sssstquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sorry Leider, ik wou u niet verraden!![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sorry Lijer, ik wou u niet verraden!![]()
idd, altijd het positieve ergens in zienquote:
de nieuwste trend is gevulde koek ontdekte ik. waarschijnlijk minder werk voor de organisatie ofzoquote:
Stuur een doos op naar Midden-Afrika...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Banketbakkerij Smulders bakt met ouderwetse zorg ook diverse soorten koekjes, waaronder een overheerlijk IJzerkoekje. Ook dit product kunnen wij, wereldwijd, voor u laten bezorgen. Zo kunt u ook eens een verre vriend verrassen...
En lekker!!! Verslavend, maar zo duur, 60 ct per koekje!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja me neus, VLAARDINGSE ijzerkoekjes![]()
da's iets folkloristisch![]()
Koffiekoekjes in plastic verpakking die je niet open krijgt...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de nieuwste trend is gevulde koek ontdekte ik. waarschijnlijk minder werk voor de organisatie ofzoof zou dat uit het duurdere segment zijn?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:39 schreef petraa het volgende:
[..]
En lekker!!! Verslavend, maar zo duur, 100 euro per uur!!!
Stelletje debielen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
brainwave![]()
het zijn gewoon wafelskoekjes uit een ijzer..
het zal ook niet uit Rotterdam komen![]()
absoluutquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Koffiekoekjes in plastic verpakking die je niet open krijgt...
dat is het goedkope segment...![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
brainwave![]()
op de van hogendorp laan toch ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:38 schreef petraa het volgende:
Banketbakkerij Smulders bakt met ouderwetse zorg ook diverse soorten koekjes, waaronder een overheerlijk IJzerkoekje. Ook dit product kunnen wij, wereldwijd, voor u laten bezorgen. Zo kunt u ook eens een verre vriend verrassen...
Handig he Google!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
op de van hogendorp laan toch ?
ijzerkoekies weet er alles vand
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe noemen ze stroopwafels vraag ik mij dan af...
nee serieus ik kom daar wel eens in vldquote:
Ze kunnen ook gewoon niets normaal zeggen he , die stomme rotterdamse boeren!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
brainwave![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee serieus ik kom daar wel eens in vld
Petraa toch!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil ruige beestachtige nuecqueseks met je!![]()
HEAR HEAR! en AMEN!quote:
En alle idioten die uit Utreg komen die meuren!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon niets normaal zeggen he , die stomme rotterdamse boeren!
En dan maar hopen dat ze een eigen taal, een dialect hebben maar het is gewoon plat, bargoens een accentje van nix met zelfverzonnen kleuterwoordjes!
Net als sperciebonen..die noemen die retards prinsessenbonen...
DOE EENS NORMAAL, STEL HAVENDEBIELEN!
Ohwja...alle amsterdammers stinken!
Mehehe, ik begin jou steeds kekker te vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze een eigen taal, een dialect hebben maar het is gewoon plat, bargoens een accentje van nix met zelfverzonnen kleuterwoordjes!
Sodeflikker 's een heel eind heen, piskip!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef petraa het volgende:
[..]
En alle idioten die uit Utreg komen die meuren!!
Meuren....even voor de zekerheid...welke betekenis heeft dat woord in godsnaam in dat stinkdorp aan de haven????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef petraa het volgende:
[..]
En alle idioten die uit Utreg komen die meuren!!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben toch zo gek op een vinger in me kont!!!![]()
Weheheh!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meuren....even voor de zekerheid...welke betekenis heeft dat woord in godsnaam in dat stinkdorp aan de haven????
oi ben jij niet de broer van piet paulesma ? je lijkt er sprekend opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
gozer als het ergens stinkt is het wel in je flatje op kanalen eilandquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meuren....even voor de zekerheid...welke betekenis heeft dat woord in godsnaam in dat stinkdorp aan de haven????
Beetje over het heilige Utreg durven te mekkeren!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sodeflikker 's een heel eind heen, piskip!![]()
Je hebt geen idee hoever je er nu vanaf zitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
gozer als het ergens stinkt is het wel in je flatje op kanalen eiland![]()
![]()
![]()
Sorry schat, even geen tijd!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil Bommie verschrikkelijk kluiven!
Die vind je niet in Rotterdam piskippen, daar moet je voor in Utreg zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sodeflikker 's een heel eind heen, piskip!![]()
ja en ik ben robert ten brink met roze veters en een sjaal om mn ballen, handig he internet kan je iedereen zijn die je maar wil zijn of wat je wil zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoever je er nu vanaf zit![]()
Ik heb geen onterechte uitkeringsrukker in een straal van zeker een paar kilomter rondom mijn nederige stulpje![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind Petraa, zo onwijs, lief mens, ik wist niet dat mensen die uit Rotterdam komen zo verschrikkelijk lief konden zijn.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Die vind je niet in Rotterdam piskippen, daar moet je voor in Utreg zijn.![]()
Hozo ???quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef Mokum020 het volgende:
Het gezellige koffietijduurtje is wel voorbij denk ik...?![]()
Ik woon niet eens in Utrecht ;')quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja en ik ben robert ten brink met roze veters en een sjaal om mn ballen, handig he internet kan je iedereen zijn die je maar wil zijn of wat je wil zijn
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
hand in hand peet, laten we die zelfbenoemde doprsgekken eens zien waar we vandaan komen (ben geboren in rottjeknor)
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Utrecht ;')
Je bent toch niet een stiekeme Rotterdammer!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Utrecht ;')
Zelfs de ratten die bij Meneba aan de graanzakken zitten te knagen hebben nog meer recht van spreken dan de gemiddelde rotterdammer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Wij hebben de ubermooie Euromast, die schitterende Kuip en wat hebben die piskippen uit Utreg!!! Niets nada noppes
![]()
nee...mijn schoonfamilie welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Je bent toch niet een stiekeme Rotterdammer!!!![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zelfs de ratten die bij Meneba aan de graanzakken zitten te knagen hebben nog meer recht van spreken dan de gemiddelde rotterdammer.
Het enige goede aan een rotterdamse volkswijk als krooswijk ...is de begraafplaats![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |