fischer en noem ze allemaar maar op? Menzo op doel.
Gooi deze er ook maar bijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus met Felix Gasselich, Alistair Dick, Iván César Gabrich, Georgi Kinkladze, Dean Gorré, Andrzej Rudy, Pál Fischer en noem ze allemaar maar op? Menzo op doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |