Ik ook. Toen verloor feyenoord tenminste allesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zeg het niet graag, maar ik mis Leo B.
quote:Ook Koeman uit kritiek op Ten Cate
Ronald Koemen heeft kritiek geuit over voormalig Ajax-trainer Henk ten Cate. De normaal zo nuchtere Koeman gaf tegenover Catalunya Ràdio zijn ongezouten mening over de naar Chelsea vertrokken Ten Cate. Koeman is een van de vele oud-Ajax trainers en managers die kritiek uit op het vertrek.
"Ten Cate heeft meer erkenning voor de successen van Barcelona gekregen, tenslotte heeft hij zich met Ajax twee jaar op een rij niet niet weten te kwalificeren voor de Champions League", aldus Koeman tegenover het Spaanse radiostation.
Wat de precieze redenen zijn van Koeman om dit opmerkelijke bericht te uiten is vooralsnog niet bekend. Lokale media noemen het een poging om de aandacht te vestigen in verband met de mogelijk vrij komende positie van hoofdtrainer bij Barcelona na het huidige seizoen. De toon is sowieso wel gezet door Koeman, die geen vrienden maakt in de voetbalwereld op deze manier.
Leo B. is de laatste trainer die feyenoord kampioen maakte. Dus je opmerking klopt niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook. Toen verloor feyenoord tenminste alles. Nu is feyenoord niet feyenoord meer.
quote:Ten Cate: "Aan die jankerd wil ik geen tijd besteden"
Henk ten Cate tekent binnen de kortste keren een miljoenencontract bij het Londense Chelsea. Donderdag blikte de oefenmeester in het AD terug op zijn periode bij Ajax. De flamboyante Amsterdammer kwam weer met enkele opmerkelijke uitspraken op de proppen.
Olaf Lindenbergh werd vorig seizoen uit de selectie gezet door Ten Cate. Veel wilde de trainer daar niet over zeggen. Wel citeerde het AD uit zijn mond: "Aan die jankerd wil ik geen tijd besteden. Ieder woord hierover is er een teveel."
Over Kenneth Perez had Ten Cate te zeggen: "Ik heb nooit gezegd dat hij geen goede voetballer is. Alleen eiste Perez een basisplaats. Dat is een rare vraag in de topsport, vind ik. Een basisplaats dwing je af, die krijg je niet. Ook niet nadat Babel en Sneijder werden verkocht."
Perez schold vorig seizoen een assistent-scheidsrechter uit voor 'kankerneger'. "Ik heb dat incident nog gebagatelliseerd. En dat is het wrange. Ik heb zelfs zijn excuusbrief geschreven en gedicteerd aan David Endt, de teammanager. Bovendien heb ik Kenneth aangeraden een clinic in de Bijlmer te geven, ter goedmaking."
Leo B. is de laatste trainer die feyenoord kampioen maakte. Dus je opmerking klopt niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook. Toen verloor feyenoord tenminste alles. Nu is feyenoord niet feyenoord meer.
Misschien was dat omdat de halve selectie steeds geblesseerd is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:31 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik vind Colin een completere voetballer als Boakye, maar geen basis spelers voor Ajax 1, voor de breedte heb ik niet zoveel problemen met hem. Achter Ogararu, Heitinga en dan Colin.
Het probleem (was) dat Ten Cate hem elke wedstrijd in de basis had staan, of het nou rechts links of in het centrum was.
Leo B is ook de laatste trainer die feyenoord liet verliezen in de play-offs.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Leo B. is de laatste trainer die feyenoord kampioen maakte. Dus je opmerking klopt niet.
Ik doelde natuurlijk als TD van Ajax. Hij was de man die Zlatan, Mido, Maxwell en Trabelsi haalde. Dát waren pas aankopen.
Ach, het belangrijkste is dat je een kans krijgt om het te laten zien. Als je in het verleden een topspits was, krijg je die kans veel minder, terwijl iemand die er misschien meer verstand van heeft die kans niet krijgt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. Zestien miljoen coaches in Nederland, maar slechts een handjevol die ook echt iets toevoegen aan een groep.
quote:Musampa blijft clubloos
AMSTERDAM - De oefenstage van Kiki Musampa bij Sunderland krijgt geen vervolg. De middenvelder (30), die deel uitmaakte van het succesvolle Ajax van halverwege de jaren'90, is volgens manager Roy Keane geen directe versterking voor het elftal.
Musampa kreeg van de Ierse trainer een week de tijd om de technische staf te overtuigen. De Nederlander was er op gebrand dit keer wel te slagen in de Premier League, nadat een eerder avontuur bij Manchester City op niets uitliep.
Bordeaux
Musampa vertrok na zijn tijd in Amsterdam naar Frankrijk, waar hij aan de slag ging bij Girondins Bordeaux. Zijn volgende bestemming was Spanje, waar hij uitkwam voor Málaga CF en Atlético Madrid.
Vanuit de Spaanse hoofdstad werd hij getransfereerd naar Manchester City. In de zomer van 2006 tekende hij een eenjarig contract bij het Turkse Trabzonspor. Na die periode trainde hij mee bij Jong AZ om zijn conditie op peil te houden.
Met A3 op de bank zou dat zeker niet meer stuk kunnen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
4-4-2 systeem met Urzaiz en Musampa in de spits
Hoe cult wil je het hebben?
Voor echte cult moet je Brutil Hosé terughalen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
4-4-2 systeem met Urzaiz en Musampa in de spits
Hoe cult wil je het hebben?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Voor echte cult moet je Brutil Hosé terughalen.
quote:Al speelde Hosé daar maar 5 officiële wedstrijden (onder andere door een schorsing van 6 wedstrijden) wist hij wel een goede indruk achter te laten
Was die schorsing niet voor die K.O.-klap die hij uitdeelde in een bekerwedstrijd?quote:
Haha, in de Arena tegen Twente toch. Ben even vergeten tegen wie dat nou was maar het was een flinke directe in ieder geval.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was die schorsing niet voor die K.O.-klap die hij uitdeelde in een bekerwedstrijd?
Ja, die knokpartij met Dennis Hulshof van FC Twentequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was die schorsing niet voor die K.O.-klap die hij uitdeelde in een bekerwedstrijd?
Ik kan het me ook nog vaag herinneren ja, maar dat was me toch een flinke stootquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, in de Arena tegen Twente toch. Ben even vergeten tegen wie dat nou was maar het was een flinke directe in ieder geval.![]()
Dat was een knokpartij met het hele team.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef sjimz het volgende:
De schorsing ging over VV Haaglandia, dat toen uit de competitie is gezet.
John de Wolf was daar toen trainer
Kom niet aan de matties van Brutil "Right Hook" Hose!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:58 schreef jna het volgende:
[..]
Dat was een knokpartij met het hele team.
Davids op 4quote:
Musampa droeg in het Bernabeu rugnummer 4quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Davids op 4
Doet me denken aan die geweldige uitwedstrijden in het Bernabeú en het Westfalenstadion.
John de Wolfquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef sjimz het volgende:
Hij droeg dat rugnummer wel, maar Davids was de man die op 4 speelde. Net als in Dortmund.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:11 schreef Fides het volgende:
[..]
Musampa droeg in het Bernabeu rugnummer 4Hij speelde overigens volgens mij afwisselend met Davids op 4 en 8.
Okee, ik geloof jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij droeg dat rugnummer wel, maar Davids was de man die op 4 speelde. Net als in Dortmund.
gooi er lang haar op en het is drenthequote:
Hier kun je het nog even na lezen:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:17 schreef Fides het volgende:
[..]
Okee, ik geloof jeHeerlijke wedstrijden waren dat zeg.
Overigens scoorde Musampa in de thuiswedstrijd tegen Dortmund de 1-0quote:De omzetting (Davids naar centrum van de verdediging en Musampa op links op het middenveld
welkomquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:01 schreef BigKahuna het volgende:
Ajacied die vóór Co is trouwens.
Nou vriendelijke nieuwkomer, leg dan maar eens uit!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:01 schreef BigKahuna het volgende:
Ajacied die vóór Co is trouwens.
Daar waren Bart Fiegel & John van Otterloo volgens Haaglandia de aanstichters.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:46 schreef sjimz het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:42 schreef PLAE@ het volgende:
Arno Splinter loopt die nog steeds rond bij VV Bennekom?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |