Wiens moeder?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:27 schreef petraa het volgende:
[..]
ja lekker neem ff ijzerkoekies mee!!
hazelnootschuimgebak (3x woordwaarde)quote:
Ijzerkoekjesquote:
Tering, de nachtploeg is echt aan het omdraaien.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:27 schreef HiDiHo het volgende:
Goede morgen allemaal
Gatverdefuck!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hazelnootschuimgebak (3x woordwaarde)![]()
hi, Diho!quote:
Klinkt érg smerig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ijzerkoekjes
die zijn zooooooooo verschrikkelijk lekker
Als we ooit een sc meet hebben, dan neem ik ijzerkoekjes mee voor je!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Klinkt érg smerig.![]()
Waarom wil niemand gewoon een ham/kaas croissant ofzo!?
lekker man!quote:
Er wás een meet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Als we ooit een sc meet hebben, dan neem ik ijzerkoekjes mee voor je!!
omdat ik al ontbeten heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Klinkt érg smerig.![]()
Waarom wil niemand gewoon een ham/kaas croissant ofzo!?
Ik moet toch nog langs het gemeentehuis.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker man!![]()
maar dat komt omdat ik ontbeten heb natuurlijk. anders was ik voor croissants gegaan ofzo. of een italiaanse bol gezond![]()
sjit, echt niet genoeg gegeten nog. *kastjes induikt
Wrom weet ik daar niets van!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er wás een meet.
Maar niemand wou komen.
Petraa was op vakantie toen geloof ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er wás een meet.
Maar niemand wou komen.
Myself included, by the way.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er wás een meet.
Maar niemand wou komen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Okee, thát fucking does it.
Ik ga zo naar de bakker.
Omdat het werd georganiseerd door de uiterst geheime Wij-Haten-Petraa-Achter-Haar-Rug-Om-Via-Pm-Club.quote:
Ik ben opgegevenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tering, de nachtploeg is echt aan het omdraaien.
Oi HDH.
Én je was op vakantie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:32 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Omdat het werd georganiseerd door de uiterst geheime Wij-Haten-Petraa-Achter-Haar-Rug-Om-Via-Pm-Club.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:32 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Omdat het werd georganiseerd door de uiterst geheime Wij-Haten-Petraa-Achter-Haar-Rug-Om-Via-Pm-Club.
oh ja, dat was het ja...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:32 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik er niets van wistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:32 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
quote:
Nee, dat nietquote:
Sorry Leider, ik wou u niet verraden!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik er niets van wist![]()
Ik ben heel serieus nu hoor, gebeurt niet vaak, maar ijzerkoekjes zijn echt heerlijk.quote:
daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord. klinkt ehm.. apartquote:
Van bolletjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus nu hoor, gebeurt niet vaak, maar ijzerkoekjes zijn echt heerlijk.
ja me neus, VLAARDINGSE ijzerkoekjesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus nu hoor, gebeurt niet vaak, maar ijzerkoekjes zijn echt heerlijk.
sssstquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sorry Leider, ik wou u niet verraden!![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sorry Lijer, ik wou u niet verraden!![]()
idd, altijd het positieve ergens in zienquote:
de nieuwste trend is gevulde koek ontdekte ik. waarschijnlijk minder werk voor de organisatie ofzoquote:
Stuur een doos op naar Midden-Afrika...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Banketbakkerij Smulders bakt met ouderwetse zorg ook diverse soorten koekjes, waaronder een overheerlijk IJzerkoekje. Ook dit product kunnen wij, wereldwijd, voor u laten bezorgen. Zo kunt u ook eens een verre vriend verrassen...
En lekker!!! Verslavend, maar zo duur, 60 ct per koekje!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja me neus, VLAARDINGSE ijzerkoekjes![]()
da's iets folkloristisch![]()
Koffiekoekjes in plastic verpakking die je niet open krijgt...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de nieuwste trend is gevulde koek ontdekte ik. waarschijnlijk minder werk voor de organisatie ofzoof zou dat uit het duurdere segment zijn?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
[..]
En lekker!!! Verslavend, maar zo duur, 100 euro per uur!!!
Stelletje debielen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
brainwave![]()
het zijn gewoon wafelskoekjes uit een ijzer..
het zal ook niet uit Rotterdam komen![]()
absoluutquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Koffiekoekjes in plastic verpakking die je niet open krijgt...
dat is het goedkope segment...![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
brainwave![]()
het zijn gewoon wafelskoekjes uit een ijzer..
het zal ook niet uit Rotterdam komen![]()
op de van hogendorp laan toch ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Banketbakkerij Smulders bakt met ouderwetse zorg ook diverse soorten koekjes, waaronder een overheerlijk IJzerkoekje. Ook dit product kunnen wij, wereldwijd, voor u laten bezorgen. Zo kunt u ook eens een verre vriend verrassen...
Handig he Google!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
op de van hogendorp laan toch ?
ijzerkoekies weet er alles vand
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe noemen ze stroopwafels vraag ik mij dan af...
nee serieus ik kom daar wel eens in vldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |