Myself included, by the way.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Er wás een meet.
Maar niemand wou komen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Okee, thát fucking does it.
Ik ga zo naar de bakker.
Omdat het werd georganiseerd door de uiterst geheime Wij-Haten-Petraa-Achter-Haar-Rug-Om-Via-Pm-Club.quote:
Ik ben opgegevenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tering, de nachtploeg is echt aan het omdraaien.
Oi HDH.
Én je was op vakantie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:32 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Omdat het werd georganiseerd door de uiterst geheime Wij-Haten-Petraa-Achter-Haar-Rug-Om-Via-Pm-Club.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:32 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Omdat het werd georganiseerd door de uiterst geheime Wij-Haten-Petraa-Achter-Haar-Rug-Om-Via-Pm-Club.
oh ja, dat was het ja...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:32 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik er niets van wistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:32 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
quote:
Nee, dat nietquote:
Sorry Leider, ik wou u niet verraden!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik er niets van wist![]()
Ik ben heel serieus nu hoor, gebeurt niet vaak, maar ijzerkoekjes zijn echt heerlijk.quote:
daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord. klinkt ehm.. apartquote:
Van bolletjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus nu hoor, gebeurt niet vaak, maar ijzerkoekjes zijn echt heerlijk.
ja me neus, VLAARDINGSE ijzerkoekjesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus nu hoor, gebeurt niet vaak, maar ijzerkoekjes zijn echt heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |