Ik ken hem niet maar hij ziet er wel "chill" uitquote:
Dus met Felix Gasselich, Alistair Dick, Iván César Gabrich, Georgi Kinkladze, Dean Gorré, Andrzej Rudy, Pál Fischer en noem ze allemaar maar op? Menzo op doel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we eigenlijk gewoon niet de hele historie van Ajax vergeten en gewoon een cultteam gaan opbouwen?
Volgens mij is daar best animo voor .
In dat geval vind ik dat Colin behouden moet worden voor het team.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef VoreG het volgende:
Kunnen we eigenlijk gewoon niet de hele historie van Ajax vergeten en gewoon een cultteam gaan opbouwen?
Volgens mij is daar best animo voor .
Eerder 3 jaar oud en dan ben ik benieuwd wat z'n gevoel voor Inter is als ie daar wilt afsluitenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:28 schreef devv05 het volgende:
Chivu
Zijn gevoel voor Ajax: "it's love forever"
Oud filmpje (jaar terug) maar kende 'm nog niet
Wie vergeet je nu?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus met Felix Gasselich, Alistair Dick, Iván César Gabrich, Georgi Kinkladze, Dean Gorré, Andrzej Rudy, Pál Fischer en noem ze allemaar maar op? Menzo op doel.
Gooi deze er ook maar bijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus met Felix Gasselich, Alistair Dick, Iván César Gabrich, Georgi Kinkladze, Dean Gorré, Andrzej Rudy, Pál Fischer en noem ze allemaar maar op? Menzo op doel.
Idd...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:45 schreef jna het volgende:
[..]
Eerder 3 jaar oud en dan ben ik benieuwd wat z'n gevoel voor Inter is als ie daar wilt afsluiten![]()
quote:Christian Chivu heeft het prima naar zijn zin bij Internazionale. De Roemeense verdediger mag volgens PSV-coach Ronald Koeman dan wel onder zijn niveau acteren bij de Nerazzurri; zelf wil de oud-Ajacied maar wat graag zijn carričre afsluiten in Milaan.
Klik hier!
In een interview met SKY Italia vertelde de 27-jarige international, over anderhalve week met Roemenië tegenstander van Oranje, het prima naar zijn zin te hebben bij de club die hem al zijn hele carričre blijkt te volgen. “In mijn tijd bij Ajax waren er al contacten, maar ik kwam uiteindelijk in Rome (AS Roma, red.) terecht.”
”Uiteindelijk ben ik nu terecht gekomen waar ik enkele jaren geleden al had kunnen spelen. Het heeft zo moeten zijn: vier jaar in Amsterdam, vier in Rome en nu wil ik graag mijn loopbaan beëindigen in Milaan,” aldus de zelfverzekerde mandekker.
Chivu is sowieso van plan nog tot zijn 32ste op het hoogste niveau actief te blijven. Een terugkeer naar Ajax, zoals hij ooit opperde, lijkt uit den boze. “Ik ben 27, ik kan dit spelniveau nog vasthouden totdat ik 32 ben. Ik zou het dan ook prachtig vinden om er een eind aan te maken in het blauw-zwarte shirt dat ik nu draag.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |